Μείζονα προβλήματα στην επιχειρησιακή ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων προκαλεί η κυβερνητική πολιτική επί του προσωπικού, μία πολιτική που υπαγορεύεται βέβαια από το Μνημόνιο που υπεγράφη τον περασμένο Μάϊο: Λίγες ημέρες μετά την παράδοση της φρεγάτας F460 AΙΓΑΙΟΝ (8 Σεπτεμβρίου 2010) στο Πολεμικό Ναυτικό, λόγω ολοκλήρωσης του άκρως δαπανηρού (και υπό δικαστική διερεύνηση) προγράμματος εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των συστημάτων της, ο κυβερνήτης της φρεγάτας, αντιπλοίαρχος στον βαθμό, παραιτήθηκε από το Π.Ν. επικαλούμενος «προσωπικούς λόγους»!
Το γεγονός ότι παραιτούνται πλέον αξιωματικοί σε τόσο χαμηλούς βαθμούς και μάλιστα την επαύριο παραλαβής σκαφών τα οποία υποτίθεται ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή άμυνας της χώρας, δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν.
Ο ακριβής λόγος της παραίτησης δεν έγινε γνωστός, αλλά μάλλον είναι ο συνήθης: Αδυνατούν μετά την κατάργηση των δύο μισθών και των επιδομάτων να θρέψουν τις οικογένειές τους και προτιμούν να βγούν στην σύνταξη προκειμένου με το εφάπαξ να δοθεί κάποια ανάσα στον επιβαρυμένο οικογενειακό προϋπολογισμό. Σημειώνεται ότι οι παραιτήσεις τόσο χαμηλόβαθμων αξιωματικών μέχρι πρόσφατα ήταν ένα φαινόμενο κάτι παραπάνω από σπάνιο.
Τώρα παραιτούνται αξιωματικοί με 25 χρόνια υπηρεσίας στην ηλικία των 43 ετών, με πολλά εκατομμύρια ευρώ σε εκπαίδευση επενδεδυμένα επάνω τους από το Ναυτικό.
Μάλιστα ο συγκεκριμένος αξιωματικός ήταν από αυτούς που ήταν προορισμένοι για να φτάσουν "ψηλά" στην ιεραρχία: Αρχηγός της τάξης του και από τα καλύτερα μυαλά του Π.Ν. Το γεγονός ότι εγκατέλειψε μία τέτοια καριέρα για βιοποριστικούς λόγους, δείχνει το πού έχουν φτάσει οι Ένοπλες Δυνάμεις μέσα σε ένα χρόνο μόλις.
Τώρα το ΓΕΝ αναζητεί κυβερνήτη για την F460 ΑΙΓΑΙΟΝ, η οποία πριν καλά-καλά αρχίσει περιπολίες έμεινε ακέφαλη! Η τελετή παράδοσης της φρεγάτας ΑΙΓΑΙΟΝ F460 στο Πολεμικό Ναυτικό πρόκειται να λάβει χώρα την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. στο Σκαραμαγκά και είναι η τελευταία που ολοκλήρωσε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού μέσης ζωής από τις έξι συνολικά κλάσης “S”.
Στις 12 Φεβρουαρίου 2003 υπεγράφη σχετική Σύμβαση 010B/03 μεταξύ της τότε Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Επενδύσεων (ΓΔΑΕ) και των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. και ήταν ύψους 381.575.580 ευρώ, από τα οποία τα 257.768.200 καλύπτουν υλικά και υπηρεσίες Thales Naval Nederland (TNNL), κύριου υποκατασκευαστή, ενώ τα υπόλοιπα 123.810.380 ευρώ αφορούν εργασίες και υπηρεσίες των ENAE.
Οι ελληνικές εταιρείες Signaal Hellas και SSMART ανέλαβαν υποκατασκευαστικό έργο αξίας 43,6 εκατ. ευρώ. Η υλοποίηση του προγράμματος ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2004, ενώ η πρώτη φρεγάτα ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F462) παραδόθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2006.
Η Φ/Γ «ΑΙΓΑΙΟΝ» είναι η τρίτη Φ/Γ τύπου Standard που αποκτήθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό. Οι δυο προηγούμενες είναι οι Φ/Γ «ΕΛΛΗ» και «ΛΗΜΝΟΣ». Το όνομα «ΑΙΓΑΙΟΝ» δόθηκε σε αναγνώριση της σπουδαιότητας του ομώνυμου Ελληνικού Πελάγους, που επί χιλιετηρίδες αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του χερσαίου κορμού της χώρας μας και των Ανατολικών Ελληνικών νήσων. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία από το Royal Schelde Shipyard σε στενή συνεργασία με το Ολλανδικό Ναυτικό.
πηγή
Το γεγονός ότι παραιτούνται πλέον αξιωματικοί σε τόσο χαμηλούς βαθμούς και μάλιστα την επαύριο παραλαβής σκαφών τα οποία υποτίθεται ότι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή άμυνας της χώρας, δεν δείχνει να προβληματίζει κανέναν.
Ο ακριβής λόγος της παραίτησης δεν έγινε γνωστός, αλλά μάλλον είναι ο συνήθης: Αδυνατούν μετά την κατάργηση των δύο μισθών και των επιδομάτων να θρέψουν τις οικογένειές τους και προτιμούν να βγούν στην σύνταξη προκειμένου με το εφάπαξ να δοθεί κάποια ανάσα στον επιβαρυμένο οικογενειακό προϋπολογισμό. Σημειώνεται ότι οι παραιτήσεις τόσο χαμηλόβαθμων αξιωματικών μέχρι πρόσφατα ήταν ένα φαινόμενο κάτι παραπάνω από σπάνιο.
Τώρα παραιτούνται αξιωματικοί με 25 χρόνια υπηρεσίας στην ηλικία των 43 ετών, με πολλά εκατομμύρια ευρώ σε εκπαίδευση επενδεδυμένα επάνω τους από το Ναυτικό.
Μάλιστα ο συγκεκριμένος αξιωματικός ήταν από αυτούς που ήταν προορισμένοι για να φτάσουν "ψηλά" στην ιεραρχία: Αρχηγός της τάξης του και από τα καλύτερα μυαλά του Π.Ν. Το γεγονός ότι εγκατέλειψε μία τέτοια καριέρα για βιοποριστικούς λόγους, δείχνει το πού έχουν φτάσει οι Ένοπλες Δυνάμεις μέσα σε ένα χρόνο μόλις.
Τώρα το ΓΕΝ αναζητεί κυβερνήτη για την F460 ΑΙΓΑΙΟΝ, η οποία πριν καλά-καλά αρχίσει περιπολίες έμεινε ακέφαλη! Η τελετή παράδοσης της φρεγάτας ΑΙΓΑΙΟΝ F460 στο Πολεμικό Ναυτικό πρόκειται να λάβει χώρα την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. στο Σκαραμαγκά και είναι η τελευταία που ολοκλήρωσε το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού μέσης ζωής από τις έξι συνολικά κλάσης “S”.
Στις 12 Φεβρουαρίου 2003 υπεγράφη σχετική Σύμβαση 010B/03 μεταξύ της τότε Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Επενδύσεων (ΓΔΑΕ) και των Ελληνικών Ναυπηγείων Α.Ε. και ήταν ύψους 381.575.580 ευρώ, από τα οποία τα 257.768.200 καλύπτουν υλικά και υπηρεσίες Thales Naval Nederland (TNNL), κύριου υποκατασκευαστή, ενώ τα υπόλοιπα 123.810.380 ευρώ αφορούν εργασίες και υπηρεσίες των ENAE.
Οι ελληνικές εταιρείες Signaal Hellas και SSMART ανέλαβαν υποκατασκευαστικό έργο αξίας 43,6 εκατ. ευρώ. Η υλοποίηση του προγράμματος ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2004, ενώ η πρώτη φρεγάτα ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F462) παραδόθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2006.
Η Φ/Γ «ΑΙΓΑΙΟΝ» είναι η τρίτη Φ/Γ τύπου Standard που αποκτήθηκε από το Πολεμικό Ναυτικό. Οι δυο προηγούμενες είναι οι Φ/Γ «ΕΛΛΗ» και «ΛΗΜΝΟΣ». Το όνομα «ΑΙΓΑΙΟΝ» δόθηκε σε αναγνώριση της σπουδαιότητας του ομώνυμου Ελληνικού Πελάγους, που επί χιλιετηρίδες αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του χερσαίου κορμού της χώρας μας και των Ανατολικών Ελληνικών νήσων. Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία από το Royal Schelde Shipyard σε στενή συνεργασία με το Ολλανδικό Ναυτικό.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου