Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Όταν αρχίζουν και γίνονται κατανοητά τα δεσμά αυτού του κόσμου..




Δεν ξέρω γιατί αλλά συνειδητοποίησα και μου έγινε πλέον κατανοητό ότι "άλλος" ελέγχει την ζωή μας εδώ σε αυτόν τον κόσμο, άρα και δεν έχουμε ούτε είχαμε ποτέ ελεύθερη επιλογή.


Αυτό που παρεμβαίνει, ότι κι αν είναι, γνωρίζει τα πάντα κι εγώ τίποτα.


Αυτό κι αν είναι άνιση κατάσταση που ονομάζουμε εμείς εδώ ζωή.


Κατανόησα ότι ενδύθηκα και απόκτησα ένα σώμα το οποίο είναι μια μηχανή που κινείται από έναν κεντρικό επεξεργαστή τον εγκέφαλο, και αυτός ο εγκέφαλος κατευθύνεται από τον δημιουργό του και όχι από εμένα, γιατί αν ήμουν εγώ θα είχα ότι αναζητούσα, την αλήθεια της ζωής.

Πως να νικήσω αυτή την μηχανή που με κατευθύνει μέσα από τις αισθήσεις τα συναισθήματα γεμάτα από ανεκπλήρωτες ανάγκες του σώματος;

από τις σιχαμερές αισθήσεις;

Ναι..απαρνιέμαι αυτόν τον ψεύτικο κόσμο γεμάτο από επιθυμίες και ανάγκες  ανεκπλήρωτες, γιατί δεν είμαι εγώ αυτός που ζω, αλλά η μηχανή που με έχει σκλαβωμένο μια ολόκληρη ζωή μέσα από τις ακόρεστες επιθυμίες και ανάγκες της γεμάτη φόβους και ανασφάλειες..

morfeas sky


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters