Eπι Μανιάτη και Bill Clinton, το ΥΠΕΚΑ έγινε Ναυτιλιακό Γραφείο που κλείνει ναύλους για εφοπλιστές.
Καλέ, για την.... ψυχή της μάνας του τα κάνει όλα αυτά ο Μανιάτης, με το βλάχικο το... ανδροπρεπές μουστάκι του... χασάπη...
Ο Δένδιας, ο δικηγόρος των Ρότσιλντ με το κιπά, τα κάνει για την ... (ΣΚΑΤΟ)ψυχή των οβριών και ο Μίλτος, για τα μάτια της... Χριστίνας Παππά.
Όλοι φυσικά, με το αζημίωτο.... οι offshore να είναι καλά....
Ο Δένδιας, ο δικηγόρος των Ρότσιλντ με το κιπά, τα κάνει για την ... (ΣΚΑΤΟ)ψυχή των οβριών και ο Μίλτος, για τα μάτια της... Χριστίνας Παππά.
Όλοι φυσικά, με το αζημίωτο.... οι offshore να είναι καλά....
Σε
προηγούμενα άρθρα έχουμε εξηγήσει γιατί οι Έλληνες εφοπλιστές δεν
επιθυμούν τη παραγωγή φτηνής ηλεκτρικής ενέργειας απο ΑΠΕ, γεωθερμικές
πηγές και λιγνίτη ούτε τους αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου αλλά τη
χρήση πλοίων LNG για να οικονομούν απο τα ναύλα....Δυστυχώς
τα συμφέροντα της Ελλάδας δεν ταυτίζονται με τα συμφέροντα των
εφοπλιστών, αφού η μεταφορά του φυσικού αερίου με πλοία είναι ακριβότερη
απο τη μεταφορά του με αγωγούς και το κόστος θα το χρεώνονται οι
πολίτες.
Οι εφοπλιστές επιθυμούν επίσης και την επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή για να
αποπληρώσουν φτηνά τα δάνεια πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν πάρει απο τις Ελληνικές τράπεζες.
Στην Ελλάδα οι πολιτικοί εξυπηρετούν συνήθως τα συμφέροντα των αφεντικών τους, στη περίπτωση της Ελλάδας των εφοπλιστών που όπως ελπίζω να ξέρετε δεν θέλουν και δέν πληρώνουν φόρους.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό το πρόβλημα με αυτούς τους τύπους, που έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε φορολογικό παράδεισο όλων των εφοπλιστών του κόσμου (το καθεστώς Σαμαρά προσφέρει με μια επένδυση 300,000 ευρώ μόνιμη παραμονή στην Ελλάδα). Yπάρχουν και άλλα.
Ο Μανιάτης φαίνεται ότι στηρίζει τα συμφέροντα των εφοπλιστών της Ελλάδας αντί της Ελλάδας και των πολιτών της, όταν
Οι εφοπλιστές επιθυμούν επίσης και την επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή για να
αποπληρώσουν φτηνά τα δάνεια πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν πάρει απο τις Ελληνικές τράπεζες.
Στην Ελλάδα οι πολιτικοί εξυπηρετούν συνήθως τα συμφέροντα των αφεντικών τους, στη περίπτωση της Ελλάδας των εφοπλιστών που όπως ελπίζω να ξέρετε δεν θέλουν και δέν πληρώνουν φόρους.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό το πρόβλημα με αυτούς τους τύπους, που έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε φορολογικό παράδεισο όλων των εφοπλιστών του κόσμου (το καθεστώς Σαμαρά προσφέρει με μια επένδυση 300,000 ευρώ μόνιμη παραμονή στην Ελλάδα). Yπάρχουν και άλλα.
Ο Μανιάτης φαίνεται ότι στηρίζει τα συμφέροντα των εφοπλιστών της Ελλάδας αντί της Ελλάδας και των πολιτών της, όταν
- προτείνει να δημιουργηθεί «Συντονιστικός Μηχανισμός Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) έκτακτης ανάγκης» στην ΕΕ, υπό την εποπτεία της Ομάδας Συντονισμού για το Φυσικό Αέριο (Gas Coordination Group) της ΕΕ, με στόχο την κατά προτεραιότητα παράδοση πλεοναζουσών ποσοτήτων ΥΦΑ στις πλέον πληττόμενες αγορές της Ευρώπης, αντί για άλλους προορισμούς. Αυτό δήθεν για να έχει η χώρα φυσικό αέριο το χειμώνα που έρχεται, όταν η Ελλάδα δεν επιτρέπει τη δημιουργία αγωγών φυσικού αερίου απο τη Ρωσία, κάτι που θα δημιουργούσε μεγάλη ανταγωνιστικότητα στον ΤΑP.
- όταν το ναυτιλιακό πετρέλαιο δεν φορολογείται και οι έλεγχοι επί τόσα χρόνια δεν έχει καταστεί ποτέ δυνατόν να γίνουν σωστά, οδηγώντας σε πλημμύρα λαθραίου πετρελαίου στην Ελληνική αγορά, σε νοθευμένα καύσιμα στο στρατό κλπ. Οι ένοχοι απόντες.
- πρόκειται να δεχθεί τη μετατροπή του Αξιού σε δρόμο μεταφοράς LNG πρός τη Γερμανία, καταστρέφοντας το σημαντικό οικοσύστημά του. Τυχαίο δεν είναι ότι οι οικολογικές οργανώσεις κάνουν την πάπια. Ο ρόλος τους στην ανάπτυξη της Ελλάδας "επιβεβαιώθηκε" τη τελευταία φορά με τη τραγική στάση τους στα Χημικά της Συρίας.
Οι προσπάθειες Μανιάτη για τη προστασία του LNG και φυσικά των συμφερόντων των Ελλήνων εφοπλιστών οφείλεται και σε κάτι άλλο.
Ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα, που υπάρχει για τη προμήθεια του LNG στην ΕΕ, είναι και οι μεγάλες ποσότητες τις οποίες καταναλώνουν οι χώρες της Ασίας, ιδιαίτερα της 'Απω Ανατολής, με προεξάρχουσα την Ιαπωνία.
Οι ανάγκες των χωρών αυτών έχουν οδηγήσει τις τιμές του LNG σε επίπεδα πολύ υψηλότερα εκείνων του φυσικού αερίου σε ΗΠΑ και ΕΕ.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στις περιοχές αυτές ο στόλος των Ελλήνων εφοπλιστών ΔΕΝ θα έχει τύχη να βρεί ναύλα, αφού εκεί τις δουλειές τις μοιράζεται ο Ιαπωνικός και ο εξίσου μεγάλος Κορεατικός στόλος.
Δυστυχώς στη προστασία των εφοπλιστών της Ελλάδας, που θα έπρεπε να πληρώνουν 10 δίς ευρώ το χρόνο φόρους δεν συμμετέχει μόνο ο Μανιάτης και ο Βαρβιτσιώτης αλλά και ο Δένδιας.
Τίποτα δεν έχει προχωρήσει στο θέμα της προστασίας της αγοράς πετρελαίου απο το πειρατικό και μη φορολογούμενο ναυτιλιακό πετρέλαιο.
Οι υπουργικές αποφάσεις που επιβάλλονται δεν έχουν υπογραφεί ακόμη ενώ ενόψει Σεπτεμβρίου συζητιέται η χαμηλότερη φορολόγηση του πετρελαίου θέρμασης. Τρελλά πράγματα.
Eνδιαφέρουσα είναι και αυτή η στιχομυθία στη Βουλή για τις εξαγωγές καυσίμων στα Βαλκάνια, άλλη μια κομπίνα.
Άξιο παρατήρησης είναι, ότι την στιγμή που οι φορολογικοί συντελεστές για τους ναυτικούς είναι 15% για τους αξιωματικούς και 10% για τα κατώτερα πληρώματα, με την επιπλέον φορολογία να ανέρχεται στα 57 εκατομμύρια ετησίως, η αντίστοιχη συνεισφορά των εφοπλιστών το 2012, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, άγγιζε μόλις τα 14 εκατομμύρια ευρώ.
Την ποιότητα των πετρελαιοειδών και του φυσικού αερίου που πουλιέται στη χώρα ποιός την ελέγχει; O Λέων της Αμφίπολης;
Oλες οι ποιότητες φυσικού αερίου που φτάνουν στη κατανάλωση δεν είναι ίδιες.
Ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα, που υπάρχει για τη προμήθεια του LNG στην ΕΕ, είναι και οι μεγάλες ποσότητες τις οποίες καταναλώνουν οι χώρες της Ασίας, ιδιαίτερα της 'Απω Ανατολής, με προεξάρχουσα την Ιαπωνία.
Οι ανάγκες των χωρών αυτών έχουν οδηγήσει τις τιμές του LNG σε επίπεδα πολύ υψηλότερα εκείνων του φυσικού αερίου σε ΗΠΑ και ΕΕ.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι στις περιοχές αυτές ο στόλος των Ελλήνων εφοπλιστών ΔΕΝ θα έχει τύχη να βρεί ναύλα, αφού εκεί τις δουλειές τις μοιράζεται ο Ιαπωνικός και ο εξίσου μεγάλος Κορεατικός στόλος.
Δυστυχώς στη προστασία των εφοπλιστών της Ελλάδας, που θα έπρεπε να πληρώνουν 10 δίς ευρώ το χρόνο φόρους δεν συμμετέχει μόνο ο Μανιάτης και ο Βαρβιτσιώτης αλλά και ο Δένδιας.
Τίποτα δεν έχει προχωρήσει στο θέμα της προστασίας της αγοράς πετρελαίου απο το πειρατικό και μη φορολογούμενο ναυτιλιακό πετρέλαιο.
Οι υπουργικές αποφάσεις που επιβάλλονται δεν έχουν υπογραφεί ακόμη ενώ ενόψει Σεπτεμβρίου συζητιέται η χαμηλότερη φορολόγηση του πετρελαίου θέρμασης. Τρελλά πράγματα.
Eνδιαφέρουσα είναι και αυτή η στιχομυθία στη Βουλή για τις εξαγωγές καυσίμων στα Βαλκάνια, άλλη μια κομπίνα.
Άξιο παρατήρησης είναι, ότι την στιγμή που οι φορολογικοί συντελεστές για τους ναυτικούς είναι 15% για τους αξιωματικούς και 10% για τα κατώτερα πληρώματα, με την επιπλέον φορολογία να ανέρχεται στα 57 εκατομμύρια ετησίως, η αντίστοιχη συνεισφορά των εφοπλιστών το 2012, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, άγγιζε μόλις τα 14 εκατομμύρια ευρώ.
Την ποιότητα των πετρελαιοειδών και του φυσικού αερίου που πουλιέται στη χώρα ποιός την ελέγχει; O Λέων της Αμφίπολης;
Oλες οι ποιότητες φυσικού αερίου που φτάνουν στη κατανάλωση δεν είναι ίδιες.
Γερμανία, Έλληνες Εφοπλιστές και Κόκκινα Δάνεια
Θλιβερός
είναι και ο ρόλος της Γερμανικής κυβέρνησης που συνδιαλλέγεται με
αυτούς που δεν πληρώνουν φόρους και τους υπαλλήλους τους, αυτών που τους
εκβιάζουν με την επιστροφή της χώρας στη δραχμή, αυτών που έχουν
βουλιάξει τις τράπεζες της Ελλάδας με κόκκινα δάνεια χωρίς τις ανάλογες
εγγυήσεις και τα οποία δεν αποπληρώνουν.
Σε μία παλαιότερη έκθεση της Petrofin Bank Research, το σύνολο των δανείων που είχαν χορηγηθεί προς την "Ελληνική" ναυτιλία από ξένες και ημεδαπές τράπεζες ανερχόταν το 2012, που ήταν η χειρότερη χρονιά της περιόδου 2007-2012, στα 51,2 δισ. ευρώ, με τις "Ελληνικές" τράπεζες να της χορηγούν 9,8 δισ. ευρώ!
Σημειωτέον, πως από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, Alpha Bank και Εθνική έχουν τις υψηλότερες χορηγήσεις (με την Alpha να ξεπερνά την ΕΤΕ μετά την απορρόφηση της Εμπορικής, που το 2012 είχε χαρτοφυλάκιο 1,93 δισ. ευρώ).
Αυτά στα φανερά γιατί στα κρυφά πρέπει να τα θεωρεί κανείς 4 φορές περισσότερα.
Τα δις που χάνει η χώρα με αυτό το επίπεδο πολιτικών που την κυβερνά, τα μετράτε;
Περιμένετε στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση να είστε και εσείς και αυτοί πιο τυχεροί;
Αμφιβάλλω.
Σε μία παλαιότερη έκθεση της Petrofin Bank Research, το σύνολο των δανείων που είχαν χορηγηθεί προς την "Ελληνική" ναυτιλία από ξένες και ημεδαπές τράπεζες ανερχόταν το 2012, που ήταν η χειρότερη χρονιά της περιόδου 2007-2012, στα 51,2 δισ. ευρώ, με τις "Ελληνικές" τράπεζες να της χορηγούν 9,8 δισ. ευρώ!
Σημειωτέον, πως από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες, Alpha Bank και Εθνική έχουν τις υψηλότερες χορηγήσεις (με την Alpha να ξεπερνά την ΕΤΕ μετά την απορρόφηση της Εμπορικής, που το 2012 είχε χαρτοφυλάκιο 1,93 δισ. ευρώ).
Αυτά στα φανερά γιατί στα κρυφά πρέπει να τα θεωρεί κανείς 4 φορές περισσότερα.
Τα δις που χάνει η χώρα με αυτό το επίπεδο πολιτικών που την κυβερνά, τα μετράτε;
Περιμένετε στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση να είστε και εσείς και αυτοί πιο τυχεροί;
Αμφιβάλλω.
http://attikanea.blogspot.com/
http://skeftomasteellhnika.blogspot.gr/2014/08/y.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου