ΟΥΤΩΣ
ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΑ Α/Φ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΑΤΟ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
ΕΛΛΗΝΟ-ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ-ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΟΙ
ΝΕΝΕΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΕΜΟ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ- ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΝ.
ΤΟ ΙΔΙΟ Α/Φ ΘΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΟΣΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ
ΤΟΥΡΚΙΚΑ Α/Φ . ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΕΝΩ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ
ΝΑΤΟΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ
ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ Η ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ. ΑΡΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΥΤΡΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΑΤΟΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Ή ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ. ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Α/Φ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ , ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Ή ΣΤΗΝ ΑΟΖ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΟΚ.
Η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα της κοινής απόφασης 10 κρατών του ΝΑΤΟ το Νοέμβριο του 2012 με την υπογραφή επιστολής πρόθεσης για την κοινή παραγγελία και χρήση αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού. Οι χώρες αυτές εκτός της Ολλανδίας και της Ελλάδας είναι η Νορβηγία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ισπανία και το Λουξεμβούργο.
Η πρωτοβουλία αυτή στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ αναμένεται να αυξήσει τις ικανότητες της συμμαχίας στον εναέριο ανεφοδιασμό , όπως συμβαίνει ανάλογα με το πρόγραμμα της ικανότητας στρατηγικής μεταφοράς με αεροσκάφη C-17A το οποίο ξεκίνησε το 2006.
Η απόφαση για την έναρξη της φάσης διερεύνησης πιθανών προμηθευτών ελήφθη στις 21 Νοεμβρίου μέσω συμφωνίας συνεργασίας η οποία υπογράφηκε μεταξύ του οργανισμού υποστήριξης του ΝΑΤΟ (NSO) και του οργανισμού για την κοινή συνεργασία εξοπλισμών (OCCAR) ο οποίος και θα επιβλέψει το όλο πρόγραμμα.
Ο OCCAR ήδη επιβλέπει δύο άλλα προγράμματα αυτά του ευρωπαϊκού μεταφορικού αεροσκάφους A-400M (170 αεροσκάφη) και του επιθετικού ελικοπτέρου Tiger (184 ελικόπτερα).
Ως κυριότερος υποψήφιος για το πρόγραμμα είναι το αεροσκάφος A 330 MRTT το οποίο βρίσκεται σε υπηρεσία με τη Βρετανία (14 αεροσκάφη) ενώ η Γαλλία υπέγραψε πρόσφατα την παραγγελία 12 “Phoenix” MRTT.
Τα αεροσκάφη πρόκειται να χρησιμοποιούνται από τις χώρες που μετέχουν στο πρόγραμμα σε εκ περιτροπής βάση ανάλογα με τις ανάγκες που θα υποβάλλονται σε ετήσιο προγραμματισμό.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ Η ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!
Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΘΑ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ. ΑΡΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΥΤΡΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΑΤΟΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Ή ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ. ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Α/Φ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ , ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Ή ΣΤΗΝ ΑΟΖ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΓΙΟΚ.
Με αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, έστω και με τη μορφή
της εκ περιτροπής χρησιμοποίησης ή χρονομερίσματος είναι πολύ πιθανό να
βρεθεί η ΠΑ μέσω του Νατοϊκού προγράμματος MMF στο οποίο η Ελλάδα
συμμετέχει με ακόμη 9 χώρες.
Στη δημιουργία ενός πολυεθνικού στόλου αεροσκαφών εναέριου
ανεφοδιασμού σκοπεύει να προχωρήσει το ΝΑΤΟ. Επικεφαλής του προγράμματος
δημιουργίας του πολυεθνικού στόλου αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού
πολλαπλού ρόλου MMF (Multinational, Multi Role Tanker Transport Fleet)
θα είναι η Ολλανδία.Η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα της κοινής απόφασης 10 κρατών του ΝΑΤΟ το Νοέμβριο του 2012 με την υπογραφή επιστολής πρόθεσης για την κοινή παραγγελία και χρήση αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού. Οι χώρες αυτές εκτός της Ολλανδίας και της Ελλάδας είναι η Νορβηγία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Ισπανία και το Λουξεμβούργο.
Η πρωτοβουλία αυτή στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ αναμένεται να αυξήσει τις ικανότητες της συμμαχίας στον εναέριο ανεφοδιασμό , όπως συμβαίνει ανάλογα με το πρόγραμμα της ικανότητας στρατηγικής μεταφοράς με αεροσκάφη C-17A το οποίο ξεκίνησε το 2006.
Η απόφαση για την έναρξη της φάσης διερεύνησης πιθανών προμηθευτών ελήφθη στις 21 Νοεμβρίου μέσω συμφωνίας συνεργασίας η οποία υπογράφηκε μεταξύ του οργανισμού υποστήριξης του ΝΑΤΟ (NSO) και του οργανισμού για την κοινή συνεργασία εξοπλισμών (OCCAR) ο οποίος και θα επιβλέψει το όλο πρόγραμμα.
Ο OCCAR ήδη επιβλέπει δύο άλλα προγράμματα αυτά του ευρωπαϊκού μεταφορικού αεροσκάφους A-400M (170 αεροσκάφη) και του επιθετικού ελικοπτέρου Tiger (184 ελικόπτερα).
Ως κυριότερος υποψήφιος για το πρόγραμμα είναι το αεροσκάφος A 330 MRTT το οποίο βρίσκεται σε υπηρεσία με τη Βρετανία (14 αεροσκάφη) ενώ η Γαλλία υπέγραψε πρόσφατα την παραγγελία 12 “Phoenix” MRTT.
Τα αεροσκάφη πρόκειται να χρησιμοποιούνται από τις χώρες που μετέχουν στο πρόγραμμα σε εκ περιτροπής βάση ανάλογα με τις ανάγκες που θα υποβάλλονται σε ετήσιο προγραμματισμό.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου