Άντε ρε ανοίξτε και τα ξερονήσια να τελειώνουμε
«Αποφασίζομεν και διατάσσομεν», είπε ο Αβάπτιστος παπαΕβραίου, με το Ιουλιανό πραξικόπημα όπως και ο Ζαγοριανάκος, μετά το Πολυτεχνείο, και επιστράτευσε φορτηγά και οδηγούς.
«Κανένα επιμέρους αίτημα, καμία ειδική ομάδα, δεν έχει το δικαίωμα να κρατά ως ομήρους όλη την ελληνική κοινωνία και να παραλύει ολόκληρη τη χώρα», δήλωσε ο Χαρτογιακάς για την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημοσίας χρήσεως, προσθέτοντας ότι «αυτό η κυβέρνηση θα το διασφαλίσει με κάθε πρόσφορο τρόπο. «Ο εχθρός δεν θα περάσει», είχε πει ο Μαρκεζίνης.
Προσπαθούν να στρέψουν τη μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης, για να παριστάνουν τον προστάτη του δημοσίου συμφέροντος.
Το διαίρει και βασίλευε είναι γνωστή μέθοδος. πλην όμως πεπαλαιωμένη και γνωστή!
«Η χώρα μας βρίσκεται σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. δήλωσε ο κωλοτούμπας του ΔΝΤ, σχολιάζοντας την επίταξη των οδηγών βυτιοφόρων , σε συνέντευξη του στο ραδιόφωνο του ΑΝΤ1. «Ποτέ δεν κατάλαβα τι νόημα έχει σε μια ελεύθερη αγορά το «κλειστό επάγγελμα», σχολίασε ο κ. Καρατζαφέρης.
Από τη στιγμή που οι άδειες αγοράστηκαν δεν παύουν να είναι περιουσία.
Με την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των «εταιρειών» που θα φτιάξει η πράσινη χούντα ,αυτομάτως θα εξανεμιστεί το ποσοστό των τέως ιδιοκτητών.
Ούτε αυτά καταλαβαίνει ο πράσινος Κωλοτούμπας.
-Ο μέγας σύμβουλος Μίχαλος και το παράδειγμα του για το Κοντέινερ που κοστίζει περισσότερο να πάει Αθήνα-Αλεξανδρούπολη απ' ότι Κίνα-Πειραιά!!! Είναι για τα πανηγύρια. Από την Κίνα έρχεται μ' άλλα χίλια παρέα, στην Αλεξανδρούπολη πάει μόνο του!
Και με το ΚΤΕΛ έρχεται κανείς από το Μεσολόγγι με 20 ευρώ, αλλά το ταξί από το πρακτορείο μέχρι το Αεροδρόμιο κάνει 35 ευρώ!
-Ο Ρέππας δεν τρελάθηκε ξαφνικά. Απλά άλλαξε την "ατζέντα" διότι άρχισε να αποκαλύπτεται που πάει το πράγμα με τα δημόσια έργα. Το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται απο το πως γίνεται ο χειρισμός για την επέκταση του τραμ στον Πειραιά ώστε αντί του πρώτου μειοδότη το έργο να καταλήξει σε κοινοπραξία που ελέγχεται απο τους κ.κ Ψυχάρη και Μπόμπολα. Το θέμα άρχισε να παίζει και στο διαδίκτυο:
http://www.topontiki.gr/articles/view/7141 http://agorapress.blogspot.com/2010/06/blog-post_2655.html
http://tolimeri.blogspot.com/2010/06/blog-post_1803.html
Ο Χαρτογιακάς δήλωσε: «Τα κλειστά επαγγέλματα θα ανοίξουν, επειδή θα πρέπει να πέσουν οι τιμές, θα ενισχυθεί ο προϋπολογισμός του κάθε νοικοκυριού και να βοηθηθεί η ανάπτυξη της χώρας»…..
-Οι εκπρόσωποι των απεργών συνεχίζουν να διαπραγματεύονται επί ώρες με τον υπουργό Υποδομών. Οι συνδικαλιστές δεν επιμένουν στην 5ετή μεταβατική περίοδο και ζητούν να ισχύσει από την ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου και όχι από τις 30/06 όπως προβλέπεται. Επίσης ζητούν οι συντάξεις τους να εξομοιωθούν με αυτές του πρώην ΤΕΒΕ. Σήμερα η σύνταξη που παίρνει ένας ιδιοκτήτης φορτηγού είναι 680 ευρώ, ενώ συνταξιούχος του πρώην ΤΕΒΕ 1080. Στις 17.30 Ο Δ. Ρέππας επέστρεψε στην συνάντηση με τους Φορτηγατζήδες, αφού ενημέρωσε το υπουργικό συμβούλιο. Σε λίγο συμπληρώνονται 24 ώρες από την στιγμή που η κυβέρνηση ανακοίνωσε την επίταξη των οχημάτων και των απεργών. Μπάχαλο με την επίδοση των φύλλων πορείας ,αφού σε πολλές νομαρχίες οι λίστες που έφτασαν είναι λάθος
πηγη.
Κυριακή 1 Αυγούστου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου