Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Το Μασονικό ζυθοποιείο της Heineken-Amstel (Το βρώμικο ολλανδικό μυστικό της Heineken)

Δύο μεγάλες ανθελληνικές προκλήσεις εκτόξευσε η Heineken-Amstel τον Φεβρουάριο και στις αρχές Μαρτίου 2016.
Η πρώτη ήταν οι δηλώσεις του CEO Jean-François van Boxmeer, της εταιρίας από την Ολλανδία, ότι θεωρεί τη Νιγηρία ως ασφαλέστερη χώρα και περισσότερο προβλεπόμενη, σε σχέση με την Ελλάδα για την εταιρία του Heineken, η οποία κατέχει την Αθηναϊκή Ζυθοποιία που παράγει την Amstel μεταξύ άλλων.
Τότε γιατί δεν φεύγει η Heineken από την Ελλάδα; Τα ρατσιστόμουτρα οι Ολλανδοί (το Απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική έγινε από μία μόνο ολλανδική οικογένεια) έχουν πρόβλημα με την Ελλάδα αλλά όχι με τα χρήματα που παίρνουν από τους Έλληνες.
Η δεύτερη πρόκληση αφορά παραπλανητική διαφήμιση της εταιρίας του, που συκοφαντεί την εθνική ελληνική παραγωγή μπύρας και μάλιστα τη δραστηριοποίηση νέων στον τομέα. Και τη στιγμή που οι ελληνικές μπύρες είναι πολύ ανώτερες από τις ολλανδικές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και μάλιστα με διεθνή βραβεία.
Υπάρχει όμως και ένα πολύ βαθύτερο και βρωμερότερο θέμα με την Heineken. Είναι πολιτικό και γεωστρατηγικό που αποδεικνύει ότι η Heineken παίζει πολύ βρωμερότερο ρόλο. Το κεντρικό ζυθοποιείο της στην Ολλανδία βρίσκεται στο Zoeterwoude κοντά στο Leiden και «εντελώς τυχαία;» έχει το σχήμα του πασίγνωστου μασονικού συμβόλου του γνώμονα και διαβήτη, που βλέπετε στις φωτογραφίες σε διάφορες παραλλαγές.
Το μασονικό κτίριο της Heineken βρίσκεται στις γεωγραφικές συντεταγμένες 52,137ο Βόρειο και 4,535ο Ανατολικό. Για να μην μας ζαλίζουν οι βολικοί ηλίθιοι με ανοησίες περί συνομωσιολογίας κλπ έχουμε τα τοπογραφικά σχέδια της περιοχής και ειδικά του κτιρίου που φαίνεται ξεκάθαρα το μασονικό σύμβολο ως σχήμα του ζυθοποιείου. Υπάρχουν επίσης και εικόνες από το Google Earth.
Γιατί οι Ολλανδοί να κατασκευάσουν το ζυθοποιείο τους στο σχήμα του συγκεκριμένου και πασίγνωστου μασονικού συμβόλου αν δεν ήταν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες και διοικούντες την εταιρία στον ίδιο χώρο που εκφράζει το μασονικό σύμβολο; Εμείς όμως γιατί να αγοράζουμε προϊόντα της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που κατέχει η Heineken και γιατί να τους δίνουμε υλικά να τα παράγουν σε μασονικούς χώρους; Τώρα βλέπετε ότι στην πλήρη και απόλυτη κυριολεξία είναι προϊόντα που παράχθηκαν από την Μασονία, σε μασονικότατο κτίριο ζυθοποιίας.
Zoeterwoude3
gold-color-big-1-masonic-lapel-pin-tie-tack-logo-freemason-free-mason-masonry-shriner_3214198
SquareandCompassesEmbroideredGraphic1
Mosaic_Pavement_B_and_J_altar_3_lts_animated
KcnM9kBai
stock-vector-black-grunge-rubber-stamp-with-freemasonry-symbols-and-the-word-freemasonry-written-inside-the-stamp-49465423
HeinekenMasonic1
HeinekenMasonic2
HeinekenMasonic3
HeinekenMasonic4
HeinekenMasonic5
HeinekenMasonic6
HeinekenMasonic7
HeinekenMasonic8
Gem-Zoeterwoude-OpenTopo

hellasforce.com
http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.gr/2016/03/heineken-amstel-heineken.html

Η οργή της άγνοιας

Η οργή της άγνοιας

Μπορεί κανείς να δεχτεί να εγχειρήσει τα μάτια του, αλλά όχι να καλλιεργήσει και το βλέμμα του.
Η άγνοια έγινε οργή. Και η οργή οδηγεί πάντοτε στην απόλυτη τύφλωση τού βλέμματος.
Η έλλειψη επαρκών γνώσεων προκαλεί συνήθως, στον άνθρωπο που νιώθει αυτό το κενό, συναισθήματα άλλοτε πικρίας, άλλοτε λύπης και, στην καλύτερη περίπτωση, ταπεινότητας. Αυτό βέβαια προϋποθέτει μια στοιχειώδη ευφυΐα και έναν σεβασμό απέναντι στην ίδια τη γνώση σαν αξία. Η αυτονόητη συνέπεια είναι ο άνθρωπος αυτός να σέβεται εκείνον που διαθέτει την επάρκεια που ο ίδιος στερείται και, πάλι στην καλύτερη περίπτωση, να επιθυμεί διακαώς την κάλυψη των κενών τής γνώσης του.
Όλα αυτά είναι λογικά και δεδομένα μέχρις ότου προσεγγίσουμε τον τομέα τής τέχνης, οπόταν όλα τα παραπάνω ανατρέπονται. Εδώ ο στερημένος γνώσεων νιώθει πριν από όλα ότι η περιοχή τής τέχνης έχει εφευρεθεί (γύρευε από ποιους σκοτεινούς κύκλους) με στόχο να μειωθεί αυτός τόσο κοινωνικά όσο και πνευματικά. Έρχεται με άλλα λόγια η τέχνη να αντικαταστήσει στον τομέα των ανισοτήτων την αριστοκρατία ή, αργότερα, τα πλούτη, σαν μοχλός ταξικών διακρίσεων.
Για κάποιον που έκανε δρόμο πολύ και ανάλογη προσπάθεια όλο τον προπερασμένο αιώνα για να καταργήσει τις αριστοκρατικές προθέσεις των ονομάτων και άλλον τόσο δρόμο και αγώνες κατά τον περασμένο αιώνα για να αναδιανείμει τα πλούτη, δεν μπορεί να έρχεται η τέχνη σε τούτο τον αιώνα να τον υποβαθμίζει ξανά. Η στοιχειώδης πια ευφυΐα δεν είναι αρκετή για να τον προστατεύσει. Και η περίσσια ευφυΐα είναι γνωστόν ότι σπανίζει.
Η συνήθης και όχι πλέον αυτονόητη, αντίδραση στην παραπάνω περίπτωση είναι εκείνος που στερείται τη γνώση να μην σέβεται εκείνον που την κατέχει, αλλά, υπογείως πάντοτε, να τον φθονεί και, φανερά συνήθως, να τον ανταγωνίζεται και να τον υπονομεύει. Όσο για την κάλυψη των κενών τής γνώσης του, ούτε λόγος, αφού αυτή η προσπάθεια προϋποθέτει αναγνώριση τής ανεπάρκειάς του.
Πέραν των άλλων ακόμα και ο αδαής είναι έτοιμος να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη εκπαιδευτική πορεία, αρκεί αυτή να μοιάζει με τις διαδικασίες που ήδη γνωρίζει και να του εξασφαλίζει στο τέλος τη σωστή συνταγή και συνάμα την επίσημη βεβαίωση των γνώσεων. Επειδή, όμως, ακόμα και ο αδαής αντιλαμβάνεται ότι η καλλιτεχνική καλλιέργεια είναι διαρκής, ατέρμων, αβέβαιη και δεν αποδεικνύεται με πτυχία ούτε εξασφαλίζεται με συνταγές, προτιμά είτε να εκμεταλλευτεί αυτή την ιδιαιτερότητα προσποιούμενος ότι κατέχει την απαραίτητη γνώση, είτε να αμφισβητεί πλήρως την οποιαδήποτε ανάγκη μιας τέτοιας γνώσης.
Τα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα όταν προσεγγίσουμε το πεδίο τής φωτογραφίας και τού κινηματογράφου. Έχει γίνει συνήθεια τις τέχνες αυτές να τις αποκαλούμε νεότερες, μολονότι στον χώρο τής τέχνης ο όρος αυτός δεν έχει σταθερή θέση γιατί το κυρίαρχο ρεύμα τείνει συνεχώς να ανακαλύπτει και νέες, δηλαδή ακόμα νεότερες τέχνες, που θα τις υποκαταστήσουν. Οι τέχνες όμως αυτές (σαν νέες ή νεότερες) δεν έχουν το προνόμιο τού σεβασμού που βγαίνει από τα βάθη των χρόνων.
Ενώ από την άλλη πλευρά παρέχουν την ψευδαίσθηση τής εξοικείωσης μέσα από την καθημερινή τους παρουσία σε όλους τους χώρους τής κοινωνίας, ιδιωτικούς και δημόσιους.
Αλλά πάνω από όλα στηρίζονται στην πιο αξιόπιστη αίσθησή μας, την όραση. Αν ο λαός σαν έσχατη έκφραση δυσπιστίας «δεν πιστεύει τα μάτια του», πώς είναι δυνατόν να περιμένει κανείς να παραδεχτεί κάτι τέτοιο ο θεατής μιας καλλιτεχνικής φωτογραφίας ή ταινίας, όταν αυτό θα σήμαινε εκτός των άλλων και παραδοχή άγνοιας;
Εκεί η λύπη δίνει τη θέση της στην οργή. Η ευφυΐα εξαφανίζεται και η επιθυμία για κάλυψη των κενών ούτε καν αντιμετωπίζεται. Μπορεί κανείς να δεχτεί να εγχειρήσει τα μάτια του, αλλά όχι να καλλιεργήσει και το βλέμμα του. Η άγνοια έγινε οργή. Και η οργή οδηγεί πάντοτε στην απόλυτη τύφλωση τού βλέμματος.
Η μόνη παρατήρηση που ίσως θα βοηθούσε εκείνον που έχει μπλεχτεί στον φαύλο κύκλο τής άγνοιας και τής οργής είναι ότι προϋπόθεση να βλέπει κανείς με διαύγεια είναι η ταπεινοφροσύνη και η τελευταία έρχεται με την όλο και βαθύτερη γνώση. Τότε ίσως μπορεί κανείς να κατακτήσει και την απόλαυση μια και η απόλυτη γνώση είναι έτσι κι αλλιώς ανέφικτη.
@Πλάτων Ριβέλλης [Αύγουστος 2010]

terrapapers.com_platon rivelis (7)
terrapapers.com_platon rivelis (14)
terrapapers.com_platon rivelis (8)
terrapapers.com_platon rivelis (6)
terrapapers.com_platon rivelis (15)
terrapapers.com_platon rivelis (16)
terrapapers.com_platon rivelis (17)
terrapapers.com_platon rivelis (18)
terrapapers.com_platon rivelis (21)
terrapapers.com_platon rivelis (22)
terrapapers.com_platon rivelis (27)
terrapapers.com_platon rivelis (28)

Ενας Αλλος Κόσμος Μπροστά στα Μάτια μας

Ενας Αλλος Κόσμος Μπροστά στα Μάτια μας
Η αλήθεια δεν είναι ίδια για τον καθένα
Για την αλήθεια διαφωνούν ακόμη και ειδικοί επί των θεμάτων. Για παράδειγμα οι επιστήμονες διαφωνούν σε πολλά θέματα για το τι ισχύει πραγματικά και οι θρησκείες αποδέχονται διαφορετική εκδοχή της αλήθειας η μία από την άλλη. Ακόμη και όταν αλήθεια θεωρείται η πραγματικότητα που βιώνουμε, όσοι υποστηρίζουν πως υπάρχουν παράλληλα σύμπαντα, θεωρούν πως ένα σύμπαν σαν το δικό μας είναι επίσης μια εκδοχή της αλήθειας.
Η αντικειμενική πραγματικότητα είναι το υλικό σας σώμα και ο κόσμος που αντιλαμβάνεστε με τις αισθήσεις σας και οι δύο αυτές πραγματικότητες συνυπάρχουν και εξαρτώνται η μία από την άλλη. Δεν προκαλούν η μία την άλλη και όμως αλληλεξαρτώνται. Σχετίζονται μη αιτιατά η μια με την άλλη. Ας παρατηρήσουμε λοιπόν κι έναν άλλο κόσμο που υπάρχει γύρω μας άσχετα αν τον γνωρίζουμε / παρατηρούμε ή όχι.
Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος μποροστά στα μάτια μας που δεν μπορούμε να τον δουμε, παρά μονάχα με βοηθήματα. Είτε μηχανικά είτε με την φαντασία μας.
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos a(43)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (46)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (7)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (5)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (1)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (30)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (1)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (2)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (3)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (37)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (34)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (38)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (35)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (4)  terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (6)
521090.TIF
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (11)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (12)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (14)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (15)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (16)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (18)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (19)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (20)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (22)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (23)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (24)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (26)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (a21)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (a17)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (27)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (32)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (a31)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (45)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos a(44)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos a(41)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (33)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (39)
terrapapers.com_enas alithina omorfos kosmos (29)
 
http://terrapapers.com/?p=37428&utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Terrapapers+%28TERRAPAPERS%29
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters