Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ η Αρχαία Ολυμπία και ΔΕΥΤΕΡΗ η Coca Cola...


ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΗ η Αρχαία Ολυμπία και ΔΕΥΤΕΡΗ η Coca Cola...του Γιώργη ΤάΚη Δόξα
Η «τρέλα μου» για την Αρχαία Ολυμπία (ως και για τον διαχρονικό Πολιτισμό/Ιστορία της Ηλείας), είναι γνωστή και εμπράγματη. Γιατί πιστεύω απόλυτα ότι η ουσιαστική αξιοποίηση (με δημιουργικό όραμα και τεχνοκρατική δράση) αυτών των Πολιτισμικών δεδομένων, θα επιφέρουν την οικονομική και παραγωγική «άνοιξη» για την Ηλεία!
Πρόσφατα διεξήχθη  μια παγκόσμια έρευνα για τα σημαντικότερα ονόματα (Brand Names) με την μέγιστη διεθνή αναγνωρισιμότητα. Κι ας μην εκπλαγούμε ή ξαφνιαστούμε: ΠΡΩΤΗ η Αρχαία Ολυμπία και δεύτερη η Coca Cola. Σύμφωνα με στοιχεία αυτής της έρευνας, η ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ (ως και ονόματα συνδεόμενα, π.χ.: 1896, Φως της Ολυμπίας, Ολυμπιακοί Αγώνες, Ελληνικός Πολιτισμός, Κότινος κ.λπ.) σε δύο χρόνια είχαν - μέσω του διαδικτύου 463.358.100 «επισκέψεις»/αναζήσεις πληροφοριών.
Αυτό και μόνον το γεγονός, αποδεικνύει ότι η ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ είναι (και θα είναι) Παγκόσμιος σταθμός για την αναδιάταξη των σημερινών δράσεων (!) με στοχοποίηση την αλματώδη αύξηση του μεγέθους των τουριστών/επισκεπτών. Σήμερα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το ετήσιο μέγεθος των τουριστών ανέρχεται σε 1.300.000 και δη οι διανυκτερεύσεις δεν υπερβαίνουν τις 150.000.
Μια και αναφέρθηκα στην (παγκόσμια δεύτερη) Coca Cola, πρέπει να σημειωθεί ότι αξιοποιώντας την διεθνή προβολή του ονόματος (τίτλου), η χρηματιστηριακή αξία της, ξεπερνά τα 300.000.000.000 δολάρια. Πρέπει να αντιληφθούμε (και να αποδεχτούμε) ότι ζούμε στην εποχή των τίτλων. Είτε πρόκειται για προϊόν (ύλη), είτε για άυλο προϊόν, η μεγιστοποίηση της Αγοράς καθορίζεται από την δυναμική του τίτλου (φίρμας).
Ξαναγυρίζω στην ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ για να καταθέσω μια οραματική (αλλά ρεαλιστική) υπόθεση: Αν όντως είναι ακριβή τα αποτελέσματα της διεθνούς έρευνας και με υπεύθυνες δράσεις «εξασφαλίζουμε» ετήσια το 2% εκ του συνόλου των  463.358.100. Εκτιμώ ότι γίνεται απόλυτα σαφές, το τι θα πρόκειται να συμβεί στον Νομό Ηλείας.
Καλά και σωστά τα δρώμενα· αλλά δεν αποτελούν την κεντρική και σημαντική στόχευση. Ούτε μπορώ να αποδεχτώ την προσφιλή ευφορία περί της αφίξεως 900.000 τουριστών με κρουαζιερόπλοια. Αν κατά την άποψη (και πάγια θέση) θα «σωθούν»  από την 6ωρη παραμονή αυτών των τουριστών (που αγοράζουν μαγνητάκια των 2 ευρώ), τότε θα τονίσω ευθέως ότι «πλανώνται πλάνη οικτρά» και δεν έχουν (ή δεν θέλουν) να συνειδητοποιήσουν την παγκόσμια αξία και αποδοχή της ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ. Κι αν είναι έτσι, η μόνη εξήγηση που μου απομένει είναι ότι «έχουμε να κάνουμε με εγκεφαλική τύφλωση»!

Γιώργης ΤάΚη Δόξας
Αθήνα, 27 Μαΐου 2013

http://eam.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters