Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ......

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Στο σχέδιο νόμου «Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκίνητα (Νέα ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης μέχρι εννέα (9) θέσεων) και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης (Μ.Δ.Χ) »



Α’ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου επιδιώκεται η αναμόρφωση του θεσμικού  πλαισίου που διέπει την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς με επιβατηγά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα καθώς και η εισδοχή νέων μορφών παροχής υπηρεσιών μεταφοράς και εξυπηρέτησης του κοινού, κατά τρόπο ώστε αφενός μεν να διασφαλίζεται η προστασία του δημοσίου συμφέροντος και ο δημόσιος χαρακτήρας της άδειας λειτουργίας για την άσκηση της παρεχόμενης υπηρεσίας, αφετέρου δε το νέο αυτό θεσμικό πλαίσιο να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και ανάγκες του πολίτη – επιβάτη.

Ειδικότερα, με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου επιδιώκεται :
Α. Η, κατ΄ εφαρμογή του προτεινόμενου θεσμικού πλαισίου, διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα της άδειας λειτουργίας ΤΑΞΙ  και η προάσπιση της δημόσιας περιουσίας που αυτές συνιστούν
B. Η δημιουργία των θεσμικών προϋποθέσεων που διασφαλίζουν την ελεύθερη πρόσβαση στο επάγγελμα κατ΄ εφαρμογή των επιταγών της αρχής της επαγγελματικής ελευθερίας του άρθρου 5 παρ.1 του Συντάγματος
Γ. Η θέσπιση κανονιστικού πλαισίου για την οργάνωση παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με επιβατηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης – Νέα Ταξί καθώς και για την εξυπηρέτηση του κοινού με επιβατηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης μέχρι 9 θέσεων και μοτοσυκλέτες δημόσιας χρήσης με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
Δ. Η εξαφάνιση φαινομένων αγοραπωλησίας αδειών λειτουργίας ΤΑΞΙ  υπό συνθήκες αδιαφάνειας – («μαύρης αγοράς») και η πάταξη εστιών  φοροδιαφυγής
Ε. Η εισδοχή στην αγορά νέων υπηρεσιών εξυπηρέτησης με θετική συμβολή  στην δημιουργία συνθηκών ποιοτικού τουρισμού και με άμεσες συνέπειες στην ενίσχυση της απασχόλησης και την δημιουργία θέσεων εργασίας υπό όρους ισότιμης και δίκαιης πρόσβασης

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
 
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑΞΙ ....... PDF Εκτύπωση
Σχέδιο νόμου «Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκίνητα (Νέα ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης μέχρι εννέα (9) θέσεων) και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης (Μ.Δ.Χ) ».


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’
Οργάνωση παροχής υπηρεσιών
Άρθρο 1.
Βασικοί κανόνες.


1.- Δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά προσώπων με επιβατηγά αυτοκίνητα μέχρι εννέα (9) θέσεων (Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης - Ε.Δ.Χ.) και  με μοτοσυκλέτες δύο (2) θέσεων (Μοτοσυκλέτες Δημόσιας Χρήσης - Μ.Δ.Χ.) μέσω του δημόσιου οδικού δικτύου της χώρας χορηγείται από το κράτος.
2.- Το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών για τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. ασκείται από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε) που συστήνονται και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής νομοθεσίας, κατέχουν άδεια για την παροχή αυτή με αδειούχους οδηγούς και έχουν στην κυριότητα ή νόμιμη κατοχή τους Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτες Δ.Χ., κατά τα ειδικότερα  οριζόμενα στις επόμενες διατάξεις.
3.- Το ίδιο δικαίωμα παρέχεται σε εταιρείες των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) που ιδρύουν στη χώρα υποκατάστημα με αντικείμενο τη μεταφορά επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή /και μοτοσυκλέτες Δ.Χ., οι οποίες πληρούν τις λοιπές προϋποθέσεις του παρόντος νόμου.


Άρθρο 2.
Γενικοί ορισμοί.


Για τους σκοπούς του νόμου αυτού:
1.- Παροχή υπηρεσιών στο κοινό με επιβατηγά αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.), συνιστά η μεταφορά με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα προσώπων με τις αποσκευές τους έναντι ανταλλάγματος που καθορίζεται, αναλόγως της κατηγορίας της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, είτε κανονιστικώς είτε ελευθέρως από τους συμβαλλομένους.
2.- Παροχή υπηρεσιών στο κοινό με μοτοσυκλέτα δημόσιας χρήσης (Μ.Δ.Χ.), συνιστά η μεταφορά με μοτοσυκλέτα Δ.Χ. προσώπου, χωρίς αποσκευές, έναντι ανταλλάγματος που καθορίζεται, ελευθέρως από τους συμβαλλομένους.
3. - Πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών - ιδιοκτήτης αυτοκινήτων Ε.Δ.Χ. ή/και μοτοσυκλετών είναι οι Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και οι Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε), στις οποίες περιλαμβάνονται και οι μονοπρόσωπες, που συστήνονται και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 και έχουν, ως αντικείμενο δραστηριότητας την παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με τουλάχιστον, ένα (1) τέτοιο, αυτοκίνητο (Ε.Δ.Χ.) ή δύο (2) μοτοσυκλέτες Δ.Χ. της κυριότητάς τους ή τα οποία έχουν αγοράσει ή νομίμως κατέχουν με τον όρο παρακράτησης της κυριότητας από τον πωλητή μέχρι την αποπληρωμή του τιμήματος ή με χρηματοδοτική μίσθωση.
4.- Επιβατηγά δημόσιας χρήσης αυτοκίνητα (Ε.Δ.Χ.): είναι τα αυτοκίνητα που έχουν εκ κατασκευής έως εννέα (9) θέσεις, περιλαμβανομένης και της θέσης του οδηγού, προορίζονται δε να μεταφέρουν επιβάτες αναλόγως προς την κατηγορία τους.
5.- Μοτοσυκλέτες δημόσιας χρήσης (Μ.Δ.Χ.): είναι οι μοτοσυκλέτες που έχουν εκ κατασκευής τουλάχιστον δύο (2) θέσεις, περιλαμβανομένης και της θέσης του οδηγού και προορίζονται να μεταφέρουν επιβάτες.
6.- Κατηγορίες Ε.Δ.Χ.: Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα διακρίνονται σε: α) πέντε (5) θέσεων με μετρητή (ΤΑΞΙ) και β) μέχρι εννέα (9) θέσεων (ειδικής μίσθωσης -ΕΙΔΜΙΣΘ).
7.- Οδηγοί  Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών Δ.Χ.:
Το φυσικό πρόσωπο, προστηθείς από την εταιρεία – ιδιοκτήτρια του οχήματος ή της μοτοσυκλέτας, που είναι υπεύθυνο για τη λειτουργία του/της, καθώς και για την παροχή εξυπηρέτησης, όπως αυτή καθορίζεται κάθε φορά από τις διατάξεις του παρόντος και τους κανονισμούς λειτουργίας των (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών Δ.Χ.
8.- Ειδικό Σήμα Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες Δ.Χ.:
Ειδικό έντυπο (σήμα) επικόλλησης σε κάθε Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα Δ.Χ., βεβαιωτικό της νόμιμης λειτουργίας της εταιρείας παροχής υπηρεσιών  μεταφοράς επιβατών για ορισμένη χρονική περίοδο, το οποίο χορηγείται από τις αρμόδιες αρχές.
9. - Διαδρομή:
Η ακολουθητέα πορεία του Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέτας Δ.Χ. προς τον τόπο προορισμού που επιλέγει ο επιβάτης. Η κάθε διαδρομή εκτελείται με καταβολή του οριζόμενου κανονιστικώς κομίστρου ή του συμφωνημένου, αναλόγως της κατηγορίας του Ε.Δ.Χ., του συμφωνημένου δε για τις Μ.Δ.Χ., με το οποία παρέχεται η υπηρεσία μεταφοράς.
10.- Έναρξη - Τέλος διαδρομής: Η έναρξη της διαδρομής του μισθωμένου Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου ή της Μοτοσυκλέτας Δ.Χ. προκειμένου να υπολογίζεται το κόμιστρο ή το αντάλλαγμα της παρεχόμενης υπηρεσίας προσδιορίζονται ως εξής:



Περισσότερα...
 
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙ : ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΑΠΟ 15 ΩΣ 40.000 ΕΥΡΩ .... PDF Εκτύπωση

Δημοσιεύθηκε Τρίτη , 06/09/2011...

Απελευθερώνεται πλήρως η αγορά του ταξί, καθώς η πρόσβαση στην παροχή μεταφορικών υπηρεσιών δημοσίας χρήσης θα γίνεται από Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης και Ανώνυμες Εταιρείες που θα συσταθούν γι' αυτό τον σκοπό, ενώ καταργούνται τα πληθυσμιακά κριτήρια και ανοίγει «κλειδωμένο» μεταφορικό έργο, που θα εκτελείται από οχήματα Ειδικής Μίσθωσης.

Ειδικότερα, το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του ταξί, που παρουσιάστηκε το βράδυ της Τρίτης στο υπουργικό συμβούλιο από τον υπουργό Υποδομών, κ. Ι. Ραγκούση, δίνει στους αυτοκινητιστές προθεσμία έξι μηνών για να ανταλλάξουν δωρεάν τις παλαιές άδειες με νέες και προθεσμία τριών ετών για να στήσουν ΕΠΕ και ΑΕ.

Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι το δικαίωμα παροχής υπηρεσιών επιβατηγών αυτοκινήτων έως εννέα θέσεων και μοτοσικλετών θα παρέχεται μόνο από το κράτος.

Η σημερινή άδεια «σπάει» σε άδεια παροχής υπηρεσιών, που θα δίδεται ελεύθερα από το κράτος έναντι 15.000 έως 40.000 ευρώ και άδεια κυκλοφορίας που θα κοστολογείται έναντι 5.000 ευρώ.

Επίσης, ανοίγει η αγορά των οχημάτων Ειδικής Μίσθωσης (ΕΙΔ.ΜΙΣΘ), τα οποία θα λειτουργούν σε πανελλαδική βάση, μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου με ελεύθερο, προσυμφωνημένο κόμιστρο, αλλά δεν θα μπορούν να παίρνουν πελάτες από τον δρόμο ή τις πιάτσες.

Τα νέα ταξί θα έχουν έδρα τον Καλλικρατικό δήμο, την περιφέρεια Αττικής για την πρωτεύουσα και τη νομαρχιακή ενότητα Θεσσαλονίκης για την συμπρωτεύουσα. Τα ειδικής μίσθωσης οχήματα, όμως, θα έχουν δικαίωμα κυκλοφορίας σε όλη την χώρα. Ακόμη, αναμένεται υπουργική απόφαση του κ. Ραγκούση που θα μειώσει τα κόμιστρα των ταξί μεταξύ 10% και 20%.

Πλέον, οι άδειες αποκτούν δημόσιο χαρακτήρα καθώς θα ανήκουν στο ελληνικό κράτος ενώ ο κλάδος θα πρέπει να οργανωθεί σε εταιρείες καθώς δικαίωμα Αδειας Παροχής Υπηρεσιών (ΑΠΥ) Ταξί και μοτο-ταξί θα δίνεται μόνο σε εταιρείες ΕΠΕ και ΑΕ. Ολες οι άδειες θα ανανεώνονται κάθε 3 χρόνια , θα χορηγούνται σε όσους πληρούν τις προϋποθέσεις έναντι παραβόλου που θα κυμαίνεται μεταξύ 15.000 έως 40.000 ευρώ για αυτοκίνητα και 5-10.000 ευρώ για μοτοσυκλέτες ενώ οι άδειες δεν θα μπορούν να μεταβιβάζονται ή να κληρονομούνται. 



Επίσης, δεν θα υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός στην έκδοση νέων αδειών παρά μόνο σε ειδικές περιοχές για τις οποίες υπάρχει ήδη Συνταγματική πρόβλεψη. Παράλληλα, ανοίγει η αγορά της Ειδικής Μίσθωσης (ΕΙΔ.ΜΙΣΘ.) με οχήματα έως 9 θέσεων, πολυτελείας, με κράτηση μέσω τηλεφώνου ή internet χωρίς περιορισμό έδρας οχήματος και απαγόρευση επιβίβασης πελάτη από το δρόμο ή τις πιάτσες αλλά με ελεύθερη διαπραγμάτευση κομίστρου. Σε αυτή την κατηγορία θα υπαχθούν και τα δίκυκλα, δηλαδή μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης, η κυκλοφορία των οποίων θεσμοθετείται για πρώτη φορά. 



Κάθε νέο όχημα ειδικής μίσθωσης ή ταξί θα είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (EURO 5 κατ' ελάχιστον) ενώ θα διαθέτουν υποχρεωτικά πρόσβαση στο διαδίκτυο και την τηλεόραση. Παρέχεται επίσης η δυνατότητα μετατροπής οχημάτων Ειδικής Μίσθωσης (τα 9θέσια ταξί) ώστε να εξυπηρετούν ΑμΕΑ.



Στα κίτρινα ταξί το κόμιστρο θα συνεχίσει να καθορίζεται από το κράτος ενώ η πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σε μείωση του κομίστρου κατά 10%-20%, εκτιμάται ότι θα προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των αυτοκινητιστών. Επιπλέον, πρόκειται να παραχωρηθεί δωρεάν - χωρίς δηλαδή να καταβληθεί παράβολο- μισή άδεια ταξί σε όσους ήδη διαθέτουν σήμερα μισή άδεια (περίπου 6.500 κάτοχοι). 



Το σχέδιο νόμου δίνει όμως και σημαντικά κίνητρα στους υπάρχοντες ιδιοκτήτες ταξί και τους νυν οδηγούς προκειμένου να ανανεώσουν το στόλο τους. Συγκεκριμένα, για την αγορά νέου οχήματος και την αναβάθμιση του υπάρχοντος οι δικαιούχοι θα χρηματοδοτηθούν έως 100.000 ευρώ ανά άδεια από πρόγραμμα του ΕΣΠΑ ύψους 50 εκατ. ευρώ.



Φορολογικές ελαφρύνσεις προβλέπονται επίσης για τους ιδιοκτήτες ταξί που απέκτησαν ΑΠΥ ταξί τα τελευταία 3 έως 7 χρόνια το ύψος των οποίων μελετώνται σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών. Αντικείμενο διαβούλευσης αναμένεται να αποτελέσει το αν η ρύθμιση θα αφορά και την αγορά άδειας προ 3ετίας ή 7ετίας. Σημειώνεται ότι η άδεια λειτουργίας ταξί θα είναι αμεταβίβαστη και θα επιστρέφεται στο κράτος σε περίπτωση συνταξιοδότησης ή λήξης χρήσης της επιδιώκοντας με τον τρόπο αυτό να δοθεί ένα τέλος στη μαύρη αγορά που είχε αναπτυχθεί γύρω από την απόκτηση άδειας ταξί .



Οι υφιστάμενοι κάτοχοι αδειών θα μπορούν εντός εξαμήνου και με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών (λευκό ποινικό μητρώο,πιστοποιητικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, κλπ) να αντικαταστήσουν αδαπάνως τις παλαιές με καινούριες άδειες χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να συστήσουν εταιρείες ενώ αντικείμενο της διαβούλευσης που θα ακολουθήσει θα είναι το εάν εντός της επόμενης τριετίας έως την πρώτη ανανέωσή της θα πρέπει να έχουν συνενωθεί σε εταιρείες.



Όροι και προϋποθέσεις σύστασης και λειτουργίας εταιρειών

Η σύσταση εταιρείας περιορισμένης ευθύνης ή ανώνυμης για παροχή υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) ή/και με Μ.Δ.Χ. γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής νομοθεσίας ενώ η εταιρεία που έχει στην κυριότητα ή νόμιμη κατοχή της παραπάνω από τρία αυτοκίνητα Ε.Δ.Χ. ή δέκα οχήματα (αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ) υποχρεούται να διαθέτει κατάλληλους ιδιόκτητους ή μισθωμένους χώρους στάθμευσης, του συνόλου των οχημάτων ή/ και των μοτοσυκλετών της. 



Για την άσκηση του δικαιώματος παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή/και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. απαιτείται άδεια που χορηγείται από την υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιφέρειας της έδρας της εταιρείας . Μεταξύ των προϋποθέσεων για την χορήγηση των Α.Π.Υ είναι η αξιοπιστία και η επαγγελματική επάρκεια των διαχειριστών ή διευθύνοντων συμβούλων των επιχειρήσεων.



Η Άδεια Παροχής Υπηρεσιών ισχύει για μία τριετία, δεν μεταβιβάζεται και ανακαλείται, μετά από προηγούμενη ακρόαση εταιρείας, εάν διαπιστωθεί ότι αυτή δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, για οποιοδήποτε λόγο, έστω και με ένα αυτοκίνητο ή μία μοτοσυκλέτα, επί χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών. 


Σε αυτή την περίπτωση, ανακολούνται αυτοδικαίως όλες οι άδειες κυκλοφορίας που έχουν εκδοθεί στο όνομα της εταιρείας, η οποία υποχρεούται να τις παραδώσει με τις πινακίδες των οχημάτων και μοτοσυκλετών στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας εντός πέντε ημερών από την επίδοση σ’ αυτήν της σχετικής διαπιστωτικής πράξης. Όλες οι εταιρείες θα πρέπει να τηρούν ιστοσελίδα στην οποία να αναρτούν τα στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση έδρας, τηλέφωνα, ΦΑΞ, κλπ), του ισχύοντος τιμοκαταλόγου ενώ οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των εταιρειών ΕΔΧ (ΤΑΞΙ, ΕΙΔΜΙΣΘ) ή / και ΜΔΧ γνωστοποιούνται στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και τηρούνται σε ειδικό χώρο του δικτυακού τόπου υπουργείου.



Δικαιολογητικά χορήγησης άδειας ταξί


Για την χορήγηση Άδειας Παροχής Υπηρεσιών με ΕΔΧ αυτοκίνητο (ΤΑΞΙ - ΕΙΔ.ΜΙΣΘ) ή μηχανή Δ.Χ απαιτείται εκτός από την αίτηση της ενδιαφερόμενης εταιρείας προς την υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας, παράβολο υπέρ Δημοσίου, ύψους (πρόταση για15.000 έως 40.000) ευρώ για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για ένα ΕΔΧ αυτοκίνητο και 5.000 ευρώ για την αρχική χορήγηση της Α.Π.Υ και αυτοδικαίως για μία μοτοσικλέτα. 



Για την ανανέωση της Α.Π.Υ. το παράβολο ορίζεται σε 200 ευρώ ανά αυτοκίνητο και 20 ευρώ ανά μοτοσυκλέτα και για την έκδοση των νέων αδειών κυκλοφορίας των ταξί, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλλουν επιπλέον 5.000 ευρώ για κάθε όχημα και 1.000 ευρώ για κάθε μοτοσυκλέτα. 


Επίσης, απαιτούνται μεταξύ άλλων, ΦΕΚ δημοσίευσης καταστατικού , πιστοποιητικά ότι δεν τελούν η εταιρεία και οι εταίροι αυτής σε πτώχευση, αποσπάσματα ποινικού μητρώου γενικής χρήσης ,πιστοποιητικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας καθώς και πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας του Διαχειριστή της Ε.Π.Ε. ή του Διευθύνοντος Συμβούλου της Α.Ε.



Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων Ταξί- Αντικατάσταση 


Τα νέα ταξί θα φέρουν διακριτική φωτιζόμενη πινακίδα, μεγαλύτερου μεγέθους από τα υπάρχοντα και λωρίδα διαφορετικού χρώματος προκειμένου να ξεχωρίζουν στο δρόμο. Όσα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ταξί έχουν έδρα την Αττική και την Θεσσαλονίκη θα αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 10 ετών ενώ για τις υπόλοιπες περιοχές και πόλεις, η απόσυρση θα γίνεται στα 15 έτη. Τα όρια απόσυρσης υπολογίζονται από το έτος της πρώτης κυκλοφορίας τους.



Ελεγχος της αγοράς ταξί 


Τον έλεγχο της λειτουργίας της αγοράς καθώς επίσης και τη διασφάλιση συνθηκών ελεύθερου ανταγωνισμού για την αποφυγή καρτέλ θα αναλάβει ειδική επιτροπή (Παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ. Αυτοκινήτων και ΜΔΧ,) η οποία θα παρακολουθεί και την ροή απόδοσης των νέων αδειών.



Τα επτά μέλη της επιτροπής θα έχουν την υποχρέωση να καταγγέλλουν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού τυχόν παρατυπίες. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, η Επιτροπή είναι υποχρεωμένη να υποβάλλει στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων τον Ιανουάριο κάθε έτους προτάσεις για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων έχουν προκύψει στην νε λόγω αγορά και ειδικά για την ρύθμιση ροής εκδόσεως νέων αδειών κυκλοφορίας ΕΔΧ αυτοκινήτων. 


Μητρώο Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων


Για τον πλήρη έλεγχο της αγοράς στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών κάθε περιφέρειας θα τηρείται μητρώο παρόχων υπηρεσιών μεταφοράς με Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ή Μ.Δ.Χ και αδειών κυκλοφορίας Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων και ΜΔΧ.Ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να ενημερώνει την αρμόδια υπηρεσία που τηρεί το Μητρώο αδειών Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων σε κάθε περίπτωση αλλαγής των στοιχείων ή αντικατάστασης του αυτοκινήτου με νέο ενώ κάθε Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητο και ΜΔΧ θα φέρει ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα.



Το περιεχόμενο και ο τύπος αυτού, η διαδικασία χορήγησης, οι όροι, οι προϋποθέσεις και ο φορέας χορήγησης και ανανέωσής του και κάθε σχετικό θέμα καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Μεταφορών. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, οι εταιρείες και οι ιδιοκτήτες ταξί θα μπορούν να αλλάζουν έδρα μόνο μετά τη συμπλήρωση, τουλάχιστον, ενός έτους συνεχούς λειτουργίας στην αρχική έδρα τους. Με κοινή απόφαση των Περιφερειαρχών θα επιτρέπεται η μεταστάθμευση των ταξί από την έδρα τους σε άλλη διοικητική Περιφέρεια για τα χρονικά διαστήματα από 1ης Ιουνίου μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου και από 1ης Δεκεμβρίου μέχρι τέλους Φεβρουαρίου του επόμενου έτους (για την εξυπηρέτηση του τουρισμού).

http://www.taxi-agency.com/site/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters