Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Οι ληστές και δολοφόνοι του χθες και του σήμερα.

 

Κοινωνία αυτό είσαι σήμερα μια πόρνη, μια πρόστυχη και δεν μπορείς να κρυφτείς άλλο.

Αλήθεια με ποιο σύνταγμα θα κρίνουμε τι είναι ληστεία και τι δολοφονία;

Διαβάζω ότι συμπαραστέκονται στου ληστές  τραπεζών-τρομοκράτες  και σκίζουν τα ιμάτια τους οι νομοταγείς πολίτες‼!
Αλήθεια από πού βγαίνει  και κάτω από ποιο σύνταγμα ότι αυτοί που κρίνουν και δικάζουν  σήμερα  είναι νομοταγείς;;;
Αλήθεια σήμερα ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ληστές δολοφόνοι οι νεαροί; ή οι τραπεζίτες και οι επίσημοι θεματοφύλακες του συντάγματος πολιτική και δικαστική εξουσία;
Με ποια μέτρα και σταθμά κρίνουμε σήμερα  τι είναι νόμιμο και τι παράνομο και κάτω από ποιο σύνταγμα και ποια  κοινωνία;

Κοινωνία είσαι σάπια και υποκρίτρια, είσαι διπρόσωπη και θανατηφόρα πρόστυχη!

Κοινωνία είσαι σάπια, κρύβεις τις προσωπικές σου φιλοδοξίες κάτω από σάπιες και σαθρές δικαιολογίες!

Σάπια κοινωνία…  ληστής και δολοφόνος είναι αυτός που συμπεριφέρεται κατά της κοινωνίας που έχει φροντίσει να παρέχει στον λαό της την αληθινή παιδεία, υγεία, εργασία, αληθινή εκλογή των αρίστων ηγετών της  στην εξουσία και στην διακυβέρνηση της χώρας, στην σωστή λειτουργία του τραπεζικού συστήματος, του σεβασμού στην ελευθερίας του διπλανού μας, της διαφορετικής άποψης και της ελεύθερης επιλογής του θρησκευτικού του πιστεύω και όχι υποχρεωτικά και εκβιαστικά από το σύνταγμα,  που ενώ μιλά για την ελευθερία του να επιλέγει ο κάθε πολίτης ελεύθερα τι να πιστεύει, του το επιβάλει!

Σε  ένα πολίτευμα, σε μια διακυβέρνηση από κατοχική κυβέρνηση που έχει καταπατήσει και αλλοιώσει το σύνταγμα, σε εξουσία και ηγέτες προδότες και απατεώνες, σε τραπεζίτες αιμοδιψείς ύαινες!  Ποιος είναι τελικά ο δολοφόνος και ληστής;;;;

Κοινωνία είσαι σάπια, πόρνη, είσαι σαν τις πόρνες που φωνάζουν ότι γαμιόνται για το παιδί τους‼
Κοινωνία σήμερα δεν είσαι ικανή να κρίνεις ποιοι είναι οι ληστές και ποιοι  δολοφόνοι;;;
Η δολοφονική  πολιτική και δικαστική εξουσία κρίνει τους πεινασμένους και δυστυχισμένους δικά της θύματα, σε ληστές και δολοφόνους‼!
Κοινωνία είσαι σάπια και οδηγείσαι με μαθηματική ακρίβεια στον εμφύλιο και αφανισμό σου!

Εγώ κοινωνία θα σκοτώσω για να γιατρέψω το παιδί μου, θα σκοτώσω για να ταΐσω το παιδί μου, έχω αυτό το δικαίωμα από την φύση, την αυτοσυντήρηση και αυτοπροστασία, από την λογική και έχω αυτό το δικαίωμα σάπια κοινωνία γιατί δεν είμαι τεμπέλης, εσύ μου στερείς το δικαίωμα να εργαστώ και να είμαι νόμιμος πολίτης, εσύ με σκοτώνεις σάπια κοινωνία και έχω το δικαίωμα να αμυνθώ με οποιοδήποτε τρόπο έναντι των δολοφονών μου με όποιο προσωπείο και αν εμφανίζονται

Σάπια κοινωνία θα σε σκοτώσω πριν με σκοτώσεις και αν δεν το κάνω για μένα θα το κάνω για τα παιδιά μου, για την πατρίδα μου!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
 
http://www.arxaiaithomi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters