Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΙΖΟΥΜΕ...

Κύριε «αντιπρόεδρε» διαλέξατε την ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΟΔΟ της «σύγκρουσης» με την τάξη μου και την τάξη των σωμάτων ασφαλείας.
Κύριε «αντιπρόεδρε» της «Ελληνικής» κυβέρνησης. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για τα καλοπροαίρετα σχόλια σας. Είμαι και εγώ ένας από τους αντιπαραγωγικούς νέους....
,που στα τέλη της δεκαετίας του '80 έχοντας μέσω όρο βαθμολογίας 18.5, αποφάσισα να φοιτήσω στη σχολή των ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ, προκειμένου να ενταχθώ σε μια διαδικασία υπηρέτησης του κράτους μας, η οποία κατά τα λεγόμενα σας υπήρξε-αποδείχθηκε ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ. Παρ’ όλη την προσπάθεια μου να παράγω έργο δεν κατάφερα τίποτε, διότι εκ των πραγμάτων το έργο μου (η αξία του) φαίνεται μόνο στον πόλεμο... και από ότι κατάλαβα εσείς και οι συνάδελφοί σας, είστε άνθρωποι, που προκειμένου να αποφύγετε την οποιαδήποτε μορφής «καταπόνηση» πουλάτε την ίδια σας την μάνα... όχι μόνο την σημαία των ΙΜΙΩΝ και τον ΟΤΣΑΛΑΝ....

Κύριε «αντιπρόεδρε»... ξέρετε φυσικά και όλοι ξέρουμε (μεταξύ μας... έτσι;) ότι αν σταθούμε και οι δύο ενώπιον κριτών, μόνο εμένα και τους συναδέλφους μου δεν θα πουν αντιπαραγωγικούς... Μην μου πείτε ότι αισθάνεστε παραγωγικός, εκτός και αν αναφέρεστε σε ΚΟΠΡΑΝΑ... Εκεί ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ... Έτσι λοιπόν κύριε «αντιπρόεδρε» θα ήθελα να μου εξηγήσετε, προς τι οι χαρακτηρισμοί και το μένος σας προς την τάξη των στρατιωτικών και των σωμάτων ασφαλείας; Βέβαια για τα σώματα ασφαλείας καταλαβαίνω... ΚΑΘΕ ΚΛΕΦΤΗΣ ΑΠΕΧΘΑΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ....!
Αλλά εμάς γιατί; Μήπως ο ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΟΣ παππούς σας, σας άφησε τέτοιες κακές αναμνήσεις και τέτοια κόμπλεξ που τώρα στη ΔΥΣΗ της ζωής σας προσπαθείτε να τα αποβάλλετε;
Κύριε «αντιπρόεδρε» αν χάνω τον καιρό μου αυτή τη στιγμή και κάθομαι και σας απαντώ, είναι γιατί έχω μια κρυφή ελπίδα ότι κάποιος μπορεί να σας μεταφέρει έστω και το ένα χιλιοστό αυτών που γράφω... Τότε λοιπόν, έχω την κρυφή ελπίδα, πώς αν σας έμεινε έστω και ένα τρισεκατομμυριοστό φιλότιμου, θα ΣΚΑΣΕΤΑΙ σαν καρπούζι από την στεναχώρια, διότι κάθε οντότητα (δεν λέω άνθρωπος... περιλαμβάνω και τα ζώα μέσα) διαθέτει μηχανισμούς αξιοπρέπειας που εν ευθέτω χρόνο ενεργοποιούνται. Αν λοιπόν σας απαντώ, είναι μήπως και ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός αυτός και γλυτώσει η ΠΑΤΡΙΔΑ μου από ΤΥΠΟΥΣ σαν εσάς.
Και για να μιλήσω πλέον σε άλλη γλώσσα... Κύριε «αντιπρόεδρε»....
Ο πρόεδρός σας, σας τοποθέτησε σε αυτή τη θέση γιατί πιστεύει ότι είστε τόσο χρήσιμος και παραγωγικός, όσο ένας χρησιμοποιημένος ντενεκές... αν αμφιβάλλετε ρωτήστε την άποψη του λαού... ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ....
Κύριε «αντιπρόεδρε» ...ως εγγονός ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ θα έπρεπε να κάνετε τουμπεκί ψιλοκομμένο και όχι να βγάζετε γλώσσα... η ιστορία έχει γραφτεί και μάλλον δεν κείται ευμενώς προς τον παππού και κατ΄ επέκταση και σε σας... διότι ΑΝΑΤΡΑΦΗΚΑΤΕ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ τα οποία χρωστάτε στον ελληνικό λαό..

Κύριε «αντιπρόεδρε» διαλέξατε την ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΟΔΟ της «σύγκρουσης» με την τάξη μου και την τάξη των σωμάτων ασφαλείας... Το κακό για σας είναι ότι είμαστε αρκετοί ώστε όταν σας φτύσουμε θα πνιγείτε...ΑΛΛΑ «ΚΥΡΙΕ» ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΙΖΟΥΜΕ...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ «ΚΥΡΙΕ»... (συνηθίζεται τώρα τελευταία αυτή η επωδός....)
staratalogia.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters