Happy Anniversary, που λένε οι Αμερικανοί, αλλά και στην περίπτωσή μας
οι Έλληνες και οι Γερμανοί γιορτάζουν τη δέκατη επέτειο μιας μέρας που
τους έκανε τόσο ευτυχισμένους.Σωτήριο έτος 2002, 25 Νοεμβρίου, Αικατερίνης της Μεγαλομάρτυρος, Λουκά, Μερκουρίου. Στις 25-11-2012 10 χρόνια ακριβώς…
Εν μέσω συγκινητικής ατμόσφαιρας, το ΚΥΣΕΑ (Σημίτης, Παπαντωνίου, Τσοχατζόπουλος, Σκανδαλίδης, ο Γ. Παπανδρέου απών πάντοτε) αποφασίζει, την προμήθεια 12 μαχητικών ελικοπτέρων APACHE AH 64D έναντι 683 εκατ. δολαρίων.
Οι άνετοι, νεόπλουτοι (με δάνεια) της κυβέρνησης της εποχής, αποφάσισαν να συνάψουν εμπορική συμφωνία απευθείας με την BOEING (εκπρόσωπος στην Ελλάδα η ΑΧΟΝ του κ. Λιακουνάκου) και όχι διακρατική (FMS), με τεράστια διαφορά τιμής (κατά τους μετριότερους υπολογισμούς, 50 εκατ. δολάρια).
Η οριστική συμφωνία υπογράφηκε αργότερα (Αύγουστος 2003) από τον ΥΕΘΑ κ. Γιάννο Παπαντωνίου.
Ας αφηγηθούμε, όμως, πικάντικες λεπτομέρειες, παρακάμπτοντας το βασικό ερώτημα: Γιατί απευθείας με εταιρεία και όχι με διακρατική, που εξασφάλιζε καλύτερους όρους; Αυτό έμεινε αναπάντητο…
Τα μικρά μυστικά της σύμβασης
Η εμπορική συμφωνία με αμερικανική εταιρεία, πάντοτε ζημιογόνος και επιζήμιος, σε σύγκριση με FMS, δεν ήταν εύρημα των Σημιτογιάννων. Είχε προηγηθεί άλλος πατριώτης, με την αγορά του αιώνα (40 F-16), που έγινε απευθείας με την GENERAL DYNAMICS (μητέρα της LOCKHEED), με «κουμπάρο» τον κ. Νίκο Μουρκογιάννη (φίλο της Αγίας Οικογένειας, ο οποίος, αργότερα, επί Γεωργίου Β’ Παπανδρέου Γ’ και με επέμβαση του πρίγκιπος Νικολάου, χρίσθηκε πρόεδρος της Λυρικής Σκηνής, καθότι γνώριζε καλώς τον ήχο των οξυαύλων…). Τα επιχειρήματα, βέβαια, υπήρξαν ευτελή και φαιδρά για να μπορούν να δικαιολογήσουν το τεράστιο ποσόν που πλήρωσε η τλήμων Ελλάς, επιπλέον.
Ακολούθησε η αγορά των πυραύλων PATRIOT (RAYTHΕON) από Άκη (μέσω ΑΧΟΝ), για την οποία σήμερα διεξάγεται ανάκριση, αφού έχει, σε πρώτη φάση, εντοπισθεί μίζα 10 εκατ. δολαρίων από τη ΜΑΝ.Πρώτη και μοναδική φορά που η BOEING πούλησε μαχητικά ελικόπτερα εκτός διαδικασίας STATE TO STATE (πάλι εδώ η ΑΧΟΝ). Έκπληκτοι οι της εταιρείας, όπως έχουμε πληροφορηθεί, άκουσαν τους Έλληνες να θέλουν απευθείας προσφορά, που εκ των πραγμάτων προέκυπτε ακριβότερη, αφού δεν παρεμβαλλόταν η έκπτωση που γίνεται στον Αμερικανικό Στρατό, από τον οποίο (FMS) συνήθως αγοράζουμε. Είναι να θαυμάζει κανείς το θράσος των τότε ιθυνόντων, που βασίζονταν στην αλαζονεία τους και την ατιμωρησία.
Το πραγματικό κόστος των ελικοπτέρων ήταν 593.548.882 δολάρια. Πώς έφτασε τα 663.226.367 δολάρια; Με το «κόλπο» του δανείου SWAPS από τη γερμανική DEUTSCHE BANK, ύψους 69.679.485 δολαρίων! Η σύμβαση «καπελώθηκε» με το φοβερό αυτό ποσό για να συμμετάσχουν στο συμπόσιο και οι φίλοι Γερμανοί! Τότε, το 2003, μας δάνειζαν ασύστολα. Ενώ γνώριζαν τη θλιβερή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, την έσπρωχναν στον γκρεμό.
Φίλος της στήλης, υψηλού τραπεζικού επιπέδου, μας διαβεβαίωσε ότι από την παράπλευρη αυτή ενέργεια, δανεισμού-καπελώματος, προκύπτουν κέρδη στους συναλλασσόμενους που φτάνουν το 10%. Δεν ορκίζομαι…
Και έρχομαι στον μεζέ: Στη σύμβαση (άρθρο 4, σελ. 15) αναφέρεται ρητά ότι δεν θα δοθεί προκαταβολή. Αυτό επιβεβαιώνεται από το σχέδιο πληρωμών (επόμενη σελίδα), με το οποίο η α’ δόση προβλεπόταν το 2007 και υπό προϋποθέσεις. Σε λίγο, όμως, έρχονταν εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έχανε την εξουσία και κάθε εκκρεμότητα έπρεπε να τελειώνει. Στην κατακυρωτική διαταγή έσπευσαν οι ημέτεροι «αξιωματούχοι», αλλάζοντας το πλάνο, να δώσουν στην BOEING προκαταβολή το 40%, ήτοι 237.418.513 δολάρια. Αυτή η κατακυρωτική διαταγή δεν κοινοποιήθηκε στο ΥΕΘΑ από το ΥΠΟΙΚ, για να μη γελάσουν και οι περιφερόμενοι, τότε, στο Στρατόπεδο σκύλοι. Έμεινε μυστικό μεταξύ των ΥΠΟΙΚ – BOEING – DEUTSCHE BANK. Πώς σας φαίνεται;
Σήμερα ο κ. Σημίτης, παίζων το κομπολόι του, εκδίδει βιβλίο, κατηγορώντας τους πάντες, πλην εαυτού του, για το οικτρό κατάντημα της Ελλάδος, ο κ. Χριστοδουλάκης κάνει κι αυτός το ίδιο, από τις τηλεοράσεις. Ο κ. Γιάννος Παπαντωνίου ετοιμάζεται για νέες διαλέξεις στη «Μ. Βρεταννία» για το ίδιο θέμα. Η DEUTSCHE BANK απλώς μας ρουφάει το αίμα, που της πρόσφεραν οι παραπάνω για τη σωτηρία της πατρίδας!
Ερωτηθέντες όλοι οι έλληνες προαναφερόμενοι γιατί έπαιξαν αυτό το παίγνιο και δεν αγόρασαν από FMS χωρίς SWAPS, οδό που τους υπέδειξε ακόμη και η BOEING, απάντησαν ότι το έπραξαν για να έχουμε το υλικό ταχύτερα, εν όψει της απειλής. Να τος πάλι ο πατριωτισμός!
Τα 12 ελικόπτερα παρελήφθησαν το 2008 και έμειναν επί 2 χρόνια σε υπόστεγα, σκουριάζοντας, γιατί ο τότε γεν. γραμματέας Εξοπλισμών, κ. Βασιλάκος, «κόλλαγε» σε γραφειοκρατικές λεπτομέρειες. Το επείγον είχε ξεχασθεί. Ζήτω το Έθνος.
Οι διάδοχοι υπουργοί Άμυνας, Μεϊμαράκης, Βενιζέλος, Μπεγλίτης, ουδόλως ασχολήθηκαν με το σκάνδαλο. Αντίθετα, έθαψαν το θέμα του εκσυγχρονισμού για να εξαφανισθούν τα μέσα. Να μη θυμίζουν τις αρπαχτές.
Ήδη η Εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Φάκου διέταξε έρευνα.
Εν μέσω συγκινητικής ατμόσφαιρας, το ΚΥΣΕΑ (Σημίτης, Παπαντωνίου, Τσοχατζόπουλος, Σκανδαλίδης, ο Γ. Παπανδρέου απών πάντοτε) αποφασίζει, την προμήθεια 12 μαχητικών ελικοπτέρων APACHE AH 64D έναντι 683 εκατ. δολαρίων.
Οι άνετοι, νεόπλουτοι (με δάνεια) της κυβέρνησης της εποχής, αποφάσισαν να συνάψουν εμπορική συμφωνία απευθείας με την BOEING (εκπρόσωπος στην Ελλάδα η ΑΧΟΝ του κ. Λιακουνάκου) και όχι διακρατική (FMS), με τεράστια διαφορά τιμής (κατά τους μετριότερους υπολογισμούς, 50 εκατ. δολάρια).
Η οριστική συμφωνία υπογράφηκε αργότερα (Αύγουστος 2003) από τον ΥΕΘΑ κ. Γιάννο Παπαντωνίου.
Ας αφηγηθούμε, όμως, πικάντικες λεπτομέρειες, παρακάμπτοντας το βασικό ερώτημα: Γιατί απευθείας με εταιρεία και όχι με διακρατική, που εξασφάλιζε καλύτερους όρους; Αυτό έμεινε αναπάντητο…
Τα μικρά μυστικά της σύμβασης
Η εμπορική συμφωνία με αμερικανική εταιρεία, πάντοτε ζημιογόνος και επιζήμιος, σε σύγκριση με FMS, δεν ήταν εύρημα των Σημιτογιάννων. Είχε προηγηθεί άλλος πατριώτης, με την αγορά του αιώνα (40 F-16), που έγινε απευθείας με την GENERAL DYNAMICS (μητέρα της LOCKHEED), με «κουμπάρο» τον κ. Νίκο Μουρκογιάννη (φίλο της Αγίας Οικογένειας, ο οποίος, αργότερα, επί Γεωργίου Β’ Παπανδρέου Γ’ και με επέμβαση του πρίγκιπος Νικολάου, χρίσθηκε πρόεδρος της Λυρικής Σκηνής, καθότι γνώριζε καλώς τον ήχο των οξυαύλων…). Τα επιχειρήματα, βέβαια, υπήρξαν ευτελή και φαιδρά για να μπορούν να δικαιολογήσουν το τεράστιο ποσόν που πλήρωσε η τλήμων Ελλάς, επιπλέον.
Ακολούθησε η αγορά των πυραύλων PATRIOT (RAYTHΕON) από Άκη (μέσω ΑΧΟΝ), για την οποία σήμερα διεξάγεται ανάκριση, αφού έχει, σε πρώτη φάση, εντοπισθεί μίζα 10 εκατ. δολαρίων από τη ΜΑΝ.Πρώτη και μοναδική φορά που η BOEING πούλησε μαχητικά ελικόπτερα εκτός διαδικασίας STATE TO STATE (πάλι εδώ η ΑΧΟΝ). Έκπληκτοι οι της εταιρείας, όπως έχουμε πληροφορηθεί, άκουσαν τους Έλληνες να θέλουν απευθείας προσφορά, που εκ των πραγμάτων προέκυπτε ακριβότερη, αφού δεν παρεμβαλλόταν η έκπτωση που γίνεται στον Αμερικανικό Στρατό, από τον οποίο (FMS) συνήθως αγοράζουμε. Είναι να θαυμάζει κανείς το θράσος των τότε ιθυνόντων, που βασίζονταν στην αλαζονεία τους και την ατιμωρησία.
Το πραγματικό κόστος των ελικοπτέρων ήταν 593.548.882 δολάρια. Πώς έφτασε τα 663.226.367 δολάρια; Με το «κόλπο» του δανείου SWAPS από τη γερμανική DEUTSCHE BANK, ύψους 69.679.485 δολαρίων! Η σύμβαση «καπελώθηκε» με το φοβερό αυτό ποσό για να συμμετάσχουν στο συμπόσιο και οι φίλοι Γερμανοί! Τότε, το 2003, μας δάνειζαν ασύστολα. Ενώ γνώριζαν τη θλιβερή οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, την έσπρωχναν στον γκρεμό.
Φίλος της στήλης, υψηλού τραπεζικού επιπέδου, μας διαβεβαίωσε ότι από την παράπλευρη αυτή ενέργεια, δανεισμού-καπελώματος, προκύπτουν κέρδη στους συναλλασσόμενους που φτάνουν το 10%. Δεν ορκίζομαι…
Και έρχομαι στον μεζέ: Στη σύμβαση (άρθρο 4, σελ. 15) αναφέρεται ρητά ότι δεν θα δοθεί προκαταβολή. Αυτό επιβεβαιώνεται από το σχέδιο πληρωμών (επόμενη σελίδα), με το οποίο η α’ δόση προβλεπόταν το 2007 και υπό προϋποθέσεις. Σε λίγο, όμως, έρχονταν εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έχανε την εξουσία και κάθε εκκρεμότητα έπρεπε να τελειώνει. Στην κατακυρωτική διαταγή έσπευσαν οι ημέτεροι «αξιωματούχοι», αλλάζοντας το πλάνο, να δώσουν στην BOEING προκαταβολή το 40%, ήτοι 237.418.513 δολάρια. Αυτή η κατακυρωτική διαταγή δεν κοινοποιήθηκε στο ΥΕΘΑ από το ΥΠΟΙΚ, για να μη γελάσουν και οι περιφερόμενοι, τότε, στο Στρατόπεδο σκύλοι. Έμεινε μυστικό μεταξύ των ΥΠΟΙΚ – BOEING – DEUTSCHE BANK. Πώς σας φαίνεται;
Σήμερα ο κ. Σημίτης, παίζων το κομπολόι του, εκδίδει βιβλίο, κατηγορώντας τους πάντες, πλην εαυτού του, για το οικτρό κατάντημα της Ελλάδος, ο κ. Χριστοδουλάκης κάνει κι αυτός το ίδιο, από τις τηλεοράσεις. Ο κ. Γιάννος Παπαντωνίου ετοιμάζεται για νέες διαλέξεις στη «Μ. Βρεταννία» για το ίδιο θέμα. Η DEUTSCHE BANK απλώς μας ρουφάει το αίμα, που της πρόσφεραν οι παραπάνω για τη σωτηρία της πατρίδας!
Ερωτηθέντες όλοι οι έλληνες προαναφερόμενοι γιατί έπαιξαν αυτό το παίγνιο και δεν αγόρασαν από FMS χωρίς SWAPS, οδό που τους υπέδειξε ακόμη και η BOEING, απάντησαν ότι το έπραξαν για να έχουμε το υλικό ταχύτερα, εν όψει της απειλής. Να τος πάλι ο πατριωτισμός!
Τα 12 ελικόπτερα παρελήφθησαν το 2008 και έμειναν επί 2 χρόνια σε υπόστεγα, σκουριάζοντας, γιατί ο τότε γεν. γραμματέας Εξοπλισμών, κ. Βασιλάκος, «κόλλαγε» σε γραφειοκρατικές λεπτομέρειες. Το επείγον είχε ξεχασθεί. Ζήτω το Έθνος.
Οι διάδοχοι υπουργοί Άμυνας, Μεϊμαράκης, Βενιζέλος, Μπεγλίτης, ουδόλως ασχολήθηκαν με το σκάνδαλο. Αντίθετα, έθαψαν το θέμα του εκσυγχρονισμού για να εξαφανισθούν τα μέσα. Να μη θυμίζουν τις αρπαχτές.
Ήδη η Εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Φάκου διέταξε έρευνα.
http://logioshermes.blogspot.com/2012/11/50000000.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου