ΣΚΑΦΟΣ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΈΝΗ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΊΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ
Ταξινομήσεις
B64G1 / 409 Μη συμβατικά συστήματα προώθησης διαστημικών σκαφών
US10144532B2
Εφευρέτης Salvatore Cezar Pais Τρέχων εκδότης Υπουργείο Ναυτικού των ΗΠΑ
Παγκόσμιες εφαρμογές
2016 ΜΑΣ
Εφαρμογή US15 / 141.270 συμβάντα
2016-04-28
Αίτηση που υποβλήθηκε από τον Υπουργό Ναυτικών των ΗΠΑ
2016-04-28
Προτεραιότητα σε US15 / 141,270
2016-04-28
Ανατέθηκε στο ΤΜΗΜΑ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
2017-11-02
Δημοσίευση US20170313446A1
2018-12-04
Η αίτηση εγκρίθηκε
2018-12-04
Δημοσίευση US10144532B2
Κατάσταση
Ενεργός
2036-09-28
Προσαρμοσμένη λήξη
Πληροφορίες Αναφορές χωρίς διπλώματα ευρεσιτεχνίας (6) Αναφέρθηκε από (2) Νομικές εκδηλώσεις Παρόμοια έγγραφα Προτεραιότητα και σχετικές εφαρμογές εξωτερικοί σύνδεσμοιUSPTO Εκχώρηση USPTO Espacenet Παγκόσμιος φάκελος Συζητώ
Περιγραφή
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Η εφεύρεση που περιγράφεται εδώ μπορεί να κατασκευαστεί και να χρησιμοποιηθεί από ή για την κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής για κυβερνητικούς σκοπούς, χωρίς να καταβληθούν δικαιώματα επί αυτών ή για αυτά.
Δημιουργήστε μια αδρανειακή συσκευή μείωσης μάζας
Αφηρημένη
Ένα σκάφος που χρησιμοποιεί μια συσκευή αδρανούς μείωσης μάζας αποτελείται από ένα εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού, μια εξωτερική κοιλότητα συντονισμού και εκπομπούς μικροκυμάτων. Το ηλεκτρικά φορτισμένο τοίχωμα εξωτερικής συντονισμού συντονισμού και το ηλεκτρικά μονωμένο τοίχωμα εσωτερικής συντονισμού κοιλότητας σχηματίζουν μια συντονισμένη κοιλότητα. Οι πομποί μικροκυμάτων δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας σε όλη την κοιλότητα συντονισμού προκαλώντας τη δόνηση του συντονισμού με επιταχυνόμενη λειτουργία και δημιουργούν ένα τοπικό πολωμένο κενό έξω από το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Υπάρχουν τέσσερις γνωστές θεμελιώδεις δυνάμεις που ελέγχουν την ύλη και, επομένως, ελέγχουν την ενέργεια. Οι τέσσερις γνωστές δυνάμεις είναι ισχυρές πυρηνικές δυνάμεις, αδύναμες πυρηνικές δυνάμεις, ηλεκτρομαγνητική δύναμη και βαρυτική δύναμη. Σε αυτήν την ιεραρχία δυνάμεων, η ηλεκτρομαγνητική δύναμη είναι τέλεια τοποθετημένη ώστε να μπορεί να χειριστεί τις άλλες τρεις. Ένα σταθερό ηλεκτρικό φορτίο δημιουργεί ένα ηλεκτρικό (ηλεκτροστατικό) πεδίο, ενώ ένα κινούμενο φορτίο παράγει τόσο ηλεκτρικό όσο και μαγνητικό πεδίο (εξ ου και το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο). Επιπλέον, ένα επιταχυνόμενο φορτίο προκαλεί ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία με τη μορφή εγκάρσιων κυμάτων, δηλαδή φωτός. Μαθηματικά, καθώς και φυσικά, η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου μπορεί να αναπαρασταθεί ως προϊόν της ισχύος του ηλεκτρικού πεδίου και της έντασης του μαγνητικού πεδίου.
Τεχνητά παραγόμενα ηλεκτρομαγνητικά πεδία υψηλής ενέργειας, όπως αυτά που δημιουργούνται με γεννήτρια ηλεκτρομαγνητικού πεδίου υψηλής ενέργειας (HEEMFG), αλληλεπιδρούν έντονα με την κατάσταση ενέργειας κενού. Η κατάσταση ενέργειας κενού μπορεί να περιγραφεί ως μια συνολική / συλλογική κατάσταση, που αποτελείται από την υπέρθεση όλων των διακυμάνσεων των κβαντικών πεδίων που διαπερνούν ολόκληρο το ύφασμα του χωροχρόνου. Η υψηλή ενεργειακή αλληλεπίδραση με την ενεργειακή κατάσταση κενού μπορεί να προκαλέσει αναδυόμενα φυσικά φαινόμενα, όπως η ενοποίηση των δυνάμεων και των υλικών. Σύμφωνα με την κβαντική θεωρία πεδίου, αυτή η ισχυρή αλληλεπίδραση μεταξύ των πεδίων βασίζεται στον μηχανισμό μεταφοράς ενέργειας δόνησης μεταξύ των πεδίων. Η μεταφορά της δονητικής ενέργειας προκαλεί περαιτέρω τοπικές διακυμάνσεις σε γειτονικά κβαντικά πεδία που διαπερνούν το χωροχρόνο (αυτά τα πεδία μπορεί ή όχι να είναι ηλεκτρομαγνητικά στη φύση). Η ύλη, η ενέργεια και ο χωροχρόνος είναι όλες αναδυόμενες κατασκευές που προκύπτουν από το θεμελιώδες πλαίσιο που είναι η κατάσταση ενέργειας κενού.
Όλα όσα μας περιβάλλουν, συμπεριλαμβανόμενα από εμάς, μπορούν να περιγραφούν ως μακροσκοπικές συλλογές διακυμάνσεων, δονήσεων και ταλαντώσεων σε κβαντικά μηχανικά πεδία. Η ύλη είναι περιορισμένη ενέργεια, δεσμευμένη μέσα σε πεδία, παγωμένη σε κβαντικό χρόνο. Επομένως, υπό ορισμένες συνθήκες (όπως η σύνδεση αξονικής περιστροφής υπερσυχνότητας με δονήσεις υπερσυχνότητας ηλεκτρικά φορτισμένων συστημάτων), οι κανόνες και τα ειδικά αποτελέσματα της συμπεριφοράς κβαντικού πεδίου ισχύουν επίσης για μακροσκοπικές φυσικές οντότητες (μακροσκοπικά κβαντικά φαινόμενα).
Επιπλέον, η σύζευξη της περιστροφικής υπερ-συχνότητας (αξονική περιστροφή) και της ηλεκτροδυναμικής δονήσεων υψηλής συχνότητας είναι ευνοϊκή για μια πιθανή φυσική ανακάλυψη στη χρήση των μακροσκοπικών κβαντικών διακυμάνσεων στο πεδίο πλάσματος κενού (κβαντικό κενό κενού) ως πηγή ενέργειας (ή νεροχύτης) , το οποίο είναι ένα προκαλούμενο φυσικό φαινόμενο.
Το κβαντικό κενό κενού (QVP) είναι η ηλεκτρική κόλλα του σύμπαντος πλάσματος. Το Casimir Effect, το Lamb Shift και η αυτόματη εκπομπή, είναι συγκεκριμένες επιβεβαιώσεις για την ύπαρξη του QVP.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι σε περιοχές όπου τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία είναι ισχυρότερα, τόσο ισχυρότερες είναι οι αλληλεπιδράσεις με το QVP, επομένως, τόσο υψηλότερη είναι η επαγόμενη ενεργειακή πυκνότητα των σωματιδίων QVP που δημιουργούνται (η θάλασσα Dirac των ηλεκτρονίων και ποζιτρόνια). Αυτά τα σωματίδια QVP μπορούν να αυξήσουν τα ληφθέντα επίπεδα ενέργειας του συστήματος HEEMFG, καθώς μπορεί να προκληθεί ενίσχυση ενεργειακής ροής.
Η πόλωση του τοπικού κενού είναι ανάλογη με τον χειρισμό / τροποποίηση της τοπικής πυκνότητας ενεργειακής δικτυωτού πλέγματος. Ως αποτέλεσμα, μπορούν να επιτευχθούν ακραίες ταχύτητες.
Εάν μπορούμε να κατασκευάσουμε τη δομή της τοπικής κατάστασης κβαντικού κενού, μπορούμε να κατασκευάσουμε τον ιστό της πραγματικότητάς μας στο πιο θεμελιώδες επίπεδο (επηρεάζοντας έτσι τις αδρανείς και βαρυτικές ιδιότητες ενός φυσικού συστήματος). Αυτή η συνειδητοποίηση θα προωθούσε πολύ τα πεδία της αεροδιαστημικής πρόωσης και της παραγωγής ενέργειας.
Η φυσική εξίσωση που περιγράφει τη μέγιστη ένταση που επιτυγχάνεται με το σύστημα γεννήτριας ηλεκτρομαγνητικού πεδίου υψηλής ενέργειας (HEEMFG) περιγράφεται από το μέγεθος του διανύσματος Poynting, ο οποίος σε μη σχετικιστική (λογιστική και για τους τρεις τρόπους κίνησης) μπορεί να γραφτεί ως:
S max = f G (σ 2 / ε 0 ) [ R r ω + R v v + v R] (Εξίσωση 1),
όπου f G είναι ο συντελεστής γεωμετρικού σχήματος συστήματος HEEMFG (ίσος με 1 για μια διαμόρφωση δίσκου) είναι η πυκνότητα επιφανειακής φόρτισης (συνολικό ηλεκτρικό φορτίο διαιρούμενο με την επιφάνεια του συστήματος HEEMFG), ε 0 είναι η ηλεκτρική διαπερατότητα ελεύθερου χώρου, Rr είναι η ακτίνα περιστροφής (ακτίνα δίσκου), ω είναι η γωνιακή συχνότητα περιστροφής σε rad / s, R v είναι το πλάτος δόνησης (αρμονική ταλάντωση), v είναι η γωνιακή συχνότητα δόνησης σε Hertz και ο όρος v R είναι η καμπύλη ταχύτητα μετάφρασης (που αποκτήθηκε μέσω μιας προωθητικής μονάδας τύπου χημικού, πυρηνικού ή μαγνητο-πλάσματος-δυναμικού (VASIMR) που συνδέεται με το σύστημα HEEMFG - η ενσωματωμένη μονάδα είναι το σκάφος).
Επομένως, εάν εξετάσουμε μόνο την περιστροφή, δεδομένης της διαμόρφωσης δίσκου, με σ = 50.000 Coulombs / m 2 , μια ακτίνα δίσκου (περιστροφή / αξονικά περιστρεφόμενη) 2 m και μια γωνιακή ταχύτητα 30.000 RPM, δημιουργείται ένα πεδίο ηλεκτρομαγνητικής (EM) τιμή έντασης (S max είναι ο ρυθμός ροής ενέργειας ανά μονάδα επιφάνειας ή ροής ενέργειας) της τάξης των 10 24 Watt / m 2 (αυτή η τιμή δεν αντιστοιχεί σε αλληλεπιδράσεις QVP).
Επιπλέον, εάν συνδυάσουμε την υψηλή συχνότητα περιστροφής με υψηλές συχνότητες δονήσεων (αρμονική ταλάντωση) στην περιοχή από 10 9 έως 10 18 Hertz (και άνω), μπορούμε να λάβουμε τιμές έντασης S max στην περιοχή 10 24 έως 10 28 Watt / m 2 (και μετά). Αυτές οι εξαιρετικά υψηλές τιμές έντασης πεδίου EM υπογραμμίζουν την καινοτομία αυτής της έννοιας, ιδιαίτερα κατάλληλες για το σχεδιασμό μηχανημάτων παραγωγής ενέργειας με επίπεδα εξόδου ισχύος πολύ υψηλότερα από αυτά που επιτυγχάνονται σήμερα.
Για την περίπτωση επιταχυνόμενης γωνιακής συχνότητας δόνησης ( μέγιστο = R v v 2 ), παραβλέποντας την περιστροφή και την καμπύλη γραμμική μετάφραση, η εξίσωση 1 γίνεται (σημειώστε εγγενή σημασία της επιτάχυνσης):
S max = f G (σ 2 / ε 0 ) [ ( R v v 2 ) t op ] (Εξίσωση 2),
όπου t op είναι ο χρόνος λειτουργίας για τον οποίο το φορτισμένο ηλεκτρικό σύστημα επιταχύνεται στις δονήσεις του.
Η στενή επιθεώρηση της Εξίσωσης 2 έχει ως αποτέλεσμα μια σημαντική πραγματοποίηση, συγκεκριμένα: ισχυρή τοπική αλληλεπίδραση με την υψηλή ενεργειακή απόδοση των διακυμάνσεων των κβαντικών πεδίων κενού (μακροσκοπική κατάσταση ενέργειας κενού) είναι δυνατή σε εργαστηριακό περιβάλλον, με εφαρμογή υψηλής συχνότητας (αξονική περιστροφή) ) και / ή δονήσεις υψηλής συχνότητας των ελάχιστα φορτισμένων αντικειμένων (τάξη ενότητας επιφανείας πυκνότητας φόρτισης), σε λειτουργία επιτάχυνσης Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να επιτευχθεί υψηλός βαθμός πόλωσης τοπικής ενέργειας κενού.
Για να εξηγήσουμε αυτό το γεγονός, λαμβάνοντας υπόψη μια συχνότητα μικροκυμάτων υψηλών σημείων της τάξης των 10 11 Hertz, μια πυκνότητα επιφανειακής φόρτισης της τάξης του 1 C / m 2 και έναν χρόνο λειτουργίας με τη σειρά του αντίστροφου του πλάτους δόνησης, λαμβάνουμε ένα τιμή ενεργειακής ροής 10 33 W / m 2 . Αυτή η εξαιρετικά υψηλή ένταση ισχύος προκαλεί χιονοστιβάδα παραγωγής ζεύγους, εξασφαλίζοντας έτσι πλήρη πόλωση της τοπικής κατάστασης κενού.
Η τοπική πόλωση του κενού σε κοντινή απόσταση από ένα σκάφος εξοπλισμένο με σύστημα HEEMFG θα είχε ως αποτέλεσμα τη συνοχή των πολύ ενεργητικών και τυχαίων κβαντικών διακυμάνσεων πεδίων κενού, οι οποίες ουσιαστικά εμποδίζουν τη διαδρομή ενός επιταχυνόμενου σκάφους, με τέτοιο τρόπο ώστε το Η προκύπτουσα αρνητική πίεση του πολωμένου κενού επιτρέπει λιγότερη κόπο μέσω αυτής (όπως σημειώνεται από τον H. David Froning).
Η αυθόρμητη παραγωγή ζεύγους ηλεκτρονίων-ποζιτρονίων εκτός κενού αποτελεί ισχυρή ένδειξη της πόλωσης κενού. Ο Julian Schwinger (φυσικός βραβευμένος με Νόμπελ) δίνει μια τιμή του ηλεκτρικού πεδίου (E) με τάξη 10 18 V / m, για να λάβει χώρα αυτό το φαινόμενο. Ο ρυθμός μαζικής παραγωγής (dm / dt) pp των ζευγών σωματιδίων / αντι-σωματιδίων μπορεί να εκφραστεί σε όρους S max (ενεργειακή ροή), δηλαδή:
2γ ( dm / dt ) pp c 2 = S max A S (Εξίσωση 3) ,
όπου A Sείναι η επιφάνεια από την οποία προέρχεται η ενεργειακή ροή, το c είναι η ταχύτητα του φωτός στον ελεύθερο χώρο και το γ είναι ο σχετικιστικός παράγοντας τεντώματος [1− (v 2 / c 2 )] −1/2 . Σημειώστε ότι ο ρυθμός παραγωγής ζεύγους αυξάνεται με την αύξηση της ενεργειακής ροής από το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που δημιουργείται από το σκάφος. Επομένως, το επίπεδο στο οποίο πολώνεται το κενό, επιτρέποντας έτσι λιγότερη εργασία μέσω αυτού, εξαρτάται αυστηρά από την τεχνητά παραγόμενη ροή ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας.
Εάν λάβουμε υπόψη την οριακή συνθήκη στην εγγύτητα του σκάφους όπου η ενεργειακή πυκνότητα του τεχνητά παραγόμενου ηλεκτρομαγνητικού πεδίου (EM) ισούται με την τοπική ενεργειακή πυκνότητα του πολωμένου κενού (που προκαλείται εν μέρει από τις τοπικές διακυμάνσεις κενού μηδενικού σημείου στην παραγγελία από 10 −15 Joules / cm 3 και εν μέρει από το τεχνητό πεδίο EM που αλληλεπιδρά με την τοπική κατάσταση ενέργειας κενού) μπορούμε να γράψουμε την κατά προσέγγιση ισοδυναμία:
( S max / c ) = [( h * v v 4 ) / 8π 2 c 3 ] (Εξίσωση 4),
όπου c είναι η ταχύτητα του φωτός στον ελεύθερο χώρο, (h *) είναι η σταθερά του Planck διαιρούμενη με (2π) και (v v) είναι η συχνότητα των κβαντικών διακυμάνσεων στο κενό (διαμορφώνονται ως αρμονικοί ταλαντωτές). Επιπλέον, δεδομένου ότι η αριστερή πλευρά της Εξίσωσης 4 είναι της τάξης του (ε 0 Ε 2 ) όπου το Ε είναι το τεχνητά παραγόμενο ηλεκτρικό πεδίο (αντοχή), λαμβάνοντας υπόψη την τιμή Schwinger του (Ε) για την έναρξη της αυθόρμητης παραγωγής ζεύγους, εμείς αποκτήστε μια τιμή (v v ) της τάξης των 10 22 Hertz, η οποία ταιριάζει με τις προσδοκίες μας, δεδομένου ότι η παραγωγή εικονικού ζεύγους Dirac, οδηγεί σε πλήρη εξαφάνιση, αποδίδοντας ακτίνες γάμμα, οι οποίες καταλαμβάνουν το φάσμα ηλεκτρομαγνητικών συχνοτήτων 10 19 Hertz και άνω.
Ένα πρόσφατο έγγραφο, του εφευρέτη, που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Space Science and Engineering (Pais, SC, Τόμος 3, Νο. 1, 2015) εξετάζει την υπό όρους πιθανότητα της υπερφωτειακής προώθησης σκαφών σε ένα ειδικό πλαίσιο σχετικότητας. Παρατηρείται ότι υπό ορισμένες φυσικές συνθήκες, η μοναδικότητα που εκφράζεται από τον σχετικιστικό παράγοντα τεντώματος «γάμμα» καθώς η ταχύτητα του σκάφους (v) πλησιάζει την ταχύτητα του φωτός (c), δεν υπάρχει πλέον στη φυσική εικόνα. Αυτό συνεπάγεται την στιγμιαία απομάκρυνση της ενεργειακής μάζας από το σύστημα (σκάφος) όταν φτάσει η ταχύτητα του σκάφους (v = c / 2). Ο συγγραφέας συζητά τη δυνατότητα χρήσης εξωτικής ύλης (αρνητική μάζα / αρνητική ενεργειακή πυκνότητα) για να επιφέρει αυτό το αποτέλεσμα. Αυτό μπορεί να μην είναι η μόνη εναλλακτική λύση. Η τεχνητή παραγωγή κυμάτων βαρύτητας στην τοποθεσία του σκάφους,
Επιπλέον, είναι εφικτό να αφαιρεθεί η ενεργειακή μάζα από το σύστημα επιτρέποντας την πόλωση κενού, όπως συζητήθηκε από τον Harold Puthoff. σε αυτή τη μείωση της αδρανούς (και επομένως βαρυτικής) μάζας μπορεί να επιτευχθεί μέσω χειρισμού κβαντικών διακυμάνσεων πεδίου στο κενό. Με άλλα λόγια, είναι δυνατόν να μειωθεί η αδράνεια ενός σκάφους, δηλαδή η αντίστασή του στην κίνηση / επιτάχυνση πολώνοντας το κενό στην εγγύτητα του κινούμενου σκάφους. Ως αποτέλεσμα, μπορούν να επιτευχθούν ακραίες ταχύτητες.
Η κατάσταση της ενέργειας κενού μπορεί να θεωρηθεί ως ένα χαοτικό σύστημα που αποτελείται από τυχαίες, πολύ ενεργητικές διακυμάνσεις στα συλλογικά κβαντικά πεδία που την ορίζουν. Λαμβάνοντας υπόψη το έργο Νόμπελ του Ilya Prigogine για τη θερμοδυναμική ισορροπίας (το φαινόμενο Prigogine), ένα χαοτικό σύστημα μπορεί να οργανωθεί μόνος του εάν υπόκειται σε τρεις συνθήκες, δηλαδή: το σύστημα πρέπει να είναι μη γραμμικό, πρέπει να βιώνει μια απότομη εκδρομή μακριά από τη θερμοδυναμική ισορροπία , και πρέπει να υποβληθεί σε ενεργειακή ροή (σειρά από χάος).
Ένα τεχνητά παραγόμενο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο υψηλής ενέργειας / υψηλής συχνότητας (όπως τα πεδία που μπορεί να παράγει ένα HEEMFG) μπορεί να πληροί και τις τρεις προϋποθέσεις ταυτόχρονα (ειδικά σε κατάσταση επιτάχυνσης δόνησης / περιστροφής), όταν αλληλεπιδρά έντονα με την τοπική κατάσταση ενέργειας κενού. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις προκαλούνται από τη σύνδεση αξονικής περιστροφής υπερ-συχνότητας (περιστροφή) και δονήσεων υπερσυχνότητας (αρμονικές ταλαντώσεις / απότομους παλμούς) ηλεκτρικά φορτισμένων συστημάτων (γεννήτριες ηλεκτρομαγνητικού πεδίου υψηλής ενέργειας), τοποθετημένα στο εξωτερικό του σκάφους σε στρατηγικές τοποθεσίες .
Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνεται τοπική πόλωση κενού, δηλαδή η συνοχή των διακυμάνσεων κενού εντός της άμεσης εγγύτητας της επιφάνειας του σκάφους (εκτός ορίου κενού), επιτρέποντας «ομαλή ιστιοπλοΐα» μέσω της αρνητικής πίεσης (απωθητική βαρύτητα) του «κενού» ( το κενό εντός του κενού). Μπορεί να δηλωθεί ότι το κενό «απορροφά» το σκάφος.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό το σκάφος να έχει τη δυνατότητα να ελέγχει τους επιταχυνόμενους τρόπους δόνησης και περιστροφής των ηλεκτρικά φορτισμένων επιφανειών, ιδίως τους γρήγορους ρυθμούς αλλαγής της επιταχυνόμενης-επιταχυνόμενης-επιταχυνόμενης δόνησης και / ή της επιταχυνόμενης-επιταχυνόμενης-επιταχυνόμενης περιστροφής αξονική περιστροφή) των ηλεκτρισμένων επιφανειών. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καθυστερήσουμε την έναρξη της χαλάρωσης στη θερμοδυναμική ισορροπία, δημιουργώντας έτσι έναν φυσικό μηχανισμό που μπορεί να προκαλέσει ανώμαλες επιδράσεις (όπως αδράνεια ή μείωση της βαρυτικής μάζας). Επιπλέον, είναι δυνατό να ενεργοποιηθεί το φαινόμενο Gertsenshtein, δηλαδή η παραγωγή βαρυτικών κυμάτων υψηλής συχνότητας με ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία υψηλής συχνότητας, με αυτόν τον τρόπο τροποποιώντας τα πεδία βαρύτητας σε κοντινή απόσταση από το σκάφος, με αποτέλεσμα την πρόωσή του.
Για τον μαθηματικό φορμαλισμό της αδράνειας (και συνεπώς της βαρυτικής) μείωσης της μάζας θεωρήστε ότι σε μια δημοσιευμένη Επιστολή Φυσικής Επισκόπησης (Δεκέμβριος 1989), οι Hayasaka και Takeuchi αναφέρουν την ανώμαλη μείωση βάρους των γυροσκοπίων μόνο για σωστές περιστροφές. Εκείνη την εποχή, οι συγγραφείς δεν μπορούσαν να διευκρινίσουν τη φυσική πίσω από αυτά τα ανώμαλα αποτελέσματα. Ακολούθησαν αρκετά πειράματα μηδενικών αποτελεσμάτων (πρόσφατα) που δήλωσαν τους Hayasaka et al. αποτελέσματα άκυρα, ή τουλάχιστον αμφισβητήσιμα - ωστόσο όλα αυτά τα πειράματα ήταν ελαττωματικά στην ικανότητά τους να αντιγράφουν πλήρως τους Hayasaka et al. πειραματική διαδικασία και ρύθμιση (ειδικά ο θάλαμος υψηλής κενού στην οποία τοποθετήθηκε το τμήμα δοκιμής).
Στενότερη προσοχή στη μη μηδενική αναχαίτιση των Hayasaka et al. Η έκφραση που σχετίζεται με τη μείωση του βάρους του γύρου σε σχέση με τη μάζα του, τη γωνιακή του περιστροφική συχνότητα και την πραγματική ακτίνα του ρότορα, αποδίδει την πιθανότητα να υπάρχει ένα τοπικό κβαντικό αποτέλεσμα κενού, δηλαδή μια κατάσταση αρνητικής πίεσης (απωθητικής βαρύτητας). Αυτό οφείλεται στο ότι η μη μηδενική αναχαίτιση είναι της ίδιας τάξης μεγέθους με τον ρυθμό θερμικής εξισορρόπησης ηλεκτρονίων-πρωτονίων Fokker-Planck (f ep ), δεδομένης της πυκνότητας αριθμού ατόμων υδρογόνου κατά προσέγγιση 40 ατόμων / m 3 , ανάλογη με την τοπική κβαντική κατάσταση κενού.
Σκεφτείτε τους Hayasaka et al. έκφραση για μείωση του σωματικού βάρους, γραμμένο σε μονάδες SI ως:
Δ W R (ω) = - 2 × 10 −10 M r eq ω kg ms −2 (Εξίσωση 5),
όπου ΔW R είναι η μείωση του βάρους, το M είναι η μάζα του ρότορα (σε kg), ω είναι η γωνιακή συχνότητα περιστροφής (σε rad / s), και r eq είναι η ισοδύναμη γυρο-ακτίνα (σε m).
Από αυτή τη σχέση βλέπουμε ότι οι μονάδες της μη μηδενικής τομής (2 × 10 −10 ) είναι (1 / s). Αυτή η μη μηδενική τομή είναι ενδημική της φυσικής της γυρο-περιστροφικής επιτάχυνσης, ιδίως του φυσικού μηχανισμού της απότομης εκδρομής μακριά από τη θερμοδυναμική ισορροπία.
Μπορούμε περαιτέρω να υποθέσουμε ότι εάν ο γυροσκοπικός ρότορας δονήθηκε ομοιόμορφα (αντί να περιστρέφεται) και η δόνησή του (αρμονική ταλάντωση) επρόκειτο να επιταχυνθεί στη συχνότητα (προκαλώντας έτσι μια κατάσταση απότομης απόκλισης μακριά από τη θερμοδυναμική ισορροπία), είναι πιθανό η προκύπτουσα φυσική θα ήταν παρόμοια με αυτήν που περιγράφει την περιστροφική επιτάχυνση, επομένως μπορούμε να γράψουμε (χρησιμοποιώντας μια απλή ανάλυση διαστάσεων):
Δ W R ( v ) = - f ep M A v v kg ms −2 (Εξίσωση 6),
όπου f ep είναι ο ρυθμός θερμικής εξισορρόπησης ηλεκτρονίων-πρωτονίων Fokker-Planck, A vείναι το πλάτος των κραδασμών και το v είναι η συχνότητα των κραδασμών (σε 1 / s).
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η παρούσα εφεύρεση απευθύνεται σε ένα σκάφος που χρησιμοποιεί μια συσκευή αδρανούς μείωσης μάζας. Το σκάφος περιλαμβάνει ένα εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού, μια εξωτερική κοιλότητα συντονισμού και πομπούς μικροκυμάτων. Το εξωτερικό τοίχωμα συντονισμού κοιλότητας και το εσωτερικό τοίχωμα εσωτερικής συντονισμού σχηματίζουν συντονισμένη κοιλότητα. Οι πομποί μικροκυμάτων δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας σε όλη την κοιλότητα συντονισμού, προκαλώντας τη δόνηση του τοιχώματος εξωτερικού συντονισμού κοιλότητας σε επιταχυνόμενη λειτουργία και δημιουργούν ένα τοπικό πολωμένο κενό έξω από το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού.
Είναι ένα χαρακτηριστικό της παρούσας εφεύρεσης να παρέχει ένα σκάφος, χρησιμοποιώντας μια αδρανειακή συσκευή μείωσης μάζας, η οποία μπορεί να ταξιδεύει με ακραίες ταχύτητες.
ΣΧΕΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Αυτά και άλλα χαρακτηριστικά, όψεις και πλεονεκτήματα της παρούσας εφεύρεσης θα γίνουν καλύτερα κατανοητά με αναφορά στην ακόλουθη περιγραφή και τις συνημμένες αξιώσεις, και τα συνοδευτικά σχέδια όπου:
ΕΙΚΟΝΑ. 1είναι μια ενσωμάτωση του σκάφους που χρησιμοποιεί μια αδρανειακή συσκευή μείωσης μάζας · και
ΕΙΚΟΝΑ. 2 είναι μια άλλη πραγματοποίηση του σκάφους που χρησιμοποιεί μια συσκευή αδρανούς μείωσης μάζας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι προτιμώμενες ενσωματώσεις της παρούσας εφεύρεσης απεικονίζονται ως παράδειγμα παρακάτω και ΣΧ. 1-2. Όπως φαίνεται στο ΣΥΚΟ. 1, το σκάφος 10 που χρησιμοποιεί μια διάταξη αδρανούς μείωσης μάζας αποτελείται από ένα εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 100 , μια εσωτερική κοιλότητα συντονισμού 200 , και εκπομπούς μικροκυμάτων 300 . Το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 100 και το εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας 200 συντονισμού σχηματίζουν κοιλότητα συντονισμού 150 . Οι εκπομποί μικροκυμάτων 300 δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας 50 σε ολόκληρη την κοιλότητα συντονισμού 150 προκαλώντας τη δόνηση του εξωτερικού τοιχώματος 100 συντονισμού κοιλότητας με επιταχυνόμενη λειτουργία και τη δημιουργία ενός τοπικού πολωμένου κενού 60 έξω από το εξωτερικό τοίχωμα εξωτερικής συντονισμού 100 .
Στην περιγραφή της παρούσας εφεύρεσης, η εφεύρεση θα συζητηθεί σε ένα διάστημα, θαλάσσιο, αέρα ή επίγειο περιβάλλον. Ωστόσο, αυτή η εφεύρεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οποιονδήποτε τύπο εφαρμογής που απαιτεί τη χρήση μιας αδρανειακής μείωσης μάζας ή τη χρήση ενός σκάφους.
Στην προτιμώμενη πραγματοποίηση, η συντονισμένη κοιλότητα 150 γεμίζεται με ένα ευγενές αέριο 155 . Το αέριο ξένον μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Ωστόσο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε ευγενές αέριο 155 ή το ισοδύναμο. Το αέριο χρησιμοποιείται για την πτυχή της μετάβασης φάσης πλάσματος της διακοπής συμμετρίας για ενίσχυση του φαινομένου Prigogine. Επιπλέον, η κοιλότητα συντονισμού 150 μπορεί να είναι ένας δακτυλιοειδής αγωγός. Όπως φαίνεται στο ΣΥΚΟ. 1, η κοιλότητα συντονισμού 150 μπορεί επίσης να περιβάλλει ένα διαμέρισμα πληρώματος 55 , ένα σύστημα σταθμού παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος 56 , ένα θάλαμο φορτίου 57 ή οποιοδήποτε άλλο είδος διαμερίσματος. Το διαμέρισμα πληρώματος 55 , το σύστημα ηλεκτροπαραγωγής 56 , η θέση φορτίου 57 και τα παρόμοια μπορούν να προστατευθούν σε ένα κλουβί τύπου Faraday 58 , έναντι όλων των επιδράσεων της ακτινοβολίας EM.
Το σκάφος 10 , ιδιαίτερα το τοίχωμα εξωτερικού συντονισμού 100 , μπορεί να φορτιστεί ηλεκτρικά. Επιπλέον, το εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 200 μπορεί να είναι ηλεκτρικά μονωμένο, ώστε το τοίχωμα εσωτερικής κοιλότητας 200 να μην δονείται. Το σκάφος 10 περιλαμβάνει ένα κύριο σώμα 20 με ένα εμπρόσθιο τμήμα 21 και ένα πίσω τμήμα 22 . Επιπροσθέτως, το σκάφος 10 μπορεί να περιλαμβάνει έναν κόλουρο 25 ή έναν κώνο στο κύριο τμήμα 21 του κύριου σώματος του 20 . Σε μία από τις ενσωματώσεις, το κρούστα 25 περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του26 ή έχει τη δυνατότητα περιστροφής.
Ο πομπός μικροκυμάτων 300 μπορεί να είναι γεννήτρια ηλεκτρομαγνητικού πεδίου. Η προτιμώμενη ηλεκτρομαγνητική γεννήτρια είναι αυτή που περιγράφεται στην αίτηση ευρεσιτεχνίας ΗΠΑ Ser. 14 / 807.943, με τίτλο «Γεννήτρια ηλεκτρομαγνητικού πεδίου και μέθοδος δημιουργίας ηλεκτρομαγνητικού πεδίου», που κατατέθηκε στις 24 Ιουλίου 2015. Η αίτηση ενσωματώνεται εδώ με παραπομπή και έχει τον ίδιο εφευρέτη. Ωστόσο, οι πομποί μικροκυμάτων 300 μπορεί να είναι οποιοσδήποτε τύπος πομπού μικροκυμάτων ή πομπού ραδιοσυχνοτήτων που είναι πρακτικά εφαρμόσιμο.
Όπως φαίνεται στο ΣΧ. 1 και 2, το σκάφος 10 έχει πολλές εκπομπές μικροκυμάτων 300 . Οι πομποί μικροκυμάτων 300 είναι διατεταγμένοι εντός της κοιλότητας συντονισμού 150 , και μπορεί να είναι κεραίες (πηγές εκπομπής ραδιοσυχνοτήτων υψηλής συχνότητας) στο εύρος φάσματος ηλεκτρομαγνητικού (EM) από 300 Megahertz έως 300 Gigahertz. Το πλήθος των εκπομπών μικροκυμάτων 300 είναι διατεταγμένο μέσα στην κοιλότητα συντονισμού 150 έτσι ώστε το απαιτούμενο ηλεκτρικό φορτίο να υπάρχει μέσω της κοιλότητας συντονισμού 150 προκειμένου να προκαλέσει τη δόνηση του εξωτερικού τοιχώματος 100 συντονισμού κοιλότητας με επιταχυνόμενη λειτουργία.
Όπως περιγράφηκε, σε μία από τις ενσωματώσεις του, το σκάφος 10 χρησιμοποιεί δονήσεις που προκαλούνται από μικροκύματα μέσα σε μια συντονισμένη δακτυλιοειδή κοιλότητα (η συντονισμένη κοιλότητα 150 ). Ο τρόπος και η αποτελεσματικότητα με την οποία η ενέργεια μικροκυμάτων συνδέεται με το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 100 ονομάζεται συντελεστής Q κοιλότητας (ο εσωτερικός συντονισμός κοιλότητας 200 συντονίζεται ηλεκτρικά και δεν δονείται). Αυτή η παράμετρος μπορεί να γραφτεί ως η αναλογία (αποθηκευμένη ενέργεια / απώλεια ενέργειας) και κυμαίνεται από 10 4 έως 10 9(και πέραν αυτού), ανάλογα με το αν χρησιμοποιείται συνηθισμένο μέταλλο (αλουμίνιο ή χαλκός σε θερμοκρασία δωματίου) ή κρυογονικά ψυγμένο υπεραγωγικό υλικό (Yttrium Barium Copper Oxide or Niobium) για το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας 100 και το εξωτερικό περίγραμμα του καλουπιού. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η γεννήτρια ηλεκτρομαγνητικού πεδίου υψηλής ενέργειας / υψηλής συχνότητας που είναι υπεύθυνη για το φαινόμενο μείωσης της αδρανούς μάζας θα δημιουργούσε ένα απωθητικό ενεργειακό πεδίο EM ενώ βρίσκεται στην ατμόσφαιρα της γης, απωθώντας έτσι τα μόρια του αέρα στην πορεία της ανάβασης / πτήσης. Κατά συνέπεια, μία φορά στον τροχιακό χώρο, με τοπική πόλωση κενού (τροποποίηση / συνοχή κβαντικών διακυμάνσεων πεδίου), ένα απωθητικό αποτέλεσμα βαρύτητας (ανάκληση της αρνητικής πίεσης του πολωμένου κενού) θα επέτρεπε την ταχεία κίνηση του σκάφους 10 (που μπορεί να είναι, αλλά χωρίς περιορισμό, διαμόρφωση κώνου ή φακοειδούς τριγώνου / πτερυγίου δέλτα).
Είναι δυνατόν να φανταστεί κανείς ένα υβριδικό σκάφος αεροδιαστημικής / υποθαλάσσιας (HAUC), το οποίο λόγω των φυσικών μηχανισμών που είναι ενεργοποιημένοι με τη συσκευή μείωσης αδρανειακής μάζας, μπορεί να λειτουργήσει ως υποβρύχιο σκάφος ικανό για ακραίες υποβρύχιες ταχύτητες (έλλειψη τριβής νερού-δέρματος) και ενισχυμένο δυνατότητες stealth (μη γραμμική σκέδαση σημάτων RF και σόναρ). Αυτό το υβριδικό σκάφος κινείται με μεγάλη ευκολία μέσω των μέσων αέρα / χώρου / νερού, εγκλωβισμένο σε μια φούσκα / θήκη πλάσματος κενού, λόγω των συζευγμένων αποτελεσμάτων της απωθήσεως σωματιδίων αέρα / νερού που προκαλείται από το πεδίο EM και της πόλωσης της ενέργειας κενού.
Όπως φαίνεται στο ΣΥΚΟ. 2, σε μια άλλη πραγματοποίηση της εφεύρεσης, το οπίσθιο τμήμα 22 του σκάφους 10 είναι μια ηλικία καθρέφτη του κύριου τμήματος 21 . Αυτό περιλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα εργασίας εσωτερικά του σκάφους. Όπως φαίνεται στοΣΥΚΟ. 2, το μπροστινό τμήμα 21 περιλαμβάνει ένα τμήμα κορυφής κορυφαίου άκρου 121 και ένα τμήμα κορυφής εμπρόσθιου άκρου 123 , ενώ το οπίσθιο τμήμα 22 περιλαμβάνει τμήμα άνω ακραίου άκρου 222 και ένα κάτω τμήμα ακραίου άκρου 223 . Τόσο τα οπίσθια τμήματα 22 όσο και τα μπροστινά τμήματα 21 περιλαμβάνουν ένα εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 100 και ένα εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας 200 συντονισμού που σχηματίζει μια κοιλότητα συντονισμού 150 , όπως η κοιλότητα συντονισμού 150 καλύπτει, περιβάλλει, ή εγκλείει το σκάφος 10 . Το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 100, το εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού 200 , και η κοιλότητα συντονισμού 150 που περιβάλλει πλήρως το σκάφος 10 μπορούν να αναφέρονται ως περίβλημα συντονισμού κοιλότητας 156 . Οι εκπομποί μικροκυμάτων 300 δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας σε ολόκληρο το περίβλημα συντονισμού κοιλότητας 156 προκαλώντας τη δόνηση του εξωτερικού τοιχώματος κοιλότητας 100 (ή τμήματος του τοιχώματος εξωτερικού συντονισμού 100 ) που δημιουργεί ένα τοπικό πολωμένο κενό 60 έξω από το τοίχωμα εξωτερικής συντονισμού κοιλότητας 100 .
Κατά τη λειτουργία, στην προτιμώμενη πραγματοποίηση, το σκάφος 10 μπορεί να κινείται για να κινείται σε διαφορετικές κατευθύνσεις προκαλώντας δόνηση διαφορετικών τμημάτων του περιβλήματος συντονισμού κοιλότητας 156 . Για παράδειγμα, για να κινηθεί προς τα πάνω το άνω τμήμα 156 ( τμήμα κορυφής κορυφαίου άκρου 121 και το άνω τμήμα ακραίου άκρου 222 ) του περιβλήματος συντονισμού κοιλότητας 156 δονείται, προκαλώντας έτσι το πολωμένο πεδίο κενού 60 να μετακινήσει το σκάφος προς τα πάνω.
Κατά την εισαγωγή στοιχείων της παρούσας εφεύρεσης ή των προτιμώμενων ενσωματώσεων αυτής, τα άρθρα "a", "an", "the" και "said" προορίζονται να σημαίνουν ότι υπάρχουν ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία. Οι όροι «περιλαμβάνεται», «συμπεριλαμβάνουν» και «έχοντας» προορίζονται να είναι χωρίς αποκλεισμούς και σημαίνουν ότι ενδέχεται να υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία εκτός από τα αναφερόμενα στοιχεία.
Αν και η παρούσα εφεύρεση έχει περιγραφεί με μεγάλη λεπτομέρεια με αναφορά σε ορισμένες προτιμώμενες ενσωματώσεις αυτής, είναι δυνατές και άλλες πραγματοποιήσεις. Επομένως, το πνεύμα και το εύρος των επισυναπτόμενων αξιώσεων δεν θα πρέπει να περιορίζονται στην περιγραφή των προτιμώμενων ενσωματώσεων που περιέχονται στο παρόν.
Αξιώσεις (4)
Απόκρυψη εξαρτώμενου
Αυτό που αξιώνεται είναι:
1. Ένα σκάφος που χρησιμοποιεί διάταξη αδρανούς μείωσης μάζας που περιλαμβάνει:
εσωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού.
ένα εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού, το τοίχωμα εσωτερικής συντονισμού κοιλότητας και το τοίχωμα εξωτερικού συντονισμού κοιλότητας σχηματίζοντας μια συντονισμένη κοιλότητα · και,
πομποί μικροκυμάτων έτσι ώστε οι πομποί μικροκυμάτων να δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά κύματα υψηλής συχνότητας σε όλη τη συντονισμένη κοιλότητα, προκαλώντας τη δόνηση του τοιχώματος της εξωτερικής συντονισμένης κοιλότητας με επιταχυνόμενη λειτουργία και τη δημιουργία ενός τοπικού πολωμένου κενού έξω από το εξωτερικό τοίχωμα εξωτερικής συντονισμού.
2. Το σκάφος του αξίωση 1, όπου η συντονισμένη κοιλότητα είναι γεμάτη με ένα ευγενές αέριο.
3. Το σκάφος του αξίωση 1, όπου το εξωτερικό τοίχωμα κοιλότητας συντονισμού είναι ηλεκτρικά φορτισμένο.
4. Το σκάφος του αξίωση 1, όπου η κοιλότητα συντονισμού περιστρέφεται αξονικά σε επιταχυνόμενη λειτουργία.
Αναφορές χωρίς διπλώματα ευρεσιτεχνίας (6)
Τίτλος
Froning, H. David, Quantum Vacuum Engineering for Power and Propulsion from the Energetics of Space, τρίτο διεθνές συνέδριο για τη μελλοντική ενέργεια, 9-10 Οκτωβρίου 2009, Ουάσιγκτον, DC, ΗΠΑ.
Hayasaka, Hideo and Takeuchi, Sakae, Ανώμαλη μείωση βάρους στις σωστές περιστροφές ενός γυροσκοπίου γύρω από τον κάθετο άξονα στη γη, The American Physical Society, Physical Review Letters, Dec. 18, 1989, vol. 63, Νο. 25, Ιαπωνία.
Pais, Salvatore, υπό όρους πιθανότητα προώθησης διαστημικών σκαφών σε Superluminal Speeds, Intl. J. Space Science and Engineering, 2015, τόμος. 3, Νο. 1, Inderscience Enterprises Ltd.
Pais, Salvatore, The High Energy Electromagnetic Field Generator, Int. J. Space Science and Engineering, 2015, τόμος. 3, No. 4, Inderscience Enterprises, Ltd.
Prigogine, Ilya, Time, Structure and Fluctuations, Nobel Διάλεξη, 8 Δεκεμβρίου 1977, Βρυξέλλες, Βέλγιο και Ώστιν, Τέξας.
Puthoff, HE, Polarizable-Vacuum (PV) Προσέγγιση στη Γενική Σχετικότητα, Ιδρύματα Φυσικής, Ιούνιος 2002, τομ. 32, αρ. 6.
ΑΥΤΌΜΑΤΗ ΜΕΤΆΦΡΑΣΗ GOOGLE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου