Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

"ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ! ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ!" ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΝ ΓΕΝΝΑΙΟ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΤΣΑΚΑΛΗ!

Συνέχεια από εδώ:


"MHN ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ"

Προειδοποιητικό ποινολόγιο δέχτηκα την 23 Σεπτεμβρίου από το ΥΕΘΑ Βενιζέλο και τους Ναυάρχους ,ένα χρόνο μετά τις καταγγελίες μου στην τηλεοπτική εκπομπή ΖΟΥΓΚΛΑ,ο λόγος ότι αυτά που κατήγγειλα είναι αβάσιμα,σύμφωνα με διερεύνηση τις διοίκησης,βέβαια χωρίς να υπάρξει διαταγή Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης και φυσικά χωρις να υπάρξει πόρισμα επίσημο,όπως άλλωστε φαίνεται και σε έγγραφο που σας αποστέλλω.

Ένα περίεργο κομμάτι της υπόθεσης είναι,προσέξτε δεξιά πάνω στο έγγραφο[ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ-ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ],ποια προθεσμία κύριοι που σύμφωνα με το ΠΔ 210/93 η προθεσμία είναι μόλις 40 ήμερες από την κατάθεση της πρώτης αναφοράς μου παραπόνων,και όχι 248 ήμερες μετά από την αναφορά τρίτου βαθμού,την 16 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2009.

Φυσικά αυτό που θέλουν να επιτύχουν με αυτό το ποινολόγιο είναι να με τρομοκρατήσουν για να σταματήσω να μιλάω για ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΖΑΜΙΟΥ.
Αγαπητά μπλοκ και αναγνώστες σε λίγες μέρες θα σας παρουσιάσω και νέα στοιχεία για τα 2 φλέγοντα θέματα

Ωστόσο θεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για την ποινή μου αυτή και να σας παραθέσω για αρχή τα 2 πρώτα σχετικά του ποινολογίου του ΥΕΘΑ,και αφού τα διαβάσετε προσεχτικά θα σας αποστείλω και τα υπόλοιπα τμηματικά για να καταλάβετε το ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

Τέλος θέλω να μου επιτραπεί να στείλω ένα μήνυμα προς την εξουσία,
κύριοι ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΙΜΩΡΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΟΙΝΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ
"Όταν μου πειράζουν την πατρίδα μου και την θρησκεία μου, θα ενεργήσω κι ότι θέλουν ας μου κάνουν".

Αθανάσιος Τσακάλης

Παραθέτουμε όλα τα σχετικά έγγραφα:

έγγραφο 1

έγγραφο 2
έγγραφο 3

έγγραφο 4

έγγραφο 5


έγγραφο 6


έγγραφο 7


έγγραφο 8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters