Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλες αλλαγές των τελευταίων ετών στον τρόπο φορολόγησης και τεκμηρίων των ΙΧ αυτοκινήτων ήρθε και ο νέος τρόπος που υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας, που κάνει υποψήφιους αγοραστές και πωλητές αυτοκινήτων άνω κάτω…
Αυξημένα τέλη κυκλοφορίας κατά 10% σε σχέση με πέρυσι θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων το 2011, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31 Οκτωβρίου 2010 και τις μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης, ισχύουν με βάση τον κυλινδρισμό:
εικόνα 2
Τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1 Νοεμβρίου 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 Τέλη κυκλοφορίας ανά γραμμάριο CO2
εικόνα 3
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Σημειώνεται ότι επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης που προκύπτουν από την κυριότητα ή κατοχή τους.
greek-radar.gr
Himaira
Αυξημένα τέλη κυκλοφορίας κατά 10% σε σχέση με πέρυσι θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων το 2011, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31 Οκτωβρίου 2010 και τις μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησης, ισχύουν με βάση τον κυλινδρισμό:
εικόνα 2
Τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1 Νοεμβρίου 2010, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:
Κλιμάκιο εκπομπών CO2 Τέλη κυκλοφορίας ανά γραμμάριο CO2
εικόνα 3
Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες έως 1.929 κ.εκ. απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Για τα υβριδικά οχήματα άνω των 1.929 κ.εκ., τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο ήμισυ των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.
Τα ηλεκτροκίνητα και υδρογόνου αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.
Σημειώνεται ότι επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στα ποσά της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης που προκύπτουν από την κυριότητα ή κατοχή τους.
greek-radar.gr
Himaira
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/07/2012.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου