Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Αρτέμης Σώρρας: Είμαι πολιτικός κρατούμενος ...

Πολιτικό κρατούμενο εμφανίζει εαυτόν ο προφυλακισμένος πλέον Αρτέμης Σώρρας εμμένοντας στον ισχυρισμό ότι είναι κάτοχος των χρημάτων τα οποία μπορούν να ... σώσουν την Ελλάδα από τη δημοσιονομική κρίση.

«Είχα και έχω στερεά την πεποίθηση για τα χρηματοοικονομικά μου εργαλεία, και είναι κυρίαρχη βούλησή μου να βοηθήσω την Ελλάδα και τους απανταχού Έλληνες », υποστήριξε ο κατηγορούμενος ενώπιον του ανακριτή .


Στο απολογητικό του υπόμνημα που ξεπερνά τις εκατό σελίδες, ο Αρτέμης Σώρρας αρνείται την κατηγορία περί εγκληματικής οργάνωσης και προσθέτει οτι:

«Όταν ο πολιτικός φορέας άρχισε να ενδυναμώνεται στην Λαϊκή βάση και όταν ανοίχθησαν περισσότερα από 200 γραφεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό, το παρόν πολιτικό σύστημα τρομοκρατήθηκε και θέλησε, μη συλλαμβάνοντας ούτε έναν κουκουλοφόρο, τέτοιοι παρακρατικοί μας επετίθοντο, είτε με καταστροφές και πυρπολήσεις των γραφείων του πολιτικού μας φορέα, είτε με απόπειρες δολοφονίας μου, είτε με εκφοβισμό των μελών μας, είτε αλλά κυρίως με την άσκηση διώξεως εναντίον μου, με αναπόδεικτες και έωλες και αβάσιμες και αναληθείς κατηγορίες να με εξοντώσει, να με φιμώσει και να με αναγκάσει να αρνηθώ τα αυταπόδεικτα οικονομικά μου εργαλεία. Είναι, λοιπόν, κυρίως και σαφέστατα πολιτική η εναντίον μου δίωξη».
Σε άλλο σημείο της απολογίας του ο Σώρρας ισχυρίζεται : «Είμαι πλήρης, αποκλειστικός, διαφιλονίκητος νόμιμος κύριος, νομέας, κάτοχος και κομιστής είκοσι οκτώ (28) κοινών ανωνύμων μετοχών (εκ των 280.000) της ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία «ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ Α.Ε.» συγχωνευθείσης δι' απορροφήσεως από την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.» ονομαστικής αξίας εκάστης εκατόν είκοσι πέντε (125) χρυσών γαλλικών φράγκων, οι οποίες λόγω της ακυρώσεώς τους έχουν χαρακτήρα αξιογράφου-χρεογράφου-χρεωστικού ομολόγου και η αξία τους έχει εκτιμηθεί σήμερα στο ποσόν των 678.647.978.985 δις ευρώ η κάθε μία.

Στις 28-9-2012 κατέθεσα πρόταση χρηματοδότησης της Ελλάδος για το ποσό των Εξακοσίων Δισεκατομμυρίων (600.000.000.000) Δολλαρίων ΗΠΑ, θέτοντας ως αντασφάλεια χρεόγραφα-διεθνείς συναλλαγματικές (International Bills of Exchange- IBOE) του US Treasury.

Για την πρότασή μου αυτή ενημέρωσα όλους τους σχετικούς εθνικούς φορείς καθώς και τους λειτουργούς του ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ (ΤΡΟΪΚΑ) καθώς και την Κυβέρνηση των ΗΠΑ και όλα τα αρμόδια τμήματα.

Την πρότασή μου συνόδευαν όλα τα απαραίτητα συνοδευτικά και υποστηρικτικά έγγραφα με πλήρη σοβαρότητα και διαφάνεια και ειδικότερα προσαρτήθηκε και η πιστοποίηση της κατάθεσης σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό υπέρ της Ελληνικής Δημοκρατίας».

Ο Αρτέμης Σώρρας αρνείται ότι προέτρεψε οποιονδήποτε να μην πληρώσει τις οφειλές του, ενώ αποδίδει την φυγοποινία του στο «βάσιμο φόβο δολοφονίας και εξοντώσεώς μου, αφού και στο παρελθόν αποτέλεσα στόχο δολοφονίας τουλάχιστον δύο φορές, η δε ύπαρξη σε μένα τέτοιων και τόσων περιουσιών με κάνουν να αποτελώ στόχο πολλών αντιθέτων συμφερόντων (πολιτικών και οικονομικών) που θέλουν την φυσική μου εξαφάνιση».



https://www.msn.com/


Φωτογραφία του Χρηστος Βλαχος.Φωτογραφία της Κατερίνα-Διοτίμα Σπανού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters