Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Γενιά τοῦ Πολυτεχνείου, μία Σ Υ Μ Μ Ο Ρ Ι Α, τό ἀπόλυτο Κ Α Τ Α Κ Α Θ Ι τῆς κοινωνίας !

ΕΝΑΣ ΚΙ ΕΝΑΣ!
ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ!
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΨΕΥΤΗΣ ΣΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ!
Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΑΣ!
ΑΥΤΟΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!
ΠΙΣΩ ΤΟΥ Ο ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΣ ΜΕΝΙΟΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑΣ...
ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ Ο Α.ΛΑΖΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΩ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΛΛΟΤΕ ΥΠ.
ΕΘΝ.ΑΜΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ
ΥΠ.ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ.
ΠΟΥ "ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΣ" ΤΟΝ
ΕΚΑΝΕ ...ΣΤΡΑΤΗΓΟ!!!!
(ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ
ΤΟΤΕ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ...ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ
ΣΤΡΑΤΟΥ!!!!!

ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ;)
...Μιλάμε για υψηλούς στόχους. Οι άνθρωποι ήταν "ημίθεοι". 

Δεν θα άλλαζαν μόνον την Ελλάδα, αλλά και όλο τον κόσμο. 
Ο "ήρωας" Ανδρέας θα έσωζε τον Τρίτο Κόσμο και οι "ήρωες" του Πολυτεχνείου θα έσωζαν την Ελλάδα. 

Δεν ήταν κοινοί δημόσιοι υπάλληλοι ή αστοί ή τεμπέληδες …Ήταν "ήρωες". 
"ηρωισμός" τους τραγουδιόταν κάθε χρόνο. 
Το κράτος είχε αργία στην επέτειο του ηρωισμού τους. 


17Ν- Πολυτεχνείο καί στά νηπιαγωγία -προσέξτε τό 17Ν-(Μέ ἐντολή τοῦ ὑπουργείου Α-παιδείας ΕΔΩ)


Τα σχολεία στολίζονταν σαν επαρχιακές ταβέρνες και έκαναν εκδηλώσεις. 
Όλοι οι επίδοξοι "διάδοχοί" τους έκαναν "πρόβες" ηρωισμού και πετροπόλεμου εκείνη την ημέρα με την αστυνομία. 

Κάθε χρόνο την ίδια μέρα καίγονταν η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, για να "θυμάται" ο λαός τη μεγάλη "πυρκαγιά".


Γλέζος-Παπαχρήστος-Λαλιώτης 


Δαμανάκη και Παπαχρήστος (Πελασγική : περί Παπαχρήστου :  ΕΔΩ καί ΕΔΩ)Το δίδυμο της "επιτυχίας" του Πολυτεχνείου. Η μία φώναζε …

"Εδώ Πολυτεχνείο" με τον στόμφο και την ένταση που κάποιος πλανόδιος καντινιέρης φωνάζει …"εδώ μεζεδοπωλείο" και ο άλλος παρίστανε τον Ταμτάκο της κοινωνικής αντίστασης. Πραγματικός Ταμτάκος. 

Ο Μήτσος ο Ταμτάκος. 
Ούτε "Μολών Λαβέ" ως αρχαίος Έλληνας ούτε "Ελεύθερος Πολιορκημένος" ως νεώτερος. 

Δεν χρειάστηκε, εφ΄όσον στο Πολυτεχνείο δεν στήθηκαν ούτε Θερμοπύλες ούτε Μεσολόγγια. 

Φάμπρικα στήθηκε και στις φάμπρικες δεν γίνονται μάχες, αλλά παζάρια.


(φωτό)
(φωτό)

"Ήρωες", που για τη δική τους ασφάλεια να ζητούν την "ασπίδα" του άμαχου κόσμου ή να εκλιπαρούν για το έλεος των αντιπάλων τους, μόνο στο ελληνικό Πολυτεχνείο υπήρξαν. Στο πρώτο εξειδικευόταν η Δαμανάκη και στο δεύτερο ο Παπαχρήστος. Αυτός μάλιστα θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν ένας Ταμτάκος κανονικός …"Καλέ μου κύριε Φαντάρε. Μη μου κάνεις κακό. Αντέλφι σου είμαι. Ντεν έχω τίποτες απάνω μου. Να… ντες και μόνος σου. Τώρα τα πω και τον ετνικό ύμνο. Ίντιοι είμαστε. Για το μεροκάματο πολεμάμε. Να ζήσουμε κι εμείς αντέλφια".

Να ζήσουν ήθελαν τα μετέπειτα golden boys της μεταπολίτευσης. Να ζήσουν άκοπα και πλούσια. Ξεκίνησαν τις ζωές τους χωρίς κεφάλαιο και θέλησαν να το αποκτήσουν πίσω από τα κάγκελα του Πολυτεχνείου. Στην "αυλή" του φύτεψαν ένα "δένδρο" και παίρνουν κάθε χρόνο τη "σοδειά" τους. Τα πιο golden boys απ' όλα. Τα boys και τα girls που πήραν το πιο πλούσιο μεροκάματο που δόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Πάρα πολύ πλούσιο, αν σκεφτεί κάποιος ότι εκείνο το "μεροκάματο" της Δαμανάκη εξακολουθεί ακόμα να της αποδίδει χιλιάδες ευρώ μηνιαίως. Κι όμως. Ένα απλό μαρούλι διατηρεί τη φρεσκάδα του για πολύ περισσότερο χρόνο απ' όσο διήρκησε ο αγώνας της Δαμανάκη και του Παπαχρήστου ...μαζί.



Θεοδωράκης,Δαμανάκη,Φαράκος (φωτό)


Για μια βραδιά υποτιθέμενης αντίστασης κάποιοι ζούνε για πάνω από τριανταπέντε χρόνια σαν ...βασιλείς. 

Χιλιάδες ώρες έχουν καταναλώσει από τις ζωές τους, για να μας περιγράψουν ένα συγκεκριμένο εικοσάλεπτο της μίζερης ζωής τους. 

Συνεχώς επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια, ενώ με το ίδιο βίντεο θα μπορούσαν να καλύψουν τριανταπέντε χρόνια αναλύσεων.


Η γενιά λοιπόν του Πολυτεχνείου χρωμάτισε και δηλητηρίασε μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων. 
Εξ αιτίας των άθλιων και βρομερών "χρωστικών" της, είναι η χειρότερη γενιά Ελλήνων στο σύνολο της ιστορίας.





Γιατί είχε τους χειρότερους ανθρώπους επικεφαλής της. 

Είχε το κατακάθι της κοινωνίας. 

Είχε το ίζημα του κοινωνικού βόθρου. 

Ως "χρωστική" είχε το χρώμα των βοθρολυμάτων. 

Ως παθογόνος παράγοντας είχε την τοξικότητα "αρσενικού". 

Το αποτέλεσμα είναι καταδικαστικό για ολόκληρη τη γενιά της μεταπολίτευσης.


Από την εποχή λοιπόν του πολέμου μέχρι σήμερα τρεις γενιές Ελλήνων έχουν περάσει από αυτήν τη χώρα και τώρα έρχεται η τέταρτη. 

Η γενιά του πολέμου του 40, η μεταπολεμική γενιά και η γενιά του Πολυτεχνείου...
Όλες οι γενιές ήταν άξιες …εκτός από μία. 

Τη γενιά του Πολυτεχνείου …

Τη γενιά της Μεταπολίτευσης …

Την πιο σάπια γενιά Ελλήνων...

Οι σημαντικές γενιές "φωνάζουν", γιατί πάνω στα κατορθώματά τους ζουν οι επόμενες. Ζούνε καλύτερα απ' ό,τι έζησαν αυτοί, οι οποίοι θυσιάστηκαν γι' αυτούς. 
Ο σημαντικός είναι αυτός ο οποίος θυσιάζεται και όχι αυτός που απολαμβάνει το κέρδος της θυσίας.

Η γενιά του πολέμου του 40 ήταν μια γενιά αξιοθαύμαστη. Μια γενιά, η οποία κέρδισε τον παγκόσμιο θαυμασμό. 

Αντιστάθηκε γενναία σε μια αυτοκρατορία και νίκησε...
Η επόμενη γενιά ήταν εξίσου ηρωική. Παρέλαβαν μια Ελλάδα πλήρως ισοπεδωμένη από τον πόλεμο και την "έχτισαν" από την αρχή. 

Την έχτισαν σε σημείο να την ευθυγραμμίσουν σχεδόν με το σύνολο της ανεπτυγμένης Ευρώπης...

Αυτές τις δύο ταλαιπωρημένες αλλά άξιες γενιές ακολούθησε η γενιά του Πολυτεχνείου...






...Η γενιά, η οποία είχε τον πιο εύκολο ρόλο. Μόνον σωστή διαχείριση επέβαλε ο ρόλος της να κάνει, εφόσον τα δύσκολα τα είχαν κάνει οι προηγούμενοι...
Με το "καλημέρα" αυτή η γενιά έγινε η αιτία να "χαθεί" η Κύπρος.

Τα αφεντικά θα έπαιρναν την Κύπρο και η γενιά του Πολυτεχνείου θα έπαιρνε τη "σκυτάλη" στην Ελλάδα …Καλή μοιρασιά.

Η νέα τότε γενιά, η οποία δέχθηκε να μην αντιδράσει στην εισβολή, γιατί οι "ήρωές" της είχαν προκαταβολικά καταλάβει τις θέσεις τους...

Όταν δηλαδή κάποιοι μεθόδευαν την εισβολή στην Κύπρο, γνώριζαν εκ των προτέρων ότι δεν θα αντιδρούσε η Ελλάδα. Γιατί; 

Γιατί πάντα αυτοί, οι οποίοι αντιδρούν, είναι οι νέοι και στην περίπτωση εκείνη οι νέοι ήταν ήδη "καπελωμένοι" από "ήρωες". "Ήρωες" γενναίους και πατριώτες όσο η Δαμανάκη και ο Παπαχρήστος. "Ήρωες", που, για "ξεκάρφωμα", διαδήλωναν για τη Νικαράγουα και την Παλαιστίνη, αλλά όχι για την Κύπρο. 

"Ήρωες", που, για "ξεκάρφωμα", πετούσαν πέτρες και μολότοφ στην αστυνομία …Στην αστυνομία των κοινών αφεντικών.






... ντόπια και ξένα αφεντικά της Ελλάδας να "καπελώσουν" τη γενιά της μεταπολίτευσης …

Να βάλουν τους χειρότερους ανθρώπους επικεφαλής της. Για να το κατορθώσουν αυτό, έπαιξαν παιχνίδια βίας τύπου Πολυτεχνείου... 

Η γενιά, η οποία, μέσω του "στημένου" Πολυτεχνείου, είχε προκαταβολικά ορίσει τη χαφιεδοηγεσία της. Η γενιά, η οποία θα τα αναλάμβανε όλα και μάλιστα αυτόματα, έχοντας τεράστια "πίστωση". 

Πίστωση πατριωτισμού, γενναιότητας και δημοκρατικότητας, εφόσον δεν είχε προηγούμενο έργο, προκειμένου να κριθεί με ασφάλεια. 
Με τις "πλάτες των" αφεντικών του Ανδρέα τα "θεία βρέφη" ανέλαβαν τα πάντα...






Στην κυριολεξία έβαλαν το κατακάθι στην κορυφή. 
Τον πάτο τον έκαναν "κορυφή". 

Ας φανταστεί ο αναγνώστης ότι η κοινωνία μοιάζει με ένα "τσουβάλι". 

Ένα "τσουβάλι" γεμάτο με πολύτιμα και όλων των ειδών τα υφάσματα. 

Ένα "τσουβάλι" όμως, που στον πάτο του είναι βρόμικο. 

Ένα "τσουβάλι", που στον πάτο του έχει σκατά. 

Τι πρέπει να κάνεις, όταν θέλεις αυτά τα "σκατά" να τα φέρεις στην κορυφή; 

Το ίδιο πράγμα που κάνεις, για να γυρίσεις ένα ρούχο από την ανάποδη. 
Μέσα από μια τρύπα βάζεις το χέρι σου μέχρι τον πάτο και αφού πιάσεις τα "σκατά", τα τραβάς προς τα έξω και στη συνέχεια τα βαστάς στην κορυφή....

Αυτό έκανε και το σύστημα στην Ελλάδα. Έβαλε το "χέρι" του και τράβηξε τα "σκατά" στην κορυφή. 

Από μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων έπιασε τους χειρότερους και τους τοποθέτησε αυθαίρετα για μια στιγμή στην κορυφή. 

Από εκεί και πέρα γνώριζε τον τρόπο, ώστε αυτήν τη στιγμή να την κάνει πολύχρονη. Η "τρύπα", που χρησιμοποίησε, για να βάλει το "χέρι" του, ήταν το Πολυτεχνείο. 

Ένα αόρατο ιμπεριαλιστικό "χέρι" μπήκε από την "τρύπα" του Πολυτεχνείου στην ελληνική κοινωνία και τη "γύρισε" ανάποδα. 
Την τράβηξε με τέτοιον τρόπο, που το "μέσα" έγινε "έξω". 
Το "πάνω" έγινε "κάτω". 
Από εκεί και πέρα το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να σταθεροποιήσει την κατάσταση.



(φωτό)

Για τη σταθεροποίηση αυτού του παράδοξου φαινόμενου επιστρατεύτηκε ο Ανδρέας Παπανδρέου. 

Ο Παπανδρέου ήταν η "πινέζα" του πάτου, που καρφώθηκε στην "κορυφή" της κοινωνίας, προκειμένου να διατηρεί την ανάποδη δομή της σταθερή. 

Ο Παπανδρέου ήταν ο "πατέρας" της γενιάς του Πολυτεχνείου. 
Αυτός, δηλαδή, πήρε πάνω του την εξουσία της προηγούμενης γενιάς και παρέδωσε τη "σκυτάλη" στην επόμενη. 

Αυτός "έθαψε" τη δική του γενιά και "αγιοποίησε" την επόμενη...
Ο Παπανδρέου, ο ιδρυτής του ΠΑΣΟΚ. 
Ο Εβραίος ιδρυτής του πρώην ΠΑΚ, το οποίο ιδρύθηκε με χρήματα του Ρότσιλντ και του Ροκφέλερ...

Όταν μια κοινωνία έχει σαν "πρώτο" έναν άνθρωπο όπως ο Ανδρέας, είναι θέμα χρόνου να την "πατήσει". 

Γιατί; 
Γιατί αυτός, προκειμένου να διατηρήσει τα "πρωτεία", θα πλαισιωθεί από ομοίους του, οι οποίοι θα δημιουργήσουν συνθήκες συμμορίας...


...…Ο πιο "Έλληνας", που ήταν γνήσιος Εβραίος. 
Γνήσιος Εβραίος, εφ΄όσον οι Εβραίοι ακολουθούν την γραμμή της μητέρας και αυτός ήταν γιος της Μινέϊκο. 

Ο γιος της Εβραίας είναι γνήσιος Εβραίος, ακόμα κι αν ο πατέρας του είναι ...εξωγήϊνος.


Ἡ ἑβραία Ἀμαλία Φλέμινγκ, ὁ ἑβραῖος Παπανδρέας καί ἡ ...Μερκούρη ...(φωτό) Γιά τήν Φλέμινγκ διαβάζουμε πάντα : ΕΔΩ καί ΕΔΩ μέ τίς παραπομπές τίς ὁποῖες διαβάζουμε ὁπωσδήποτε.

Γύρω από αυτό το "σκουπίδι" των αμερικανικών και ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών χτίστηκε το μεταπολιτευτικό σταρ-σύστεμ. 

Το σταρ-σύστεμ, που χρησιμοποίησε ως συνεκτικό του στοιχείο το "Πολυτεχνείο". Το "Πολυτεχνείο", το οποίο είναι γνωστό ότι "κατασκευάστηκε" από υπηρεσίες όπως η Μοσάντ ή η CIA. 

Τον "ήρωα" Ανδρέα πλαίσιωσαν οι "ήρωες" του Πολυτεχνείου και από εκεί συνδέθηκαν φίλοι και κολλητοί όλοι σε μια ενιαία δομή. 

Τον "χέστη", που έκλαιγε, όταν τον συνέλαβαν στο σπίτι του οι αστυνομικοί της Χούντας, τον πλαίσιωσαν οι "χέστες", που έκλαιγαν, για να μην τους συλλάβουν στο Πολυτεχνείο οι ίδιοι Αστυνομικοί. 

Τον "χέστη", ο οποίος κρυβόταν στη σοφίτα του σπιτιού του σαν τη γάτα, τον πλαίσιωσαν οι "χέστες", οι οποίοι κρυβόταν σαν τα ποντίκια πίσω από τα κάγκελα του Πολυτεχνείου...

Σε μπαούλα της ΠΑΣΠ βρίσκεται η δήθεν "ηρωική" σημαία του Πολυτεχνείου...









...Αυτή η συμμορία ήταν το απόλυτο κατακάθι της κοινωνίας. 

Παλιοί χαφιέδες της χουντικής ασφάλειας, οι οποίοι παρίσταναν τους αντιχουντικούς αγωνιστές. 

Παλιοί λακέδες του παρακράτους, οι οποίοι παρίσταναν τους "δημοκράτες" δημοσιογράφους. 

Παλιοί περιθωριακοί της τράκας και της ξεφτίλας. Χασικλήδες, οι οποίοι κινούνταν στα όρια της εμπορίας για τα έξοδά τους. 

Κοινά τεμπελόσκυλα, που λαθροβιούσαν στους τεκέδες και στα χαμαιτυπεία της Πρωτεύουσας. Κολομπαράδες, οι οποίοι, προκειμένου να ανελιχθούν στο σύστημα, εξυπηρετούσαν "δημοκράτες" εκδότες και άλλους ανώμαλους μεγαλοαστούς της πρωτεύουσας. 

Πού@@ηδες, οι οποίοι, προκειμένου να εξασφαλίσουν εραστές, αναλάμβαναν τις πιο βρώμικες αποστολές. 

Πόρνες πρόθυμες να κοιμηθούν με τον "μεγάλο τιμονιέρη", προκειμένου να διακριθούν στην πολιτική. 

Ζιγκολό της συμφοράς, οι οποίοι εξυπηρετούσαν πλούσιες γραίες. 

Ό,τι σκουπίδι υπήρχε στην Αθήνα, αφέθηκε ελεύθερο μετά την "πλημμύρα" που ακολούθησε της πτώσης της Χούντας. 

Ό,τι λύμα υπήρχε στην επαρχία, "αποστραγγιζόταν" κι αυτό στη μεγάλη "λεκάνη" της Πρωτεύουσας. Καθάρματα με την αρχαία σημασία του όρου …Σκουπίδια δηλαδή...

Τίποτε δεν έχουν αφήσει. Ακόμα κι αυτά που θεωρούνται ως αδύνατον να πειραχθούν, τα έχουν πειράξει. Μοιράζουν υπηκοότητες χωρίς κριτήρια και απειλούν με αλλοίωση το ίδιο το ελληνικό έθνος. 

Έχουν συμφωνήσει με τους ξένους ν' αλλάξουν την ελληνική γραμματική, για να μην "μπερδεύονται" οι λαθρομετανάστες. 

Έχουν συμφωνήσει με τους ξένους να δώσουν στους Έλληνες και δεύτερη επίσημη γλώσσα. 

Έχουν συμφωνήσει με τους ξένους να "αμβλύνουν" τις "γωνίες" της ελληνικής ιστορίας, για να μην ενοχλούνται οι γείτονες. 

Έχουν συμφωνήσει να παραδώσουν το κεφάλαιο "Μακεδονία" στους σκοπιανούς χασισέμπορους του Σόρος (Πελασγική : Τό παρέδωσαν,ὅντως.). 

Στο μέλλον δεν θα υπάρχουν αυθεντικοί Έλληνες στο νότιο άκρο των Βαλκανίων. Θα υπάρχουν κάποιοι περίεργοι φτωχοί "σερβιτόροι" των ισχυρών, οι οποίοι δεν θα μιλάνε κανονικά ελληνικά και θα σκοτώνονται σε συνωστισμούς, όπως κάποιοι πρόγονοί τους. 

Όταν δεχόμαστε σήμερα οι "Μακεδόνες" να μιλάνε σλαβικά, γιατί να μιλάνε στο μέλλον οι Έλληνες ελληνικά;....



Ἀπό τό θέμα τοῦ Παναγιώτη Τραϊανοῦ :





Ἐπίσης :

Συλλεκτικό βίντεοΜήν τό χάσετε μέ τίποτα  ! Μέ τίποτα λέμε !






Ἡ Πελασγική


===================

ΟΣΟΙ ΙΣΩΣ  Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α Ν  ΤΙΣ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΕΣ  Α Ν Ο Η Σ Ι Ε Σ   ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 1974, ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΣΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!

Σχετική εικόνα
ΟΠΩΣ Λ.Χ. ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ "ΣΤΕΝΑ" ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ
ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ 'ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ', ΥΠΗΡΞΕ
Ο ΤΟΤΕ ΥΠ.ΑΜΥΝΗΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
ΜΩΣΕ ΝΤΑΓΙΑΝ....

https://sxolianews.blogspot.com/search?q=%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF+%CE%9D%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD+



"ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters