Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Κι άλλη χαμηλού κόστους αεροπορική (που φημίζονται για αεροψεκασμούς) μπαίνει στον 'χορό' - τι τρέχει με αυτές τις εταιρείες;


Picture

«Στο χορό» και η EasyJet με δύο νέες απευθείας πτήσεις από Ρώμη για Θεσσαλονίκη και Ρόδο... ποιον χορό όμως;;;
Νέα δρομολόγια προς τη χώρα μας ανακοίνωσε μία ακόμη ξένη αεροπορική εταιρεία. Ο λόγος για την 'πολυσυζητημένη' EasyJet η οποία εγκαινιάζει δύο νέες απευθείας πτήσεις από το αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο της Ρώμης προς εκείνα της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου.

Συγκεκριμένα απο τις 2 Απριλίου η σύνδεση «Μακεδονία» - Φιουμιτσίνο θα εξυπηρετείται με τρεις απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, με αεροσκάφος Α319 και αρχική τιμή μονής μετάβασης 34,99 ευρώ.
Επίσης, από τις 17 Ιουνίου 2014 η εταιρεία του Στέλιου Χατζηιωάννου θα πετάει απο την ιταλική πρωτεύουσα στη Ρόδο, με τέσσερα απευθείας δρομολόγια την εβδομάδα, σε τιμή που ξεκινά από 57,49 ευρώ.
Η EasyJet ξεκινά το καλοκαίρι πέντε νέα δρομολόγια στην Ελλάδα (Αθήνα-Αμβούργο, Ηράκλειο-Εδιμβούργο, Κως-Γλασκώβη, Μύκονος-Νάπολη και Κέρκυρα-Νάπολη), αυξάνοντας τη χωρητικότητα των πτήσεων που εξυπηρετούν τη χώρα μας κατά 7%.
Η ανακοίνωση της EasyJet έρχεται λίγο μετά από εκείνες της Ryanair (Η Ryanair δημιουργεί... βάσεις; Καλά ψεκάσματα! ), των γερμανικών Αir Berlin ( Κι άλλη χαμηλού κόστους αλλά υψηλών ψεκασμών εταιρεία στην Ελλάδα) και Germanwings και της  Turkish Airlines, που έχει ζητήσει άδεια από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας για ένα ακόμη ημερήσιο δρομολόγιο στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη
Πάμε να κάνουμε έναν λογαριασμό;
Η Easy Jet ξεκίνησε το στόλο της με Boeing 737 και τα τελευταία χρόνια τον έχει συμπληρώσει με Α320 και A319. Η δυνατότητα των αεροσκαφών σε επιβάτες διαφέρουν ανάλογα με τις απαιτήσεις και τον σχεδιασμό, από περίπου 100 θέσεις σε 200 ή 220. Το Α320 της Easy Jet βάσει στοιχείων που βρήκαμε έχει 180 θέσεις. 
Το Boeing 737 καίει περίπου 1000 γαλόνια/την ώρα, ενώ το Α320 καταναλώνει 665 γαλόνια/την ώρα.
Η τιμή γαλονιού το μήνα Δεκέμβριο 2013 ήταν γύρω στα 2,16  ευρώ - τιμή που έπαιξε από 2,10 - 2,26 για όλη τη χρονιά. 
Το ταξίδι Ρώμη - Θεσσαλονίκη είναι περίπου 2 ώρες.

Άρα έχουμε:  Για το Boeing 737 χρειάζονται 2000 γαλόνια Χ 2,16 = 4. 320 ευρώ, δια 180 θέσεις = 24 ευρώ κόστος καυσίμων η μία θέση
Για το Α320 χρειάζονται 1330 γαλόνια Χ 2,16 = 2.872,8 δια 180 θέσεις = 15,96 ευρώ κόστος καυσίμων η μια θέση. 
Στο A319 οι θέσεις είναι 156 άρα 2.872,8 δια 156 θέσεις = 18,41 ευρώ η μία θέση

Αυτοί οι υπολογισμοί είναι στο περίπου φυσικά, και ισχύουν για όλες τις χαμηλού κόστους εταιρείες και γεννούν την ίδια κοινή απορία: Πως επιβιώνουν οικονομικά;
Όταν το κόστος ΜΟΝΟ των καυσίμων είναι πάνω από το μισό του κόστους εισιτηρίου, πολλές φορές βλέπουμε και προσφορές ακόμα πιο χαμηλές κι αυτές που ανακοινώνουν αρχικά, πως καλύπτονται όλα τα υπόλοιπα έξοδα που έχει μια εταιρία; Όσο και κακοπληρώτρια κι αν είναι (Θες δουλειά στη Ryanair; Διάβασε πρώτα!), όσο κι αν έχουν πετσοκόψει τις υπηρεσίες και πληρώνεις το σάντουιτς ή τον καφέ σου, πάλι δεν βγαίνουν. 

Τα λειτουργικά μια πτήσης καλύπτουν το 28% του κόστους, με το 27% να είναι καύσιμα και λάδια. Κόστος αεροδρομίου, ασφάλεια, διοικητικά, πλήρωμα, υπηρεσίες επιβατών, προμήθεια, κόστος πλοήγησης κλπ πρέπει να καλυφθούν με το υπόλοιπο ποσοστό. Άρα, όταν βλέπουμε το καύσιμο να ξεπερνά το 27% σε κόστος, η ερώτηση που γεννάται είναι: ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΞΟΔΑ;;;;;
Τα στοιχεία είναι του 2001 κι αξίζει να δείτε στην τρίτη φωτό από στοιχεία των ΗΠΑ πόσο εκτινάχθηκε η τιμή του καυσίμου από το 2001 μέχρι το 2013.
Ανοικτά, λοιπόν, καταγγέλλουμε ότι οι χαμηλού κόστους εταιρείες εμπλέκονται σε άλλα προγράμματα πλην της αεροπορικής μεταφοράς, είναι ΑΠΕΙΡΟ το υλικό που έχουμε με τις εν λόγω εταιρείες να ψεκάζουν σε παγκόσμια κλίματα και από το βήμα εδώ κάνουμε ερώτηση προς κάθε κατεύθυνση:
Ποιος χρηματοδοτεί αυτές τις εταιρείες να μας ψεκάζουν και γιατί; Προκαλούμε, δε όλους του ιπτάμενους και 'τζέντελμαν' να πάρουν θέση και να μας απαντήσουν πως βγαίνουν οι εταιρείες στις οποίες δουλεύουν. Ξέρουμε ότι μας διαβάζουν και περιμένουμε απάντηση. Κάποια στιγμή, αν δεν απαντήσουν σε εμάς, θα απαντήσουν στη δικαιοσύνη.

© AllNewz
allnewz.weebly.com
http://lithosfotos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_4516.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters