Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΧΩΜΑ

Κι εσύ άσπονδε εχθρέ, την έχθρα σου κράτα.
Δεν γνωρίζεις τον θεό μου για να τον θανατώσεις, τον έχουν άλλοι κρύψει καλά πριν τον βρεις εσύ .
Πάψε να με χωρίζεις στα δυο και στα τρία, ότι κι αν κάνεις, αν χρειαστεί ένα σώμα θα γίνω, πριν ακόμα το καταλάβεις.
Τον ήλιο μου και την θάλασσα μου ποτέ δεν θα μου κλέψεις όσο κι αν με ληστεύεις.
Όσο κι αν πεινάσω στερώντας μου την τροφή, χορτάτος θα ‘μαι από την γνώση, αυτή που ποτέ δεν απόκτησες ότι κι αν έκανες.
Ζητάς τ’ αγόρια μου για να τους δώσεις τις κόρες σου μα πάντα θα δημιουργούν τα δικά μου εγγόνια.
Κάθε φορά που με κοιτάς θα ζηλεύεις, που ποτέ δεν ήμουν ο τόπος σου.
Θα πεις πολλές φορές, πως σε μιαν άλλη σου ζωή ήσουν κάτι από εμένα.
Δεν θα ‘ναι αλήθεια, αφού παιδί την μάνα, δεν σκοτώνει, παρά μονάχα μια παρηγοριά θα ’ναι για σένα.
Αντί να μ’ αγαπήσεις ξένε που σε δασκάλεψα να γνωρίζεις αυτά που κατέχεις, εσύ με πολεμάς και κάθε μέρα προσπαθείς, σκλάβο που μ' έχεις, να μ' εξοντώσεις.
Δεν έβαλες μυαλό, ακόμα κι αν γνωρίζεις ότι εγώ τη λευτεριά σου χάρισα, σκοτώνοντας τα δικά μου παιδιά που ήταν χωρίς πατρίδα.
Το δικό μου αίμα σκόρπισα και πότισα ετούτο τον τόπο, για το δικό σου καλό πολλές φορές, από Οθωμανούς κι από κατακτητές.
Χτύπα εχθρέ και θρέμμα μου, όσες φορές κι αν με σκοτώσεις πιστευτά για σένα, πάλι Έλληνες θα γεννοβολά τούτο το χώμα.
Έλληνες θα βγάζει πάντα ετούτος ο τόπος.
ΧΜπάστας
 

http://el-lania.blogspot.gr/
http://enneaetifotos.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters