ΝΕΡΟ Η ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.!!!!!!
Ο
Πλάτων στον «Τίμαιο, 40.e.5 – 41.a.3» λέγει ότι : «Από την Γη και τον
Ουρανό γεννήθηκαν ο Ωκεανός και η Τηθύς» δηλαδή η υδάτινη κοσμογονική
δύναμη.
Αυτό, ακριβώς, γνώριζαν οι θεσμοί των Αθηναίων και όριζαν να προτελούν [εορτάζουν] τους γάμους του Ουρανού και της Γής και, έχοντας αυτές τις αρχέγονες δημιουργικές δυνάμεις υπόψη τους, κατά τις Ελευσίνιες τελετές κοίταζαν ψηλά στον ουρανό και φώναζαν ”ὕε“, βρέξε, και κοιτώντας χαμηλά στην γη φώναζαν “κύε“, γέννα, επειδή γνώριζαν ότι τα πάντα έχουν την γέννηση τους από αυτούς σαν πατέρα και σαν μητέρα.
Ο Αριστοτέλης στα «Μετεωρολογικά, 346.b» λέει , ότι ο υδάτινος δίνει υπόσταση στη γονιμότητα, στην ευκινησία και σε κάθε λογής δυνάμεις, ενώ ο χθόνιος είναι δημιουργός της τελειότητας με την οποία η γη γεννά και διαχωρίζει τα είδη. Ετσι ο Ωκεανός είναι υπευθυνος για τις ζωογόνες , δημιουργικές και συνεκτικές δυνάμεις , οι οποίες εποπτεύουν τις γεννήσεις και η εποπτεία αυτών γίνεται με το να τις θέτει σε διέγερση , κινητικότητα και παραγωγηκότητα..
Ο Ωκεανός είναι αυτός που οριοθετεί τη γή και είναι αίτιος κίνησης, προόδου και δύναμης, αφού έβαλε μέσα στις νοητικές ζωές ακμή και γόνιμη αφθονία.
Η Τηθύς, ως «“διαττῶσα καὶ διηθοῦσα”» διαχωρίζει τις εσωτερικές και τις εξωτερικές κινήσεις, και γι΄αυτό σύμφωνα με τον Πλάτωνα λαμβάνει την επωνυμία της Τηθύς από τα ρήματα » διαττᾶν” καὶ “διηθεῖν”».
Η Τηθύς τα ξεχωρίζει από τα γεννήματα, διατηρώντας καθαρά τα γεννητικά αίτια και εγκαθιστώντας τα μέσα στις ενέργειες που είναι προηγούμενες από τα γεννήματα.
Γενικά, λοιπόν, ο Ωκεανός είναι αίτιος κάθε κίνησης, νοητικής και φυσικής, για όλα τα έμβια , ενώ η Τηθύς είναι αιτία κάθε διάκρισης των ρευμάτων που προέρχονται από τον Ωκεανό, αποδίδοντας σε καθένα από αυτά την κατάλληλη καθαρότητα της κίνησης που εκ φύσεως του ταιριάζει, καθαρότητα λόγω της οποίας καθετί, είτε κινεί τον εαυτό του είτε κινεί άλλα, με ιδιαίτερο τρόπο.
Αυτό, ακριβώς, γνώριζαν οι θεσμοί των Αθηναίων και όριζαν να προτελούν [εορτάζουν] τους γάμους του Ουρανού και της Γής και, έχοντας αυτές τις αρχέγονες δημιουργικές δυνάμεις υπόψη τους, κατά τις Ελευσίνιες τελετές κοίταζαν ψηλά στον ουρανό και φώναζαν ”ὕε“, βρέξε, και κοιτώντας χαμηλά στην γη φώναζαν “κύε“, γέννα, επειδή γνώριζαν ότι τα πάντα έχουν την γέννηση τους από αυτούς σαν πατέρα και σαν μητέρα.
Ο Αριστοτέλης στα «Μετεωρολογικά, 346.b» λέει , ότι ο υδάτινος δίνει υπόσταση στη γονιμότητα, στην ευκινησία και σε κάθε λογής δυνάμεις, ενώ ο χθόνιος είναι δημιουργός της τελειότητας με την οποία η γη γεννά και διαχωρίζει τα είδη. Ετσι ο Ωκεανός είναι υπευθυνος για τις ζωογόνες , δημιουργικές και συνεκτικές δυνάμεις , οι οποίες εποπτεύουν τις γεννήσεις και η εποπτεία αυτών γίνεται με το να τις θέτει σε διέγερση , κινητικότητα και παραγωγηκότητα..
Ο Ωκεανός είναι αυτός που οριοθετεί τη γή και είναι αίτιος κίνησης, προόδου και δύναμης, αφού έβαλε μέσα στις νοητικές ζωές ακμή και γόνιμη αφθονία.
Η Τηθύς, ως «“διαττῶσα καὶ διηθοῦσα”» διαχωρίζει τις εσωτερικές και τις εξωτερικές κινήσεις, και γι΄αυτό σύμφωνα με τον Πλάτωνα λαμβάνει την επωνυμία της Τηθύς από τα ρήματα » διαττᾶν” καὶ “διηθεῖν”».
Η Τηθύς τα ξεχωρίζει από τα γεννήματα, διατηρώντας καθαρά τα γεννητικά αίτια και εγκαθιστώντας τα μέσα στις ενέργειες που είναι προηγούμενες από τα γεννήματα.
Γενικά, λοιπόν, ο Ωκεανός είναι αίτιος κάθε κίνησης, νοητικής και φυσικής, για όλα τα έμβια , ενώ η Τηθύς είναι αιτία κάθε διάκρισης των ρευμάτων που προέρχονται από τον Ωκεανό, αποδίδοντας σε καθένα από αυτά την κατάλληλη καθαρότητα της κίνησης που εκ φύσεως του ταιριάζει, καθαρότητα λόγω της οποίας καθετί, είτε κινεί τον εαυτό του είτε κινεί άλλα, με ιδιαίτερο τρόπο.
Οι
συμπαντικές συχνότητες ( δονήσεις ), διαποτίζουν όλες τις κινήσεις του
υδάτινου στοιχείου το οποίο στην συνέχεια εμποτίζει κάθε μορφή γήινης
ζωής με τα συμπαντικά γεγονότα.
Είναι τόσο απέραντη η κίνηση μέσα στό υδάτινο στοιχείο που περιβάλλει την γή, ώστε μπορούμε να θεωρήσουμε πως το σύνολο του νερού του πλανήτη συνιστά ένα όργανο διαμεσολάβησης ανάμεσα στο Σύμπαν και την Γη, που την εντάσσει στην πορεία των συμπαντικών γεγονότων και την καθιστά συμμέτοχό τους.
Είναι τόσο απέραντη η κίνηση μέσα στό υδάτινο στοιχείο που περιβάλλει την γή, ώστε μπορούμε να θεωρήσουμε πως το σύνολο του νερού του πλανήτη συνιστά ένα όργανο διαμεσολάβησης ανάμεσα στο Σύμπαν και την Γη, που την εντάσσει στην πορεία των συμπαντικών γεγονότων και την καθιστά συμμέτοχό τους.
Με
οποιαδήποτε μορφή και αν εμφανίζεται το κινούμενο νερό, φωταγωγείται
από τον κόσμο των αστέρων. Μεταμορφώνεται σε εικόνα της ροής,
εμποτισμένη με τους ρυθμούς του αστρικού κόσμου.
Το νερό ρέει και κυκλοφορεί ακατάπαυστα πάνω και μέσα στην γη όπως ακριβώς το αίμα στον ανθρώπινο οργανισμό και μεταφέρει τις ζωογόνες ενέργειες.
Το νερό ρέει και κυκλοφορεί ακατάπαυστα πάνω και μέσα στην γη όπως ακριβώς το αίμα στον ανθρώπινο οργανισμό και μεταφέρει τις ζωογόνες ενέργειες.
Ο
φυτικός κόσμος παίζει ένα ξεχωριστό ρόλο στη μεγάλη κυκλοφορία του. Τα
φυτά είναι αγγειακά συστήματα μέσα από τα οποία το νερό, ρέει σε ζωντανή
αλληλεπίδραση με την ατμόσφαιρα. Το νερό υπάρχει στην ατμόσφαιρα και
στις τρεις φάσεις του: υδρατμοί (αέρια φάση), σταγόνες (υγρή φάση) και
χιόνι (πάγος, στερεά φάση). Η γη, τα φυτά και η ατμόσφαιρα δημιουργούν
ένα μεγάλο οργανισμό, όπου το νερό ρέει σαν ζωντανό αίμα.
Το νερό χάρη στις πολυδομικές αλλαγές, είναι ικανό να συσσωρεύει μέσα του την παραμικρή ενεργειακή αλλαγή που παράγεται από το περιβάλλον του, για να τη χρησιμοποιήσει με τη σειρά του επίσης, για άλλη μία από τις αλλαγές του.
Το νερό χάρη στις πολυδομικές αλλαγές, είναι ικανό να συσσωρεύει μέσα του την παραμικρή ενεργειακή αλλαγή που παράγεται από το περιβάλλον του, για να τη χρησιμοποιήσει με τη σειρά του επίσης, για άλλη μία από τις αλλαγές του.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΝ ΜΕΣΟΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
Στα
Ελευσίνια Μυστήρια το κυριότερο μέρος από την εξωτερική μύηση ήταν οι
καθαρμοί και οι εξαγνισμοί, τα ονομαζόμενα καθάρσια ή και καθαρμοί. Οι
μυούμενοι μετά από προσφορά θυσίας πήγαιναν στα νερά του ποταμού
‘Ιλισσός’ καθαρίζονταν από τα μιάσματα με τη βοήθεια ειδικού ιερέα που
λεγόταν «Υδρανός». Τη δεύτερη ημέρα της διαδικασίας της μύησής τους
(«Άλαδαι Μύσται»), περνούσαν με πομπή προς τη θάλασσα για τους
αναγκαίους καθαρμούς.
Το 2.000 π.Χ. οι Βαβυλώνιοι είχαν συνδέσει την έννοια του γιατρού με «αυτόν που γνώριζε πολύ καλά το νερό».
Στην ελληνική μυθολογία αναφέρονται συχνά οι θαυματουργές θεραπευτικές ιδιότητες πολλών πηγών και το 5ο π.Χ. αιώνα. Η αφιέρωση αυτή προς το ιαματικό νερό εκφράζεται με την ίδρυση των Ασκληπιείων που κτίζονταν κοντά στις ιαματικές πηγές.
Ο Ιπποκράτης θεωρείται ο θεμελιωτής της ιατρικής επιστήμης και πατέρας της υδροθεραπείας. Ασχολήθηκε πολύ με τα διάφορα φυσικά νερά, που τα διέκρινε σε ελώδη, εννοώντας τα νερά που υπάρχουν στα έλη και στις λίμνες, σε όμβρια, που σχηματίζονται από τη βροχή και σε εκείνα που αναβλύζουν από πετρώματα, δηλ. τα μεταλλικά.
Το 2.000 π.Χ. οι Βαβυλώνιοι είχαν συνδέσει την έννοια του γιατρού με «αυτόν που γνώριζε πολύ καλά το νερό».
Στην ελληνική μυθολογία αναφέρονται συχνά οι θαυματουργές θεραπευτικές ιδιότητες πολλών πηγών και το 5ο π.Χ. αιώνα. Η αφιέρωση αυτή προς το ιαματικό νερό εκφράζεται με την ίδρυση των Ασκληπιείων που κτίζονταν κοντά στις ιαματικές πηγές.
Ο Ιπποκράτης θεωρείται ο θεμελιωτής της ιατρικής επιστήμης και πατέρας της υδροθεραπείας. Ασχολήθηκε πολύ με τα διάφορα φυσικά νερά, που τα διέκρινε σε ελώδη, εννοώντας τα νερά που υπάρχουν στα έλη και στις λίμνες, σε όμβρια, που σχηματίζονται από τη βροχή και σε εκείνα που αναβλύζουν από πετρώματα, δηλ. τα μεταλλικά.
Η
υδροθεραπεία είναι ιδιαίτερα σημαντική για την αντιμετώπιση πολλαπλών
παθήσεων. Στη σημερινή εποχή η λουτροθεραπεία εξελίσσεται λαμβάνοντας τη
μορφή του ‘Ιαματικού Τουρισμού’. Μια από τις σημαντικότερες συνθήκες
υγείας του οργανισμού είναι η ισορροπία των διαφόρων δομών νερού σε
αυτό. Κατά τη φυσιολογική τους λειτουργία όλοι οι ιστοί και τα όργανά
του παράγουν συγκεκριμένες δομές νερού.
Λόγω της ζωτικής δύναμης, οι δομές αυτές βρίσκονται σε βέλτιστη ισορροπία στην κατάσταση υγείας. Σε περίπτωση νόσου αυτή η αρμονία διαταράσσεται. Ουσιαστικά διαταράσσεται η παραγωγή κάποιων απαραίτητων δομών νερού, και συμβαίνει αναλογικά, εκτροπή παραγωγής προς κάποιες άλλες, ώστε ο οργανισμός να απαντήσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις νέες συνθήκες.
Συχνά αναγνωρίζονται στο νερό θεραπευτικές ιδιότητες, υπάρχουν πηγές που αναβλύζουν ραδιούχα ή θειούχα στοιχεία και μεγάλες ποσότητες αλάτων και ιόντα μετάλλων, που λειτουργούν για θεραπευτικούς σκοπούς από την αρχαιότητα έως και σήμερα. Τα ‘φορτισμένα’ νερά των ιαματικών πηγών δίνουν έως και στις μέρες μας, σε εκατομμύρια ανθρώπους, τη λύση στα προβλήματα των ασθενειών τους.
Στη σύγχρονη εποχή μαθαίνουμε πως, χρησιμοποιείται νερό από ειδική πηγή για τη θεραπεία των ματιών, ενώ η ίδια θεραπευτική πηγή στα ανθοϊάματα του Μπαχ έχει διαφορετικού είδους θεραπευτικά αποτελέσματα. Το νερό χρησιμοποιείται και στην ομοιοπαθητική κατά τη διάρκεια της δυναμικοποίησης ενός ομοιοπαθητικού φαρμάκου, για το οποίο απαιτείται η αραίωση με νερό. Με τη χρήση του ομοιοπαθητικού φαρμάκου μεταφέρεται μια πληροφορία προς τη ζωτική δύναμη του οργανισμού (αφού το φάρμακο μεταφέρει τη ‘μνήμη’ της αρχικής ουσίας). Με αυτή την πληροφορία δίνεται η δυνατότητα στη ζωική δύναμη να αποκαταστήσει την ισορροπία των δομών του νερού και να επιτευχθεί με ήπιο και αποτελεσματικό τρόπο η υγεία.
Στη σημερινή Ρωσία, αλλά και αλλού, χρησιμοποιούν πρωτοπόρες τεχνικές που στηρίζουν τη γέννηση μέσα σε χλιαρό νερό. Το χλιαρό και ευχάριστο νερό απαλύνει τις τραυματικές επιδράσεις της γέννας, κάτι που είναι ευεργετικό τόσο για τη μητέρα όσο και για το παιδί. Αυτός ο τύπος γέννας παρέχει στο νεογέννητο μια ήπια μετάβαση. Το μωρό «πλέει» στο νερό, ένα περιβάλλον συγγενές με εκείνο του εμβρυικού υγρού. Αντί να σοκάρεται από τα φώτα και τους θορύβους ενός εχθρικού περιβάλλοντος, η υγρή γέννηση δίνει στο μωρό χρόνο να προσαρμοστεί στο νέο του περιβάλλον.
ΣΩΜΑ – ΝΕΡΟ – ΨΥΧΗ
Το σώμα μας λόγω τής αδρής του υφής για να συνδεθεί με την ψυχή μας χρειάζεται ένα άλλο μέσο εύπλαστο μέ περισσότερες δυναμικές-ενεργειακές ιδιότητες . Αυτό είναι το νερό.!!!!! Κατά συνέπεια ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της ψυχής μας καί τους σώματος μας είναι τό νερό πού ενυπάρχει παντού μέσα στό σώμα μας.
Οι αλλαγές πού τελούνται στό νερό μας τίς αντιλαμβανόμαστε ως συναίσθημα.
Το νερό μας είναι το μέσον απο το οποίο δεχόμαστε τις συμπαντικές συχνότητες γιατί βρισκόμαστε σαν ένας οργανισμός με το υδάτινο στοιχείο που εμπεριέχει ο πλανήτης μας…
Και εκτός απο τις συμπαντικές επιρροές κάθε τί πού συμβαίνει στόν περιβάλλοντα χώρο, επηρεάζει τήν ψυχή μας. Οι εικόνες, η μουσική, η ομιλία αποτυπώνονται μέσω του νερού στήν ψυχή μας καί αναλόγως τήν επηρεάζουν.
Ο Πλάτων στούς «Νόμους» απαγορεύει αυστηρώς μερικές από τίς μουσικές κλίμακες διότι γνωρίζει ότι ἡ μουσική επηρεάζει τήν ψυχή. Ο Αριστοτέλης επίσης στό έργο του «Πολιτικά» θεωρεί ως πρωτεύων μάθημα τήν μουσική γιά τήν καλλιέργεια τής ψυχής. Τά αγάλματα, η αρχιτεκτονική, ο περιβάλλον χώρος επηρεάζουν τήν ψυχή γιά αυτό οι προγονοί μας έδιναν μεγάλη σημασία. Συνεπώς γιά νά μπορέσουμε νά καταλάβουμε τούς νόμους τής ψυχής , οφείλουμε πρωτίστως νά κατανοήσωμε τά μυστικά του νερού.!!!!!!!!!!
Λόγω της ζωτικής δύναμης, οι δομές αυτές βρίσκονται σε βέλτιστη ισορροπία στην κατάσταση υγείας. Σε περίπτωση νόσου αυτή η αρμονία διαταράσσεται. Ουσιαστικά διαταράσσεται η παραγωγή κάποιων απαραίτητων δομών νερού, και συμβαίνει αναλογικά, εκτροπή παραγωγής προς κάποιες άλλες, ώστε ο οργανισμός να απαντήσει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις νέες συνθήκες.
Συχνά αναγνωρίζονται στο νερό θεραπευτικές ιδιότητες, υπάρχουν πηγές που αναβλύζουν ραδιούχα ή θειούχα στοιχεία και μεγάλες ποσότητες αλάτων και ιόντα μετάλλων, που λειτουργούν για θεραπευτικούς σκοπούς από την αρχαιότητα έως και σήμερα. Τα ‘φορτισμένα’ νερά των ιαματικών πηγών δίνουν έως και στις μέρες μας, σε εκατομμύρια ανθρώπους, τη λύση στα προβλήματα των ασθενειών τους.
Στη σύγχρονη εποχή μαθαίνουμε πως, χρησιμοποιείται νερό από ειδική πηγή για τη θεραπεία των ματιών, ενώ η ίδια θεραπευτική πηγή στα ανθοϊάματα του Μπαχ έχει διαφορετικού είδους θεραπευτικά αποτελέσματα. Το νερό χρησιμοποιείται και στην ομοιοπαθητική κατά τη διάρκεια της δυναμικοποίησης ενός ομοιοπαθητικού φαρμάκου, για το οποίο απαιτείται η αραίωση με νερό. Με τη χρήση του ομοιοπαθητικού φαρμάκου μεταφέρεται μια πληροφορία προς τη ζωτική δύναμη του οργανισμού (αφού το φάρμακο μεταφέρει τη ‘μνήμη’ της αρχικής ουσίας). Με αυτή την πληροφορία δίνεται η δυνατότητα στη ζωική δύναμη να αποκαταστήσει την ισορροπία των δομών του νερού και να επιτευχθεί με ήπιο και αποτελεσματικό τρόπο η υγεία.
Στη σημερινή Ρωσία, αλλά και αλλού, χρησιμοποιούν πρωτοπόρες τεχνικές που στηρίζουν τη γέννηση μέσα σε χλιαρό νερό. Το χλιαρό και ευχάριστο νερό απαλύνει τις τραυματικές επιδράσεις της γέννας, κάτι που είναι ευεργετικό τόσο για τη μητέρα όσο και για το παιδί. Αυτός ο τύπος γέννας παρέχει στο νεογέννητο μια ήπια μετάβαση. Το μωρό «πλέει» στο νερό, ένα περιβάλλον συγγενές με εκείνο του εμβρυικού υγρού. Αντί να σοκάρεται από τα φώτα και τους θορύβους ενός εχθρικού περιβάλλοντος, η υγρή γέννηση δίνει στο μωρό χρόνο να προσαρμοστεί στο νέο του περιβάλλον.
ΣΩΜΑ – ΝΕΡΟ – ΨΥΧΗ
Το σώμα μας λόγω τής αδρής του υφής για να συνδεθεί με την ψυχή μας χρειάζεται ένα άλλο μέσο εύπλαστο μέ περισσότερες δυναμικές-ενεργειακές ιδιότητες . Αυτό είναι το νερό.!!!!! Κατά συνέπεια ο συνδετικός κρίκος μεταξύ της ψυχής μας καί τους σώματος μας είναι τό νερό πού ενυπάρχει παντού μέσα στό σώμα μας.
Οι αλλαγές πού τελούνται στό νερό μας τίς αντιλαμβανόμαστε ως συναίσθημα.
Το νερό μας είναι το μέσον απο το οποίο δεχόμαστε τις συμπαντικές συχνότητες γιατί βρισκόμαστε σαν ένας οργανισμός με το υδάτινο στοιχείο που εμπεριέχει ο πλανήτης μας…
Και εκτός απο τις συμπαντικές επιρροές κάθε τί πού συμβαίνει στόν περιβάλλοντα χώρο, επηρεάζει τήν ψυχή μας. Οι εικόνες, η μουσική, η ομιλία αποτυπώνονται μέσω του νερού στήν ψυχή μας καί αναλόγως τήν επηρεάζουν.
Ο Πλάτων στούς «Νόμους» απαγορεύει αυστηρώς μερικές από τίς μουσικές κλίμακες διότι γνωρίζει ότι ἡ μουσική επηρεάζει τήν ψυχή. Ο Αριστοτέλης επίσης στό έργο του «Πολιτικά» θεωρεί ως πρωτεύων μάθημα τήν μουσική γιά τήν καλλιέργεια τής ψυχής. Τά αγάλματα, η αρχιτεκτονική, ο περιβάλλον χώρος επηρεάζουν τήν ψυχή γιά αυτό οι προγονοί μας έδιναν μεγάλη σημασία. Συνεπώς γιά νά μπορέσουμε νά καταλάβουμε τούς νόμους τής ψυχής , οφείλουμε πρωτίστως νά κατανοήσωμε τά μυστικά του νερού.!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου