Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Η Ελληνική; …Κυβέρνηση Ψήφισε και Υποχρεώνει την διδασκαλία της Τουρκικής Γλώσσας από το Γυμνάσιο

Διαβάστε το σχετικό σε απόσμασμα της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως που ακολουθεί 
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 867
10 Ιουλίου 2006
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 61539/Γ2
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για τη διδασκαλία της Τουρ−
κικής Γλώσσας στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη του Γυμνασίου .


Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
΄Εχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του εδαφ. γ. της παραγράφου 11 του
άρθρου 5 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄/23.9.1985, όπως
τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις 1 και 2 του
άρθρου 7 του ν. 2525/1997 «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των
αποφοίτων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση
του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ
188 Α΄/23.9.1997).
2. Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την
Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε
με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄ 98), και το
γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται
δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
3. Την υπ’ αριθμ. 37876/ΣΤ5 (ΦΕΚ 608 τ.Β΄/26.4.2004)
απόφαση με θέμα «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυ−
πουργών του Υ.ΠΕ.Π.Θ.».
4. Την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όπως
αυτή διατυπώθηκε στην υπ’ αριθμ. 7/2006 πράξη του Τμή−
ματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αποφασίζουμε:
Καθορίζουμε το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για
τη διδασκαλία Τουρκικής Γλώσσας στην Α΄, Β΄ και Γ΄
τάξη του Γυμνασίου ως εξής:
ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΡΧΑΡΙΩΝ
1. Ειδικοί Σκοποί
Με τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στο Γυμνά−
σιο επιδιώκεται οι μαθητές να αναπτύξουν την επικοι−
νωνιακή ικανότητα προκειμένου να έρθουν σε επαφή
με την επίσημη γλώσσα μιας γειτονικής χώρας, της
Τουρκίας. Συγκεκριμένα:
• Να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γρα−
πτό λόγο.
• Να αναπτύσσουν γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσική
ικανότητα. Η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας θα συμ−
βάλλει στην ενεργό συμμετοχή σε μια πολυπολιτισμική
κοινωνία και την κατανόηση της διαφορετικότητας.
• Να εξοικειώνονται με διαφορετικά επίπεδα και είδη
λόγου.
• Να αναπτύσσουν πραγματολογική ικανότητα, δηλα−
δή να αναπτύσσουν λειτουργικές δεξιότητες λόγου.
• Να χρησιμοποιούν την τουρκική γλώσσα ως μέσο
απόκτησης νέων γνώσεων και πολιτισμικών εμπειριών.
2. Στόχοι, Θεματικές ενότητες, Ενδεικτικές δραστη−
ριότητες
Ορίζονται μόνο θεματικές περιοχές μέσα από τις
οποίες πραγματώνονται οι γλωσσικές πράξεις και η
κοινωνιογλωσσική διάσταση της γλώσσας
Το παραπάνω θέμα είχε δημοσιευθει στις 24 Μαρτίου 2010 από το www.blokai .blogspoot .com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters