Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

Ακόμη μια χρόνια χωρίς τον Κουρσάρο.

George Gramm 

Λίγα λόγια από μένα.

6 χρόνια συμπληρώθηκαν , από την ''λάθος απόφαση'' (χρησιμοποιώ πάρα πολύ ελαφριές λέξεις) , να αποσυρθεί ένας από τους πιο σημαντικούς και ιδιαίτερους τύπους μαχητικών στην ιστορία της Πολεμικής Αεροπορίας : Το βομβαρδιστικό Α-7 Corsair.
Όλοι ξέρουμε (όσοι ασχολούνται δηλαδή) , ότι αυτό το αεροσκάφος , είχε μία μόνο συγκεκριμένη αποστολή. Καθαρά βομβαρδισμός , με μεγάλο οπλικό φορτίο , τεράστια εμβέλεια , και ένα ακόμη χαρακτηριστικό που του χάρισε την φράση ''Fly Low - Hit Hard'' , δηλαδή να πετάει πολύ χαμηλά ,μέχρι να φτάσει στον στόχο του αφήνοντας τα όπλα του ,αποφεύγοντας την ανίχνευση του εχθρικού ραντάρ.
Την ανοησία (Ξαναλέω , χρησιμοποιώ πάρα πολύ ελαφριές λέξεις) κάποιων να λένε , ότι στο σημερινό πεδίο της μάχης , μαχητικά 2ης και 3ης γενιάς , θα ήταν ''ιπτάμενοι στόχοι'' , την αφήνω λέγοντας το εξής : Το δήθεν και ''μοναδικό προς πώληση μαχητικό'' , ''αόρατο'' , ''5ης γενιάς'' , στην υπηρεσία του ''έξυπνου'' Ισραήλ , που πέταξε πάνω από τον Λίβανο χωρίς να το πάρει είδηση κανείς , το είδε το ραντάρ του συστήματος S-200 , και αμέσως , οι idiot-κτήτες του, δήλωσαν ότι ήταν ''πελαργός'' , αναγκάζοντάς το να κατέβει πάλι κάτω.
Όσο έξυπνος και ενήμερος είναι στα αμυντικά θέματα, αυτός που τα διαβάζει αυτά που λέω , ας τα κάνει έναν υπολογισμό. Αν δεν του αρέσουν , ας βάλει την μάσκα του και να πάει για εμβόλιο.

Συνεχίζω με το Corsair.
Ξέρουμε επίσης , ότι ο αριθμός του συγκεκριμένου τύπου , έφτασε (αν δεν απατώμαι) , γύρω στα 120.
Το πότε έφτασε στα 95, μετά στα 45 και κανένας δεν έλεγε τίποτα , δείχνει μια προφανή απάθεια, στο να συμφωνούν κάποιοι , ότι έπρεπε να αποσυρθεί. Ο αριθμός επίσης μειωνόταν , αλλά ποτέ δεν υπήρχε αντικατάσταση. Απλά οι ανόητοι έμειναν στην φράση , ''Να έχουμε 1-3 τύπους μαχητικών , και οροφή από 150 μέχρι 300 μαχητικά''. Τρικυμία εν κρανίω.
Βασιζόμενο στον ρόλο του και τα χαρακτηριστικά του , το Α-7 Corsair , μπορούσε να φτάσει σχεδόν στο μέσον της τουρκιάς , όπου και βρίσκονται σχεδόν όλες οι πιο σημαντικές εγκαταστάσεις , αεροπορικές βάσεις , αμυντικές βιομηχανίες , στρατόπεδα , υδροηλεκτρικά εργοστάσια κ.α. και να τα καταστρέψει , επιτρέποντας στα υπόλοιπα μαχητικά της ΠΑ , να αναλάβουν άλλο ρόλο , ή απλά αν ήταν κάποια από αυτά (π.χ. Phantom) να βομβαρδίσουν και αυτά , να μοιραστούν οι στόχοι.
Με λίγα λόγια , η τουρκιά και η ''βιομηχανιάρα'' της , θα ήταν πίσω στην εποχή των σπηλαίων αν δινόταν εντολή στις Μοίρες των Corsair να ξεκινήσουν...και να βαρέσουν.
Όχι , θα κάθομαι και θα σχολούμαι πως θα ρίξω τα bayraktάρια , αντι
ΝΑ ΤΙΝΑΞΩ ΣΤΟ ΑΕΡΑ , ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΌ ΤΟΥΣ !
Ο κύριος λόγος που αποσύρθηκε , όπως τον ακούσαμε εμείς προσωπικά , όταν πήγαμε στην απόσυρση , ρωτώντας και συζητώντας με πιλότους και άλλα άτομα σχετικά με το Α-7 , δεν
έχει καμία απολύτως σχέση με την παλαιότητα του τύπου. Ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό , και ήταν απίστευτα μικρό όσον αφορά τον οινομικό τομέα του.
Άρα , το A-7 Corsair , είχε πολλά χρόνια ακόμη να προσφέρει στην Ελλάδα.
Όποιος θέλει , ας βρει άτομα που έχουν άμεση σχέση με το Α-7 και ας μάθουν.
ΕΑΝ τους πει ότι έχει σχέση με παλαιότητα , τότε τους το λέει για να το ξεχάσουν.
Δεν συζητάω καν το αντίθετο.Απλά πράγματα.
Μπορώ να γράψω και ένα βιβλίο για το Corsair , αλλά δεν είναι γι αυτήν την ώρα.
Θα τελειώσω , με τον συναισθηματικό τομέα ως προς το Α-7 Corsair.
Η πρώτη φορά που το είδα , ήταν πάνω από τα χωριά μας , όταν ήμασταν μικρά παιδιά.
Τα θυμάμαι επίσης στην παρέλαση στην τηλεόραση , όταν ο εκφωνητής σχολίαζε την διέλευσή τους.
Ως εικόνα , το Α-7 μου έδινε την εντύπωση φορτηγού με φτερά. Σαν μια μηχανή τρένου.
Στα θετικά (για μένα) του αεροσκάφους , ήταν ότι έμεινε με παραλλαγή Βιετνάμ.
Κορυφαία αγαπημένη μαζί με την Aegean Ghost. Ξεχώριζε από μακρυά.
Άρα , την λέξη ''ομορφιά'' (όπως σχολίασε ένας φίλος στα Mirage F-1) την βλέπεις με πολλές γωνιές , άρα ο καθένας το βλέπει αλλιώς. Εγώ , συντάσομαι με αυτούς που το βλέπουν πραγματικά όμορφο.
Δεν το βλέπεις ρε παιδί μου , με την ''Φερραρίσια'' οπτική γωνία που βλέπεις ένα F-16 σε σχέση ...
ξέρω γω... με ένα ας πούμε...Rafale , ή ένα Su-35 , ή ένα F-15.
Το Α-7 είναι σε άλλη κατηγορία.
Τελευταία φορά που είδα Α-7 χωρίς να είναι παρέλαση , ήταν έξω από Λαγκαδά.
Μια ωραία τετράδα , μαζί με μια ακόμη τετράδα F-16 Block 52 advanced.
Το κάτι άλλο , όλα μαζί.
Μακάρι να ήξερα ότι θα ερχόντουσαν , να είχα φωτογραφική μηχανή έτοιμη.
Δεν πειράζει. Έμεινε χαραγμένη στην μνήμη αυτήν η ''εικόνα''.
Όπως και να χει , το συγκεκριμένο μαχητικό/βομβαρδιστικό , θα μείνει στη μνήμη και την καρδιά πολλών Ελλήνων για τον ξεχωριστό χαρακτήρα του.
Δυστυχώς , ο λαουτζίκος δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα όσον αφορά αυτά τα θέματα της Άμυνας.
Επίσης , θα θίξω κάτι άλλο , που βλέπω να διατυπώνεται βλακωδώς στο διαδίκτυο.
Η φράση ''Ξέρουμε εμείς , και δεν ξέρουν αυτοί που είναι στα επιτελεία'' , προέρχεται κυρίως από άτομα που ενώ τολμάνε να σχολιάζουν με αναμασημένες τροφές που τους τάισαν τα συστημικά μέσα , που σήμερα ο καθένας (αναλόγως βέβαια την αφύπνισή του) μπορεί να δει προς τα που συγκλίνουν , όταν δεν έχουν πολύ απλά τι άλλο να πουν , νομίζουν ότι ''αυτοί στα επιτελειά'' , ξέρουν τι τους γίνεται.
Μάλλον αυτά τα άτομα , έμειναν πολύ καιρό σε σπήλαιο (Πλατωνικό κυρίως) , και νομίζουν ότι αυτοί που βρίσκονται στα επιτελειά , αποφασίζουν ορθά τι θα γίνει με το υλικό των Ενόπλων Δυνάμεων.
Καταρχήν , δεν αποφασίζουν αυτοί. Άσε το ''ορθά'' , για άλλη χιλιετία.
Αν ήταν δική μου απόφαση για απόσυρση για το Corsair ,
ΠΡΩΤΑ θα καιγόταν η τουρκιά , και μετά θα πήγαινε σε χώρους μουσείων , στατικής έκθεσης κτλ.
Ένα τελευταίο που δεν μου άρεσε καθόλου στην τελετή απόσυρσης , ήταν , ότι ενώ ήταν η μέρα των Corsair , η μόνη πτήση τους ήταν δυο διελεύσεις και μία επίδειξη του F-16 Ζευς.
Τα A-7 έπρεπε να είχαν ξοδέψει όλο το καύσιμό τους , κάνωντας αμέτρητες διελεύσεις και διάφορα άλλα ''κόλπα'' πάνω από την 116 ΠΜ.
Αλλά είπαμε :
<< Αυτοί που είναι στα επιτελεία , ''ξέρουν'' >>.
Λοιπόν.
Εύχομαι στην Πολεμική Αεροπορία πάντα ότι καλύτερο και καλή συνέχεια.
Κουρσάρε , λείπεις ...
ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters