Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Ερώτηση της Άριας Αγάτσα στη Βουλή, προς την Άννα Διαμαντοπούλου, για την Πληροφορική στο Νέο Ψηφιακό Σχολείο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Αριάδνη Αγάτσα κατάθεσε Ερώτηση προς την κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, για την Πληροφορική στο Νέο Ψηφιακό Σχολείο.
Η βουλευτής Βοιωτίας επισημαίνει, μεταξύ άλλων το ειδικό βάρος που δίνει ο πρωθυπουργός στις νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και την αναγκαιότητα να......
διευκρινίσει τις προθέσεις της η κα. Α. Διαμαντοπούλου.

Αναλυτικά, η Ερώτηση της Αριάδνης Αγάτσα, έχει ως εξής:

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΡΙΑΔΝΗ ΑΓΑΤΣΑ

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Νομού Βοιωτίας
Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ: Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: Η Πληροφορική στο Νέο Ψηφιακό Σχολείο

Κυρία Υπουργέ,

παρά το ειδικό βάρος που δίνει ο πρωθυπουργός στις νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, τη θετική πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ να δημιουργήσει το νέο Ψηφιακό Σχολείο και ενώ η χώρα μας είναι στην τελευταία θέση, στην κατάταξη των χωρών της Ε.Ε. που αναφέρονται στους δείκτες που αφορούν στις θετικές επιστήμες, το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται μία (1) ώρα την εβδομάδα στο Γυμνάσιο.

Στο Λύκειο, η Πληροφορική διδάσκεται ως μάθημα της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου για δύο (2) ώρες την εβδομάδα και ως μάθημα επιλογής των τριών τάξεων, διδάσκεται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα.

Αυτή την περίοδο υπάρχει μεγάλη αναστάτωση στους Λειτουργούς Μέσης Εκπαίδευσης, αναφορικά με την έλλειψη σαφής τοποθέτησης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, σε όσα σχετίζονται με την Αναβάθμιση της Πληροφορικής και τις αλλαγές που προωθούνται στο περιεχόμενο σπουδών.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, από το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ διαρρέουν σχέδια για το Νέο Λύκειο -τα οποία επίσημα έως τώρα δεν έχουν διαψευστεί-, σύμφωνα με τα οποία οι αλλαγές που προωθούνται, τόσο στο περιεχόμενο σπουδών, όσο και στη δομή του νέου σχολείου, αμφισβητούν κυρίως τη «γενική μόρφωση». Ειδικά για τα μαθήματα Πληροφορικής διαρρέεται η κατάργησή τους από το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου.

Θα αποτελούσε παγκόσμια πρωτοτυπία, το νέο «Ψηφιακό» σχολείο που οραματίζεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, να μην συμπεριλαμβάνει την Πληροφορική Παιδεία.

με βάση τα ανωτέρω Ερωτάστε

1. Τι προτίθεται να πράξει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ ώστε να διασφαλιστεί και να αναβαθμιστεί η Πληροφορική ως αυτόνομο μάθημα στο Νέο Λύκειο, που θα αποσκοπεί στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης η οποία είναι απαραίτητη σε όλες τις θετικές, και όχι μόνο, επιστήμες;

2. Σκοπεύει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ, να αναβαθμίσει το μάθημα της Πληροφορικής και στο Γυμνάσιο, για να μην καταδικαστούν οι νέοι μας σε ψηφιακό αναλφαβητισμό;

Αριάδνη Αγάτσα

Βουλευτής Ν. Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters