Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

ΕΓΩ Ο ΠΑΡΑ ΝΟΜΟΣ...

ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΠΑΡΑΝΟΜΟ» ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ.

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ.

Ο ΝΟΜΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ ΔΟΣΗ ΗΘΙΚΗΣ...

ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟ......
 ΦΟΥΣΚΩΜΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΕΝΑΝ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ ΣΩΡΟ ΑΠΟ ΒΡΩΜΑ.

ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΕΩΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΟΛΑ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΦΑΛΊΣΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΑΦΑΙΜΑΞΗ.

ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΟΔΗΓΗΣΕΩΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΠΑΚΙ, ΚΟΣΤΟΖΕΙ 600 ΕΥΡΩ.

ΓΙΆ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΗΛΙΚΙΆ 29 ΧΡΌΝΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΕΞΗ ΕΩΣ ΔΕΚΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ, ΤΏΝ 25 ΕΥΡΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΩ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΈΨΟΥΝ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙ 300 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ.

ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ! ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ …ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΙΣ ΚΛΕΨΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΈΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ !

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΊΠΛΩΜΑ.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ 600 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ;

ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΩ ΔΕΝ MΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ;..

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΉΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΜΟΥ;

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΦΤΩΧΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ .

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΟΨΑΤΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΖΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ.

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙ΄ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΩ ΜΗΧΑΝΑΚΙ !

ΑΠΛΩΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞ0ΝΤΩΝΟΥΝ, ΠΟΥ ΕΞΟΝΤΩΝΟΥΝ ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΙΣΤΥΧΙΑ.

ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ. ΠΟΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΟΙ ΚΙ’ΑΠΌ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΑΒΟΥΝ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΧΕΖΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΑΣ.

ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΑΦΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΡΑΨΑΝΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ …

ΚΩΣΤΑΣ Χ.
 http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_9787.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters