Σάββατο 2 Απριλίου 2011

''ΣΕ ΟΝΟΜΑΖΩ ΔΟΤΗ ΟΡΓΑΝΩΝ....ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΛΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΤΟ''

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ! ! !

ΒΑΣΕΙ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗ ΔΩΡΕΑ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑ Κ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.
ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΟΤΕΣ, ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ? ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ........
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΟΡΓΑΝΩΝ?
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΣΤΟ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ, ΣΑΠΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΘΟΥΝ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΙ ΙΣΤΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ''ΔΥΝΑΤΟΥΣ'' (ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΛΕΦΤΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΑ) ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΩΣ ΑΝ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ''ΣΕ ΟΝΟΜΑΖΩ ΔΟΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΛΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΤΟ'' ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΦΥΣΙΚΟ Κ ΒΡΩΜΙΚΟ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ. ΟΜΟΙΩΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ Ή ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή ΖΩΟ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΡΝΕΙΣΑΙ ΤΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΕ ΚΟΠΑΔΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΒΟΣΚΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ, ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΘΑ ΧΑΡΙΣΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ Ή ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ Ε-Γ-Ω ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ.

ΦΑΙΔΩΝ Κ.

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/04/blog-post_6275.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters