Οι αλλαγές στις αστικές συγκοινωνίες που επέφερε το νομοσχέδιο Ρέππα, έκαναν το... θαύμα τους: Εξαφάνισαν τα λεωφορεία από την πρωτεύουσα! Δρομολόγια που γίνονταν κάθε 10 λεπτά, τώρα πραγματοποιούνται κάθε 20 – 30 λεπτά, ενώ τις βραδινές ώρες οι καθυστερήσεις ξεπερνούν τα 40 λεπτά. Αποτέλεσμα ο συνωστισμός τις ώρες αιχμής και η μεγάλη ταλαιπωρία στους πολίτες.
Παρά το γεγονός ότι οι πολίτες αναγκάζονται να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο κατά 40%, οι υπηρεσίες που τους προσφέρουν τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ, χειροτερεύουν μέρα με τη μέρα.
Οι φιλότιμες προσπάθειες των οδηγών να ανταποκριθούν στις βάρδιες είναι αδύνατο να βελτιώσουν την κατάσταση, αφού το πρόβλημα βρίσκεται στα περιορισμένα κονδύλια που δίνει πια το Κράτος. Αποτέλεσμα είναι να γίνεται η συντήρηση των λεωφορείων όλο και πιο δύσκολη, αφού υπάρχουν κενά σε όλες τα είδη ανταλλακτικών, από τα λάστιχα, μέχρι ένα απλό εξάρτημα στη μηχανή. Έτσι, από 2.100 λεωφορεία που έβγαιναν καθημερινά στους δρόμους της πόλης, ο αντίστοιχος αριθμός έχει μειωθεί στα 1400!
Την ίδια στιγμή, ο νόμος Ρέππα και η κόντρα που προκάλεσε με τους εργαζόμενους, για τις μειώσεις των αποδοχών τους, έφερε αλυσιδωτές αντιδράσεις. Τώρα πια, οι οδηγοί δεν παίρνουν υπερωρίες, άρα δεν έχουν λόγο να δουλεύουν πάνω από το ωράριό τους. Μέχρι πρότινος αυτός ήταν ο τρόπος που είχε βρεθεί για να καλύπτονται τα κενά στις θέσεις και να βγαίνουν οι βάρδιες.
Σε ημερήσια βάση, υπολογίζεται ότι για να λειτουργούν όλες οι γραμμές, δίχως προβλήματα, χρειάζονται περίπου 3.400 δρομολόγια. Με βάση στοιχεία από το συνδικάτο της ΕΘΕΛ, σήμερα μόλις και μετά βίας πραγματοποιούνται 2.600 δρομολόγια ημερησίως, νούμερο που δικαιολογεί απόλυτα τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται.
newsbomb
http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/05/blog-post_6008.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου