Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Συνεχίζεται ο αφελληνισμός της παιδείας


diamantopoulou-20111016
Πίστή στις υποσχέσεις που έδωσε στην Κωνσταντινούπολη ως συμμετέχουσα  -καθ΄ομολογία της- στην συνεδρίαση της Λέσχης BILDERBERG στην Κωνσταντινούπολη που πραγματοποιήθηκε από 31-Μαΐου έως 3 Ιουνίου 2007, συνεχίζει την επίθεσή της στην Ελληνική Παιδεία.

Νέος στόχος της η Νεοελληνική Λογοτεχνία όπου θυσιάζεται η λέξη "Νεοελληνική" στον βωμό των πολιπολιτισμικών της ανησυχιών. Είναι βέβαιο ότι η επίθεση στο Ελληνικό Έθνος θα συνεχιστεί. Ελπίζω στην αντίδραση των εκπαιδευτικών

Λεπτομέρειες της νέας μεταξύ άλλων και αντισυνταγματικής ενέργειας της Υπουργού "Παιδείας" δημοσιεύονται σε
άρθρο της εφημερίδας "Το Παρόν". Ακολουθεί το απόσπασμα κειμένου..

Χωρίς την έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που το έχουν βάλει στο... ψυγείο. Το νέο σχολείο και ο εθνικός «απολογοτεχνισμός»
Αποφασίζουν φίλες και ομογάλακτες της Δραγώνα και της Ρεπούση

Κίνηση πρώτη: Αλλαγή του ονόματos του μαθήματος από «Νεοελληνική Λογοτεχνία» στο μονολεκτικό «Λογοτεχνία»... έτσι απλά.
Το γεγονος αυτό, πέραν των άλλων, συνιστά και κατάφωρη παραβίαση της συνταγματικής επιταγής, σύμφωνα με την οποία κύριος στόxos της εκπαίδευσης είναι η καλλιέργεια της εθvικήs πολιτιστικής ταυτότητας και συνείδηση και, ως γνωστόν, τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας αποτελούν τα βασικότερα για την επίτευξη αυτού του σκοπού,

Κίνηση δεύτερη: Μεταφέρεται στην Α' τάξη του Λυκείου η φιλοσοφία που διέπει το πρόγραμμα του Γυμνασίου (!) που εφαρμόσθηκε για τous μουσουλμανόπαιδες της Θράκης (!)

Κίνηση τρίτη: Καταργείται η ιστορική θεώρηση των κειμένων και τα λογοτεχνικά κείμενα χωρίζονται θεματικά
Έτσι, οι «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι» του Διονυσίου Σολωμού, πχ, μεγαλειώδες σύμβολο τns λογοτεχνίας του έθνους, δεν θα διδάσκονται πλέον αυτόνομα, αλλά θα στεγάζονται στην ενότητα «Από την παράδοση στον μοντερνισμό»,
Έτσι, οι μαθητές θα μαθαίνουν ότι ο Σολωμός υπήρξε ρομαντικός ποιητήs, αλλά θα αγνοούν ότι είναι ο μέγιστos των εθνικών ποιητών μας.
Επισημαίνουμε ότι τα προγράμματα αυτά δεν καταρτίστηκαν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ούτε καν εγκρίθηκαν. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι στα «έχοντας υπόψη» του ΠΔ 1562/2762011 αναφέρεται: «5. 

Το γεγονός ότι το υπουργείο Παιδείας,Διά Βίου Μάθησης και θρησκευμάτων, σύμφωνα με το αριθμ. 59607/Γ2/25.5.2011 έγγραφο του, ζήτησε από το Παιδαγωγικό Ινστι τούτο την εισήγηση του σχετικά με το Πρόγραμμα Σπουδών για τα μαθήματα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώοοα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου και πέρασε άπρακτη η καταληκτική ημερομηνία αποστολής της...».
Αλλά ποιο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ρώτησαν στις 25 Μαΐου για προγράμματα που καταρτίστηκαν από εξωθεσμικές επιτροπές: Αυτό που κατάργησαν και διέλυσαν στις 24 Μαΐου με τον νόμο 3966/2452011;

Πρόλογος: Ιωάννης Δέμος

http://www.hellasontheweb.org
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/10/blog-post_9342.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters