Μόνο η τουριστική γραμμή Κατακόλου – Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας θα παραμείνει σε λειτουργία αν εφαρμοστούν τα νέα επιχειρησιακά σχέδια του ΟΣΕ και της TRAINOSE όπως αποφάσισαν οι διοικήσεις του οργανισμού και της θυγατρικής του εταιρίας.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τα νέα επιχειρησιακά σχέδια που εγκρίθηκαν από τις διοικήσεις, προβλέπουν διακοπή όλων των δρομολογίων του ΟΣΕ σε ολόκληρη την Πελοπόννησο, με εξαίρεση τρεις γραμμές: Αθήνα – Πάτρα, Διακοφτό - Καλάβρυτα και Κατάκολο – Πύργο – Αρχαία Ολυμπία. Αυτό σημαίνει ότι για πρώτη φορά μέσα σε έναν ολόκληρο αιώνα η Ηλεία θα μείνει χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με την πρωτεύουσα της χώρας, γεγονός που θα απομονώσει ακόμη περισσότερο την περιοχή.
Όμως στις αποφάσεις του οργανισμού και της θυγατρικής του περιλαμβάνονται και οι τύχες του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στα τρένα. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων και καλούνται οι ενώσεις των εργαζομένων μέσα σε διάστημα ενός μήνα να καταρτίσουν νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι παράλληλα με τις μετατάξεις 2000 εργαζόμενων του ΟΣΕ σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, η TRAINOSE ετοιμάζεται να προσλάβει 300 νέους υπαλλήλους με νέο καθεστώς συμβάσεων. Οι προτάσεις αυτές αποτελούν εκ βάθρων αλλαγή της δομής ΟΣΕ και TRAINOSE, επιλογές που φαίνεται πως αποτελούν μονόδρομο, στα πλαίσια της δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας στις συνθήκες που δημιουργεί η οικονομική κρίση.
http://iliatora.gr/news_details.php?id=2125
Όμως στις αποφάσεις του οργανισμού και της θυγατρικής του περιλαμβάνονται και οι τύχες του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στα τρένα. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η κατάργηση όλων των συλλογικών συμβάσεων και καλούνται οι ενώσεις των εργαζομένων μέσα σε διάστημα ενός μήνα να καταρτίσουν νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι παράλληλα με τις μετατάξεις 2000 εργαζόμενων του ΟΣΕ σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου, η TRAINOSE ετοιμάζεται να προσλάβει 300 νέους υπαλλήλους με νέο καθεστώς συμβάσεων. Οι προτάσεις αυτές αποτελούν εκ βάθρων αλλαγή της δομής ΟΣΕ και TRAINOSE, επιλογές που φαίνεται πως αποτελούν μονόδρομο, στα πλαίσια της δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας στις συνθήκες που δημιουργεί η οικονομική κρίση.
http://iliatora.gr/news_details.php?id=2125
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου