Σας παραθέτουμε το 3ο πρωτόκολλο χωρίς καμία αλλαγή ή σχόλια από τη μεριά μας. Η εν λόγω μετάφραση κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1919 από τους Eyre & Spotteswoode με τίτλο Ο ιουδαϊκός κίνδυνος. Η μετάφραση έγινε από ένα απόσπασμα ρωσικού βιβλίου το οποίο κατείχε το βρετανικό μουσείο τον Αύγουστο του 1906, υπό τον τίτλο Το Μεγάλο μέσα στο Μικρό, και ο Αντίχριστος ως άμεση πολιτική δυνατότητα. Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τις διάφορες εκδόσεις που έχουν γίνει στη Ρωσία. Φαίνεται ότι η πρώτη, η οποία οφείλεται στον καθηγητή Σεργκέϊ Νίλους, έγινε το 1902 , αλλά αυτή θα αγοράστηκε από τους Ιουδαίους, οι οποίο σίγουρα την εξαφάνισαν, αφού τα αντίτυπα της είναι δυσεύρετα. Επανεκδόθηκε το 1903. Ίσως, αλλά η πρώτη της οποίας έχουμε αντίτυπο είναι του 1905 κι εμφανίζεται στον κατάλογο του βρετανικού μουσείου.
Ο Σεργκέι Νίλους, στην εισαγωγή της έκδοσης του 1917, δηλώνει ότι τα φυλλάδια που περιείχαν αποσπάσματα αυτών των πρακτικών, συντεταγμένα στη γαλλική (γιατί οι περισσότεροι σιωνιστές αγνοούσαν την εβραϊκή), τους παραδόθηκαν το 1901 από τον Αλέξις Νικολάγιεβιτς Σουτσότιν. Αυτή είναι εν συντομία η γνωστή ιστορία των πρωτοκόλλων. Για λεπτομέρειες απευθυνθείτε σε κάποιο αντίστοιχο βιβλίο. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σύμφωνα με την δική μας έρευνα ότι αυτοί πάντα προσπαθούσαν να καπελώσουν τον τεκτονισμό για δικά τους συμφέροντα ο οποίος δεν ευθύνεται για αυτά που προκαλούν και υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν και Έλληνες τέκτονες πατριώτες, οι οποίοι με τον δικό τους τρόπο μάχονται να μην περνάνε τα σχέδια των λεγόμενων "Σιωνιστών -Διεθνιστών - Εξουσιαστών" οι οποίοι θέλουν να στήσουν την παγκόσμια διακυβέρνηση. Παρακάτω σας παραθέτουμε το 3ο πρωτόκολλο γιατί είναι παραπάνω από επίκαιρο.
ΤΡΙΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Μπορώ ήδη να σας αναγγείλω ότι είμαστε κοντά στο σκοπό. Με λίγο ακόμη δρόμο ο κύκλος του Συμβολικού Φιδιού (ο οποίος παριστάνει το λαός μας) θα κλείσει. Και όταν ο κύκλος αυτός κλείσει, όλα τα κράτη της Ευρώπης θα ασφυκτιούν. Η συνταγματική τους πλάστιγγα θα ανατραπεί πολύ γρήγορα, γιατί την έχουμε στρεβλώσει για να μην πάψει να κλίνει προς το ένα ή προς το άλλο μέρος μέχρι να φθαρεί ο ζυγός. Οι χριστιανοί πίστευαν ότι την είχαν κατασκευάσει αρκετά στέρεη, περίμεναν μάλιστα πάντα να ισορροπήσουν οι δίσκοι της πλάστιγγας. Αλλά τα πρόσωπα που βασιλεύουν - ο ζυγός - προστατεύονται από αντιπροσώπους οι οποίοι κάνουν ανοησίες και παρασύρονται από την εξουσία τους χωρίς έλεγχο και χωρίς ευθύνη. Οφείλουν την εξουσία αυτή στον τρόμο που επικρατεί στα ανάκτορα.
Τα πρόσωπα που βασιλεύουν, μη έχοντας πλέον επαφή με το λαό τους, δεν μπορούν να συνεννοηθούν μ΄αυτόν και να ισχυροποιηθούν εναντίον των προσώπων τα οποία εποφθαλμιούν την εξουσία.
Η οξυδερκής κρίση των προσώπων που βασιλεύουν και η τυφλή δύναμη του λαού, διαιρεμένες από εμάς, έχουν χάσει όλη τους τη σπουδαιότητα. Χωρισμένες είναι τόσο ανίσχυρες όσο ο τυφλός χωρίς το ραβδί του.
Για να ωθήσουμε τους φιλόδοξους στο να καταχραστούν την εξουσία, έχουμε αντιπαρατάξει τη μία απέναντι στην άλλη όλες τις δυνάμεις, αναπτύσσοντας κάθε φιλελεύθερη τάση τους προς την ανεξαρτησία.
Έχουμε ενθαρρύνει για το σκοπό αυτό κάθε επιχείρηση, έχουμε εξοπλίσει όλα τα κόμματα, έχουμε καταστήσει την εξουσία στόχο όλων των φιλοδοξιών. Έχουμε μετασχηματίσει σε κονίστρες τα κράτη στα οποία αναπτύσσονται οι πολιτικές διαμάχες... Σε λίγο οι ταραχές και οι χρεοκοπίες θα εμφανιστούν παντού.
Οι αστείρευτες φλυαρίες έχουν μεταβάλει τις συνεδριάσεις των κοινοβουλίων και τις πολιτικές συγκεντρώσεις σε ρητορικές παλαίστρες. Θρασείς δημοσιογράφοι επιτίθενται κάθε φορά κατά του κυβερνητικού προσωπικού. Οι καταχρήσεις της εξουσίας θα προετοιμάσουν τελικά την πτώση όλων των πολιτευμάτων και το καθετί θ' ανατραπεί κάτω απ'τα χτυπήματα του μαινόμενου πλήθους.
Οι λαοί είναι δέσμιοι της βαριάς εργασίας περισσότερο απ'όσο τους δέσμευε η αιχμαλωσία και η δουλεία. Μπορούσε κανείς να απελευθερωθεί από την αιχμαλωσία και τη δουλεία κατά τον ένα ή άλλο τρόπο. Μπορούσε κανείς να προσαρμοστεί σ'αυτές, αλλά δεν μπορεί ν'απαλλαγεί από την αθλιότητά του. Τα δίκαια τα οποία έχουμε εγγράψει στις νομοθεσίες είναι εικονικά, για τις μάζες, και όχι πραγματικά. Όλα αυτά τα υποτιθέμενα "δίκαια του λαού" δεν βρίσκονται παρά στη φαντασία. Δεν είναι ποτέ πραγματοποιήσιμα. Τι σημαίνει για το φτωχό εργάτη, τον κυρτωμένο από την επίμοχθη εργασία του, τον συντετριμμένο από την τύχη του, το δικαίωμα που έχει δοθεί στους εφημεριδογράφους να γράφουν κάθε είδους ανοησία και ταυτόχρονα πράγματα σοβαρά, αφού οι φτωχοί δεν έχουν κανένα όφελος απ΄τη νομοθεσία τους παρά τα άθλια ψιχία τα οποία τους ρίχνουμε από το τραπέζι μας, σε αντάλλαγμα ευνοϊκής ψήφου στα παραγγέλματα μας, στα όργανά μας, στους πράκτορές μας:
Τα δημοκρατικά δικαιώματα γι'αυτούς τους κακόμοιρους είναι πικρή ειρωνεία: η ανάγκη σχεδόν καθημερινής εργασίας δεν τους επιτρέπει να τ'απολαύσουν. Απεναντίας, μάλιστα, τους αφαιρούν την εγγύηση σταθερού και ασφαλούς κέρδους, αναγκάζοντάς τους να εξαρτώνται από τις απεργίες των πατρώνων ή των συντρόφων τους.
Κάτω από την καθοδήγησή μας, ο λαός κατέστρεψε την αριστοκρατία, που ήταν η προστάτιδά του και η φυσική μητέρα -τροφός του, της οποίας το συμφέρουν είναι συνυφασμένο με την ευημερία του λαού. Τώρα που η αριστοκρατία είναι κατεστραμμένη, ο λαός περιήλθε υπό το ζυγό των τυχάρπαστων λωποδυτών που πλούτισαν και που τον καταπιέζουν ανελέητα.
Θα εμφανιστούμε σαν απελευθερωτές του εργάτη από αυτόν το ζυγό, όταν θα του προτείνουμε να μπει στις τάξεις των σοσιαλιστών, των κομμουνιστών, των αναρχικών, τους οποίους υποστηρίζουμε πάντοτε υπό το πρόσχημα της αλληλεγγύης μεταξύ των μελών του κοινωνικού μασονισμού μας.
Η αριστοκρατία η οποία εκμεταλλευόταν δικαιωματικά τη δουλειά της εργατικής τάξης είχε συμφέρον τα μέλη της τελευταίας να είναι χορτασμένοι, υγιείς και φυσικά δυνατοί. Το δικό μας συμφέρον, αντίθετα είναι να εκφυλίζονται οι χριστιανοί. Η δύναμη μας έγκειται στη χρόνια πείνα και στην αδυναμία του εργάτη, γιατί έτσι βρίσκεται πάντα υπόδουλος στη θέληση μας, αλλά και γιατί δεν θα έχει ούτε το σθένος ούτε την ενεργητικότητα να αντισταθεί σ'αυτή τη δύναμη.
Η πείνα οπλίζει τον εργάτη με δικαιώματα περισσότερα απ'αυτά που είχε η αριστοκρατία από τη μοναρχική και νόμιμη εξουσία.
Με δεδομένο την αθλιότητα και το φθονερό μίσος -συνέπειες της χρόνιας πείνας - καθοδηγώντας σωστά τα πλήθη, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια τους για να κατασυντρίψουμε όσους αντιστέκονται στους σκοπούς μας.
Όταν θα έρθει ο καιρός να στεφθεί ο παγκόσμιος ηγεμόνας μας, αυτά τα χέρια θα σαρώσουν καθετί που θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο.
Οι χριστιανοί δεν είναι πια σε θέση να σκέφτονται από μόνοι τους. Οι επιστημονικές μας συμβουλές τους είναι απολύτως απαραίτητες. Γι'αυτό και δεν βλέπουν την άμεση ανάγκη να κάνουν ό,τι θα κάνουμε εμείς όταν η βασιλεία μας θα έχει έρθει, δηλαδή να διδάσκουν στα δημοτικά σχολεία τη μόνη αληθινή επιστήμη, την πρώτη όλων των επιστημών της κοινωνικής τάξης, του ανθρώπινου βίου, της κοινωνικής ύπαρξης, η οποία απαιτεί τη διαίρεση της εργασίας και επομένως τη διαίρεση των ανθρώπων σε τάξεις και ομάδες.
Είναι αναγκαίο ο καθένας να γνωρίζει ότι η ισότητα είναι αδύνατη λόγω των διαφορών που υπάρχουν ως προς τις ικανότητες, τις δραστηριότητες και τους στόχους κάθε ανθρώπου. Ότι όλοι δεν είναι δυνατό να είναι εξίσου υπεύθυνοι απέναντι του νόμου, ότι, για παράδειγμα, η ευθύνη εκείνου ο οποίος με τις πράξεις τους εκθέτει σε κίνδυνο ολόκληρη την κοινωνία των ανθρώπων δεν είναι ίδια με την ευθύνη εκείνου ο οποίος δεν προσβάλλει παρά μόνο την τιμή ενός. Η αληθινή επιστήμη της κοινωνικής τάξης, το βάθος της οποίας είναι άγνωστο στους χριστιανούς, καθορίζει ότι η θέση και η εργασία κάθε ανθρώπου οφείλουν να είναι διαφορετικές, για να μην αποτελούν πηγή προβλημάτων που θα δημιουργούνται από τη δυσανάλογία ανάμεσα στην αγωγή και την εργασία.
Μελετώντας την επιστήμη αυτή, οι λαοί θα υπακούουν με τη θέλησή στους στην εξουσία και την κοινωνική τάξη που θα έχουν αυτοί θεσπίσει μέσα στο κράτος. Απέναντίας, εξαιτίας της διαστρέβλωσης που έχει υποστεί αυτή η επιστήμη, ο λαός, πιστεύοντας τυφλά στον έντυπο λόγο, τρέφει - και η αιτία είναι οι πλάνες που του "σερβίρονται" μέσα στην αμάθεια του - έχθρα εναντίον όλων των καταστάσεων που θεωρεί ανώτερές του, αφού δεν μπορεί να κατανοήσει τη σπουδαιότητα καθεμιάς κατάστασης.
Αυτή η έχθρα θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, σαν αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης, η οποία ύστερα από λίγο θα παραλύσει την κίνηση στο χρηματιστήριο και τη βιομηχανία.
Όταν μάλιστα, χρησιμοποιώντας όλα τα μυστικά μέσα που διαθέτουμε, με τη βοήθεια του χρυσού που είναι όλος στα χέρια μας, θα έχουμε δημιουργήσει μια γενικευμένη οικονομική κρίση. θα εξαπολύσουμε σε κάθε δρόμο ολόκληρα πλήθη εργατών σε όλες τις χώρες της Ευρώπης ταυτόχρονα.
Αυτά τα πλήθη θα ηδονίζονται να χύνουν το αίμα εκείνων που φθονούν από την παιδική τους ηλικία, μέσα στην απλοϊκότητα της αμάθειας τους, και θα λεηλατήσουν τα υπάρχοντά τους.
Δεν θα θίξουν τις δικές μας περιουσίες, γιατί η στιγμή της επίθεσης θα μας είναι γνωστή. Άρα, θα έχουμε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να τις προφυλάξουμε.
Διαπιστώσαμε ότι η πρόοδος θα υπέτασσε όλους τους χριστιανούς στη βασιλεία του λογικού. Ο δεσποτισμός μας όμως θα είναι σε θέση να κατασιγάσει όλες τις πολιτικές ταραχές με αυστηρά αλλά δίκαια μέσα. Επίσης θα μπορέσει να καταργήσει το φιλελευθερισμό όλων των θεσμών.
Όταν ο λαός είδε ότι στο όνομα της ελευθερίας του έκαναν τόσες παραχωρήσεις και φιλοφρονήσεις, πίστεψε ότι αυτός ήταν ο κυρίαρχος και όρμησε καταπάνω στην εξουσία, αλλά προσέκρουσε όπως ήταν φυσικό, όμοια με τον τυφλό, σε πάμπολλα εμπόδια. Άρχισε να ζητάει ηγέτη. Δεν σκέφτηκε να επιστρέψει στον προηγούμενο, κι έτσι απόθεσε όλες τις εξουσίες στα πόδια μας. Θυμηθείτε τη Γαλλική Επανάσταση την οποία αποκάλεσαν "Μεγάλη". Τα μυστικά της προετοιμασίας της μας είναι πολύ γνωστά. γατί η επανάσταση αυτή υπήρξε έργο δικό μας.
Από τότε εξαπατούμε το λαό για να απαρνηθεί ακόμα κι εμάς, προς όφελος του βασιλιά-δεσπότη της Σιών, το οποίο προετοιμάζουμε για τον κόσμο.
Προς το παρόν είμαστε άτρωτοι ως διεθνής δύναμη, γιατί, όταν επιτίθενται εναντίον μας σ'ένα κράτος, μας υπερασπίζονται στα άλλα.
Η φοβερή δειλία των χριστιανικών λαών που σέρνονται μπροστά στη δύναμη, που αντιμετωπίζουν ανελέητα την αδυναμία και τα λάθη, αλλά που στέκονται επιεικείς απέναντι στα εγκλήματα, που δεν εννοούν να ανεχτούν τις αντιφάσεις της ελευθερίας, που είναι τρομερά υπομονετικοί μπροστά στη βία του δεσποτισμού, είναι ό,τι ακριβώς ευνοεί την ανεξαρτησία μας. Από τους σημερινούς άρχοντας ανέχονται καταχρήσεις, μολονότι και για την πιο ασήμαντη από από αυτές θα έστελναν στη λαιμητόμο είκοσι βασιλιάδες.
Πως να εξηγήσει κανείς αυτό το φαινόμενο, αυτή την ασυνέπεια των λαϊκών μαζών απέναντι σε γεγονότα που φαίνονται να μην έχουν καμιά διαφορά;
Η εξήγηση βρίσκεται στο ότι αυτοί οι δικτάτορες -οι πρωθυπουργοί- λένε κρυφά στο λαό, μέσω των πρακτόρων τους, ότι, αν αναγκάζονται να προξενούν καταστροφές στα κράτη, το κάνουν με απώτερο σκοπό να εξασφαλίσουν την ευτυχία των λαών, τη διεθνή αδελφότητα, την αλληλεγγύη, την ισότητα δικαιωμάτων για όλους. Φυσικά, δεν τους αποκαλύπτουν ότι αυτή η ενότητα μόνο κάτω από τη δική μας εξουσία μπορεί να επιτευχθεί.
Ο λαός, λοιπόν, που καταδικάζει τους δίκαιους και αθωώνει τους ενόχους, πείθεται όλο και περισσότερο πως μπορεί να κάνει ό,τι του αρέσει, Υπό τοιαύτας συνθήκας, ο λαός καταστρέφει την όποια σταθερότητα και δημιουργεί την αταξία σε κάθε βήμα.
Η βαθύτερη σημασία της λέξης "ελευθερία" είναι ότι οι ανθρώπινες κοινωνίες παλεύουν ενάντια σε οποιαδήποτε ισχύ, ενάντια σε οποιαδήποτε δύναμη, συμπεριλαμβανομένης και της δύναμης του Θεού και της Φύσης.
Να λοιπόν γιατί κατά την τελική επικράτησή μας θα χρειαστεί να απαλείψουμε αυτή τη λέξη από το ανθρώπινο λεξιλόγιο, ως κτηνώδη αρχή που μεταβάλλει τα πλήθη σε άγρια θηρία. Είναι αλήθεια ότι τα θηρία αποκοιμούνται όσες φορές ποτίζονται με αίμα και ότι τότε είναι εύκολη υπόθεση να τα καθυποτάξουμε. Αν, όμως, δεν τους δώσει κανείς αίμα, δεν κοιμούνται: Αγωνίζονται.
ΕΔΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
http://ektos-alektor.blogspot.com/2011/06/2003.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου