Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Αγαπητη Εφορια

Περυσι σας εφερα εκατονταδες αντιγραφα,πηγα και ηρθα δεκα φορες στον Οαεδ γιατι δεν σε ικανοποιουσε η βεβαιωση μακροχρονια ανεργου που σου εφερα,μετα απο τοσο κοπο εδεησες να ακυρωσεις την πληρωμη του Ετηδε απο τον λογαριασμο της Δεη.

Φετος βρηκα εναν λογαριασμο στο σπιτι...δεν μενω πια εκει γιατι αν εμενα θα ειχα γινει παρελθον τωρα...ο οποιος ειχε παλι το Ετηδε ενσωματωμενο,νομιζα οτι τοσα χρηματα που ξοδευτηκαν σε αυτο το ρημαδι το δημοσιο θα υπηρχε ενα online συστημα να βλεπεις ποιος ειναι ακομα ανεργος μεσω του Οαεδ και να μην ζητας παλι δεκαδες δικαιολογητικα και τρελλη ταλαιπωρια απο τον καθενα μας,λαθος μου.

Ξεκινησα λοιπον και εβγαλα οτι φωτοτυπια μου ζητησες,πηρα παλι βεβαιωση απο τον Οαεδ και ηρθα να τα καταθεσω.

Φετος μου λες κατι αλλαξε στον νομο και θα επρεπε να το ξερω,εγω στην δηλωση μου ειλικρινα εγραψα οτι δεν μενω πλεον σε αυτο το μικρο διαμερισμα του '65 που ειναι γονικη παροχη απο την μητερα μου,λογο που δεν μενω δεν εγραψα γιατι δεν το ζητουσες.

Λοιπον μου ειπες οτι μαλλον δεν θα εγκριθει η αιτηση μου διοτι εγραψα οτι δεν μενω ενω θα επρεπε να εχω γραψει πως μενω.

Δηλαδη ηθελες να γραψω ψεματα.

Και πες οτι εμενα εκει,ο λογαριασμος της Δεη δεν σε πειθει που ειναι απληρωτος απο το 2011?
Πως νομιζεις οτι ζει ενας μακροχρονια ανεργος που δεν εχει εισοδημα?

Τρωει τα τουβλα του διαμερισματος του?>

Λοιπον σου αφησα τα δικαιολογητικα και περιμενω ν αποφασισεις αν θα αφαιρεσεις το ετηδε απο τον λογαριασμο της Δεη,αν δεν το κανεις περιμενεις να το πληρωσω?
Απο που?
Απο την αναπτυξη που θα φερει ο Σαμαρας απο την Κινα?

Δυστυχως οταν ελθει η αναπτυξη εγω δεν θα ειμαι εν ζωη,ετσι θα χασεις εναν κακο πελατη σου.

Διοτι για πελατες μας εχετε και οχι για πολιτες,γιαυτο μας τρομοκρατειτε συνεχως με φυλακες και κατασχεσεις,ευτυχως ποτε δεν ειχα μεγαλο μισθο η δανεια για να χρωσταω.

Αλλα και να σου δωσω απο αυτα που δεν εχω μην το φανταστεις ουτε στα πιο τρελλα σου ονειρα.'

Σε φιλω.

http://harrytsopanos.blogspot.com/#ixzz2TXK6EKpt
http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2013/05/blog-post_7223.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters