Η Κυβέρνηση συνηθισμένη πια στο δόγμα του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" και στη λογική του "πονάει δόντι,κόβει κεφάλι" δεν δίστασε δια του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων να φέρει στη Βουλή τροπολογία με την οποία βαφτίζει τροχαία παράβαση τη μη πληρωμή διοδίων.
Μόλις οι ΠαραχωρησιούχοιΜεγαλοκατασκευαστές στα Ελληνικά) ζήτησαν την άμεση παρέμβαση της Αστυνομίας σε περιπτώσεις πολιτών που δεν καταβάλλουν διόδια ο "αρχι-τζαμπατζής" υπουργός έσπευσε να καταθέσει τροπολογία στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.
Μια τροπολογία, "εξώγαμο" τέκνο της Κυβέρνησης των...Κοινοπραξιών από "βιασμό" του άρθρου 29 του Κ.Ο.Κ.,που επισείει βαρύτατες ποινές για τους παραβάτες (πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας, διπλώματος και πινακίδων). (
Αντί να φωνάξουν τις εταιρίες στις οποίες παραχώρησαν τις Εθνικές οδούς και να συζητήσουν πως θα βελτιώσουν προς όφελος του Ελληνικού λαού τη σύμβαση του Σουφλιά βρήκαν την εύκολη λύση του Κ.Ο.Κ. Χρησιμοποιώντας την κολυμβήθρα κάθε παρανομίας, το Ελληνικό κοινοβούλιο δια της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ευελπιστούν να ανακόψουν το κίνημα "Δεν πληρώνω" των πολιτών που το βλέπουν να παίρνει απρόβλεπτες διαστάσεις.
Παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου η Κυβέρνηση γίνεται αρωγός των κοινοπραξιών ξεζουμίζοντας τους Έλληνες πολίτες.Στις πρώην Εθνικές οδούς (τώρα έχουν ονοματεπώνυμο) συναντάς πιο πολλούς σταθμούς διοδίων παρά βενζινάδικα. Για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ (Κόρινθος-Καλαμάτα) αυτή τη στιγμή που ο δρόμος είναι έτοιμος μέχρι τη Μεγαλόπολη έχουν φτιάξει πέντε σταθμούς διοδίων εκ των οποίων λειτουργούν οι τρεις.
Με το ρολόι κάθε δεκατρία λεπτά και διόδια σε μια διαδρομή 120 χλμ. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος ως την Καλαμάτα (175χλμ) πόσα διόδια θα έχει; Ήμαρτον κύριοι! είναι τρελό, εξωπραγματικό! Δεν το βλέπετε;
Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρέπει να πληρώνουμε τα διόδια, από που κι ως που μωρέ η οφειλή σ' έναν ιδιώτη μπορεί να είναι τροχαία παράβαση;
Ισχυρίζονται πως το κράτος χάνει έσοδα από το ΦΠΑ των διοδίων κι αυτό είναι σωστό αλλά...
Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα από το λαθρεμπόριο, που γίνεται μπροστά στα μάτια του, με την πώληση μαϊμού CD, DVD, ενδυμάτων και λοιπών αγαθών; Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα και θα χάνει από τις νόμιμες μεν πλασματικές δε αποδείξεις;
Και κάτι ακόμα αν θέλει το κράτος να μη χάνει έσοδα από τα διόδια: ας υποχρεώσουν τους Παραχωρησιούχους να καταβάλουν το ΦΠΑ κι ας μη τον έχουν εισπράξει, όπως ακριβώς γίνεται με όλους τους επιχειρηματίες που έχουν εκδώσει τιμολόγιο πώλησης κι ας τους αφήσουν να τρέχουν στα δικαστήρια με τον κάθε ένα από εμάς να εισπράξουν το αντίτιμο των διοδίων.
Δεν το κάνουν όμως γιατί βρωμάει μπαρούτι! Προέχουν τα συμφέροντα των Μεγαλοκατασκευαστών.
Ως συνήθως στις τάξεις του ΠΑΣΟΚ ακούγονται και πάλι φωνές διαμαρτυρίας κατά τη συζήτηση στο ΚΤΕ Μεταφορών (πχ ο βουλευτής Κοζάνης Πάρις Κουκουλόπουλος και η βουλευτής Φθιώτιδος Τώνια Αντωνίου που φοβούνται μέτωπο αγροτών και κινήματος "Δεν Πληρώνω").
Η ουσία όμως είναι αν την ώρα της ψήφισης του νομοσχεδίου θα πουν ΟΧΙ στο "εξώγαμο" του Ρέππα ή θα το υιοθετήσουν;
Τότε που τους θέλουμε αντάρτες μεταλλάσσονται σε κότες !
Φυσικά εκτιμούμε περισσότερο τους τζαμπατζήδες (θέλει ψυχή να αψηφάς τις κυρώσεις), από τους αναξιοπρεπείς πολιτικούς και δημοσιογραφικούς τρακαδόρους των διαφόρων Χριστοφοράκων.
Αλήθεια τι γίνεται με τις Θεοδώρες; Θα το έχει το όνομα φαίνεται, από τους λεμονοστύφτες της συμμαθήτριας Θεοδώρας, στους τζάμπα καφέδες της σοσιαλίστριας Θεοδώρας της Βορείου Ελλάδος.
Όποιος πιστεύει ότι το επικοινωνιακό ανέβασμα των κινητοποιήσεων για τα διόδια έγινε για την ενημέρωση μας είναι βαθειά νυχτωμένος.
Είναι η πρώτη φάση ενός καλοστημένου σχεδίου κυβέρνησης, κατασκευαστικών εταιρειών, ΙΧ μέσων ενημέρωσης με στόχο την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης υπέρ των κοινοπραξιών .
Οι τράπεζες δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν με τα κεφάλαια και τα επιτόκια που έχουν δεσμευθεί τα έργα, και οι εργολάβοι δεν μπορούν να τα αποπερατώσουν στις συμφωνηθείσες ημερομηνίες.
Επειδή οι εταιρείες δεν μπορούσαν να ζητήσουν απευθείας επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, ανέθεσαν σε κυβέρνηση και μέσα ενημέρωσης να καλλιεργήσουν το έδαφος.
Τα μέσα ενημέρωσης ιδρώνουν να μας πείσουν ότι υπάρχει πρόβλημα, και η κυβέρνηση παλεύει να μειώσει τις τιμές των διοδίων.
Το τέλειο Θέατρο.
Οι νέες συμβάσεις θα περιλαμβάνουν:
Βέβαια στον κοσμάκη θα παρουσιαστεί μόνο η εικονική μείωση της τιμής που θα προκύψει.
Για αυτό οι κοινοπραξίες τρέχουν να κάνουν μεγάλες αυξήσεις πριν ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για να δώσουν πίσω ως αντιστάθμισμα ένα μέρος αυτών.
Αγκαλιασμένοι και περιχαρείς, ο σκληροτράχηλος Σοκολάτας Καρνέισον της Τρίπολης, με τους κατασυγκινημένους εκπροσώπους των εργολάβων Ολγα και Γιάννη, θα αναγγέλλουν στους αδαείς την μεγαλειώδη κυβερνητική επιτυχία που τα πήρε από τους εργολάβους και τα μοίρασε στον λαό.
Βέβαια στην πραγματικότητα αυτό που θα έχει γίνει, είναι να πληρώνουμε ότι και παλαιότερα, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και για λιγότερα χιλιόμετρα νέων δρόμων.
Η τέλεια συμφωνία για τις εταιρίες. Τα ίδια έσοδα με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος και μεγαλύτερο χρόνο εκμετάλλευσης.
Στο τέλος το ΠΑΣΟΚ θα έχει υπογράψει μια συμφωνία με τέτοιους όρους που ούτε ο Σουφλιάς τόλμησε να παραχωρήσει.
Για να αποφευχθούν τα παραπάνω η μόνη λύση είναι οι «τζαμπατζήδες» να προσφύγουν στα δικαστήρια κάτι που απεύχονται οι κοινοπραξίες επειδή γνωρίζουν ότι η νομική τους θέση είναι αναιμική.
Στα δικαιοσύνη μόνο μπορεί να ηττηθεί οριστικά η συμπαιγνία κυβέρνησης και εταιρειών.
Μόλις οι ΠαραχωρησιούχοιΜεγαλοκατασκευαστές στα Ελληνικά) ζήτησαν την άμεση παρέμβαση της Αστυνομίας σε περιπτώσεις πολιτών που δεν καταβάλλουν διόδια ο "αρχι-τζαμπατζής" υπουργός έσπευσε να καταθέσει τροπολογία στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.
Μια τροπολογία, "εξώγαμο" τέκνο της Κυβέρνησης των...Κοινοπραξιών από "βιασμό" του άρθρου 29 του Κ.Ο.Κ.,που επισείει βαρύτατες ποινές για τους παραβάτες (πρόστιμο 200 ευρώ και αφαίρεση άδειας, διπλώματος και πινακίδων). (
Αντί να φωνάξουν τις εταιρίες στις οποίες παραχώρησαν τις Εθνικές οδούς και να συζητήσουν πως θα βελτιώσουν προς όφελος του Ελληνικού λαού τη σύμβαση του Σουφλιά βρήκαν την εύκολη λύση του Κ.Ο.Κ. Χρησιμοποιώντας την κολυμβήθρα κάθε παρανομίας, το Ελληνικό κοινοβούλιο δια της κυβερνητικής πλειοψηφίας, ευελπιστούν να ανακόψουν το κίνημα "Δεν πληρώνω" των πολιτών που το βλέπουν να παίρνει απρόβλεπτες διαστάσεις.
Παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου η Κυβέρνηση γίνεται αρωγός των κοινοπραξιών ξεζουμίζοντας τους Έλληνες πολίτες.Στις πρώην Εθνικές οδούς (τώρα έχουν ονοματεπώνυμο) συναντάς πιο πολλούς σταθμούς διοδίων παρά βενζινάδικα. Για παράδειγμα στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ (Κόρινθος-Καλαμάτα) αυτή τη στιγμή που ο δρόμος είναι έτοιμος μέχρι τη Μεγαλόπολη έχουν φτιάξει πέντε σταθμούς διοδίων εκ των οποίων λειτουργούν οι τρεις.
Με το ρολόι κάθε δεκατρία λεπτά και διόδια σε μια διαδρομή 120 χλμ. Όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος ως την Καλαμάτα (175χλμ) πόσα διόδια θα έχει; Ήμαρτον κύριοι! είναι τρελό, εξωπραγματικό! Δεν το βλέπετε;
Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρέπει να πληρώνουμε τα διόδια, από που κι ως που μωρέ η οφειλή σ' έναν ιδιώτη μπορεί να είναι τροχαία παράβαση;
Ισχυρίζονται πως το κράτος χάνει έσοδα από το ΦΠΑ των διοδίων κι αυτό είναι σωστό αλλά...
Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα από το λαθρεμπόριο, που γίνεται μπροστά στα μάτια του, με την πώληση μαϊμού CD, DVD, ενδυμάτων και λοιπών αγαθών; Πόσα χρόνια τώρα το κράτος χάνει έσοδα και θα χάνει από τις νόμιμες μεν πλασματικές δε αποδείξεις;
Και κάτι ακόμα αν θέλει το κράτος να μη χάνει έσοδα από τα διόδια: ας υποχρεώσουν τους Παραχωρησιούχους να καταβάλουν το ΦΠΑ κι ας μη τον έχουν εισπράξει, όπως ακριβώς γίνεται με όλους τους επιχειρηματίες που έχουν εκδώσει τιμολόγιο πώλησης κι ας τους αφήσουν να τρέχουν στα δικαστήρια με τον κάθε ένα από εμάς να εισπράξουν το αντίτιμο των διοδίων.
Δεν το κάνουν όμως γιατί βρωμάει μπαρούτι! Προέχουν τα συμφέροντα των Μεγαλοκατασκευαστών.
Ως συνήθως στις τάξεις του ΠΑΣΟΚ ακούγονται και πάλι φωνές διαμαρτυρίας κατά τη συζήτηση στο ΚΤΕ Μεταφορών (πχ ο βουλευτής Κοζάνης Πάρις Κουκουλόπουλος και η βουλευτής Φθιώτιδος Τώνια Αντωνίου που φοβούνται μέτωπο αγροτών και κινήματος "Δεν Πληρώνω").
Η ουσία όμως είναι αν την ώρα της ψήφισης του νομοσχεδίου θα πουν ΟΧΙ στο "εξώγαμο" του Ρέππα ή θα το υιοθετήσουν;
Τότε που τους θέλουμε αντάρτες μεταλλάσσονται σε κότες !
από το Ζείδωρον
Γιατί ο Τζων Γουέην της Αρκαδίας Δημήτρης Ρέππας, σε αρμονία με τους ιεροκήρυκες των οκτώ αποκαλούν τζαμπατζήδες όσους αρνούνται να πληρώσουν διόδια;Φυσικά εκτιμούμε περισσότερο τους τζαμπατζήδες (θέλει ψυχή να αψηφάς τις κυρώσεις), από τους αναξιοπρεπείς πολιτικούς και δημοσιογραφικούς τρακαδόρους των διαφόρων Χριστοφοράκων.
Αλήθεια τι γίνεται με τις Θεοδώρες; Θα το έχει το όνομα φαίνεται, από τους λεμονοστύφτες της συμμαθήτριας Θεοδώρας, στους τζάμπα καφέδες της σοσιαλίστριας Θεοδώρας της Βορείου Ελλάδος.
Όποιος πιστεύει ότι το επικοινωνιακό ανέβασμα των κινητοποιήσεων για τα διόδια έγινε για την ενημέρωση μας είναι βαθειά νυχτωμένος.
Είναι η πρώτη φάση ενός καλοστημένου σχεδίου κυβέρνησης, κατασκευαστικών εταιρειών, ΙΧ μέσων ενημέρωσης με στόχο την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης υπέρ των κοινοπραξιών .
Οι τράπεζες δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν με τα κεφάλαια και τα επιτόκια που έχουν δεσμευθεί τα έργα, και οι εργολάβοι δεν μπορούν να τα αποπερατώσουν στις συμφωνηθείσες ημερομηνίες.
Επειδή οι εταιρείες δεν μπορούσαν να ζητήσουν απευθείας επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, ανέθεσαν σε κυβέρνηση και μέσα ενημέρωσης να καλλιεργήσουν το έδαφος.
Τα μέσα ενημέρωσης ιδρώνουν να μας πείσουν ότι υπάρχει πρόβλημα, και η κυβέρνηση παλεύει να μειώσει τις τιμές των διοδίων.
Το τέλειο Θέατρο.
Οι νέες συμβάσεις θα περιλαμβάνουν:
- Επιμήκυνση του χρόνου εκμετάλλευσης των έργων ώστε να καλυφθεί το κόστος της αύξησης των επιτοκίων των δανείων.
- Αύξηση του χρόνου αποπεράτωσης των νέων δρόμων...
- Μετάθεση στο απώτερο μέλλον της κατασκευής μη εμπορικών τμημάτων των σημερινών αυτοκινητοδρόμων και τελικά κατάργηση τους.
- Αποζημίωση των εταιρειών για διαφυγόντα κέρδη από ελεύθερες διαβάσεις οδηγών. Σύντομα προβλέπω εκτός από επιδοτούμενες θαλάσσιες και αεροπορικές γραμμές να έχουμε και δρόμους.
Βέβαια στον κοσμάκη θα παρουσιαστεί μόνο η εικονική μείωση της τιμής που θα προκύψει.
Για αυτό οι κοινοπραξίες τρέχουν να κάνουν μεγάλες αυξήσεις πριν ξεκινήσει η διαπραγμάτευση για να δώσουν πίσω ως αντιστάθμισμα ένα μέρος αυτών.
Αγκαλιασμένοι και περιχαρείς, ο σκληροτράχηλος Σοκολάτας Καρνέισον της Τρίπολης, με τους κατασυγκινημένους εκπροσώπους των εργολάβων Ολγα και Γιάννη, θα αναγγέλλουν στους αδαείς την μεγαλειώδη κυβερνητική επιτυχία που τα πήρε από τους εργολάβους και τα μοίρασε στον λαό.
Βέβαια στην πραγματικότητα αυτό που θα έχει γίνει, είναι να πληρώνουμε ότι και παλαιότερα, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και για λιγότερα χιλιόμετρα νέων δρόμων.
Η τέλεια συμφωνία για τις εταιρίες. Τα ίδια έσοδα με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος και μεγαλύτερο χρόνο εκμετάλλευσης.
Στο τέλος το ΠΑΣΟΚ θα έχει υπογράψει μια συμφωνία με τέτοιους όρους που ούτε ο Σουφλιάς τόλμησε να παραχωρήσει.
Για να αποφευχθούν τα παραπάνω η μόνη λύση είναι οι «τζαμπατζήδες» να προσφύγουν στα δικαστήρια κάτι που απεύχονται οι κοινοπραξίες επειδή γνωρίζουν ότι η νομική τους θέση είναι αναιμική.
Στα δικαιοσύνη μόνο μπορεί να ηττηθεί οριστικά η συμπαιγνία κυβέρνησης και εταιρειών.
από το antinews
Σχόλιο apneagr: Αξίζει να διαβάσετε επίσης και... Ο Τεν Τεν και η φυλή των δεν-δεν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου