(του Υποστρατήγου ε. α K. Χ. Κωνσταντινίδη)
Ολοι
οι δρόμοι της Παγκόσμιας Προιστορίας οδηγούν στην Ελληνική Αρχαιολογία. Ακόμη και η Εβραική και
σφόδρα ανθελληνική Βίβλος, αναφέρεται στην Ελληνική Αρχαιολογία, παραχαράσσοντας
όμως τεχνηέντως την αλήθεια. Από άγνοια; Από σκοπιμότητα ; Και ο νοών νοήτω! Διαβάζοντας τα σχόλια του διακεκριμένου καθηγητού
Θεολογίας κ. Σάββα Αγουρίδη στο Δελτίον Βιβλικών Μελετών , Δεκ. 1987 βρέθηκα
κυριολεκτικά αποσβολωμένος με τα πλούσια αποδεικτικά στοιχεία των Βιβλικών Γραφών, αναφορικά με την προιστορική- προ του
Κατακλυσμού- παρουσία των Αρχαιοελλήνων στο χώρο της Εγγύς Ανατολής .
Οι Επτά Γενεές του Σηθ
Η περί Ενώχ
παράδοση (στίχ. 5 , 1-3 της Γενέσεως)
αναφέρει τις επτά γενεές που ακολούθησαν την γέννηση του Σηθ. Κατά την Βίβλο «όταν ο Αδάμ ήτο 130 ετών γέννησε γυιό κατά
το ομοίωμα του και του έδωσε το όνομα Σηθ.
Μετά απέκτησε κι’ άλλους γυιούς και πέθανε 930 ετών». Θα αντιπαρέλθουμε τις υπερβολές
της Βίβλου αναφορικά με την ηλικία του
Αδάμ και θα ερευνήσουμε το όνομα Σηθ.
Αυτός δεν ήτο άλλος από τον Ξένιο Δία. [«ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ» , σελ.411 , Δημ.
Βαρδίκου]
Επειδή οι Εβραίοι δεν δημιούργησαν κανένα πολιτισμό ο αφηγητής στην Γένεση (στίχοι 17-4)
διάλεξε μερικά παραδείγματα ώστε να δώσει μιά κατά τις Εβραικές αντιλήψεις
γενική εικόνα της υλικής και ηθικής προόδου των πρώτων ανθρώπων. Ο Diver παραπέμπει
στους Φοίνικες . Παλαιά
πασίγνωστη ιστορία!! Ο εκκλησιαστικός ιστορικός Ευσέβιος μας παραπέμπει στον Φίλωνα από την Βύβλο,
ο οποίος κι’ αυτός παραπέμπει στον Σανχονιάθωνα . Αυτοί μας πληροφορούν τα εξής: «Μεταξύ
των απογόνων του πρώτου ζεύγους (Πρωτόγονος
και Αιών) αναφέρονται δύο
αδελφοί ,ο Υψουράνιος ή Σαμημρούνος
και ο Ουσώος . Ο πρώτος εξ αυτών θεμελίωσε την πόλη Τύρο και κατασκεύασε πρώτος καλύβες από
καλάμια παπύρου, ενώ ο άλλος υπήρξε ο
πρώτος κατασκευαστής ενδυμάτων αλλά και ναυτικός». Πριν πάμε στα πρόσωπα ας
ερευνήσουμε την ονοματολογία των πόλεων Βύβλου
και Τύρου.
Αμφότερα τα ονόματα είναι Ελληνικότατα , διότι αυτές
θεμελιώθηκαν απο τους πανάρχαιους
Αρχαιοέλληνες. Κατά την «Ωγυγία» τ.
Α! σελ.15 «την Βύβλο αφήκεν δώρον ο Κρόνος στην θεάν Διώνη ( οι Φοίνικες την ονόμασαν Βεάλτιν εκ της Βύβλου)». Επίσης «ο Κρόνος (αφήκεν δώρον) την Βυρητόν
εις τον Ποσειδώνα, τους Καβείρους, τους
Αγρότες και τους Αλιείς Θεούς, οι οποίοι αφιέρωσαν εκεί και τα λείψανα του
Πόντου» Προφανώς τούτο υποδηλώνει ότι οι ως άνω έφθασαν στην περιοχή θαλασσίως
και εγκατεστάθησαν ως έποικοι
εκεί. Στον Ερμή τον Τρισμέγιστον έδωσε
όλην την Αίγυπτον. Εξ άλλου η
Αφροδίτη(μετονομασθείσα Αστάρτη από τους Αιγυπτίους) φορούσα κέρατα ταύρου
στην κεφαλή εύρεν Αετόν τον οποίον
αφιέρωσε στην Τύρον, την ιεράν νήσον
που κείται στα παράλια της Φοινίκης. (τα
κέρατα είναι το έμβλημα της Μινωικής Κρήτης
. Επίσης δηλώνουν την εποχήν τότε που ο Ηλιος βρισκοταν στο ζώδιο του Ταύρου, εποχή
που κυμαίνεται μεταξύ 11.800-1650 π.Χ (βλέπε μελέτη Κ. Χασάπη «ΤΑ ΟΡΦΙΚΑ, σελ.102 και
επέκεινα» ) Το
όνομα της Τύρου παράγεται απο το «τυρός=τυρί»
. Και βέβαια δεν είναι το μοναδικό
Ελληνικό όνομα αφού οι πλείστες πόλεις της περιοχής φέρουν
Ελληνικά ονόματα (Δαμασκός, Πέτρα, Αίγυπτος, Θήβα,
Πεντάπολις, Ηλιούπολις κ.ο.κ ) Ακόμη και το ΣΟΥΕΖ
σημαίνει «ΖΕΥΣ» αν το διαβάσουμε εξ
δεξιών προς τ’ αριστερά, που συνηθίζουν οι Αραβες. Οσον αφορά την μετονομασίαν
της Αφροδίτης σε Αστάρτην και του Ξενίου Διός σε Σηθ κλπ, ο
Διόδωρος(1,3,2 αι 96 4) μας λέγει :«την μεν γαρ Οσίριδος τελετήν τη
Διονύσου την αρχήν είναι, την δε της Ισιδος τη της Δήμητρος ομοιοτάτη υπάρχειν,«των ονομάτων μόνον ενηλλαγμένων»
Ο Πρωτόγονος Διόνυσος
Αλλά ας πάμε στον Πρωτόγονο
και ας δούμε ποιός ήτο αυτός ;
Από την «Ωγυγία»
τ. Α! σελ. 30 , Αθαν. Σταγειρίτου, πληροφορούμεθα ότι: «...η ανάγκη και ο Κρόνος ήσαν τέκνα, του Χάους , ο δε Κρόνος οίον ο χρόνος ,
εγέννησε τον Αιθέραν και τον Ερωτα
διφυή, τουτέστιν ανδρόνυνον, το οποίον ονόμαζον οι νεώτεροι άνθρωποι Φάνητα, επειδή αυτός εφάνη πρώτον. Ούτος δε ο Φάνης
αναφέρεται πανταχού , εις την Θεογονίαν του Ορφέως και εις τους ύμνους, Πρωτόγονος, Πρίαπος, Ωογενής και πατήρ των θεών και θνητών
ονομαζόμενος...Τούτον δε τον Φάνητα ωνομάζει εις άλλο μέρος , Ηρικαπαίον, Ηλιον και Διώνυσον» Επομένως σύμφωνα με την Ορφική λατρεία ο Πρωτόγονος δεν είναι άλλος απο τον Διόνυσο . Αλλά και στα «Αργοναυτικά » Υμνος 81ος ο Ορφέας λέγει στον Ιάσωνα : «διερχόμενος με το πλοίον μου την
απέραντον γην και τας πόλεις αποκαλύπτων εις τους ανθρώπους τα θέσφτα(χρησμούς)
εις Αίγυπτον και εις την Λιβύην» Οι Ιουδαίοι των Αλεξανδρινών χρόνων κυκλοφόρησαν ποιήματα ως τα του Αριστοβούλου εις τα οποία αναμειγνύουν
στίχους εκ των Ορφικών κειμένων μετά ιδικών των, αποβλέποντες εις το να δείξουν
, ότι οι παναρχαίοι Ορφικοί επίστευον εις ένα θεόν, ο οποίος δεν ήτο άλλος ειμή
ο θεός τους Γιαχβέ της Παλαιάς Διαθήκης. Είναι όμως βέβαιον ότι οι πρώτοι
ευρετές του ενός θεού είναι οι Ορφικοί,
πολλές χιλιάδες χρόνια προ των Εβραίων.
Προφανώς, οι Εβραίοι δανεισθέντων εκ των
Ορφικών την μονοθείαν και εμείς τώρα πιστεύουμε σε δάνειο Εβραικό θεό .
Η Βίβλος για
το ζεύγος του Πρωτόγονου και του Αιώνα
λέγει ότι: « ...ο δε Κολπίας άνεμος και η γυνή
Νύκτα ή Βάαυ, εγέννησαν δύο
θνητούς τον Πρωτόγονο και Αιώνα, οι οποίοι
επενόησαν την χρήσιν των καρπών των δένδρων», ( «Ωγυγία» τ. Α! σελ. 8 Αθαν.
Σταγειρίτου)
δηλαδή επενόησαν τα καρποφόρα δένδρα. Και οι δύο λέξεις
αποκωδικοποιούμενες μας φανερώνουν ότι βρισκόμαστε στον «Πρώτο Γενάρχη Πελασγό» , ο οποίος
με την γυναίκα του Νύκτα ήλθαν απο την θάλασσα με ιστιοφόρα πλοία. Τέκνα
λοιπόν του Πρωτόγονου και του
Αιώνα αναφέρονται δύο, το Γένος και η Γενεά. Το Πρωτόγονο Γένος πήρε
την θρησκεία του από τους Ορφικούς, αφού επίστευαν σαν Θεό τους τον Ηλιο
. Οι Φο’ινικες τον ονομάζουν Βεελσαμήν,
όπερ σημαίνει Δίας [«Ωγυγία»
τ. Α!, σελ.8]. Και βεβαίως δεν ήτο δυνατόν να
πάρουν την θρησκεία απο τους Εβραίους ή άλλον λαό, διότι σε εκείνο το απώτατο
παρελθόν οι Εβραίοι δεν είχαν κάνει την
εμφάνιση τους σαν εθνότητα στην Ιστορία.
Οι Γίγαντες
Ας πάμε τώρα στην εξέταση των
Γιγάντων. Η Βίβλος γράφει ότι :«το Γένος
και την Γενεά εγέννησαν
τρία τέκνα , ήτοι το Φως, το Πυρ, και την Φλόγα. Εξ
αυτών εγέννήθησαν τέκνα υπερμεγέθη , δηλαδή τους Γίγαντες και επειδή
κατώκησαν στα όρη πήραν την ονομασία των
ορέων, όπως Λίβανον, Αντιλίβανον , Κάσσιον,
Βραθύ κ.α» Ο (39ος) XXXIX Ορφικός Υμνος[«ΤΑ ΟΡΦΙΚΑ» σελ.343,Ιωάν. Πασσά .] λέγει: «Εστίν δη πάντων αρχή Ζευς. Ζευς
γαρ έδωκε, ζώα τ’ εγέννησεν και ΖΗΝ. Αυτόν καλέουσι και ΔΙΑ τ’ ήδ’, ότι δη δια
τούτον άπαντα τέτικται (είς δε πατήρ αυτός
πάντων , θηρών τε βροτών τε) εξ
ου και ο Ηλιος-Απόλλων επικαλείται Ζευς
» Κατά τον διακεκριμένο αστρονόμο Κ.
Χασάπην «οι Ελληνες απο το 11.800
π.Χ είχαν προηγμένες γνώσεις των φυσικών φαινομένων και κατέγραψαν ακόμη
και αστρονομικές παρατηρήσεις» . Τούτο απέδειξε επι τη βάσει
αστρονομικων παρατηρήσεων των Ορφικών Υμνων.
Ο Υψουράνιος και Ουσώος
Η Βίβλος αναφέρει ότι : «Ο Υψουράνιος και Σαμημρούμος ήσαν τέκνα
των Γιγάντων. Εδώ έχουμε μιά διαφοροποίηση της Βιβλικής ιστορίας σε σχέση
με την Ελληνική Αρχαιολογία. Ο Μημρούμος
στην Βίβλο αναφέρεται ότι είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Υψουράνιον , αδελφός δε τούτου ήτο ο Ουσώος.
Η Ωγυγία αναφέρει τον Υψουράνιον και Μημρούμο(οι Εβραίοι τον έκαναν Σαμ-ημρούμο), ωσάν να πρόκειται για δύο διαφορετικά
πρόσωπα. Ας εξετάσουμε τώρα τον βιβλικόν Ουσώον
, ο οποίος φέρεται ως αδελφός
του Υψουράνιου . Αυτός έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, διότι αναφέρεται ως ο πρώτος ναυτικός, εν
αντιθέσει με την Ελληνική Αρχαιολογία που αναφέρει τον Μημρούμον. Το όνομα Ουσώος=
Ού-Σώος είναι Ελληνικό και υποδηλώνει κάποιον άτυχο ναυτικό που δεν
γύρισε απο τον πλούν του. Λαμβανομένης υπ’ όψιν της επικινδυνότητος των πλόων
της εποχής εκείνης αυτός φαίνεται ότι πνίγηκε. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι
Αιγαίοι και οι Κρήτες ήσαν οι πρώτοι ναυτικοί στην παγκόσμια ιστορία. Τούτο εξηγείται
αν λάβουμε υπ’ όψιν ότι μετά την
καταβύθιση της Αιγηίδος, όσοι εγλύτωσαν στις κορυφές των ορέων-που αποτελούν
τώρα τα νησιά του Αιγαίου- έννοιωσαν σφοδρή την επιθυμία να επικοινωνήσουν με τους συγγενείς
τους που είχαν αποκοπεί στα γειτονικά νησιά. Τότε έφτιασαν τα πρώτα πλοία εκ
κορμών δένδων και άρχισαν τους πρώτους πλόες σε ανοιχτή θάλασσα. Απόδειξη
τούτου το σπήλαιο Φράχθυ της Αργολίδος, όπου
ευρέθησαν οψιανός λίθος και οστά
μεγάλων ψαριών ηλικίας 15.000 π.Χ και άνω. Επειδή ο οψιανός λίθος υπάρχει
μόνον στην Μύλο, είναι ηλίου
φαεινότερον ότι οι κάτοικοι της Πελοποννήσου
την εποχή εκείνη ταξίδευαν στο
Αιγαίο, έκαναν μεταφορές και ψάρευαν μεγάλα ψάρια στο ανοικτό πέλαγος.
Επομένως, γίνεται φανερόν ότι η πανάρχαια Ορφική λατρεία που είχεν σαν κέντρο την
Σαμοθράκη είχε εξαπλωθεί δια του εμπορίου και της ναυσιπλοίας
, σε εποχές ακόμη και προ του Κατακλυσμού, στον χώρο της Ανατολικής Μεσογείου(Συρίας , Λιβάνου
, Παλαιστίνης, Αιγύπτου κ.α )
Δεν
είναι τυχαίο ότι πάμπολλες εφευρέσεις
αποδίδονται στα έξη ζεύγη των
αδελφών που κατάγονται από τον Υψουράνιο ή Μημρούμο .
Η Ερμηνεία του Φόνου του Αβελ από τον
Κάιν
Ο σχολιαστής των Βιλικών Μελετών καθηγητής κ. Σάββας Αγουρίδης δίνει μιά άλλη άποψη
για τον μύθο του φόνου του Αβελ απο τον αδελφό του Κάιν Ο φόνος
αυτός, λέγει , αντανακλά την αντίθεση μεταξύ φυλών καλλιεργητών της γης και ποιμενικών φυλών, και η αντίθεση
αυτή εκφράσθηκε με τον φόνο του αδελφού του ποιμένα απο τον αδελφό αγρότη. Η
άποψη αυτή ενισχύει τις θέσεις που διετυπώθησαν για τους Αρχαιοέλληνες
εποίκους. Δεδομένου οτι η αγροτική και η ναυτική ασχολία είναι πολύ νεώτερη της
ποιμενικής στην οποία ανήκουν οι Εβραίοι, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι οι
Αιγαίοι Πελασγοί Ελληνες πήγαν στην περιοχή προ αμνημονεύτων χρόνων και
διέδωσαν την αγροτική καλλιέργεια, την Αλιεία και τις Τέχνες. Την προτεραιότητα
των Ελλήνων επιβεβαιώνουν και οι Αιγύπτιοι ιερείς , οι οποίοι είπαν στον Σόλωνα
ότι «εσείς
οι Ελλληνες είσθε παλαιότεροι των Αιγυπτίων κατά 9-10.000
χρόνια» [«Τίμαιος» Πλάτωνος τ. VII σελ.6 και «Κριτίας» Πλάτωνος, σελ.127, Εκδ. Tauchnitil Λειψίας]
Η Καταγωγή των Γιγάντων
Ομως
οι Γίγαντες είναι τα πρόσωπα-κλειδιά που θα μας
αποκρυπτογραφήσουν πλήρως τα μυστικά της παρουσίας των Αιγαίων Αρχαιοελλήνων
και των Πελασγών στην περιοχή της
Εγγύς Ανατολής , γιατί θα τους συναντήσουμε συχνά στις διηγήσεις της Βίβλου .
Από την
«Ωγυγία»
,τ. Α!, σελ. 275-282 πληροφορούμεθα ότι:
«Οι Γίγαντες είναι τέκνα του Ουρανού και της Γης και τα εγέννησε η Γη για να εκδικηθεί την
καταστροφή των Τιτάνων, Κατ’ άλλους εγεννήθησαν εκ του αίματος του Ουρανού στις
Φλέγρες της Θράκης» Οι Φλέγρες που μετονομάσθηκαν αργότερον σε Παλλήνη
βρίσκονται στην χερσόννησο της Κασσάνδρας, στην Χαλκιδική. Επομένως οι
Γίγαντες είναι κάτοικοι αυτής εδώ
της χώρας που ονομάζεται Ελλάς. Η Θράκη στα παλιά χρόνια εκτεινόταν από τον Ολυμπο και άνω, ως την
βόρεια Βαλκανική . Σημειωτέον ότι η Θράκη, όπως και ολόκληρη η Ελληνική
Χερσόννησος , η Μικρά Ασία ,η Κάτω
Ιταλία και τα παράλια της Εγγύς Ανατολής κατοικούντο απο Πελασγούς
Αρχαιοέλληνες, οι οποίοι πήραν το όνομα τους(Πελασγοί=Πελαργοί) απο τα μακρινά ταξίδια που
εκτελούσαν. Απαντα τα έργα των αρχαίων Ελλήνων Γεωγράφων περιέχουν αφάνταστον πλούτον πληροφοριών, περί
των παραδόσεων και περί των κινήσεων των
Αρχαιοελλήνων Πελασγών κατά την Προιστορική περίοδον εις την Μεσόγειον, τον
Εύξεινον Πόντον, την Αραβική και Ερυθράν Θάλασσαν, την Ινδικήν και Κινεζικήν
Θάλασσαν, τον Ατλαντικόν Ωκεανόν και πέραν αυτών προς την Αμερικήν και τον Ειρηνικό Ωκεανόν,
πληροφορίες τις οποίες οι ξένοι ερευνητές σκοπίμως ηγνόησαν, πλην ελαχίστων
περιπτώσεων [ΤΑ ΟΡΦΙΚΑ , σελ. 35]
Αναφέρονται πάμπολλα ονόματα Γιγάντων, όμως θα περιορισθούμε στον Αθω,
στον Εγκέλαδο και στον Αλκιονέα, ο οποίος ήτο αθάνατος εις την
γην . Ολοι όμως ήσαν άτρωτοι απο τους θεούς, αλλά τρωτοί απο τους ανθρώπους .
Εκείνο όμως που πρέπει να κρατήσουμε είναι ότι οι Γίγαντες ήσαν πλάσματα της Ελληνικής πραγματικότητος αλλά και του θρύλου . Ησαν μέγιστοι,
τερατώδεις και ακαταγώνιστοι στην δύναμη, είχαν κόμη δασείαν και μακράν, γένεια
μεγάλα. Μερικοί δε εξ αυτών είχαν 100 χέρια και ονομάζοντο Εκατόγχειρες. Ομως γνωρίζουμε ότι :
α/ οι Τιτάνες αντιπροσώπευαν το Πνευματικό στοιχείο,
β/ οι Εκατόχειρες ή
Γίγαντες το Φυσικό στοιχείο και
γ/
οι Κύκλωπες ήσαν το τεχνολογικό στοιχείο.
Η Μετανάστευση των Πελασγών
Μετά
την γνωστήν Γιγαντομαχίαν οι θεοί του Ολύμπου ενίκησαν τους Γίγαντες και άλλους μεν εφόνευσαν
, μερικοί δε διέφυγον στην Ταρτυσόν της Ισπανίας, στην Αίτνα της Ιταλίας
και στην Συρίαν. Ο μύθος αυτός αλληγορεί την αθρόα
μετανάστευση των Πελασγών Αρχαιοελλήνων στην Μεσογειακή λεκάνη. Να σημειωθεί
ότι οι Πελασγοί και οι Μινύες έφτιαξαν τα κυκλώπεια τείχη και άλλες μεγαλιθικές κατασκευές που
μας αφήνουν ακόμη και σήμερον έκπληκτους. Εξ αυτών αγόμεθα στο συμπέρασμα ότι
οι μεγαλόσωμοι Γίγαντες(Πελασγοί)
που εκπροσωπούσαν τις φυσικές δυνάμεις μετά την σύγκρουση τους με τους Τιτάνες(δηλαδή με το πνευματικο στοιχείο)
διεσκορπίσθησαν ανά την Μεσόγειο και πήγαν και στην Συρία , όπου ήλθαν σε επιμειξίαν με εντόπιες γυναίκες . Αυτοί μετέφεραν πρώτοι
στην Μέση Ανατολή προ αμνημονεύτων
χρόνων-προ του Κατακλυσμού-τις τέχνες που μνημονεύονται στην Γένεση, στην
Βίβλο. Δεν θα ασχοληθούμε με την ρατσιστική προτίμηση του Γιαχβέ προς τον Αβελ,
τον Ενώχ, τον Μωυσή και γενικά προς τους
Εβραίους.
Η Πτώση των Αγγέλων
Το Δελτίον Βιβλικών
Σπουδών , του κ. Σ. Αγουρίδη αναφέρεται στους στίχους 6,1-4 της Γενέσεως , αναφορικά με την Πτώση
των Αγγέλων και τους Γίγαντες . «Ο
αρχικός σκοπός της πληροφορίας περί του γάμου των Αγγέλων με τις θυγατέρες των ανθρώπων
ήταν η εξήγηση της προελεύσεως των Γιγάντων. Το γένος των Αγγέλων από λαγνεία προς τις
θυγατέρες των ανθρώπων αναμίχθηκε με το ανθρώπινο γένος και τους δίδαξε πλήθος
απο κακά, όπως ειδωλολατρεία , καταπίεση, μαγεία κλπ »
Οπως παρατηρεί ο Ryle από το απόσπασμα αυτό έχουν
αφαιρεθεί τα πιό μυθολογικά στοιχεία και
ό,τι σώζεται είναι μόνον ίχνος της αρχικής τους μορφής. Ολοι εννοούμεν που θα παρέπεμπε η μυθολιγική εξιστόρηση και
ασφαλώς αυτός ήτο ο λόγος της αφαιρέσεως των επίμαχων σημείων από την Βίβλο. Και μόνον η αναφορά ότι οι Αγγελοι εισήγαγον την ειδωλολατρεία , καταπίεση και μαγεία
φανερώνει:
α/ Οτι οι Αγγελοι ήσαν ξένοι στην
περιοχή,
β/ είχαν διαφορετική θρησκεία απο αυτή των εντοπίων,
γ/ κατείχον ανώτερες γνώσεις, ώστε να φαντάζουν με μαγεία στους πρωτόγουνς
βοσκούς και
δ/ αποτελούσαν ιθύνουσα τάξη εκεί. Οσον αφορά το όνομα «Αγγελοι» αυτό δείχνει τους ξανθούς Αρχαιοέλληνες Αιγηείς και Πελασγούς(Ξανθές Πελασγιάδες αποκαλούσαν τις αρχαίες
Αθηναίες) Είναι επόμενον οι πρωτόγοι
βοσκοί της περιοχής να θεωρούν διαφθορά τα ανώτερα ήθη και έθιμα των
Αρχαιοελλήνων και να τους θεωρούν υπεύθυνους που ο Θεός έφερε στον
κόσμο τον Κατακλυσμό. Είναι δε φυσικό οι νομαδικές φυλές της Ερήμου να
θεωρούν τους πολιτισμένους Αρχαιοέλληνες ως διεφθαρμένους, διότι είχαν
διαφορετική αντίληψη για την γυναίκα , για τον έρωτα, για την λατρεία
των θεών και για την ζωή . Αυτή η διαφορετική αντίληψη του
κόσμου της Ανατολής συνεχίζεται ως τις ημέρες μας.
Επίλογος
Εν
συμπεράσματι, οι θεοί όλων σχεδόν των αρχαίων λαών προήλθαν απο την επίδραση των Λαών του
Αιγαίου , οι οποίοι πρώτοι έγιναν καλλιεργητές, τεχνίτες και ναυτικοί και
ταξίδευσαν προ του Κατακλυσμού, όχι
μόνον στην Μεσόγειο , αλλά και στα πέρατα της οικουμένης , μεταφέροντες τον
πολιτισμό στον κόσμο.[ «Ωγυγία» τ. Β! , σελ. 319 και
372 Αθαν. Σταγειρίτης και των DEGOUI –CHAL, LAYE -LEROY , VIDAUD έκδοση στην Ελληνικήν «Κοραή 1928», Εγκυκλοπαίδεια ΗΛΙΟΣ] Καταγόμεθα λοιπόν από ένα ενδοξότατο Εθνος και σέρνουμε στους ώμους
βαριά κληρονομιά την οποία δεν πρέπει να
ντροπιάσουμε (Στο επόμενον η συνέχεια των αποκαλύψεων της Βίβλου περί των Αγγέλων-Γιγάντων και του Κατακλυσμού)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου