Ο βαθυνοος Ζευς, των θεων βασιλεων βασιλευς, εθεσεν ως δευτερη αυτοδε- σμευση στον εαυτον του, αυτο που απεκληθει «Θεμις». Η Θεογονια του Ησιοδου (στιχος 16) αποκαλει την Θεμιδα «αιδοιην», δηλαδη ντροπαλη, τρυφερη, σεβασμια. Γι’ αυτην επισης λεγει (στιχοι 901-906) : «Δευτερον ηγαγετο λιπαρην Θεμιν, η τεκεν Ωρας Ευνομιην τε Δικην και Ειρηνην τεθαλυιαν αι εργ’ ωρευουσι καταθνητοισι βροντοισι, Μοιρας θ’ ης πλειστην τιμην πορε μητιετα Ζευς Κλωθω τε Λαχεσιν τε και Ατροπον, αι τε διδουσι θνητοις ανθρωποισιν εχειν αγαθον τε κακον τε = Δευτερη δεσμευση η λαμπουσα εκ του φωτος αυτης Θεμις. Αυτη εγεννησε τις μεριμνουσες για τον ανθρωπο Ωρες (οπως η μητερα γη φροντιζει τον ανθρωπο καθ’ ολη την διαρκεια του ετους, των...
μηνων, της ημερας και της νυκτος) την δυναμη την συγκρατουσα τους ανθρωπους στο κοινον συμφερον, που εκ του φωτος, του νεμω, πηγαζει και επιτρεπει να ανθοφορη η Ειρηνη. Αυτες επιβλεπουν, φροντιζουν, τα εργα των θνητων ανθρωπων. Και ακομη τις Μοιρες : την Κλωθω, διοτι, οπως αυτη γνεθει κατασκευαζουσα το ενδυμα του σωματος, ετσι και ο ανθρωπος γνεθει δια των πραξεων του τα συμβαινοντα και τα μελλοντα να συμβουν στην ζωη του (ο ανθρωπος ειναι υπευθυνος της μοιρας του), την Λαχεσι (δηλαδη ο ανθρωπος πρεπει να λαγχανη, να λαμβανη ως μεριδιο το ορισθεν σ’ αυτον υπο των θεων ‘η εν ισοτιμια δια του κληρου των θνητων ανθρωπων), την Ατροπον (δηλαδη τους αμετατρεπτους φυσικους νομους ο ανθρωπος μπορει να καταπολεμη, αλλα δεν ειναι ποτε βεβαιον οτι θα καταφερη να τους αποτρεπη : αυτα τα ατροπα ανηκουν στην ανθρωπινη μοιρα). Σ’ αυτες παλι τις τρεις, τις οποιες ο Ζευς ο βαθυνοος εδεχθη ως αναποτρεπτες καταστασεις, διοτι οφειλονται σ’ αυτην την φυση του ανθρωπου και στις εξ ισου φυσικες αδυναμιες του, απεδωσε μεγαλες τιμες, οσες θα αποδιδη ο ανθρωπος προς την αγνωστη αιτια της δημιουργιας. Αυτες ειναι που διδουν στους θνητους ανθρωπους τα αγαθα και τα κακα».
Αυτο λοιπον που παρα τους ουρανιους θεους της ελληνικης αρχαιοτητας ωνομαζονταν «Θεμις» παρα τους χθονιους «Δικη» και παρα τους πολιτισμενους πολιτες «Νομος», δεν υπαρχει στο σημερινο και μεχρι το κοκκαλο διαβρωμενο και γι’αυτο τελειως αχρηστο κρατιδιο της Ρωμηοσυνης. Η σημερινη και διαβρωμενη δικαιοσυνη των κομματικων επεμβασεων ειναι η κυρια και αποκλειστικη υπευθυνη για οσα δεινα μαστιζουν την ελληνικη κοινωνια.
Δεν εχει καμια βουληση να επιβαλλη την «Νεμεσι» σ’ αυτους που δεν νοιαζονται για το γενικο συμφερον, αλλα μονο για τα δικα τους «ανομα συμφεροντα», την «Δικην» στους αντροπιαστους που κυκλοφορουν με θρασυτητα και καμαρι σ’ολα τα επιπεδα του κοινωνικου γιγνεσθαι, και μαλιστα πολλες φορες σαν ταγοι πνευματικοι, ενω ειναι ανοητοι και μηδενικοι τετοιοι.
Η «καθαρση» δεν αφορα μονο την παραβιαση των κειμενων νομων, αφορα και την αντικατασταση του παρα-λογου δια του λογικου. Τον σημαντικο αυτο ρολο για την εισοδο της λογικης στον κοινωνικο βιο των Ρωμηων δεν θα μπορεσει να τον ξεκινηση η οποιαδηποτε κυβερνηση απο τα κομματα των Μνημονιων που στηριζουν σημερα την πραξικομματικη συγκυβερνηση Παπαδημου, αν δεν κατανοησει ποια ειναι τα εκ του παρα-λογου παθηματα της σ’ ολους τους τομεις, που απαιτουν το αντιδοτο της λογικης, ωστε να επελθη «η των τοιουτων παθηματων καθαρση» οπως θα ελεγεν ο Αριστοτελης.
Η ποιοτητα της Δικαισυνης καθε χωρας αντικατοπριζει την ποιοτητα του δημοκρατικου πολιτευματος και του πρωτου πολιτη της Δημοκρατιας.
Στο κρατιδιο της Ρωμηοσυνης και οι τρεις ως ανω ποιοτητες ειναι σαθρες, ειναι βαρειες αρρωστιες της Δημοκρατιας. Η δικαιοσυνη ειναι δικαιοσυνη των κομματικων επεμβασεων, το πολιτευμα ειναι μεσαιωνικο και ο πρωτος πολιτης της ετσι ονομασθεισης Δημοκρατια ενας αχρηστος ανθρωπος. Ειδικα η ποιοτητα του πρωτου πολιτη της Δημοκρατιας ειναι η χειριστη δυνατη απ’ ολους τους πρω- τους πολιτες της Δημοκρατιας που περασαν κατα την διαρκεια της μεταπολιτευσης. Προκειται για εναν πολιτικα νεκρο Ρωμηο, συνυπευθυνο για την εθνικη ταπεινωση και για την καταστροφη που συντελειται σε βαρος της ελληνικης κοινωνιας. Ο γραφων λυπαται παρα πολυ που τον γνωρισε το 1957/58 προσωπικα ως φοιτητης στην Γερμανια, δηλαδη εναν ανθρωπο ο οποιος εχει απεκδυθει πασα πολιτικη ευθυνη για την νεογερμανικην κατοχην της πατριδας του.
Η δικαστικη εξουσια και συσσωμη η πολιτικη ταξη ειναι ομως οι κυριες και οι αποκλειστικα υπευθυνες για τα οσα δυνα μαστιζουν τον Ελληνισμο στο συνολο του. Οι της δικαστικης εξουσιας, οι οποιοι εχουν ως ιερο καθηκον τους να ειναι οι «φυλακες» της ελληνικης κοινωνιας, ειτε αλληθωριζουν απεναντι στα οσα συμβαινουν, ειτε ως μερη του συστηματος των απαταιωνων ειναι μεχρι το κοκκαλο διαβρωμενοι και παλιανθρωποι, ειτε κοιμουνται τον υπνον του δικαιου.
Αιδως, αρνηση, σκεπτικισμος και λοιδορια αναβρυουν απο την δικαστικη αντιμετωπιση της αντισυνταγματικοτητας των Μνημονιων 1 και 2 και της δανειακης συμβασης της 26.10.2011, απο την δικαστικη αντιμετωπιση των τοσων οικονομικων σκανδαλων των πολιτικων, απο την δικαστικη αντιμετωπιση της πραξικοπηματικης συγκυβερνησης του ΠΑΣΟΚ, της Ν.Δ. και ΛΑ.ΟΣ με Πρωθυπουργον τον κ. Παπαδημου (ανθρωπου της τριμερους επιτροπης των (ΗΠΑ), απο την δικαστικην αντιμετωπιση ολων των πολιτικων αποβρασματων και καθε ληστειας απο εγχωριους και ξενους του δημοσιου κορβανα. Τα ξενα και εγχω- ρια κορακια, τα τσακαλια, οι υαινες, οι καρχαριες, οι κλεπτοδημοκρατες, οι υπερσυμμοριες και οι βδελλες του προ’υ’πολογισμου του κρατιδιου της Ρωμηοσυνης δεν εχουν να φοβηθουν κανενα ουτε ακομη και τις ανυπαρκτες Ενοπλες Δυναμεις, διοτι η «Θεμις» μαζι με την δευτερη αυτοδεσμευση του Διος δολοφονηθηκαν απο τους Ρωμηους. Σχετικα με την ποιοτητα της Επιτροπης Θεσμων και Διαφανειας, αυτη ειναι μια φουσκα χωρις περιεχομενο, δηλαδη ενα κατασκευασμα για αποπροσανατολισμο των ετσι και αλλως ηλιθιων Ρωμηων.
Οι κατα καιρους κραυγες των καθαρματων του κοινοβουλιου, «ολα στο φως και οπου εντοπισθουν ευθυνες στον εισαγγελεα (σε ποιον ;)», που διατυπωνονται, ειναι μηνυματα «απατης» και «υποκρισιας», διοτι ολα οδηγουνται στο σκοτος. Τα ιδια ισχυουν και για τις περιφημες εξεταστικες επιτροπες του κοινοβουλιου.
Το καθηκον του ελληνικου λαου «αποτυπωνεται» στο Συνταγμα του.
Ως συνολο ο λαος ξεσηκωνεται μονον οταν γινονται αναγκαιες, οπως σημερα, θεμελιακες αλλαγες, που αφορουν τον τροπο λειτουργιας του πολιτικου συστηματος. Ο λαος ξεσηκωνεται οταν πρεπει να απαλλαγη απο εναν ξενο κατακτητη, οταν θελει να απαλλαγη απο εναν ομοεθνη του τυραννο, οταν θελει να περαση απο ενα συνταγματικο καθεστως σε ενα αλλο. Οταν ομως θελει να ελεγξει το πολιτευμα-επιλογη του που υπολειτουργει εξαιτιας της αυθαιρεσιας της πολιτικης εξουσιας, ο ελεγχος ειναι η δουλεια του οργανου που προβλεπεται απο το Συνταγμα να ελεγχη την πολιτικη εξουσια.
Ποιος χρεωνεται ομως την σημερινη συνταγματικη υπολειτουργια ; Τι ελεγκτικες δυνατοτητες εχει ο ελληνικος λαος σημερα με βαση το Συνταγμα, οταν ο κοινος διαχειριστικος νομος προστατευει τους παρανομους διαχειριστες απο τους νομιμους ιδιοκτητες ; Αντι ο υπευθυνος των συνταγματικων νομων τυπο «βασικων μετοχων», «ευθυνης υπουργων» και αυτων για την
δικαιολογηση της Συνταγματικοτητας των Μνημονιων 1 και 2 και των εξευτελιστικων για την Δημοκρατια νομων 1178/1981 και 3126/2006 κ.α. τοιουτων οπως το αρθρο 19 παρ 3 και το αρθρο 86 του Συνταγματος, να βρισκεται και να σαπιζη στον Κορυδαλο, μας το παιζει σημερα και στην πρα- ξηκοπηματικη κυβερνηση Παπαδημου υπουργος οικονομικων !!!
Οποιος με τις πραξεις του καταλυει το Συνταγμα, θα πρεπει να γνωριζη τι κανει και ποσο επικινδυνο ειναι αυτο που κανει. Η καταλυση του Συνταγματος μπορει να πυροδοτηση φαινομενα βιας, που δεν ειχαν προηγουμενο. Αποτελει ιερο καθηκον της ελληνικης κοινωνιας να διατηρη δυναμεις, που θα απειλουν ανα πασα στιγμη με θανατικη βια τους αχρηστους υπηρετες της. Η βια αυτη πρεπει να επικρεμεται μονιμα ως απειλη προς τους εγχωριους εχθρους της πατριδας μας, προτου η ελληνικη κοινωνια αναγκαστει να πληρωση το κοστος της. Οι υπηρετες της ελληνικης κοινωνιας πρεπει να γνωριζουν, οτι η εξουσια που διαχειριζονται δεν θα τους σωσει, οταν δεν σεβονται το Συνταγμα. Οταν δεν σεβονται τον βασικο νομο, που εξασφαλιζει την ευρυθμη λειτουργια της ελληνικης κοινωνιας και διασφαλιζει τις κατακτησεις της. Η φωνη της ελληνικης κοινωνιας ειναι το Συνταγμα της. Αποτελει καθηκον της να το δειχνει για να μπορουν να λειτουργουν τα πραγματα στο καθημερινο επιπεδο. Γι’ αυτο δημιουργησε εναν θεσμο, που εχει ελεγκτικο χαρακτηρα και αυτος ειναι το συστημα της δικαιοσυνης, η δευτερη αυτοδεσμεση του Δια, η «Θεμις».
Αυτος ο θεσμος απαιτει απο τα στελεχη του ακεραιοτητα. Οταν ο λειτουργος του θεσμου δεν σεβεται την εμπιστοσυνη αυτου που τον διορισε και ο οποιος για τον οποιονδηποτε λογο δεν μπορει να τον ελεγξη αμεσα, η απειλη στην περιπτωση της απιστιας του ειναι παντα ο «θανατος». Το Συνταγμα ειναι αυτο το οποιο οριζει οτι ο «θεος» της ελληνικης κοινωνιας ειναι ο Ελλην πολιτης, ο οποιος εμπιστευεται στους λειτουργους του Συνταγματος τα παντα.
Απο την στιγμη που η απιστια στην «δουλεια» του λειτουργου του Συνταγματος απειλει το μελλον εκατομμυριων Ελληνων η τιμωρια για την απιστια ειναι ο θανατος.
Σημερα η ελληνικη κοινωνια μαστιζεται απο φαινομενα εκτεταμενης διαφθορας που δρομολογουνται απο εγχωριους και ξενους διαπλεκομενους. Πολλοι ανεγκεφαλοι κρατικοι «λειτουργοι», που δεν γνωριζουν τον αυτοκτονικο χαρακτηρα της πραξης τους, διαφθειρονται. Αυτοι ανηκουν στον «Συνασπισμο των Βλακων» διοτι αγνοουν οτι η διαφθορα θα τους φερει καποτε απεναντι απο το συνολο της ελληνικης κοινωνιας, διοτι μετατρεπουν το δημοσιο κεφαλαιο σε ιδιωτικη τους περιουσια και λειτουργουν ακυρωτικα για ολοκληρη την ελληνικη κοινωνια.
Τα μεγαλα εγκληματα που ακυρωνουν τον συνταγματικο νομο, οπως εχει αποδειχθει ιστορικα, εξοργιζουν τον «θεον» του και τον κανουν πολυ επικινδυνο.
Τετοια εγκληματα, οπως η λεηλασια του δημοσιου πλουτου (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΛΠΕ κ.α.) με τα Μνημονια 1 και 2 και με την δανειακη συμβαση της 26.10.2011 απο ξενους ιδιωτες ‘η το ξεπουλημα της ελληνικης γης σε ξενους υπηκοους, κραυγαζουν για θανατικες ποινες. Για θανατικες ποινες κραυγαζουν επισης για οσο διαστημα θα ξεπουλιουνται σε ξενους αεροδρομια, λιμανια και διωρυγες κ.α.
Υπο τις παρουσες τραγικες συνθηκες για την πατριδα μας η μονη εξουσια που μπορει εξαιτιας του συνταγματικου της ρολου να «σωση» στην κυριολεξια τον Ελληνικο λαο ειναι η δικαστικη εξουσια. Ακριβως, επειδη η δικαστικη εξουσια ειναι η μονη που μπορει να σταματηση την σημερινη «λαιλαπα» και δεν το κανει, αυτη ειναι και η κυρια και αποκλειστικη υπευθυνη για το σημερινο καταντημα της ελληνικης κοινωνιας.
Οποιοι βλεπουν το σημερινο καθεστως ατιμωρησιας, αποθρασυνονται και εγκληματουν καθημερινα, επειδη ακριβως δεν υπαρχει περιπτωση να τιμωρηθουν. Διαφθειρονται ακομα και αυτοι οι οποιοι δεν θελουν να διαφθαρουν, γιατι αισθανονται κορο’ι’δα. Ποιος φταιει ; Ο κυριος και αποκλειστικος υπευθυνος για οσα σημερα συμβαινουν στην πατριδα μας ειναι το συστημα της δικαιοσυνης. Αλλως δεν θα τολμουσε η καθε πραξηκοπηματικη και μη κυβερνηση να «ξεπουλαει» συνειδητα τα παντα με οδηγιες που εχει λαβει απο τις χωρες Υαινες της Ε.Ε. Τοσο η νομοθετικη οσο και η εκτελεστικη εξουσια ειναι διαβρωμενες. Μονο η δικαστικη εξουσια μπορει να σταματηση τις εγκληματικες των πραξεις διοτι απο το Συνταγμα διαχωριζεται απο αυτες και στοχο εχει να «φυλαει» τα κεκτημενα και να να μην απομακρυνεται απο τις «Θερμοπυλες» οπου καθεται και θυσιαζεται σε αυτες για την σωτηρια της πατριδας.
Μονο αν η δικαστικη εξουσια διασφαλισει την απολυτη αυτονομια της απο την νομοθετικη και εκτελεστικη εξουσια και καταδιωξει αυτους που πρεπει οπως το Συνταγμα επιβαλλει, υπαρχει η προτελευταια πιθανοτητα να σωθη η πατριδα μας. Διοτι απο εκει και περα δραστηριοποιηται το αρθρο 93 παρ. 4 του Συνταγματος «Τα δικαστηρια υποχρεουνται να μην εφαρμοζουν νομο που το περιεχομενο του ειναι αντιθετο προς το Συνταγμα».
Μια ελευθερη δικαιοσυνη ειναι η μονη εξουσια που μπορει να ελεγξη με απολυτο τροπο την νομοθετικη και εκτελεστικη εξουσια, οταν αυτες οπως σημερα θιγουν τα συμφεροντα του πολιτη και αρα κινουνται αντισυνταγματικα. Ειναι η μονη εξουσια που μπορει να σταματησει την προδοσια των ελληνων (;) πολιτικων και να μπλοκαρη ολα οσα θεωρουνται αρνητικα για τον ελληνα πολιτη.
Απο τις ιδιωτικοποιησεις των δημοσιων επιχειρησεων μεχρι και την τεραστια και αντεθνικη εξαγορα του δημοσιου και ιδιωτικου κεφαλαιου απο ξενους.
Μπορει να σταματηση την λεηλασια της χωρας σε οποιο επιπεδο και εαν αυτη πραγματοποιειται. Οτιδηποτε δεν συμφερει τον απλο ελληνα πολιτη ειναι σιγουρα αντισυνταγματικο και ο συνταγματικος νομος ειναι υπερανω των παντων, ειτε αυτοι ειναι νομοι του κοινοβουλιου ειτε επισημες δεσμευσεις του κρατους εναντι της Ε.Ε.
Σε περιπτωση που και η δικαιοσυνη ως διαβρωμενη ανηκει στον «Συνασπισμο των Βλακων» η τελευταια ελπιδα σωτηριας ειναι η οργη του «ενστολου ελληνα πολιτη» που θα εκδηλωθει κοσμογονικα πρωτα εναντιον των κυριων υπευθυνων, δηλαδη εναντιον της δικαστικης εξουσιας και μετα εναντιον των δυο αλλων διαβρωμενων εξουσιων. Στην περιπτωση αυτη μια επεμβαση των Ενοπλων Δυναμεων θα ηταν απολυτα δικαιολογημενη και κατανοητη. Προ’υ’ποθεση ειναι ομως η ηγεσια της να αποτελειται απο «Αετους» και οχι απο «ευφανταστους Κουραμπιεδες, Κομπλεξικους, Λασπολογους, Κιτρινιστες, Καχεκτικους, Δημοσιοπλανους και Μπουληδες», οπως τους χαρακτηρισε προσφα- τα συναδελφος τους ε.α. αυτοαποκαλουμενος «Χουντικος».
Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114
Privatdozent der RWTH Aachen 40885 Ratingen
Tel.+Fax: 02102 32513
Γ.Θ.Χατζηθεοδωρου Dimitris N. Adamopoulos
makrinitsa@hotmai.com
http://www.arxaiaithomi.gr/
μηνων, της ημερας και της νυκτος) την δυναμη την συγκρατουσα τους ανθρωπους στο κοινον συμφερον, που εκ του φωτος, του νεμω, πηγαζει και επιτρεπει να ανθοφορη η Ειρηνη. Αυτες επιβλεπουν, φροντιζουν, τα εργα των θνητων ανθρωπων. Και ακομη τις Μοιρες : την Κλωθω, διοτι, οπως αυτη γνεθει κατασκευαζουσα το ενδυμα του σωματος, ετσι και ο ανθρωπος γνεθει δια των πραξεων του τα συμβαινοντα και τα μελλοντα να συμβουν στην ζωη του (ο ανθρωπος ειναι υπευθυνος της μοιρας του), την Λαχεσι (δηλαδη ο ανθρωπος πρεπει να λαγχανη, να λαμβανη ως μεριδιο το ορισθεν σ’ αυτον υπο των θεων ‘η εν ισοτιμια δια του κληρου των θνητων ανθρωπων), την Ατροπον (δηλαδη τους αμετατρεπτους φυσικους νομους ο ανθρωπος μπορει να καταπολεμη, αλλα δεν ειναι ποτε βεβαιον οτι θα καταφερη να τους αποτρεπη : αυτα τα ατροπα ανηκουν στην ανθρωπινη μοιρα). Σ’ αυτες παλι τις τρεις, τις οποιες ο Ζευς ο βαθυνοος εδεχθη ως αναποτρεπτες καταστασεις, διοτι οφειλονται σ’ αυτην την φυση του ανθρωπου και στις εξ ισου φυσικες αδυναμιες του, απεδωσε μεγαλες τιμες, οσες θα αποδιδη ο ανθρωπος προς την αγνωστη αιτια της δημιουργιας. Αυτες ειναι που διδουν στους θνητους ανθρωπους τα αγαθα και τα κακα».
Αυτο λοιπον που παρα τους ουρανιους θεους της ελληνικης αρχαιοτητας ωνομαζονταν «Θεμις» παρα τους χθονιους «Δικη» και παρα τους πολιτισμενους πολιτες «Νομος», δεν υπαρχει στο σημερινο και μεχρι το κοκκαλο διαβρωμενο και γι’αυτο τελειως αχρηστο κρατιδιο της Ρωμηοσυνης. Η σημερινη και διαβρωμενη δικαιοσυνη των κομματικων επεμβασεων ειναι η κυρια και αποκλειστικη υπευθυνη για οσα δεινα μαστιζουν την ελληνικη κοινωνια.
Δεν εχει καμια βουληση να επιβαλλη την «Νεμεσι» σ’ αυτους που δεν νοιαζονται για το γενικο συμφερον, αλλα μονο για τα δικα τους «ανομα συμφεροντα», την «Δικην» στους αντροπιαστους που κυκλοφορουν με θρασυτητα και καμαρι σ’ολα τα επιπεδα του κοινωνικου γιγνεσθαι, και μαλιστα πολλες φορες σαν ταγοι πνευματικοι, ενω ειναι ανοητοι και μηδενικοι τετοιοι.
Η «καθαρση» δεν αφορα μονο την παραβιαση των κειμενων νομων, αφορα και την αντικατασταση του παρα-λογου δια του λογικου. Τον σημαντικο αυτο ρολο για την εισοδο της λογικης στον κοινωνικο βιο των Ρωμηων δεν θα μπορεσει να τον ξεκινηση η οποιαδηποτε κυβερνηση απο τα κομματα των Μνημονιων που στηριζουν σημερα την πραξικομματικη συγκυβερνηση Παπαδημου, αν δεν κατανοησει ποια ειναι τα εκ του παρα-λογου παθηματα της σ’ ολους τους τομεις, που απαιτουν το αντιδοτο της λογικης, ωστε να επελθη «η των τοιουτων παθηματων καθαρση» οπως θα ελεγεν ο Αριστοτελης.
Η ποιοτητα της Δικαισυνης καθε χωρας αντικατοπριζει την ποιοτητα του δημοκρατικου πολιτευματος και του πρωτου πολιτη της Δημοκρατιας.
Στο κρατιδιο της Ρωμηοσυνης και οι τρεις ως ανω ποιοτητες ειναι σαθρες, ειναι βαρειες αρρωστιες της Δημοκρατιας. Η δικαιοσυνη ειναι δικαιοσυνη των κομματικων επεμβασεων, το πολιτευμα ειναι μεσαιωνικο και ο πρωτος πολιτης της ετσι ονομασθεισης Δημοκρατια ενας αχρηστος ανθρωπος. Ειδικα η ποιοτητα του πρωτου πολιτη της Δημοκρατιας ειναι η χειριστη δυνατη απ’ ολους τους πρω- τους πολιτες της Δημοκρατιας που περασαν κατα την διαρκεια της μεταπολιτευσης. Προκειται για εναν πολιτικα νεκρο Ρωμηο, συνυπευθυνο για την εθνικη ταπεινωση και για την καταστροφη που συντελειται σε βαρος της ελληνικης κοινωνιας. Ο γραφων λυπαται παρα πολυ που τον γνωρισε το 1957/58 προσωπικα ως φοιτητης στην Γερμανια, δηλαδη εναν ανθρωπο ο οποιος εχει απεκδυθει πασα πολιτικη ευθυνη για την νεογερμανικην κατοχην της πατριδας του.
Η δικαστικη εξουσια και συσσωμη η πολιτικη ταξη ειναι ομως οι κυριες και οι αποκλειστικα υπευθυνες για τα οσα δυνα μαστιζουν τον Ελληνισμο στο συνολο του. Οι της δικαστικης εξουσιας, οι οποιοι εχουν ως ιερο καθηκον τους να ειναι οι «φυλακες» της ελληνικης κοινωνιας, ειτε αλληθωριζουν απεναντι στα οσα συμβαινουν, ειτε ως μερη του συστηματος των απαταιωνων ειναι μεχρι το κοκκαλο διαβρωμενοι και παλιανθρωποι, ειτε κοιμουνται τον υπνον του δικαιου.
Αιδως, αρνηση, σκεπτικισμος και λοιδορια αναβρυουν απο την δικαστικη αντιμετωπιση της αντισυνταγματικοτητας των Μνημονιων 1 και 2 και της δανειακης συμβασης της 26.10.2011, απο την δικαστικη αντιμετωπιση των τοσων οικονομικων σκανδαλων των πολιτικων, απο την δικαστικη αντιμετωπιση της πραξικοπηματικης συγκυβερνησης του ΠΑΣΟΚ, της Ν.Δ. και ΛΑ.ΟΣ με Πρωθυπουργον τον κ. Παπαδημου (ανθρωπου της τριμερους επιτροπης των (ΗΠΑ), απο την δικαστικην αντιμετωπιση ολων των πολιτικων αποβρασματων και καθε ληστειας απο εγχωριους και ξενους του δημοσιου κορβανα. Τα ξενα και εγχω- ρια κορακια, τα τσακαλια, οι υαινες, οι καρχαριες, οι κλεπτοδημοκρατες, οι υπερσυμμοριες και οι βδελλες του προ’υ’πολογισμου του κρατιδιου της Ρωμηοσυνης δεν εχουν να φοβηθουν κανενα ουτε ακομη και τις ανυπαρκτες Ενοπλες Δυναμεις, διοτι η «Θεμις» μαζι με την δευτερη αυτοδεσμευση του Διος δολοφονηθηκαν απο τους Ρωμηους. Σχετικα με την ποιοτητα της Επιτροπης Θεσμων και Διαφανειας, αυτη ειναι μια φουσκα χωρις περιεχομενο, δηλαδη ενα κατασκευασμα για αποπροσανατολισμο των ετσι και αλλως ηλιθιων Ρωμηων.
Οι κατα καιρους κραυγες των καθαρματων του κοινοβουλιου, «ολα στο φως και οπου εντοπισθουν ευθυνες στον εισαγγελεα (σε ποιον ;)», που διατυπωνονται, ειναι μηνυματα «απατης» και «υποκρισιας», διοτι ολα οδηγουνται στο σκοτος. Τα ιδια ισχυουν και για τις περιφημες εξεταστικες επιτροπες του κοινοβουλιου.
Το καθηκον του ελληνικου λαου «αποτυπωνεται» στο Συνταγμα του.
Ως συνολο ο λαος ξεσηκωνεται μονον οταν γινονται αναγκαιες, οπως σημερα, θεμελιακες αλλαγες, που αφορουν τον τροπο λειτουργιας του πολιτικου συστηματος. Ο λαος ξεσηκωνεται οταν πρεπει να απαλλαγη απο εναν ξενο κατακτητη, οταν θελει να απαλλαγη απο εναν ομοεθνη του τυραννο, οταν θελει να περαση απο ενα συνταγματικο καθεστως σε ενα αλλο. Οταν ομως θελει να ελεγξει το πολιτευμα-επιλογη του που υπολειτουργει εξαιτιας της αυθαιρεσιας της πολιτικης εξουσιας, ο ελεγχος ειναι η δουλεια του οργανου που προβλεπεται απο το Συνταγμα να ελεγχη την πολιτικη εξουσια.
Ποιος χρεωνεται ομως την σημερινη συνταγματικη υπολειτουργια ; Τι ελεγκτικες δυνατοτητες εχει ο ελληνικος λαος σημερα με βαση το Συνταγμα, οταν ο κοινος διαχειριστικος νομος προστατευει τους παρανομους διαχειριστες απο τους νομιμους ιδιοκτητες ; Αντι ο υπευθυνος των συνταγματικων νομων τυπο «βασικων μετοχων», «ευθυνης υπουργων» και αυτων για την
δικαιολογηση της Συνταγματικοτητας των Μνημονιων 1 και 2 και των εξευτελιστικων για την Δημοκρατια νομων 1178/1981 και 3126/2006 κ.α. τοιουτων οπως το αρθρο 19 παρ 3 και το αρθρο 86 του Συνταγματος, να βρισκεται και να σαπιζη στον Κορυδαλο, μας το παιζει σημερα και στην πρα- ξηκοπηματικη κυβερνηση Παπαδημου υπουργος οικονομικων !!!
Οποιος με τις πραξεις του καταλυει το Συνταγμα, θα πρεπει να γνωριζη τι κανει και ποσο επικινδυνο ειναι αυτο που κανει. Η καταλυση του Συνταγματος μπορει να πυροδοτηση φαινομενα βιας, που δεν ειχαν προηγουμενο. Αποτελει ιερο καθηκον της ελληνικης κοινωνιας να διατηρη δυναμεις, που θα απειλουν ανα πασα στιγμη με θανατικη βια τους αχρηστους υπηρετες της. Η βια αυτη πρεπει να επικρεμεται μονιμα ως απειλη προς τους εγχωριους εχθρους της πατριδας μας, προτου η ελληνικη κοινωνια αναγκαστει να πληρωση το κοστος της. Οι υπηρετες της ελληνικης κοινωνιας πρεπει να γνωριζουν, οτι η εξουσια που διαχειριζονται δεν θα τους σωσει, οταν δεν σεβονται το Συνταγμα. Οταν δεν σεβονται τον βασικο νομο, που εξασφαλιζει την ευρυθμη λειτουργια της ελληνικης κοινωνιας και διασφαλιζει τις κατακτησεις της. Η φωνη της ελληνικης κοινωνιας ειναι το Συνταγμα της. Αποτελει καθηκον της να το δειχνει για να μπορουν να λειτουργουν τα πραγματα στο καθημερινο επιπεδο. Γι’ αυτο δημιουργησε εναν θεσμο, που εχει ελεγκτικο χαρακτηρα και αυτος ειναι το συστημα της δικαιοσυνης, η δευτερη αυτοδεσμεση του Δια, η «Θεμις».
Αυτος ο θεσμος απαιτει απο τα στελεχη του ακεραιοτητα. Οταν ο λειτουργος του θεσμου δεν σεβεται την εμπιστοσυνη αυτου που τον διορισε και ο οποιος για τον οποιονδηποτε λογο δεν μπορει να τον ελεγξη αμεσα, η απειλη στην περιπτωση της απιστιας του ειναι παντα ο «θανατος». Το Συνταγμα ειναι αυτο το οποιο οριζει οτι ο «θεος» της ελληνικης κοινωνιας ειναι ο Ελλην πολιτης, ο οποιος εμπιστευεται στους λειτουργους του Συνταγματος τα παντα.
Απο την στιγμη που η απιστια στην «δουλεια» του λειτουργου του Συνταγματος απειλει το μελλον εκατομμυριων Ελληνων η τιμωρια για την απιστια ειναι ο θανατος.
Σημερα η ελληνικη κοινωνια μαστιζεται απο φαινομενα εκτεταμενης διαφθορας που δρομολογουνται απο εγχωριους και ξενους διαπλεκομενους. Πολλοι ανεγκεφαλοι κρατικοι «λειτουργοι», που δεν γνωριζουν τον αυτοκτονικο χαρακτηρα της πραξης τους, διαφθειρονται. Αυτοι ανηκουν στον «Συνασπισμο των Βλακων» διοτι αγνοουν οτι η διαφθορα θα τους φερει καποτε απεναντι απο το συνολο της ελληνικης κοινωνιας, διοτι μετατρεπουν το δημοσιο κεφαλαιο σε ιδιωτικη τους περιουσια και λειτουργουν ακυρωτικα για ολοκληρη την ελληνικη κοινωνια.
Τα μεγαλα εγκληματα που ακυρωνουν τον συνταγματικο νομο, οπως εχει αποδειχθει ιστορικα, εξοργιζουν τον «θεον» του και τον κανουν πολυ επικινδυνο.
Τετοια εγκληματα, οπως η λεηλασια του δημοσιου πλουτου (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΛΠΕ κ.α.) με τα Μνημονια 1 και 2 και με την δανειακη συμβαση της 26.10.2011 απο ξενους ιδιωτες ‘η το ξεπουλημα της ελληνικης γης σε ξενους υπηκοους, κραυγαζουν για θανατικες ποινες. Για θανατικες ποινες κραυγαζουν επισης για οσο διαστημα θα ξεπουλιουνται σε ξενους αεροδρομια, λιμανια και διωρυγες κ.α.
Υπο τις παρουσες τραγικες συνθηκες για την πατριδα μας η μονη εξουσια που μπορει εξαιτιας του συνταγματικου της ρολου να «σωση» στην κυριολεξια τον Ελληνικο λαο ειναι η δικαστικη εξουσια. Ακριβως, επειδη η δικαστικη εξουσια ειναι η μονη που μπορει να σταματηση την σημερινη «λαιλαπα» και δεν το κανει, αυτη ειναι και η κυρια και αποκλειστικη υπευθυνη για το σημερινο καταντημα της ελληνικης κοινωνιας.
Οποιοι βλεπουν το σημερινο καθεστως ατιμωρησιας, αποθρασυνονται και εγκληματουν καθημερινα, επειδη ακριβως δεν υπαρχει περιπτωση να τιμωρηθουν. Διαφθειρονται ακομα και αυτοι οι οποιοι δεν θελουν να διαφθαρουν, γιατι αισθανονται κορο’ι’δα. Ποιος φταιει ; Ο κυριος και αποκλειστικος υπευθυνος για οσα σημερα συμβαινουν στην πατριδα μας ειναι το συστημα της δικαιοσυνης. Αλλως δεν θα τολμουσε η καθε πραξηκοπηματικη και μη κυβερνηση να «ξεπουλαει» συνειδητα τα παντα με οδηγιες που εχει λαβει απο τις χωρες Υαινες της Ε.Ε. Τοσο η νομοθετικη οσο και η εκτελεστικη εξουσια ειναι διαβρωμενες. Μονο η δικαστικη εξουσια μπορει να σταματηση τις εγκληματικες των πραξεις διοτι απο το Συνταγμα διαχωριζεται απο αυτες και στοχο εχει να «φυλαει» τα κεκτημενα και να να μην απομακρυνεται απο τις «Θερμοπυλες» οπου καθεται και θυσιαζεται σε αυτες για την σωτηρια της πατριδας.
Μονο αν η δικαστικη εξουσια διασφαλισει την απολυτη αυτονομια της απο την νομοθετικη και εκτελεστικη εξουσια και καταδιωξει αυτους που πρεπει οπως το Συνταγμα επιβαλλει, υπαρχει η προτελευταια πιθανοτητα να σωθη η πατριδα μας. Διοτι απο εκει και περα δραστηριοποιηται το αρθρο 93 παρ. 4 του Συνταγματος «Τα δικαστηρια υποχρεουνται να μην εφαρμοζουν νομο που το περιεχομενο του ειναι αντιθετο προς το Συνταγμα».
Μια ελευθερη δικαιοσυνη ειναι η μονη εξουσια που μπορει να ελεγξη με απολυτο τροπο την νομοθετικη και εκτελεστικη εξουσια, οταν αυτες οπως σημερα θιγουν τα συμφεροντα του πολιτη και αρα κινουνται αντισυνταγματικα. Ειναι η μονη εξουσια που μπορει να σταματησει την προδοσια των ελληνων (;) πολιτικων και να μπλοκαρη ολα οσα θεωρουνται αρνητικα για τον ελληνα πολιτη.
Απο τις ιδιωτικοποιησεις των δημοσιων επιχειρησεων μεχρι και την τεραστια και αντεθνικη εξαγορα του δημοσιου και ιδιωτικου κεφαλαιου απο ξενους.
Μπορει να σταματηση την λεηλασια της χωρας σε οποιο επιπεδο και εαν αυτη πραγματοποιειται. Οτιδηποτε δεν συμφερει τον απλο ελληνα πολιτη ειναι σιγουρα αντισυνταγματικο και ο συνταγματικος νομος ειναι υπερανω των παντων, ειτε αυτοι ειναι νομοι του κοινοβουλιου ειτε επισημες δεσμευσεις του κρατους εναντι της Ε.Ε.
Σε περιπτωση που και η δικαιοσυνη ως διαβρωμενη ανηκει στον «Συνασπισμο των Βλακων» η τελευταια ελπιδα σωτηριας ειναι η οργη του «ενστολου ελληνα πολιτη» που θα εκδηλωθει κοσμογονικα πρωτα εναντιον των κυριων υπευθυνων, δηλαδη εναντιον της δικαστικης εξουσιας και μετα εναντιον των δυο αλλων διαβρωμενων εξουσιων. Στην περιπτωση αυτη μια επεμβαση των Ενοπλων Δυναμεων θα ηταν απολυτα δικαιολογημενη και κατανοητη. Προ’υ’ποθεση ειναι ομως η ηγεσια της να αποτελειται απο «Αετους» και οχι απο «ευφανταστους Κουραμπιεδες, Κομπλεξικους, Λασπολογους, Κιτρινιστες, Καχεκτικους, Δημοσιοπλανους και Μπουληδες», οπως τους χαρακτηρισε προσφα- τα συναδελφος τους ε.α. αυτοαποκαλουμενος «Χουντικος».
Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou Bleibergweg 114
Privatdozent der RWTH Aachen 40885 Ratingen
Tel.+Fax: 02102 32513
Γ.Θ.Χατζηθεοδωρου Dimitris N. Adamopoulos
makrinitsa@hotmai.com
http://www.arxaiaithomi.gr/
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/12/blog-post_4907.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου