Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ…Για να λύσω τις εύλογες απορίες σε όλους τους σκεπτόμενους συμπολίτες μου, ενημερώνω ότι:

10245309_10202415472320416_2817133122478500643_n 
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

1. Δεν ανήκω σε κανένα πολιτικό κόμμα και δεν έχω πολιτικές βλέψεις.
2. Δεν ανήκω σε καμία λέσχη ή στοά.
3. Δεν εκπροσωπώ την ελληνική ομογένεια, ούτε χρήματά τους.
4. Δε φυλάσσω το ποσό αυτό ως καταθέσεις σε καμία τράπεζα του κόσμου, έτσι ώστε το ποσό αυτό να είναι μέρους αποθεματικού κάποιας τράπεζας, αναφέρομαι σε ομόλογα.
5. Φυλάσσω τα ομόλογα σε θυρίδα γνωστής Καναδικής τράπεζας, τα έχω κοινοποιήσει στους αρμόδιους εκλεγμένους αρχηγούς και στο αρμόδιο επιτελείο του υπουργείου οικονομικών.
6. Δεν έχω συμφέρον στο να επιμένω τόσους μήνες για την αυθεντικότητα των ομολόγων και θα κατέληγα δικαστικά κατηγορούμενος για εξαπάτηση, αν τα ομόλογα που διαθέτω δεν είναι αυθεντικά, αφού προϋποθέτουν τον έλεγχο μέσα από τα συστήματα της κεντρικής τράπεζας.
7. Δεν είμαι εθνικιστής αλλά αγαπώ την πατρίδα μου και με λυπεί βαθιά η παρεξήγηση και αντιστοίχηση του πατριωτισμού με ακραίες, φασιστικές αντιλήψεις, με τις οποίες δεν έχω καμία απολύτως σχέση.
8. Είμαι λάτρης της αντικειμενικής ελευθερίας και δε συμφωνώ με την πολιτική της παγκοσμιοποίησης και της ομογενοποίησης των διαφορετικών πολιτισμών της γης.
9. Παρέχω τα ομόλογα τυπικά, υπό τη μορφή δανεισμού με σχεδόν μηδενικό επιτόκιο και αποπληρωμή σε εξαιρετικά μεγάλο χρονικό διάστημα(100 χρόνια).
10. Το κέρδος μου από την παροχή των ομολόγων είναι η βελτιστοποίηση της κοινωνίας και του χώρου που με περιβάλλει, καθώς θέλω να ζω στην Ελλάδα, να μιλώ Ελληνικά και να έχω φίλους χαρούμενους, με βλέψεις και όνειρα για το μέλλον.
11. Είμαι οραματιστής μιας χώρας ελεύθερης με παιδιά που χαίρονται για τις άπειρες δυνατότητες που τους παρέχει το μέλλον και η πολιτεία.
12. Δεν υποστηρίζω ακραίες αντιλήψεις και δεν τοποθετώ ταμπέλες σε ανθρώπους και πράξεις.
13. Δεν πιστεύω ότι όλοι οι εκλεγμένοι αρχηγοί μας δρουν προδοτικά για τη χώρα, πιθανώς για κάποιο άγνωστο λόγο, φοβούνται να δεχτούν την πρότασή μου.
14. Δεν πιστεύω ότι όλοι οι δημοσιογράφοι μας εξυπηρετούν συμφέροντα, δεν είναι εύκολο να πιστέψει κάποιος ότι βρέθηκε ξαφνικά ένας πολίτης με τη δυνατότητα άμεσης λύσης των προβλημάτων της κοινωνίας μας.
15. Γνωρίζω ότι το θέμα της επεξήγησης της λειτουργίας των ομολόγων σε διακρατικές συμφωνίες, είναι δύσκολο να εξηγηθεί σε όλους τους πολίτες, καθώς αναφέρεται σε σύνθετες οικονομολογικές διαδικασίες.
16. Δεν πιστεύω ότι οι Έλληνες αξίζουν αυτά που δέχονται στην καθημερινότητά τους μέσα από τα μέτρα «λιτότητας»
Όπως και η φύση ευδαιμονεί από τις ηλιόλουστες μέρες, έτσι και οι κοινωνία αξίζει τη χαρά του πρωινού και την αρμονία. Σας καλώ να επικοινωνήσουμε για να λύσω οποιαδήποτε πιθανή απορία. Δεν έχω εμπειρία, ούτε βλέψη να ξεσηκώσω τον κόσμο, αλλά δίνω απλόχερα την ευκαιρία αυτή και είναι στο χέρι των πολιτών να απαιτήσουν από τις αρμόδιες αρχές τη μελέτη της υπόθεσης, που μπορεί να επιλύσει άμεσα τα καθημερινά προβλήματα της κοινωνίας.

http://alfeiospotamos.gr/?p=6723

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters