Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Κάψτε Νερό

1 
Το καθαρό Υδρογόνο από ηλεκτρόλυση, αυτό είναι που φοβούνται οι Επτά Αδελφές!
Η σκοτεινή πλευρά έχει προσπαθήσει να καταστείλει αυτή την τεχνολογία όπως ξεκίνησε από τον περασμένο αιώνα. Αλλά τώρα δεν μπορούν να σκοτώσουν αρκετούς καινοτόμους για να σταματήσουν αυτήν την τεχνολογία. Η επανάσταση ξεκίνησε. Δεν μιλώ εδώ για τεχνολογία αντιβαρύτητας, αυτά είναι για άλλα μυαλά.
Ακόμα δεν καταλαβαίνετε το πρόβλημα; Σηκώστε το καπό του μοντέρνου αυτοκινήτου σας και προσπαθήστε να καταλάβετε τα διάφορα συστήματα που κάνουν το αυτοκίνητο σας να κινείται. Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι φορτωμένα με 10.000 ευρώ αντικείμενα κάνοντας τους γραφειοκράτες να αισθάνονται δυνατοί και τις βιομηχανίες αυτοκινήτων, καυσίμων, του πολέμου και τις τράπεζες πλούσιες. Το αυτοκίνητο σας  κατασκευάστηκε για να καίει πολύ μα πάρα πολύ καύσιμο και να πληρώνετε υπέργοκα ποσά σε μια χουφτα εταιρίες με κοινό παρανομαστή.
Τα ονόματα των Εταιριών, Τραπεζών, κυβερνητικών υπηρεσιών, ιδιωτικών υπηρεσιών και πανεπιστημίων που ενέχονται στην καταστολή των εφευρέσεων που έχουν σχέση με την Μη Ελεχγόμενη Ενέργεια.
– Standard Oil, Zapata Petroleum, Atlantic Richfield, Exxon-Mobile,
– Shell Oil Company, General Electric Company, Yakuza, California Air Resources Board,
– Organization of Petroleum Exporting Countries, Wells Fargo Bank, Ford Motor Company,
– General Motors Corporation, Massachusetts Institute of Technology, Queen of England,
– Energy Invention Suppression Cases i i September 3, 2007
– Kollmorgan, World Bank, Rockefellers, Carlyle Group, and Bush Family
Πως λειτουργεί το Υδρογόνο
Πως λειτουργεί το Υδρογόνο που παράγουμε με ηλεκτρόλυση on demand στο αυτοκίνητο μας με ένα Dry Cell. Το Υδρογόνο έχει το υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο ανά μονάδα βάρους από οποιοδήποτε άλλο γνωστό καύσιμο, 120,7 kJ/gr και 3 φορές μεγαλύτερο από αυτό της συμβατικής βενζίνης. (ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)
Κάνει «καθαρή» καύση. Όταν καίγεται με οξυγόνο παράγει μόνο νερό και θερμότητα. Όταν καίγεται με τον ατμοσφαιρικό αέρα, ο όγκος του οποίου αποτελείται κατά 78% από άζωτο, παράγονται επίσης μερικά οξείδια του αζώτου, σε αμελητέο ωστόσο βαθμό.( ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ) Έχει μεγαλύτερη ευφλεκτότητα και ταχύτητα μετάδοση φλόγας.
Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν ατελή καύση των υδρογονανθράκων που χρησιμοποιούμε (βενζίνη, πετρέλαιο) αποτέλεσμα είναι να έχουμε ρύπους (καυσαέρια). Με τη χρήση του Υδρογόνου στον κινητήρα μας, χωρίς καμία ρύθμιση και επιπλέον «καλούδια» παρά μόνο της ηλεκτρολυτικής συσκευής πετυχαίνουμε να έχουμε καλύτερη θερμική απόδοση του κινητήρα μας, δηλαδή να έχουμε καλύτερη καύση.
Το υδρογόνο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης σε αέρια μορφή και αναφλέγεται άμεσα μεταδίδοντας σε ελάχιστο χρόνο την φλόγα σε όλο τον χώρο του κυλίνδρου εξ’ αιτίας της διάχυσή του στο θάλαμο καύσης, επιταχύνοντας την ανάφλεξη της βενζίνης.
Στο χρόνο που απαιτείται μεταξύ της εμφάνισης σπινθήρα και το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής έχουμε καταναλώσει το μεγαλύτερο μέρος αν όχι όλο, του μίγματος καυσίμου – ατμοσφαιρικού αέρα – υδρογόνου.
Επειδή το Υδρογόνο έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο, το παραγόμενο έργο είναι μεγαλύτερο και πλουσιότερο σε ενεργειακή απόδοση, προσθέστε και την καύση πολύ περισσότερου συμβατικού μίγματος, γίνεται αντιληπτό λοιπόν από που προέρχεται η μεγαλύτερη ροπή, η μεγαλύτερη δύναμη και η απίθανη γραμμικότητα ισχύος που παρατηρούνται μετά την εγκατάσταση.
(Για τους δύσπιστους υπάρχουν τα δυναμόμετρα και φυσικά μεγάλη οικονομία.
Κάψτε Νερό, Όχι Βενζίνη – Diesel
Δεν έχει σημασία ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τα συμφέροντα να εφαρμόσουν τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και έχουν ΚΑΘΕ συμφέρον να τις εξαφανίσουν. Μπορώ να αποδείξω ότι οι κυβερνήσεις και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι η τεχνολογία ΗΗΟ-ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ δουλεύει.
Μεταξύ των ετών 1943-1945, ο Βρετανικός στρατός για να αντιμετωπίσει την έλλειψη συμβατικών καυσίμων χρησιμοποίησε γεννήτριες αερίου ΗΗΟ-ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ για τα τανκς, τα πλοία και άλλα οχήματα για να κάνουν οικονομία και να μην υπερθερμαίνονται οι μηχανές που χρησιμοποιούνταν στην Αφρική. Χρησιμοποιούσαν γεννήτριες παρόμοιες με τις σημερινές. Στο τέλος του ΒΠΠ η Βρετανική κυβέρνηση διέταξε την αφαίρεση και την καταστροφή όλων των γεννητριών.
Δείτε τι έγραφε ο Ιούλιος Βέρν το 1874 για το νερό ως καύσιμο!
«Yes, my friends, I believe that water will one day be employed as fuel, that hydrogen and oxygen which constitute it, used singly or together, will furnish an inexhaustible source of heat and light, of an intensity of which coal is not capable. «(Jules Vernes, 1874, The Mysterious Island, chapter 11)
Bob Boyce
Η φωτογραφία είναι του Bob Boyce μετά την εγχείρηση για την αφαίρεση του δεύτερου εμφύτευματος ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ του, ενός RFID VeriChip με τον αντίστοιχο συνοδευτικό καρκίνο, λόγω του ραδιενεργού υλικού που περιείχε. Ο Bob Boyce είναι επί δεκαετίες ένας από τους κορυφαίους εφευρέτες – γκουρού στο θέμα της «καύσεως» του νερού για τα αυτοκίνητα. Επικίνδυνο επάγγελμα δεν νομίζετε;
Έτσι εσείς γατάκια μου συνεχίζετε να δίνετε τα ωραία ευρουλάκια σας, στις βασιλικές οικογένειες της Ολλανδίας και της Αγγλίας (εν γένει στις 7 αδελφές) για να κινήσετε τα αυτοκίνητα σας με ένα αναποτελεσματικό κινητήρα που έλκει την καταγωγή του από το 1850, ο οποίος πετά τα ¾ της βενζίνης στην εξάτμιση.
Το νερό δεν μπορείτε καν να το σκεφτείτε σαν καύσιμο. Σε λίγο κάποιοι ανεκδιήγητα γραφικοί ηλίθιοι στο ιντερνέτ, θα το βγάλουν και Hoax! Καλύτερα έτσι, άλλωστε όλοι εμείς που το χρησιμοποιούμε έχουμε και την ησυχία μας από τα τρολλάκια. Είναι γνωστό ότι η Συναισθηματική Πανούκλα ζει και βασιλεύει αλλά ποσώς μας αφορά!
Τα οφέλη της χρήσης του υδρογόνου είναι οικονομία στο συμβατικό καύσιμο από 30% μέχρι και 50%, στα καλύτερα συστήματα που κυκλοφορούν, (υπάρχουν και τα ιδιαίτερα που φτάνουν το 88% αλλά αυτό είναι άλλο θέμα), αύξηση της ροπής κατά 1,5-2 χιλιόγραμμα (10% – 15%), σχεδόν μηδενισμό των καυσαερίων, μείωση του θορύβου του κινητήρα 25% – 30% λόγω καλύτερης και λιγότερης καύσης, μείωση σε χτυπήματα προανάφλεξης και αύξηση της διάρκειας ζωής του κινητήρα λόγω χαμηλής θερμοκρασίας καύσης.
Με την χρήση του καθαρού υδρογόνου δεν χρειάζεται να ρυθμίσουμε η να επέμβουμε σε κανένα αισθητήρα, δεν απαιτείται αποθηκευτικός χώρος, δεν υπάρχουν δοχεία υπό πίεση, δεν απαιτείται η χρήση έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, δεν γίνετε καμία μετατροπή η διασκευή του κινητήρα και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν το υπάρχον καύσιμο του κινητήρα, απλά βελτιώνουν την καύση αυτού, διοχετεύοντας το αέριο υδρογόνο μέσω της εισαγωγής αέρα του κινητήρα.
Λειτουργεί μόνο όταν εκκινήσει ο κινητήρας και διακόπτετε με το σβήσιμο του.
Paul Zigouras
Υπάρχουν φοβερά Ελληνικά μυαλά όπως του Paul Zigouras που έχουν φτιάξει συσκευές υδρολύσεως παραγωγής ΗΗΟ (η υδροξύ) για αυτοκίνητα που έχουν καταφέρει το ακατόρθωτο, να τροφοδοτείτε αποκλειστικά ο κινητήρας από το αέριο. Αφού τα κατάφερε προσκάλεσε τις εταιρείες πετρελαίων να αγοράσουν το σύστημα του, αυτό ακριβώς έκαναν, πληρώνοντας τον για το ισοδύναμο 20 ετών αξία των πωλήσεων εάν κατασκεύαζε αυτές τις μηχανές και τις πουλούσε.
Ισχυρίζεται ότι το σύστημα του παράγει το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ των 40.000 Λίτρων το Λεπτό με μια ισχύ που δεν ξεπερνά τα 190 αμπέρ στα 13,8 βόλτ. Πληρώθηκε 6 εκατομμύρια δολάρια για τα δικαιώματα των συνοδών ηλεκτρονικών με όρο να σωπάσει. Ακόμη και εάν ξανασχεδιάσει τα ηλεκτρονικά, αυτοί που τον πλήρωσαν θα θυμώνανε.
Σύμφωνα με τις πηγές μας πούλησε μια αρχική ηλεκτρονική μονάδα ικανή να τροφοδοτήσει ένα Αμερικανικό αυτοκίνητο V8 200 ίππων για 5.000 δολάρια στο eBay. Οι αγοραστές που του έδωσαν 6 εκατομμύρια δολάρια την αγόρασαν πίσω από αυτόν που την αγόρασε από το eBay για 20.000 δολάρια.
Στην φωτογραφία η συσκευή του και ο κινητήρας.
Σκεφτείτε μόνοι σας, ποιος είναι σωστός ο Bob Boyce η ο Paul Zigouras;
Charles H. Frazer
Το 1918 ο Charles H. Frazer πήρε μια πατέντα για το «hydro-booster». Η εικόνα είναι από την πατέντα του. Ανακάλυψε ότι τα hydro boosters δουλεύουν καλύτερα με κατώτερης ποιότητας καύσιμα. Γιατί έχουν αγνοηθεί τα Hydro-Boosters από τότε; Γιατί έχουν κατασταλεί από τότε; Το hydro-booster είναι ένα βήμα για ένα 100% σύστημα oxyhydrogen HHO. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αναφέρονται και δεν χρησιμοποιούνται ευρέως!
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Να μην προβαίνουν οι καταναλωτές στην τοποθέτηση συσκευών «υδρογονοκίνησης» σε οχήματα συνιστά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Το τελευταίο διάστημα διαπιστώθηκε η διάθεση στην ελληνική αγορά συσκευών ή και συστημάτων «υδρογονοκίνησης» για εγκατάσταση σε οχήματα (κιτ υδρογονοκίνησης, συσκευές υδρογόνου, συσκευές ηλεκτρόλυσης κ.λ.π.), τα οποία προωθούνται ως εναλλακτικές λύσεις για εξοικονόμηση καυσίμων. Μάλιστα κάποια από τα εν λόγω προϊόντα προωθούνται μεταξύ άλλων με τον ισχυρισμό: «Νερό για καύσιμο. Κάντε το αυτοκίνητό σας υβριδικό με χαμηλό κόστος». Συχνά μάλιστα οι υπεύθυνοι διάθεσης αυτών των προϊόντων επικαλούνται μελέτες εργαστήριων και εγκρίσεις ΚΤΕΟ.
Από έρευνα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προέκυψε ότι σε άλλες χώρες, όπως για παράδειγμα στις Η.Π.Α, για ανάλογα προϊόντα, η αρμόδια αρχή για την προστασία των καταναλωτών αποφάνθηκε ότι προωθούνται με ψευδείς επιστημονικοφανείς εξηγήσεις και έχει καταγγείλει στο αρμόδιο Δικαστήριο την εν λόγω πρακτική ως αθέμιτη και παραπλανητική.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή με γνώμονα την προστασία των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών έχει ήδη προχωρήσει σε σχετική έρευνα σε συνεργασία με άλλες συναρμόδιες αρχές.
Στα πλαίσια αυτά η Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών του υπουργείου Ανάπτυξης μας γνωστοποίησε ήδη ότι τα εν λόγω συστήματα «υδρογονοκίνησης» δεν εμπίπτουν σε κάποιο Ευρωπαϊκό ή διεθνή κανονισμό (της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη) και δεν υφίσταται θεσμικό πλαίσιο για την έγκρισή τους. Η τοποθέτησή τους σε οχήματα δεν επιτρέπεται, δεν περιλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες μετατροπές/διασκευές και κατά συνέπεια δεν γίνεται αποδεκτή από τα ΚΤΕΟ.
Δεν έχει σημασία για τους «ειδικούς», ότι υπάρχουν πάνω από 10.000 πατέντες για οικονομία καυσίμου, εκ των οποίων καμία δεν υπάρχει στην αγορά. Δεν τους ενδιαφέρει ότι το τωρινό Παγκόσμιο Ρεκόρ στην οικονομία με κανονικό αυτοκίνητο είναι 2.575 χιλιόμετρα με 4,5 λίτρα βενζίνης. Δεν έχει σημασία ότι οι Κυβερνήσεις, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι εταιρίες πετρελαιοειδών, η Wall Street και τα άλλα έννομα συμφέροντα θα χάσουν τρισεκατομμύρια δολάρια εάν ΓΝΩΣΤΕΣ και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας εφαρμοζόταν παγκοσμίως.
Δεν έχει σημασία ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τα συμφέροντα να εφαρμόσουν τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και έχουν ΚΑΘΕ συμφέρον να τις εξαφανίσουν. Μπορώ να αποδείξω ότι οι κυβερνήσεις και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι η τεχνολογία ΗΗΟ δουλεύει.
Μεταξύ των ετών 1943-1945, ο Βρετανικός στρατός για να αντιμετωπίσει την έλλειψη συμβατικών καυσίμων χρησιμοποίησε γεννήτριες αερίου ΗΗΟ για τα τανκς, τα πλοία και άλλα οχήματα για να κάνουν οικονομία και να μην υπερθερμαίνονται οι μηχανές που χρησιμοποιούνταν στην Αφρική. Χρησιμοποιούσαν γεννήτριες παρόμοιες με τις σημερινές. Στο τέλος του ΒΠΠ η Βρετανική κυβέρνηση διέταξε την αφαίρεση και την καταστροφή όλων των γεννητριών.
Όπερ Έδει Δείξε. Τι να πει κανείς για αυτούς τους «ανθρώπους;»
Διαβάστε για να καταλάβετε την εξήγηση το άρθρο μου «ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ» στο περιοδικό Strange τεύχος 152 που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
Κάψτε Νερό, Όχι Βενζίνη- Diesel
Το ΗΗΟ (η μόνο Υδρογόνο) δεν είναι δικιά μας εφεύρεση. Δεν θα μπορούσε να είναι. Επίσης δεν είναι καινούργιο. Όλα βασίζονται στην εφεύρεση και πατέντα του καθηγητή Yull Brown που από το 1962 χρησιμοποιούσε λίγο ηλεκτρισμό από την μπαταρία του αυτοκινήτου για να διαχωρίσει το νερό σε ένα αέριο που λεγόταν ΗΗΟ η Η2Ο (2 μέρη Υδρογόνου + 1 μέρος Οξυγόνου). Το ΗΗΟ επίσης αποκαλείται Brown’s Gas, η Hydroxy η Oxyhydrogen (ένα μίγμα αερίων υδρογόνου και οξυγόνου, τυπικά σε μια αναλογία 2:1) καίγεται σφοδρά και παρέχει τόνους ενέργειας ενώ τα καυσαέρια του είναι σκέτο νερό.
Θα προσπαθήσουμε να απλοποιήσουμε την ηλεκτρο-χημική διαδικασία. Χρησιμοποιώντας μια ασφαλή διαδικασία που λέγεται «ηλεκτρόλυση», το ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΟ νερό χωρίζεται σε υδρογόνο και οξυγόνο και αυτά τα αέρια οδηγούνται στον χώρο καύσης της μηχανής μέσω του συστήματος εισαγωγής αέρα. Το αποτέλεσμα είναι μια ενίσχυση της αποδόσεως του κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα εξοικονομεί καύσιμα και ψύχει την μηχανή ενώ ελαττώνει δραστικά τα καυσαέρια.
Η συσκευή συχνά τοποθετείται κάτω από το καπό του οχήματος σας η στο πορτμπαγκάζ και βρίσκεται εκεί για να βελτιώσει την απόδοση του καυσίμου, ελαττώνει τα καυσαέρια και αυξάνει τα χιλιόμετρα που διανύετε. Παρακαλώ λάβετε υπ όψιν σας ότι δεν είναι ένα σύστημα που κάνει την μηχανή σας να καίει 100% νερό, αλλά μια συσκευή που θα μειώσει δραματικά την κατανάλωση καύσιμου κατά 50-88% ανάλογα με το είδος του κινητήρα!
Δεν έχει σημασία ότι δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τα συμφέροντα να εφαρμόσουν τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας και έχουν ΚΑΘΕ συμφέρον να τις εξαφανίσουν. Μπορώ να αποδείξω ότι οι κυβερνήσεις και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι η τεχνολογία ΗΗΟ-ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ δουλεύει.
Μεταξύ των ετών 1943-1945, ο Βρετανικός στρατός για να αντιμετωπίσει την έλλειψη συμβατικών καυσίμων χρησιμοποίησε γεννήτριες αερίου ΗΗΟ-ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ για τα τανκς, τα πλοία και άλλα οχήματα για να κάνουν οικονομία και να μην υπερθερμαίνονται οι μηχανές που χρησιμοποιούνταν στην Αφρική. Χρησιμοποιούσαν γεννήτριες παρόμοιες με τις σημερινές. Στο τέλος του ΒΠΠ η Βρετανική κυβέρνηση διέταξε την αφαίρεση και την καταστροφή όλων των γεννητριών.
Δείτε τι έγραφε ο Ιούλιος Βέρν το 1874 για το νερό ως καύσιμο! «Yes, my friends, I believe that water will one day be employed as fuel, that hydrogen and oxygen which constitute it, used singly or together, will furnish an inexhaustible source of heat and light, of an intensity of which coal is not capable. «(Jules Vernes, 1874, The Mysterious Island, chapter 11)
ΗΗΟ
Το ΗΗΟ (αέριο Yull Brown) η το Υδρογόνο λόγω της πολύ υψηλής ταχύτητας αναφλέξεως, εκρήγνυται όλο το ήδη διασπασμένο καύσιμο σχεδόν ταυτόχρονα (συμπεριφέρεται ως εκρηκτικό αστάρι). Το επιπλέον εκτεθειμένο και ήδη καιγόμενο καύσιμο εφαρμόζει περισσότερη πίεση στο πιστόνι σε μικρότερο χρόνο.
Το ποιο σημαντικό είναι ότι η αντίδραση καίει και εξάγει ισχύ από καύσιμο που προηγουμένως θα είχε πεταχτεί από την εξάτμιση. Ακριβέστερα ο θρυμματισμός των σταγονιδίων δίνει περισσότερη βενζίνη η ντίζελ διαθέσιμη για καύση ώστε να μετατραπεί σε ισχύ, χωρίς να χρησιμοποιεί περισσότερη από το ρεζερβουάρ σας.
Έτσι το ΗΗΟ η το Υδρογόνο αυξάνει την απόσταση που ταξιδεύετε αναγκάζοντας την μηχανή σας να καίει την βενζίνη πιο αποτελεσματικά και πλήρως, δίνοντας περισσότερο έργο για κάθε λίτρο που αγοράζεται. Αυξάνοντας το ποσόν του ΗΗΟ η το Υδρογόνο στον κύλινδρο σημαίνει ότι αυξάνει η διάσπαση των σταγονιδίων δίνοντας πιο αποτελεσματική καύση. Με άλλα λόγια, το ΗΗΟ δίνει το κύριο πλεονέκτημα του τροποποιώντας το καύσιμο της μηχανής, όχι δουλεύοντας ως καύσιμο μηχανής.
Πάντως, τα σταγονίδια που δεν έχουν καεί ως αποτέλεσμα της ρυθμίσεως πλούσιου μίγματος (διάβασε: βενζίνη που δεν έχει μετατραπεί σε ισχύ στον κινητήρα) ΣΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ¾ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ μέχρι σήμερα πετιούνται σαν ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ (το 1970 η ΕΡΑ, τρομοκρατημένη από αυτήν την πρακτική και τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις, απαίτησε τον έλεγχο εκπομπών καυσαερίων δηλαδή καταλυτικούς μετατροπείς για να καίνε το πεταγμένο καύσιμο). Αυτό σημαίνει ότι μέχρι σήμερα ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας εξακολουθεί να πετά ένα τεράστιο ποσό καυσίμου ως αντιστάθμιση των περιβαλλοντολογικών συνθηκών που συνεχώς αλλάζουν καθώς ταξιδεύετε.
Πληρώνετε για αυτήν την αντιστάθμιση κάθε φορά που γυρνάτε το κλειδί. Οι κατασκευαστές έχουν επιτρέψει το κοινό που οδηγεί τα αυτοκίνητα τους για δεκαετίες με αυτόν τον συμβιβασμό να είναι πλήρως ανημέρωτοι για τα λεφτά του που πετάει στον αέρα.
Παίζοντας με το αέριο Yull Brown HHO. Δουλειά δεν είχε ο διάολος … λέμε τώρα!
Ο George Wiseman ορίζει το ΗΗΟ Brown’s Gas (BG) ως:
«Το συνολικό μίγμα των αερίων που παράγονται από την συσκευή ηλεκτρολύσεως που είναι σχεδιασμένη να χωρίζει το νερό και να ΜΗΝ ξεχωρίζει τα παραγόμενα αέρια το ένα από το άλλο»
Το BG περιέχει H, H2, O, O2, H2O (σαν ατμό του νερού) και ένα 6ο ειδικό αέριο που ο Yull Brown αποκαλούσε «Υγρό Κρύσταλλο», ο George Wiseman το αποκαλεί «Ηλεκτρικά Διογκωμένο Νερό» (ExW), ο Ruggero Santilli το αποκαλεί «Magnecules» και ο Chris Eckman το αποκαλεί «Τροχιακά Διογκωμένο Πλάσμα»
ΚΑΨΤΕ ΝΕΡΟ, ΟΧΙ ΒΕΝΖΙΝΗ.
Σύντομα κάτι θα αλλάξει!
***
Τουρμπίνα; Δεν ήθελαν !
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο 115 ετών έχει την ίδια αυτονομία
Φτιάξτε ένα Γκαζοζέν, ήρθε η ώρα !

http://www.terrapapers.com/?p=68993

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters