Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Γιώργος Τράγκας: «Η χώρα ζει μια δεύτερη Κατοχή»

Γιώργος Τράγκας: «Η χώρα ζει μια δεύτερη Κατοχή»

Για την "Κατοχή" που ζει η χώρα μίλησε ο Γιώργος Τράγκας, την τηλεόραση και ποιος είναι αυτός που τον... πιέζει να "κρεμάσει" τα παπούτσια του. Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε  στο Briefing news, σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί.  

Όπως ανέφερε «εγω πιστεύω ότι η χώρα ζει μια  κατοχή  ζει μια δεύτερη κατοχή η χώρα αυτή τη στιγμή περνά δραματικές στιγμές επομένως εγώ και πολύ άλλοι συνάδελφοι που εκφράζουν και κριτικάρουν όλα τα αίτια που σε αυτή την εικόνα δεν είναι δυνατόν να δέχονται πρόστιμα ή ποινές ή ύβρις ή να τυλίγονται στις σελίδες μιας δικογραφίας  ή να επιβάλλονται  χρηματικές ποινές  στα κανάλια που δουλεύουν ώστε να σκέπτεται η ιδιοκτησία  ότι αυτός καλός είναι μεν αλλά»…..

Όπως ανέφερε η δημοσιογραφία στην Ελλάδα είναι σα να βρίσκεσαι σε μόνιμη κατάσταση ενός βρώμικου πολέμου.  «Έχω κοντά μισώ αιώνα στην δημοσιογραφία  έχουν δεί πολλά τα μάτια μου και όχι αγγελικές καταστάσεις , βρέθηκα απέναντι σε όλες τις κυβερνήσεις  και ακόμη επιβιώνω χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχω δεχθεί επιθέσεις ,δεν έχει επιχειρηθεί ο διασυρμός μου  έχω δει τον εαυτό μου κατηγορούμενο για κατασκοπεία  σε βαθμό κακουργήματος  για πρόκληση διαταραχή σχέσεων  με Τρίτη χώρα , έχω δει τον εαυτό μου να κατηγορείτε για  φοροδιαφυγή , έχω υποστεί πολλά αλλά έχω   πάρει και μια απόφαση δεν μπορεί να κάνεις αυτή τη δουλειά και να μην έχεις αντιδράσεις . Η δημοσιογραφία στην Ελλάδα  είναι δημοσιογραφία στην Κολομβία είναι μια χώρα κατεχόμενη και ταυτόχρονα  είναι Κολομβία».

Υπάρχει όμως ένας άνθρωπος που τον…πιέζει να κρεμάσει τα παπούτσια του;

«Η γυναίκα μου με πιέζει η Μαρία  μου λέει έχεις εργαστεί πολλά χρόνια και καλό είναι να κάνουμε και κάποια καλοκαίρια και κάποιους χειμώνες πιο χαλαρή  δεν είναι ανάγκη να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ για να ξυπνάς στις 6 το πρωί να μην μπορούμε να κάνουμε απλά καθημερινά πράγματα μαζί λόγω της δουλείας . Δεν σου κρύβω ότι αισθάνομαι τοξινομένος πιστεύω ότι κάνω κάτι σπουδαίο  στην πραγματικότητα μπορεί να μην είναι και τίποτα ξέρεις σηκώνεσαι το πρωί  κοιτιέσαι  στον καθρέφτη  λες είμαι ζωντανός  και πας  σε αυτή τη δουλεία που δεν είναι και η καλύτερη του κόσμου».

Πως βλέπει την τηλεόραση;

Η τηλεόραση σε πολλά κομμάτια, της  όχι σε όλα ,παρουσιάζει  πολυκαιρισμένο φαγητό και μέσα στην γενικότερη κατήφεια που υπάρχει  πως θα βγάλεις μια χαρούμενη  εκπομπή ; Εγώ έβλεπα και μεσημεριανά και εκπομπές κουτσομπολιού κάπου- κάπου ήταν άλλη η ψυχολογία μας ,τώρα δεν μπορώ να δω  καλά  καλά ούτε  ειδήσεις  . Το 90 % τον μεταδιδόμενων πληροφοριών  σε όλες τις εκπομπές ακόμη και στις χαμογελαστές  εκπομπές είναι πληροφορίες που προκαλούν μελαγχολία .

Αυτό είναι ένα σπιράλ θανάτου της πραγματικής οικονομίας  που ξεκινάει από όλα αυτά τα μέτρα που βλέπουμε καθημερινά και λένε κόψιμο , κόψιμο ,κόψιμο τα ΜΜΕ στην Ελλάδα θα γίνουν σιγα σιγα όλο και πιο λίγα, θα γίνουνε μονόχνοτα  όπως σε περιόδους κατοχής ! όλος ο κόσμος ξέρει τι συμβαίνει  δεν μπορείς να τον γελάσεις  λέγοντας του ότι σώθηκε το νιώθει ο κόσμος , νιώθει καταρχάς ότι υπάρχει μια καταπίεση  μια σκιά μια κατοχή που σου λέει κόψε από την ζωή, σου  κόψε  από την ζωή, σου  κόψε από την ζωή σου , κόψε από την οικογένεια σου , κόψε από την οικογένεια σου , κόψε από την οικογένεια σου , αυτό το πράγμα είναι  ψυχαναγκαστικό , αυτό το πράγμα που ζούμε είναι κατοχική ατμόσφαιρα . Αυτό που με απασχολεί τώρα είναι η κατάσταση που υπάρχει στην χώρα μας  αυτό με πληγώνει αφάνταστα .

Του Μιχάλη  Πλεμένου

 http://briefingnews.gr
 
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2012/03/blog-post_7563.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters