Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

ΑΡΤ. ΣΩΡΡΑΣ: ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΩ. ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ !!


Αρτέμης Σώρρας 
23/3/2017 Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ LIVE NEWS TOY EΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ:

MHN ANΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ. 
ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ.


ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ή ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ.


ΠΟΣΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ? ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ? ΔΗΛΑΔΗ Ο ΣΩΡΡΑΣ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? ΔΕΝ ΠΕΡΙΦΡΟΝΩ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! 

ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟ 2013 ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ. 
ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ο ΙΔΙΟΣ. 
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΧΘΕΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ, 

ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΒΛΑΨΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΕΧΩ ΔΕΧΘΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ. 

ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? 
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΠΙΔΑ? 
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ,ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΟΣ!! 

ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΦΩΤΗ ΛΕΠΙΔΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕ ΩΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ 20ΕΤΙΑ. ΕΙΧΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΛΗΡΩΘΕΙ, ΤΕΛΟΣ! ΑΥΤΟΣ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ! 
ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. 

ΘΕΩΡΩ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΑΔΙΚΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ Ή ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΟΠΕΙ. 
ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΩ. 
ΠΡΕΠΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΝΑΚΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. 
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. 

ΕΧΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΜΕΝΑ. 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. 
AΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. 
ΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΩ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΕΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΣ ΜΗ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ. 

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. 
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ. ΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ. 
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. 
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ. 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΗ. 
ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΛΗΜΜΕΛΗΜΑ 
============================== 

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ 

Γιατί φοβούνται τον Αρτ.Σώρρα ;;; 

Η εκτίμηση μου είναι ότι στο δευτεροβάθμιο δικαστήριο Πατρών θα καταρρεύσει η κατηγορία της κακουργηματικής "υπεξαίρεσης"και ότι η τυχόν πλημμεληματική κατ' επιτρεπτή μεταβολή του κατηγορητηρίου θα έχει παραγραφεί λόγω παρέλευσης 5 ετίας από την τέλεση της. 
Άραγε οι εντολείς μου Αρτ. Σώρρας και η σύζυγος του θα απαλλαγούν. 

Τότε η Ε.ΣΥ. όταν προκηρυχθούν εκλογές φρονώ θα γνωρίσει μεγάλη δημοσκοπική άνοδο και θα εισέλθει πανηγυρικά στην βουλή. 
Αυτό το ενδεχόμενο προβληματίζει το πολιτικό ,οικονομικό κατεστημένο της χώρας 
Γι΄ αυτό αυτή η σπουδή και βιασύνη με την ενεργοποίηση του εντάλματος σύλληψης. 

Αυτό φοβούνται,για αυτό...ανησυχούν ακραία οι 20 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που κατέθεσαν επερώτηση μάλιστα σχετικά με την ίδρυση πολιτικού φορέα ,γι΄ αυτό λυσσαλέα θέλουν να συλληφθεί οπωσδήποτε ο Αρτ. Σώρρας και να κατασπαραχθεί. 

Γι΄ αυτό ο Αρτ. Σώρρας φοβάται για την ζωή του άλλωστε είναι διαχειριστής και κομιστής διεθνών Συναλλαγματικών χρέους(Ομολόγων) των ΗΠΑ 
Σε αυτήν την χώρα πολλοί προσφέρουν με το αζημίωτο τις υπηρεσίες τους 

Βασίλης Δ.Νουλέζας 
Συνηγ. υπεράσπ. Αρτ. Σώρρα

https://newradiofmb.blogspot.gr/2017/03/blog-post_38.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters