Πώς αλλάζουν οι καιροί και πώς αμβλύνονται οι ελληνικές
αντιδράσεις απέναντι στην διαρκώς αυαξανόμενη τουρκική επιθετικότητα.
"Δεν ήταν σοβαρό το επεισόδιο" υποστηρίζουν στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας
οι συνεργάτες του υπουργού Εθνικής Αμυνας Ν.Δένδια το γεγονός ότι
αναχαιτίστηκε το ελικόπτερο που τον μετέφερε από τη νήσο Στρογγύλη στη
νήσο Ρω (χωρίς, φυσικά να αλλάξει κατεύθυνση το ελικόπτερο του
υπουργού).
Εντελώς αντίθετη ήταν η αντιμετώπιση το 1997, όταν έγινε κάτι αντίστοιχο στο αεροσκάφος C-130H που μετέφερε τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Α.Τσοχατζόπουλο.
Ας θυμηθούμε τι έγραφε τότε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: "Σημαντικά στοιχεία, μεταξύ των οποίων έγχρωμες αεροφωτογραφίες και ηχητικά ντοκουμέντα, περιλαμβάνονται στο φάκελο που ετοίμασαν τα υπουργεία Εξωτερικών και Εθνικής Αμυνας, σχετικά με την πρόσφατη παρενόχληση από τουρκικά μαχητικά F-16, του μεταγωγικού αεροσκάφους που μετέφερε τον υπουργό Αμυνας κ. Α. Τσοχατζόπουλο από την Κύπρο στην Ελλάδα.
Ο φάκελος αυτός, εστάλη ήδη στις κυβερνήσεις των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, προκειμένου να ενημερωθούν για τις ακριβείς συνθήκες του σοβαρού επεισοδίου της 16ης Οκτωβρίου, το οποίο απέδειξε το μέγεθος της τουρκικής προκλητικότητας.
Στην πρώτη από τις φωτογραφίες, διακρίνεται το αεροσκάφος C-130 που μετέφερε τον κ. Τσοχατζόπουλο, να κατευθύνεται συνοδευόμενο από ελληνικά μαχητικά, από το FIR Αθηνών προς το FIR Λευκωσίας.
Την ίδια ώρα, δύο τουρκικά F-16, παραβιάζοντας τους διεθνείς κανόνες εναέριας κυκλοφορίας, εισέρχονται στο FIR Λευκωσίας με κατεύθυνση προς το C-130. Στη δεύτερη από τις φωτογραφίες, το C-130 έχει εισέλθει πλέον στο FIR Αθηνών και κατευθύνεται νοτίως της Ρόδου.
Εχουν προηγηθεί ήδη ορισμένες εμπλοκές, ενώ διακρίνεται καθαρά στο αριστερό μέρος η αναχαίτιση του τουρκικού F-16 από το ελληνικό. Η θέση αυτή ονομάζεται "lock", που σημαίνει ότι οι πύραυλοι του ελληνικού μαχητικού έχουν εγκλωβίσει τον τουρκικό στόχο και απομένει μόνο το πάτημα του κουμπιού.
Στην τρίτη φωτογραφία, διακρίνονται άλλες δύο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών F-16 σε μικρή απόσταση από το C-130 με τον υπουργό Αμυνας της Ελλάδος. Στη μία περίπτωση, έχει γίνει ήδη η αναχαίτιση και στην άλλη το ελληνικό έχει αρχίσει "να παίρνει την ουρά" του αντιπάλου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον ίδιο φάκελο, έχουν συμπεριληφθεί και ηχητικά ντοκουμέντα των διαλόγων που είχαν οι Ελληνες με τους Τούρκους πιλότους και από τα οποία επίσης προκύπτει ότι η παρενόχληση του αεροσκάφους του υπουργού Εθνικής Αμυνας κ. Τσοχατζόπουλου, έγινε εντός του ελληνικού εναέριου χώρου.
Αποτελούν δε όλα αυτά αδιάψευστη μαρτυρία του μεγέθους της τουρκικής προκλητικότητας, καθώς αποδεικνύουν τον προμελετημένο χαρακτήρα που είχε η παρενόχληση του C-130. Ενώ επίσης επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και την ικανότητα των πιλότων της, που αντιμετώπισαν με επιτυχία τις τουρκικές παρενοχλήσεις".
Τότε προχωρήσαμε σε διεθνή καταγγελία , τώρα "Δεν ήταν σοβαρό το επεισόδιο". Και να σκεφθεί κανείς ότι το σημερινό επεισόδιο είναι πιο σοβαρό από εκείνο του 1997 γιατί τότε απλά είχαμε έναν τουρκικό τσαμπουκά. Τώρα αμφισβήτησαν ευθέως την ελληνικότητα του ΕΕΧ..
Είπαμε: "Στρουθοκαμηλισμός" το απώτατο στάδιο της "αποτροπής"...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Εντελώς αντίθετη ήταν η αντιμετώπιση το 1997, όταν έγινε κάτι αντίστοιχο στο αεροσκάφος C-130H που μετέφερε τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Α.Τσοχατζόπουλο.
Ας θυμηθούμε τι έγραφε τότε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: "Σημαντικά στοιχεία, μεταξύ των οποίων έγχρωμες αεροφωτογραφίες και ηχητικά ντοκουμέντα, περιλαμβάνονται στο φάκελο που ετοίμασαν τα υπουργεία Εξωτερικών και Εθνικής Αμυνας, σχετικά με την πρόσφατη παρενόχληση από τουρκικά μαχητικά F-16, του μεταγωγικού αεροσκάφους που μετέφερε τον υπουργό Αμυνας κ. Α. Τσοχατζόπουλο από την Κύπρο στην Ελλάδα.
Ο φάκελος αυτός, εστάλη ήδη στις κυβερνήσεις των ΗΠΑ και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, προκειμένου να ενημερωθούν για τις ακριβείς συνθήκες του σοβαρού επεισοδίου της 16ης Οκτωβρίου, το οποίο απέδειξε το μέγεθος της τουρκικής προκλητικότητας.
Στην πρώτη από τις φωτογραφίες, διακρίνεται το αεροσκάφος C-130 που μετέφερε τον κ. Τσοχατζόπουλο, να κατευθύνεται συνοδευόμενο από ελληνικά μαχητικά, από το FIR Αθηνών προς το FIR Λευκωσίας.
Την ίδια ώρα, δύο τουρκικά F-16, παραβιάζοντας τους διεθνείς κανόνες εναέριας κυκλοφορίας, εισέρχονται στο FIR Λευκωσίας με κατεύθυνση προς το C-130. Στη δεύτερη από τις φωτογραφίες, το C-130 έχει εισέλθει πλέον στο FIR Αθηνών και κατευθύνεται νοτίως της Ρόδου.
Εχουν προηγηθεί ήδη ορισμένες εμπλοκές, ενώ διακρίνεται καθαρά στο αριστερό μέρος η αναχαίτιση του τουρκικού F-16 από το ελληνικό. Η θέση αυτή ονομάζεται "lock", που σημαίνει ότι οι πύραυλοι του ελληνικού μαχητικού έχουν εγκλωβίσει τον τουρκικό στόχο και απομένει μόνο το πάτημα του κουμπιού.
Στην τρίτη φωτογραφία, διακρίνονται άλλες δύο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών F-16 σε μικρή απόσταση από το C-130 με τον υπουργό Αμυνας της Ελλάδος. Στη μία περίπτωση, έχει γίνει ήδη η αναχαίτιση και στην άλλη το ελληνικό έχει αρχίσει "να παίρνει την ουρά" του αντιπάλου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον ίδιο φάκελο, έχουν συμπεριληφθεί και ηχητικά ντοκουμέντα των διαλόγων που είχαν οι Ελληνες με τους Τούρκους πιλότους και από τα οποία επίσης προκύπτει ότι η παρενόχληση του αεροσκάφους του υπουργού Εθνικής Αμυνας κ. Τσοχατζόπουλου, έγινε εντός του ελληνικού εναέριου χώρου.
Αποτελούν δε όλα αυτά αδιάψευστη μαρτυρία του μεγέθους της τουρκικής προκλητικότητας, καθώς αποδεικνύουν τον προμελετημένο χαρακτήρα που είχε η παρενόχληση του C-130. Ενώ επίσης επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και την ικανότητα των πιλότων της, που αντιμετώπισαν με επιτυχία τις τουρκικές παρενοχλήσεις".
Τότε προχωρήσαμε σε διεθνή καταγγελία , τώρα "Δεν ήταν σοβαρό το επεισόδιο". Και να σκεφθεί κανείς ότι το σημερινό επεισόδιο είναι πιο σοβαρό από εκείνο του 1997 γιατί τότε απλά είχαμε έναν τουρκικό τσαμπουκά. Τώρα αμφισβήτησαν ευθέως την ελληνικότητα του ΕΕΧ..
Είπαμε: "Στρουθοκαμηλισμός" το απώτατο στάδιο της "αποτροπής"...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου