Τα χρήματα και εδώ ήταν κολλαριστά. Δεν ξέρω γιατί αλλά κοίταξα τους αριθμούς των χαρτονομισμάτων.
Διαπίστωσα ότι όλα είχαν αριθμό Χ590….. έως Χ593…. και ήταν μάλιστα συνεχόμενης αρίθμησης τόσο τα πέντε 50άρικα όσο και τα άλλα δύο 50άρικα.
Ανέβηκα στα Βριλήσσια και πήγα στην Εμπορική τράπεζα και έκανα ανάληψη 300€. Διαπίστωσα και πάλι το ίδιο, δηλαδή συνεχόμενη αρίθμηση
των χαρτονομισμάτων και πάλι με Χ593…….
Τι να τα κάνω τα χρήματα, λέω να πάω να πληρώσω το εταιρικό μου τηλέφωνο στην WIND Βριλησσίων.
Πληρώνω και ρωτώ τον ταμεία αν έχει κολλαριστά  50άρικα στο ταμείο του. Με κοιτά παράξενα και καχύποπτα. Τα κοιτά και μου απαντά καταφατικά.
Τους  ζητώ να δει αν τα Νο των χαρτονομισμάτων αρχίζουν από Χ59….   Μου απαντά και πάλι καταφατικά. Πανικοβάλετε μήπως είναι πλαστά. Τον καθησυχάζω και φεύγω.
Πάω στο MULTIRAMA Βριλησσίων και αγοράζω χαρτί εκτύπωσης.
Ρωτώ και πάλι την ταμεία και διαπιστώνω τα ίδια, δηλαδή χαρτονομίσματα κολλαρισμένα των 50€, της ίδιας σειράς δηλαδή από Χ59…..
Γελάω και πάω στην ALPHA BANK Βριλησσίων και κάνω ανάληψη από το ΑΤΜ 200€.
Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω τι διαπίστωσα. Και πάλι τα ίδια
Πάω στην   ALPHA BANK της Νέας Πεντέλης και κάνω και κει ανάληψη 100€. Και πάλι κολλαρισμένα με αρίθμηση από Χ59… και συνεχόμενα νούμερα.
Για να μην κρατώ πάνω μου πολλά χρήματα πηγαίνω στο σπίτι μου και παίρνω το λογαριασμό της ΔΕΗ και του ΟΤΕ
και πάω σε κατάστημα  εμπορικό με υπηρεσίες ΕΛΤΑ, στην Νέα Πεντέλη.
Πληρώνω το λογαριασμό και ενημερώνω τον ιδιοκτήτη και φίλο μου, για την μέχρι τώρα έρευνά μου.
Ανοίγει το χρηματοκιβώτιό του, κοιτάμε όλα τα χαρτονομίσματα και έκπληκτοι βλέπουμε ότι στα 100 χαρτονομίσματα των 50€
τα 89 ήταν χαρτονομίσματα που ξεκινούσαν από Χ59….
Είναι 13:45.
Παίρνω τηλέφωνο τον κ. Γιώργο ….. Διευθυντή καταστήματος Τραπέζης. Του ζητώ την άποψή του.
Μου απαντά ότι αυτό που του αναφέρω είναι αδύνατον
Με ενημερώνει ότι η Τράπεζα της Ελλάδος αντικαθιστά τα κατεστραμμένα χαρτονομίσματα με νέα.
Μπορεί να παραδώσει στα κεντρικά κάποιας Τράπεζας νέα χαρτονομίσματα.
Αλλά είναι αδύνατον να τροφοδοτηθεί όλη η αγορά ταυτόχρονα με νέα χαρτονομίσματα  και μάλιστα της ίδιας σειράς.
Του λέω να δει τι έχει και αυτός στο χρηματοκιβώτιο της τράπεζάς του. Γελάει και μου λέει να τον πάρω τη Δευτέρα και κλείνει ευγενικά το τηλέφωνο.
Ένιωσα ηλίθιος.
Παίρνω τηλέφωνο φίλο μου κατασκευαστή, τον ρωτώ αν έχει πάνω του 50άρικα. Με ρωτάει αν θα κερδίσει κάτι. Γελάει.
Όταν όμως κοιτά το πορτοφόλι του γελώ εγώ.

Είναι διαβολική σύμπτωση ή κόβουν νέα χαρτονομίσματα?
Πριν βγάλουμε όμως συμπεράσματα σας ζητώ να με βοηθήσετε σε αυτή τη μικρή έρευνα.
Δείτε και σεις το πορτοφόλι σας, το ταμείο στη δουλειά σας
Αν και σεις έχετε 50άρικα κολλαρισμένα με αρίθμηση που ξεκινά από Χ59 απαντήστε μου σε αυτό το e-mail
και να μου αναφέρετε αν τα πήρατε από Τράπεζα και από ποιο υποκατάστημα.

Την επιστολή αυτή την έστειλα την Παρασκευή το βράδυ
σε μια κλειστή ομάδα και προς έκπληξή μου πείρα πολλές επώνυμες απαντητικές επιστολές.
Σε σχετικά δημοσιεύματα τόσο σε εφημερίδες αλλά και στα  site (in.grNEA κ.α.) αναφέρουν
για ασυνήθιστη μεγάλη ανάληψη από καταθέτες την Παρασκευή  ποσού ύψους 1.500.000€.

Αυτό όμως δεν δικαιολογεί σε καμιά περίπτωση νέα χαρτονομίσματα και μάλιστα ύστερα από
παρατήρηση κάποιου φύλου, ότι μυρίζουν έντομα φρέσκο μελάνι, κάτι που διαπίστωσα και εγώ.


Για τα όποια αποτελέσματα θα σας ενημερώσω.

Γεώργιος Αλαϊάδης
Τηλ επικοινωνίας 210-6138264   693-600000

http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2011/05/blog-post_4179.html