Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΣΤΟΝ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ



 
Άγαπητέ Αϊ Βασίλη
Εγώ , ξέρεις , ήμουν πάντα πονηρός . Ψήφιζα αυτόν που έταζε τα πιο πολλά . Δευτεροκλασάτα πράγματα δεν τα γουστάρω . Τώρα , πώς το έφερνε πάντα ο διάολος δεν ξέρω και αυτοί που τάζαν τα πιο πολλά βγαίναν απατεώνες . Μυστήριο !
Τώρα όμως Άγιε , δεν κάνω λάθος ! Αυτό το νεαρό παιδί απο τα βόρεια προάστεια είναι ΣΙΓΟΥΡΑ αγνός αγωνιστής . Αυτός μπορεί να βάλει ( σίγουρα ) το στήθος του μπρός απο μια σφαίρα για να υπερασπίσει τα δίκαια του λαού . Κάποιοι ( φασίστες θα είναι ! ) λένε οτι δεν δούλεψε ούτε ένα μεροκάματο στην ζωή του . Ότι έχει γυναίκα και παιδί . Δεν είναι δυνατόν ( λένε οι φασίστες ) να θυσιάσει την ζωή του για να σώσει αυτόν που κάθεται στον καναπέ .
Αυτά Άγιε είναι μα@@@ίες ( μετα συγχωρήσεως ) . Τον τίμιο άνθρωπο εγώ τον καταλαβαίνω απο χιλιόμετρα μακρυά . Ιδίως μετά το δεύτερο εγκεφαλικό που έπαθα , απέκτησα μια πνευματική διαύγεια... Άλλο πράμα ! Δεν χρειάζεται να μιλήσει ο άλλος . Με το που τον βλέπω τον έχω ψυχαναλύσει .
Κάποιοι νεαροί στην γειτονιά ( μάλλον φασίστες και αυτοί ) μου λένε "Χούφταλο ! Εσύ φταίς για όλα ! Δεν σκεφτόσουν ποιόν ψήφιζες τόσα χρόνια ! ΕΣΥ πρέπει να θυσιαστείς τώρα για να τους ανατρέψουμε" .
Άγιε Βασίλη , ας είμαστε σοβαροί . Δεν είναι δυνατόν ΕΓΩ να θυσιαστώ ! Κάποιος ΑΛΛΟΣ πρέπει να θυσιαστεί για μένα ! Πχ αυτός ο νεαρούλης απο τα βόρεια προάστεια είναι ό,τι πρέπει . Η δική μου η ζωή είναι πολύτιμη . Ξέρεις ποιός είμαι 'γώ ; Ο Κυρ-Κώτσιος με τ' όνομα . Όλο το Βραχάτι έχει να λέει για μένα . Τί ικανότητες στο τάβλι ... τί καλαμπουρτζής .....
Παρά τα δύο εγκεφαλικά και τα τρία ανευρύσματα , είμαι ταύρος . Μόνο 800 φάρμακα παίρνω . Οι άλλοι 80ρηδες παίρνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 805 !
Η κυρά- Πολυξένη απο απέναντι έχει να λέει "ΦΤΟΥ ΣΟΥ μην σε ματιάσω κυρ-Κώτσιο. Βράχος"
Και η 20άρα απο το ισόγειο προχθές μου είπε με νόημα "Στις ομορφιές σας σήμερα κυρ-Κώτσιο !" .
Λοιπόν ;
Δεν έχω ΕΓΩ δικαίωμα να ελπίζω ; Ο Παπανδρέου παντρεύτηκε νεαρή αεροσυνοδό . Ο Πάγκαλος νεαρή δημοσιογράφο . Ο Τσοχατζόπουλος νεαρή ...κάτι . Γιατί όχι ΕΓΩ ;
Εγώ Άγιε , είμαι το κέντρο του Σύμπαντος . Όλα για τον άνθρωπο έγιναν . Για να απολαμβάνει . Έτσι δεν μας λέγαν οι παπάδες σου μια ζωή ; Λοιπόν , τί μπαρμπούτσαλα μου τσαμπουνάνε αυτοί οι φασίστες και οι αρχαιοελληνιστές ;
ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Άγιε ! Το καταλαβαίνεις ; Η ζωή μου είναι ιερή . ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ . Και ΕΑΝ ( λέω ΕΑΝ ) ο Θεός θελήσει να με πάρει κοντά του , κάποτε , να γίνει αυτό όταν θα έχω βαρεθεί την ζωή μου . Όχι πιο πρίν .
Γι' αυτό Άγιε , θέλω φέτος να σου ζητήσω : Κάνε αυτόν τον νεαρό απο τα βόρεια προάστεια να παραμείνει τίμιος ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ! Μην με προδώσει και αυτός . Να ορμήσει ανάμεσα απο τις σφαίρες , να ανατρέψει τους κακούς τραπεζίτες ( θα τον παρακολουθώ εγώ απο το παράθυρο ) . Και αφού πάρει την εξουσία να με καλέσει και να με ρωτήσει "ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ;" . Και τότε θα ξανάρθουν ( σίγουρα ) οι λαμπρές ημέρες δημοκρατίας που ζήσαμε με τον άλλον : Αυξήσεις , ΚΑΠΗ , εκδρομές , διορισμοί , φαγιά , κρασιά , παντρολογήματα με μικρούλες ... Πράματα και θάματα !
Λοιπόν Άγιε , να μην σε κουράζω άλλο . Αυτό μόνο θέλω . Τώρα κάτι πήρε το αυτί μου οτι αυτό το VEXACΟM , για την αρθρίτιδα , θα ακριβύνει κατά ένα ευρώ . Αν έχεις κάποια άκρη εκεί στις φαρμακευτικές , κάνε κάτι .
Με εκτίμηση
Μπάρμπα-Κώτσιος απο Βραχάτι ( απέναντι απο το περίπτερο του Μανώλη )
--------------------------------
Το παρόν κείμενο αποτελεί επίδειξη των αρίστων λογοτεχνικών ικανοτήτων του Πυθαγόρα Πυθαγορίδη και ΟΥΔΕΜΙΑΝ σχέσιν έχει με γεγονότα άτινα επισυμβαίνουν εντός της  βιόσφαιρας  του  πλανήτου Γή  , του ηλιακού συστήματος ή του γαλαξία μας .

πηγή: ηλεκτ. ταχυδρομείο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters