Εκ νέου προκλήσεις της Τουρκίας, αυτή τη φορά προερχόμενες από το Γενικό Επιτελείο της γείτονος, μερικά 24ώρα μετά τη συνάντηση του Γιώργου Παπανδρέου με τον Ταγίπ Ερντογάν στο Ερζερούμ. Στην ιστοσελίδα του τουρκικού ΓΓΕΘΑ, αναφέρεται πως την περασμένη εβδομάδα, η ελληνική πολεμική αεροπορία αναχαίτισε εντός του διεθνούς εναερίου χώρου (sic) τουρκικά μαχητικά μεταξύ Λέσβου και Χίου. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ελληνικά Mirage-2000 αναχαίτισαν τουρκικά F-16 τα οποία εκτελούσαν περιπολία ρουτίνας, σημειώνοντας πως από την 1η έως την 6η Ιανουαρίου η Ελλάδα έχει προβεί σε επτά αναχαιτίσεις τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών εντός του διεθνούς εναέριου χώρου, παραβιάζοντας τις διεθνείς συνθήκες!
Μάλιστα, σύμφωνα με πηγές του newscode, η Τουρκία κατέθεσε τα στοιχεία στο νατοϊκό στρατηγείο στην Νάπολη (AFSOUTH) ενώ για το θέμα ενημερώθηκαν και οι πρεσβευτές των χωρών-μελών της συμμαχίας στην τουρκική πρωτεύουσα.
Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται πως η Άγκυρα δεν αναγνωρίζει το εύρος του ελληνικού εναερίου χώρου των 12 μιλίων, όπως και το δεδομένο πως δεν καταθέτει σχέδια πτήσεων των μαχητικών της (ΝΟΤΑΜ/Notice To Air Men) στο FIR (Flight Information Region) Αθηνών βάζοντας σε κίνδυνο τις πτήσεις των πολιτικών αεροσκαφών που πετούν στην περιοχή.
Μάλιστα για τη μη κατάθεση σχεδίων πτήσεων, η τουρκική πλευρά αναφέρεται σε μια παράγραφο των κανόνων διεθνούς αεροπλοΐας του ICAO (International Civil Aviation Organization) πως: «κυβερνητικά αεροσκάφη δεν οφείλουν να καταθέτουν σχέδια πτήσης». Μόνο που όλως περιέργως, οι Τούρκοι «ξέχασαν» πως αυτή η παράγραφος αναφέρεται στα πολιτικά αεροσκάφη και όχι σε: «αεροσκάφη που φέρουν οπλισμό, αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και μπορούν να ελιχθούν ταχύτατα».
Και αυτά λίγο μετά το «μήνυμα ειρήνης» μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας. Και μη προτρέξουν κάποιοι να μιλήσουν για «σύγκρουση» Κεμαλικών και Ισλαμιστών γιατί σε ό,τι αφορά τα στρατηγικά σχέδια της Τουρκίας και το εθνικό συμφέρον, υπάρχει πλήρης ταύτιση απόψεων. Και όπως είναι γνωστό στις διεθνείς σχέσεις και τη στρατηγική, υπάρχει πάντα ο ρόλος του «καλού» και του «κακού αστυνομικού»…
newscode
Μάλιστα, σύμφωνα με πηγές του newscode, η Τουρκία κατέθεσε τα στοιχεία στο νατοϊκό στρατηγείο στην Νάπολη (AFSOUTH) ενώ για το θέμα ενημερώθηκαν και οι πρεσβευτές των χωρών-μελών της συμμαχίας στην τουρκική πρωτεύουσα.
Φυσικά ούτε λόγος να γίνεται πως η Άγκυρα δεν αναγνωρίζει το εύρος του ελληνικού εναερίου χώρου των 12 μιλίων, όπως και το δεδομένο πως δεν καταθέτει σχέδια πτήσεων των μαχητικών της (ΝΟΤΑΜ/Notice To Air Men) στο FIR (Flight Information Region) Αθηνών βάζοντας σε κίνδυνο τις πτήσεις των πολιτικών αεροσκαφών που πετούν στην περιοχή.
Μάλιστα για τη μη κατάθεση σχεδίων πτήσεων, η τουρκική πλευρά αναφέρεται σε μια παράγραφο των κανόνων διεθνούς αεροπλοΐας του ICAO (International Civil Aviation Organization) πως: «κυβερνητικά αεροσκάφη δεν οφείλουν να καταθέτουν σχέδια πτήσης». Μόνο που όλως περιέργως, οι Τούρκοι «ξέχασαν» πως αυτή η παράγραφος αναφέρεται στα πολιτικά αεροσκάφη και όχι σε: «αεροσκάφη που φέρουν οπλισμό, αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και μπορούν να ελιχθούν ταχύτατα».
Και αυτά λίγο μετά το «μήνυμα ειρήνης» μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας. Και μη προτρέξουν κάποιοι να μιλήσουν για «σύγκρουση» Κεμαλικών και Ισλαμιστών γιατί σε ό,τι αφορά τα στρατηγικά σχέδια της Τουρκίας και το εθνικό συμφέρον, υπάρχει πλήρης ταύτιση απόψεων. Και όπως είναι γνωστό στις διεθνείς σχέσεις και τη στρατηγική, υπάρχει πάντα ο ρόλος του «καλού» και του «κακού αστυνομικού»…
newscode
http://greeknation.blogspot.com/2011/01/blog-post_725.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου