Το
νερό ακούει, διαβάζει, αισθάνεται. Οι κρύσταλλοι είναι μία στερεά
ουσία, της οποίας τα άτομα και τα μόρια εμφανίζουν μία δομημένη διάταξη.
Κρυστάλλους συναντάμε στο χιόνι, στον χαλαζία και σε φυσικά ορυκτά όπως
τα διαμάντια, το αλάτι κ.α.
Ειδικά οι κρύσταλλοι του χιονιού, επειδή σχηματοποιούνται κάτω υπό ωρισμένες συνθήκες, δεν ομοιάζουν μεταξύ των, όπως ακριβώς καί τα πρόσωπα των ανθρώπων. Οι κρύσταλλοι του νερού, είναι το πρόσωπό του.Το 1994, ο Ιάπωνας επιστήμων Δρ. Μασάρου Εμότο ξεκίνησε μια σειρά πειραμάτων, εμπνεόμενος από τις νιφάδες του χιονιού, που η κρυσταλλοδομή κάθε μιας είναι διαφορετική από την άλλη. Έτσι, άρχισε να καταψύχει δείγματα νερού και να τα φωτογραφίζει πριν προλάβουν να λιώσουν, με φωτογραφική μηχανή μεγάλης ταχύτητος, ενσωματωμένη σε μικροσκόπιο.
Εν προκειμένω, έβαλε σε ένα ποτήρι νερό να ακούει κλασσική μουσική και συγκεκριμένα την "Ποιμενική Συμφωνία" του Μπετόβεν και μετά φωτογράφισε την κρυσταλλοδομή του νερού. Το αποτέλεσμα ήτο μοναδικό. Ένας πανέμορφος, κατάλευκος, εξάεδρος κρύσταλλος ενεφανίσθη στην φωτογραφία. Το "πρόσωπο" του νερού έλαμπε!! Το πείραμα συνεχίσθηκε και με άλλα κλασσικά έργα, που σχηματοποιούσαν διαφορετικά την κρυσταλλοδομή του νερού. Άρα το νερό αρέσκεται να ακούει κλασσική μουσική και μάλιστα έχει και προτιμήσεις.Ο Εμότο όμως δεν σταμάτησε εκεί. Έβαλε στο ποτήρι αυτό, που άκουσε το έργο του Μπετόβεν, να ακούσει μουσική Heavy Metal. Η φωτογράφησις που ακολούθησε, κατέδειξε ανάγλυφα την "γκριμάτσα" στο "πρόσωπο" του νερού. Εξαίφνης, ο εξάεδρος φωτεινός κρύσταλλος, διασπάθηκε κυριολεκτικά σε κομμάτια. Προφανώς, η μουσική αυτή δεν "αρέσει" στο νερό.
Άρα, το νερό "ακούει" μουσική κι αντιδρά κατά προτίμηση στα ακούσματα και τα φανερώνει στην κρυσταλλοδομή του, άλλοτε "χαμογελώντας" με τέλεια γεωμετρικά σχήματα κι άλλοτε "μελαγχολώντας" με κατήφεια αρρωσταίνει.Όμως το νερό δεν "άκούει" μόνο μουσική, αλλά καταλαβαίνει και την ομιλία μας, που εκφέρεται με την ανάλογη ψυχική μας φόρτιση. Ο Εμότο συνέχισε τα πειράματά του, βάζοντας σε δυο ποτήρια νερό και στο ένα να του λένε ωραία λόγια, όπως "αγάπη, ἐκτίμηση" και στο άλλο "θα σε σκοτώσω, με αηδιάζεις". Το αποτέλεσμα της φωτογράφησης ήτο μοναδικό. Ένας πανέμορφος εξάεδρος, ροζ αποχρώσεως, κρύσταλλος ενεφανίσθη στην πρώτη περίπτωση, ενώ στην δευτέρα, με τις ύβρεις και τον θυμό, ο κρύσταλλος παραμορφώθηκε και κατεστράφη ολοσχερώς σε άμορφη μάζα.
Στην διάλεξη του επιστήμονα, κάποιος ακροατής είπε ότι έκανε πείραμα με βρασμένο ρύζι, βάζοντας το βρασμένο ρύζι σε δυο ίδια γυάλινα δοχεία. Στο ένα έλεγε, επί ένα μήνα, "ευχαριστώ" και στο άλλο "ηλίθιο". Το αποτέλεσμα ήτο μοναδικό: το πρώτο ρύζι εζυμώθη άριστα με πλούσιο κι ωραίο άρωμα, ενώ το άλλο έγινε μαύρο και σάπισε. Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι οι οινοπαραγωγοί ονομάζουν το ξύδι "γλυκάδι", διότι απαγορεύται να ειπωθή μέσα στα κελάρια με βαρέλια κρασιού η λέξις "ξύδι", διότι το κρασί "ακούει". Τέλος, η σοφή λαϊκή μας παράδοσις, μας νουθετεί λέγοντας, όταν έχουμε νεύρα και είμαστε θυμωμένοι, να μην τρώμε, γιατί θα μας "κάτσει" το φαΐ στο στομάχι.
Τα
πειράματα απέδειξαν ότι το νερό "ακούει". Ο Εμότο όμως δεν σταμάτησε
εκεί. Διερωτήθη αν μπορεί το νερό ακόμα και να "διαβάσει". Έτσι, κόλλησε
σε ένα φιαλίδιο με δείγμα νερού, μια ετικέτα με την λέξη "ηλίθιο" και
στο άλλο φιαλίδιο με δείγμα νερού, κόλλησε την ετικέτα "ευχαριστώ". Το
νερό ήτο απεσταγμένο, όπως και στα υπόλοιπα πειράματα με την μουσική. Τα
άφησε όλη την νύχτα και την επομένη, που έγινε η φωτογράφιση, το νερό
"αντέδρασε" όπως και στην περίπτωση της ομιλίας. Άρα το νερό όχι μόνο
"ακούει", αλλά και "διαβάζει".
Τα πειράματα του Εμότο επεκτάθηκαν και
στον χώρο της ανθρωπίνης συνειδήσεως. Ο Εμότο φωτοφράφισε το νερό μιας
βρύσης στην περιοχή Κόμπε του Χάνσιν-Αουάτζι, που έγινε σεισμός. Ο φόβος
και ο πανικός των κατοίκων ήτο καταγεγραμένος στην κρυσταλλοδομή του
νερού. Η ανθρώπινη συνείδησις κατεγράφη στο νερό. Μετά από μήνες, όταν η
περιοχή, με την αμέριστη βοήθεια του κόσμου, ορθοπόδησε, η
κρυσταλλοδομή του νερού της συγκεκριμένης βρύσης, είχε μορφοποιηθεί σε
ένα εξάγωνο αστέρι.
Τα
πειράματα λοιπόν του Εμότο, απέδειξαν ότι το νερό αποθηκεύει και
μεταδίδει πληροφορίες μέσω των κρυσταλλοδομών του. Οι εικόνες, οι ήχοι, η
ομιλία, οι σκέψεις, αποκρυσταλλώνονται στην μοριακή δομή του νερού και
μεταφέρονται εσαεί. Ο Γάλλος δρ. Jacques Benveniste (1935-2004), στο τέλος της δεκαετίας του '80, απέδειξε ότι το νερό καταγράφει πληροφορίες, δηλ. διαθέτει αξιόπιστη μνήμη.
Υγεία - Άνθρωπος - Νερό
Εκ
πρώτης όψεως, αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε ότι οι ήχοι, είτε ομιλία είτε
μουσική, οι εικόνες αλλά και η συνείδησις του ανθρώπου (σκεπτομορφές),
επιδρούν στην δομή του νερού και την μορφοποιούν. Κατά συνέπειαν, τα
αποτελέσματα της συμπεριφοράς του νερού στον άνθρωπο, δεδομένου ότι
αποτελούμαστε από 70% νερό και μάλιστα ο εγκέφαλός μας από 80%, ενώ στην
εμβυακή μας κατάσταση από 90% νερό, γίνονται άμεσα αντιληπτά.Ο
Βιεννέζος φυσικός και ηλεκτρονικός Erich Korbler (1938-1994), ασχολήθηκε
με την αλληλεπίδραση των πληροφοριών που προέρχονται από ένα βιολογικό
σύστημα, όπως ο άνθρωπος, με γεωμετρικά σχήματα. Κατέληξε ότιτα
γεωμετρικά σχήματα, τόσο στο δέρμα (tattoo) όσο και εκτός (θεραπευτικά
σύμβολα, πεντάκτινος αστήρ των Πυθαγορείων), μεταφέρουν συγκεκριμένες
πληροφορίες στον άνθρωπο, διότι λειτουργούν ως φίλτρα, δηλ. επιλέγουν
μέσα από το κοσμικό γίγνεσθαι συγκεκριμένες πληροφορίες-ενέργειες.Εν
προκειμένω, η ενδυμασία μας, τα στίγματα (tattoo), καθώς και ο
περιβάλλων χώρος, οι σκηνές βίας επηρεάζουν την κρυσταλλοδομή του νερού
μας. Δεν είναι τυχαίο ότι στις αρχαῖες τραγωδίες, απηγορεύοντο αυστηρώς
επί σκηνής οι σκηνές βίας και το στιγματίζειν ήτο βαρβαρική συνήθεια.
Άρα, ευθέως γίνεται αντιληπτό, πόσο μεγάλη σημασία έχει η προγενετική παιδεία για την σωστή οργανογέννεση, διαμόρφωση του εμβρύου την ώρα της κυοφορίας. Η εγκυμονούσα μητέρα δεν πρέπει να βλέπει άσχημες εικόνες, να φοβάται, να αγχώνεται, να μαλώνει, να ακούει σκληρή μουσική, διότι ο αμνιακός σάκος αλλάζει την κρυσταλλοδομή του και κατ' επέκταση το έμβρυο υφίσταται πολλά δεινά.Φυσικά αυτό ισχύει για όλους, που δυστυχώς μαθαίνουμε να ζούμε σε ένα περιβάλλον που εκατέρωθεν εκτοξεύονται ύβρεις και, σε συνδυασμό με το άγχος τα νεύρα και τον φόβο, αλλάζουν την δομή του νερού μας, την μολύνουν, την αλλοιώνουν και κατ' επέκταση είμεθα ευάλωτοι σε ασθένειες, όπως ο καρκίνος.
Για να είμεθα υγιείς, οφείλουμε να προσέχουμε δυο παραμέτρους: την καθαρότητα του νερού μας και την σωστή του γεωμετρική δομή. Για την πρώτη παράμετρο, όλοι οι ιατροί συνιστούν δίαιτες που αποτοξινώνουν το σώμα. Ηαποτοξίνωσις στον οργανισμό μας γίνεται πάντα με την βοήθεια του νερού, μέσω των οργάνων του σώματός μας (νεφρά, πνεύμονες, έντερο). Το νερό που δέν είναι τρεχούμενο αλλά στάσιμο, αλλοιώνεται, μολύνεται όπως στα έλη, κατά συνέπεια οφείλουμε να διατηρούμε το νερό του σώματός μας εν κινήσει για να είμαστε υγιείς. Πως; Πίνοντας πολύ νερό ανανεώνουμε το νερό μας.
Στην δευτέρα παράμετρο, δηλ. της διατηρήσεως της σωστής γεωμετρικής κρυσταλλοδομής, οφείλουμε να ακούμε ωραία μουσική, να συμπεριφερόμαστε με ευπρέπεια, καλοσύνη, να είμεθα ευπροσήγοροι, προσηνείς τόσο εμείς απέναντι στους άλλους, όσο και αυτοί προς εμάς.
Νερό - Θρησκεία
Έχουμε
σίγουρα όλοι ακούσει για το θέμα του αγιασμού, που φυλάμε σε ένα ποτήρι
νερό ή για την ημέρα των Θεοφανίων, που γίνεται ο αγιασμός των υδάτων.
Γιατί η ορθόδοξη Παράδοσις βαπτίζει εν ύδατι, όπως έλεγε και ο Ιωάννης ο
Πρόδρομος και γιατί οι Πυθαγόρειοι χρησιμοποιούσαν τα λεγόμενα
βαλανεία, όπου εντός των ιερών υδάτων απέρριπταν τους ρύπους, τόσο του
σώματος όσο και της ψυχής;Ο Ιάπωνας επιστήμων Δρ. Μασάρου Εμότο συνέχισε
τα πειράματα με το νερό, προχωρώντας και στο θρησκευτικό επίπεδο,
παρατηρώντας την αντίδραση του νερού στην προσευχή.
Το πείραμα έλαβε
χώρα στο φράγμα Φουτζιουάρα στο Μινακάμι-Τσο της Επαρχίας Γκούνμα. Ο
Αιδεσιμότατος Κάτο Χόκι, Αρχιερεύς του Ναού Τζυουχουϊν, προσευχήθη για
μια ώρα δίπλα στο φράγμα. Λίγα λεπτά μετά το τέλος της προσευχής, το
νερό του φράγματος άλλαξε και έγινε πιο ήρεμο και πιο καθαρό. Οι
φωτογραφίες που τράβηξε, πιστοποίησαν την αλλαγή του νερού. Ενώ πριν την
προσευχή η κρυσταλλοδομή του νερού ήτο παραμορφωμένη, μετά την προσευχή
ένας φωτεινός κατάλευκος εξάεδρος κρύσταλλος, ίσως ο ωραιοτέρος των
πειραμάτων, ενεφανίσθη στην φωτογραφία.Η προσευχή που εκφέρεται με την
προσήκουσα συνειδησιακή φόρτιση, έχει θετική επίδραση στο νερό, το
φωτίζει, το καθαγιάζει, το ηρεμεί. Ο ψυχικός παράγων, σε συνδιασμό με τα
λόγια της προσευχής που δονούν και δομούν τα μόρια του νερού,
μορφοποιούν την κρυσταλλοδομή του εσαεί. Ο αγιασμός φυλάττεται επί πολλά
χρόνια και δεν χαλάει.
Από τα αρχαία χρόνια χρησιμοποιούσαν τα καθαγιασμένα ύδατα ως μέσο καθάρσεως. Τα ιερά ήσαν χτισμένα δίπλα σε τρεχούμενα νερά. Σήμερα, ο αγιασμός των υδάτων, τόσο στην θάλασσα όσο και στις δεξαμενές ή φράγματα, έχει θετική επίδραση στους ανθρώπους.
Ενέργεια - Ψυχή - Νερό
Κατ'
αρχάς, κάθε τι μέσα στο δημιουργημένο σύμπαν είναι έμψυχο. Η ύλη είναι
εμψυχωμένη από το πνεύμα. Άνευ της ψυχής, το πνεύμα δεν δύναται να
δράσει στην ύλη, διότι πνεύμα και ύλη είναι ενάντιες αρχές και δεν
ενώνονται. Χρειάζεται το καταλυτικό στοιχείο μεθέξεως, που εν τη αύτῃ
περιπτώσει είναι η ψυχή.
Τι είναι η ψυχή του Παντός; Βάσει των ορφικών, είναι ο αιθήρ που περιβάλει το παν και ενυπάρχει πανταχού. Η σύγχρονη επιστήμη τον αιθέρα τον έχει ονομάσει ενέργεια και ισοδυναμεί με Ε = m * c2 δηλ. κάθε μάζα μετατρέπεται σε ενέργεια ή ἀπελευθερώνει την ενέργειά του, όταν φτάσει να κινείται με την ταχύτητα του φωτός εις τό τετράγωνο (c2). Τα πάντα έχουν ενέργεια, διότι τα πάντα κινούνται. Ο κινητήριος μοχλός είναι η ενέργεια δηλ. η ψυχή. Χαρακτηριστικό είναι ότι με την σύντηξη του πυρήνος του ατόμου, απελευθερούται η εγκλωβισμένη ενέργεια, την οποία οι επιστήμονες ονόμασαν πυρηνική ενέργεια.
Στον άνθρωπο, η ψυχή είναι το αιθερικό του σώμα ή κατά άλλους το ενεργειακό του σώμα που ζωοποιεί και κινεί το σώμα μας. Είναι το ατομικό, ενεργειακό του περιβάλλον, που πληρούται από πλήθος πληροφοριών. Η ψυχή έχει πολλά επενδύματα δηλ. ποιότητες αιθέρος, όπου το έσχατο επένδυμα είναι συνυφασμένο με τα όργανα του σώματός μας δηλ. τρόπον τινά είναι υπεύθυνο για την σωστή λειτουργία των οργάνων μας και των συστημάτων που διέπουν το σώμα (ανοσοποιητικό, κυκλοφορικό, συμπαθητικό κ.τ.λ.). Τα ανώτερα επενδύματα περιβάλλουν το σώμα μας ως ένας μανδύας αιθερικός, προστατευτικός και αποτελεί το ατομικό μας, ψυχικό και πνευματικό μας φορτίο.
Το σώμα μας, λόγω της
αδρής ύλης, δεν μπορεί να αποτυπώσει τις αλλαγές στον ψυχισμό μας. Η
ψυχή χρειάζεται ένα άλλο μέσο, πιο εύπλαστο, με περισσότερες
δυναμικές-ενεργειακές ιδιότητες, όπως το νερό. Το νερό, λόγω του
γεωμετρικού του σχήματος, μεταδίδει ηλεκτρομαγνητικά κύματα, δηλ.
ενέργεια. Έτσι, στο νερό του σώματός μας, αποτυπώνονται ή καλλίτερα
αποκρυσταλλώνονται οι μεταπτώσεις της ψυχῆς μας. Κατά συνέπεια ο
συνδετικός κρίκος μεταξύ ψυχής και σώματος, είναι το νερό που ενυπάρχει
παντού μέσα στο σώμα μας.Οι αλλαγές που τελούνται στο νερό μας, τις
αντιλαμβανόμαστε ως συναίσθημα. Όταν δεν μας αρέσει ένα είδος μουσικής,
όταν μας βρίζει κάποιος, όταν μας αγκαλιάζει τρυφερά και μας λέει πόσο
μας αγαπά, όλα αυτά τα ψυχικά ρευστά, δηλ. οι ενεργειακές επιδράσεις,
αποκρυσταλλώνονται στο νερό του σώματός μας και το εισπράττουμε ως
συναίσθημα.Κατά συνέπεια, κάθε τι που συμβαίνει στον περιβάλλοντα χώρο,
επηρεάζει την ψυχή μας.
Οι εικόνες, η μουσική, η ομιλία, αποτυπώνονται
μέσω του νερού στην ψυχή μας και αναλόγως την αμαυρώνουν ή την φωτίζουν.
Η διαδικασία καθάρσεως της ψυχής από τα μελανά στίγματα που της έχουμε
προσδώσει λόγω της βέβηλης ζωής ημών, οι αρχαίοι την ωνόμαζαν μύηση και
άπτεται των διαδικασιών καθάρσεως όλων των επενδυμάτων της ψυχής. Στα
μυστήρια, οι μεμυημένοι εισέρχοντο κεκαθαρμένοι και απηγορεύετο αυστηρώς
εις τους αμυήτους.
Ο Πλάτων, στους "Νόμους", απαγορεύει αυστηρώς μερικές από τις μουσικές κλίμακες, διότι γνωρίζει ότι η μουσική επηρεάζει την ψυχή. Ο Αριστοτέλης επίσης, στο έργο του "Πολιτικά", θεωρεί ως πρωτεύων μάθημα την μουσική για την καλλιέργεια της ψυχής. Τα αγάλματα, η αρχιτεκτονική, ο περιβάλλον χώρος, επηρεάζουν την ψυχή, γι' αυτό οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν μεγάλη σημασία. Συνεπώς, για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τους νόμους της ψυχής, οφείλουμε πρωτίστως να κατανοήσωμε τα μυστικά του νερού.
γράφει ο Στέφανος Γκίκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου