Κρίνοντας από όλες τις τέλειες, πλήρως ηλεκτρικές ιδέες που βλέπουμε να εμφανίζονται σε τακτική βάση, φαίνεται ότι είμαστε σίγουροι ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αναπτύσσει τις διάφορες κατευθύνσεις που πιθανότατα θα χρειαστούν μια μέρα τα νέα σχέδια γραμμών.
Ωστόσο, ενώ κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον, επομένως όλα αυτά τα μοντέλα παραμένουν ερωτηματικά, είναι ωραίο να βλέπουμε πώς οι άνθρωποι φαντάζονται και σιγά-σιγά συλλαμβάνουν μια επαναστατική προσέγγιση στη δημιουργία αυτοκινήτων. Έχοντας όλα αυτά κατά νου, φαίνεται ότι αυτή η φιλοσοφία Citroen Neutron δεν ταιριάζει απόλυτα στο προαναφερθέν καλούπι.
Αυτό το μοντέλο είναι, στην πραγματικότητα, πολύ πιο φουτουριστικό από τα περισσότερα από τα πραγματικά concept που έχουμε συναντήσει, και ο πρώτος λόγος για αυτό είναι ότι του λείπει εντελώς η πρακτικότητα και η αφοσίωση στο σχεδιασμό, τα οποία, τελικά, είναι τα πραγματικά χαρακτηριστικά τέτοιων έργα.
Φυσικά, το μακρύ μεταξόνιο βοηθά να αποκτήσετε ένα ευρύχωρο εσωτερικό της καμπίνας επιβατών, καθώς και επιπλέον χώρο στο τμήμα αποσκευών, αλλά η αεροδυναμική δεν είναι το κύριο στοιχείο σε αυτήν την περίπτωση. Αυτό το concept είναι επίσης πολύ μεγάλο και κάπως πολύ βαρύ, ενώ τα μεγάλα πλαϊνά του πάνελ δεν το βοηθούν καθόλου.
Το Neutron σχεδιάστηκε από τον Grigori Butin, ο οποίος ισχυρίζεται ότι συνέλαβε αυτό το αυτοκίνητο ως το πρώτο πιθανό μοντέλο που τροφοδοτείται από φορητό θερμοπυρηνικό αντιδραστήρα, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί ταυτόχρονα με την πρόωση σύντηξης, η οποία θεωρητικά θα μπορούσε κάποτε να τροφοδοτήσει το διαστημόπλοιό μας .
Μέσα στην καμπίνα επιβατών, υπάρχουν ξεχωριστές ζώνες επιβατών και οδηγού, μηδενικά φυσικά κουμπιά και όχι πάρα πολλά εξαρτήματα που σχετίζονται με τη διεπαφή. Αν αυτό το μηχάνημα πήγαινε από ένα σχέδιο σε ένα έργο παραγωγής, είμαστε πολύ σίγουροι πού θα βρίσκονται οι οθόνες, αλλά ακόμα κι έτσι, το εσωτερικό δεν φαίνεται να έχει αρκετό χώρο για μια μεγάλη οθόνη.
Η ΝΔ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου