Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Η ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ

Αγαπητοί συμπατριώτες, όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά έστω και εάν ορισμένοι θέλουν το αντίθετο ότι, οι πρόγονοί μας έδωσαν την ζωή τους, τα παιδιά τους, τις γυναίκες τους και τις περιουσίες τους, για τον αγώνα ενάντια στον ποιο μισητό και απάνθρωπο εχθρό του έθνους, τον τούρκο και έτσι με αυτό τον τρόπο έδωσαν στο έθνος την ευκαιρία να ξαναγίνει κάποια στιγμή το λίκνο του πολιτισμού και της δημοκρατίας.

Παρόλα αυτά όμως, με το πέρασμα των χρόνων και με τις λάθος επιλογές, αποφάσεις και.....
ανθρώπους όχι μόνο δεν κάναμε το έθνος και την χώρα το λίκνο του πολιτισμού αλλά καταφέραμε να επαναφέρουμε την τουρκοκρατία με άλλο όνομα και να την εγκαταστήσουμε σε κάθε σπίτι της επικράτειας, κάνοντας και πάλι τον πολίτη αυτής της χώρας να ζει μέσα στον φόβο και τον τρόμο.

Φόβος και τρόμος στο πως θα κάνω οικογένεια, μήπως και τα παιδιά μου βγουν τέρατα με τα χημικά και τα σκουπίδια που μας ταΐζουν, διότι με 500 ευρώ μισθό μόνο χημικά και σκουπίδια μπορώ να αγοράσω.

Φόβος και τρόμος για το πώς θα μεγαλώσω τα παιδιά μου, όταν υπάρχουν άνθρωποι στην κοινωνία μας που τα κλέβουν και πουλάν τα όργανα τους και υπάρχουν και άνθρωποι που τα μαθαίνουν ότι, η αγένεια και η αδιαφορία για όλους και για όλα είναι το φυλετικό τους χάρισμα.

Φόβος και τρόμος για το πώς θα μάθουν τα παιδιά μου γράμματα, σε σχολεία που θυμίζουν πριονιστήρια σκέψης και νόησης.

Φόβος και τρόμος για το εάν θα μπορέσω να σπουδάσω τα παιδιά μου σε πανεπιστήμιο, διότι δεν έχω παχυλούς μισθούς, περιουσίες και οικόπεδα να πουλήσω γι αυτό τον λόγο.

Φόβος και τρόμος για το ότι το παιδί μου, που με τόσο κόπο μεγάλωσα, θα γίνει μετανάστης και πάλι, για να ξεχρεώσει ότι οι άλλοι του έκλεψαν και του στέρησαν εδώ και πολλά χρόνια.

Φόβος και τρόμος να μην με διώξουνε από την εργασία μου, μετά από 20 χρόνια και καταντήσω από την μια στιγμή στην άλλη εγώ και η οικογένεια μου επαίτες.

Φόβος και τρόμος να μην πεις αυτό που σκέπτεσαι, διότι θα χάσεις την εργασία σου και τα δικαιώματα σου, από την αντίδραση του κάθε αφέντη.

Φόβος και τρόμος στο να μην ζητήσεις ποτέ αύξηση, διότι το αφεντικό θα σου πει την επόμενη πέρνα από το λογιστήριο, για την απόλυση.

Φόβος και τρόμος για το εάν θα μπορέσεις τελικά να πάρεις σύνταξη, διότι από την μια μεριά δεν θα φτάσεις σε αυτήν την ηλικία, διότι θα δουλεύεις έως τα 70 και από την άλλη μεριά εάν είσαι τυχερός και ζήσης τόσο, δεν θα βρεις ταμείο για να σου δώσει σύνταξη.

Φόβος και τρόμος για το εάν θα χάσεις όλα όσα απόκτησες, ακόμα και αυτά που θα αποκτήσουν τα παιδιά σου.

Φόβος και τρόμος για το εάν πτωχεύσει η χώρα και κατά επέκταση και εσύ.

Φόβος και τρόμος για το εάν πουλήσουν τα πάντα, που με τόσο κόπο και αίμα κράτησαν οι προγονοί μας και καταντήσουμε εσωτερικοί πρόσφυγες.

Φόβος και τρόμος να βρίσκομαι κλειδωμένος μέσα στο σπίτι μου, με συναγερμούς και κάγκελα, για να μην έρθουν του κόσμου οι μογγόλοι για να μαγαρίσουν ότι ιερό και πολύτιμο έχω, την ατομική μου γαλήνη και ελευθερία.

Φόβος και τρόμος να βγω από το σπίτι μου, για να μην πέσω εγώ καθώς και τα ανήλικα παιδιά μου επάνω στις αγέλες των λύκων που έφεραν στην χώρα μου και χρειαστεί να γνωρίσω από κοντά τις αρετές τους.

Φόβος και τρόμος για το αύριο, φόβος και τρόμος για το σήμερα, φόβος και τρόμος για το χθες, φόβος και τρόμος για όλα, φόβος και τρόμος για τα πάντα, φόβος και τρόμος για τον φίλο, φόβος και τρόμος και για τον εχθρό.

Μου πήρατε το μεγαλύτερο χάρισμα που είχε αυτό το έθνος και αυτή η φυλή, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και με κάνατε να ζω σαν φοβισμένο άγριο θηρίο, που περιμένει πότε θα το ταΐσει ο δαμαστής του, αφού πρώτα το κτυπήσει άγρια με το μαστίγιο, για να φέρει υπακοή και παραδειγματισμό και στα άλλα φυλακισμένα άγρια θηρία του τσίρκου που εσείς με τόση μαεστρία έχετε δημιουργήσει.

Όταν όμως και πάλι, περπατήσω τον δρόμο του φωτός, της σκέψης, της νόησης, των γραμμάτων, των τεχνών, της φιλοσοφίας, της αγάπης, των αρχών, των νόμων, της δόξης, του ηρωισμού και του Θεού, τότε δεν θα έχετε καμία θέση στον φόβο μου, παρά μόνο θα έχω εγώ, στον δικό σας φόβο.

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters