Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝ. Άρθρο του Βασίλη Θεοδωρόπουλου

12961691_467107453495424_2434742453851206273_n 

ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΙΩΝ
Vasilis Theodoropoulos Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΙΟΓΕΝΩΝ ΜΙΝΩΑ ΚΑΙ ΣΑΡΠΗΔΟΝΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ Ο ΔΕ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΕΚΔIΩΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΕ ΣΟΛΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΣΟΛΥΜΟ. 
 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΗ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΑΝ «ΣΟΛΥΜΑ ΟΡΗ» ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΗΡΟΔΟΤΟΥ , ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΙΩΣΗΠΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΛΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ «ΜΕΓΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ «ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΟΥ» ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ (ΤΟΜ. Β’, ΣΕΛ. 7: «Εν τω καιρώ εκείνω, ην τις βασίλισσα Σαλήμ, κατά το όνομα της πόλεως· εγέννησε δε Σαλαάδ· Σαλαάδ δε εγέννησε Μελχί, Μελχί δε έσχε γυναίκα και το όνομα αυτής Σαλήμ· έτεκε δύο υιούς, ένα καλούμενον Μελχί, και έτερον τον Μελχισεδέκ· ην δε ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΤΩΝ ΕΛΛΗΝ άσωτος, θυσίας επιτελών τοις ειδώλοις· ην δε θυσιάζων εν τω Δωδεκαθέω και λέγει Μελχί ο βασιλεύς τω αυτώ υιώ, Μελχισεδέκ». ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΣΟΛΥΜΩΝ Ο ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ «ΕΥΛΟΓΗΣΕ» ΤΟΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΑ ΤΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΑΒΡΑΑΜ. «Και είπεν αυτώ ο Μελχισεδέκ, μη φοβού, αλλ’ ειπέ τις ει, και τίνα ζητείς; είπε δε Αβραάμ, προσέταξέ μοι Κύριος ξυρίσαι σε και αμφίεσαι, και ευλογήναι παρά σου.»Σε εκείνη ακριβώς την περιοχή των Σολύμων σε ένα όρος ήταν φτιαγμένος ο μεγαλοπρεπέστατος ναός του « Σολυμέως Ζηνός» ο οποίος προφανώς υπήρχε επι εποχής Μελχισεδεκ. 
 
ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ 1026(Π.Χ.) ΚΑΤΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΤΑ ΣΟΛΥΜΑ Η ΣΑΛΗΜ (ΣΤΑ ΕΒΡΑΪΚΑ ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΒΑΣΙΛΙΑ ΔΑΥΙΔ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΖΗΝΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΚΤΙΣΕ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ Ο ΣΟΛΟΜΩΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΩΝΥΜΟ ΝΑΟ ΤΟΥ.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΟΛΥΜΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΠΡΕΠΕ Ο,ΤΙ ΣΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.

ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΤΟ ΟΡΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ « ΣΟΛΥΜΕΩΣ ΖΗΝΟΣ» ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΘΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΖΗΝΟΣ Η ΔΙΟΣ ΣΕ Σ(Ζ)ΙΩΝ. ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΙΕΡΑΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΖΩΩΔΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΤΟΥ.
ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ.

ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΘΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΓΕΙΡΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΝΟΗΜΟΝ ΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΒΟΥΛΟΣ ΔΟΥΛΟΣ. ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΩΣ ΔΙΑΚΡΙΤΑ :

1. ΠΙΣΤΗ
«Ο δε δίκαιος θέλει ζήσει δια της πίστεως αυτού.» (Αββακούμ 2: 4)
2. ΔΟΥΛΕΙΑ
«Εσύ, Ισραήλ, είσαι ο υπηρέτης μου, εσύ, Ιακώβ, που σε εξέλεξα, το σπέρμα του Αβραάμ του φίλου μου».—ΗΣ. 41:8.
3. ΥΠΑΚΟΗ «Εάν τωόντι υπακούσητε εις την φωνήν μου, και φυλάξητε την διαθήκην μου, θέλετε είσθαι εις εμέ ο εκλεκτός από πάντων των λαών» (Εξ. ιθ΄ 5)
4. ΜΙΣΟΣ «καὶ ἀποδιδοὺς τοῖς μισοῦσι κατὰ πρόσωπον ἐξολοθρεῦσαι αὐτούς· καὶ οὐχὶ βραδυνεῖ τοῖς μισοῦσι, κατὰ πρόσωπον ἀποδώσει αὐτοῖς.» (Δευτ. 7,10)
5. ΤΙΜΩΡΙΑ
«Ιδού, εγώ βάλλω σήμερον έμπροσθέν σας ευλογίαν και κατάραν. Την ευλογίαν, εάν υπακούητε … την κατάραν, εάν δεν υπακούητε» (Δευτ. ια΄ 26-28).
6. ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ «ὅτι λαὸς ἅγιος εἶ Κυρίῳ τῷ Θεῷ σου, καὶ σὲ προείλετο Κύριος ὁ Θεός σου εἶναι αὐτῷ λαὸν περιούσιον παρὰ πάντα τὰ ἔθνη, ὅσα ἐπὶ προσώπου τῆς γῆς.»
7. ΦΟΒΟΣ
«Αρχή σοφίας είναι ο φόβος τού Κυρίου.» (Παροιμίες 1:7)
«Κύριον αὐτὸν ἁγιάσατε, καὶ αὐτὸς ἔσται σου φόβος. (Ησ. 8,13)
8. ΑΓΑΠΗ
«πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει» (Α’ Κορινθίους 13:4-8α).
9. ΖΗΛΟΤΥΠΙΑ (ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ) «εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος….» (Εξόδου 20:4-5) «εγώ γαρ ειμί Κύριος ο θεός σου, θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσι με…¨ (Εξ.Κ΄5)
10. ΕΚΔΙΚΗΣΗ «και ελάλησε Κύριος προς Μωυσήν λέγων εκδίκει την εκδίκησιν» (Αριθμοί ΛΑ΄1)
11. ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ «Ακούσατε την φωνήν μου και θέλω είσθαι Θεός σας» (Ιερ. ζ΄ 22.23)
12. ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ «τους βωμούς αυτών καθελείτε και τας στήλας αυτών συντρίψετε και τα άλση αυτών εκκόψετε και τα γλυπτά των Θεών αυτών κατακαύσατε εν πυρί¨ (Έξ. ΛΔ΄13)
13. ΚΛΟΠΗ ΜΕΤΑ ΦΟΝΟΥ
«Κύριος ὁ Θεός σου ὁ προπορευόμενος πρὸ προσώπου σου, αὐτὸς ἐξολοθρεύσει τὰ ἔθνη ταῦτα ἀπὸ προσώπου σου, καὶ κατακληρονομήσεις αὐτούς.» (Δευτ. 31,3 )
«και οι πύλες σου θα ανοιχθούν δια παντός, μέρα και νύχτα δεν θα κλείνουν για να φέρνουν οι άνθρωποι σε σένα τον πλούτο των εθνών και των βασιλέων τους» [ΗΣΑΪΑΣ Ξ’ 10-11].
14. ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ «οργή επι τον αριθμόν αυτών του απολέσαι αυτούς και παραδούναι αυτούς εις σφαγήν .οι δε τραυματίαι αυτών ριφήσονται καίοι νεκροίι, και αναβήσεται αυτών η οσμή, και βραχήσεται τα όρη από του αίματος αυτών» (ΗΣΑΙΑΣ ΛΔ΄2)
15. ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ
«Αιτήσαι παρ΄εμού και δώσω σοι έθνη την κληρονομίαν σου και την κατάσχεσίν σου τα πέρατα της γής. ποιμανείς αυτούς εν ράβδω σιδηρά ως σκεύη κεραμέως συντρίψεις αυτούς.και νυν βασιλείς,σύνετε,παιδεύθητε,πάντες οι κρίνοντες την γήν δουλεύσατε τω Κυρίω εν φόβω και αγαλλιάσθε αυτώ εν τρόμω» (Ψαλμός Β΄)
16. ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ (ΧΡΕΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΗΣ )
«και δανειείς έθνεσι πολλοίς,σύ δε ου δανιεί και άρξεις εθνών πολλών,σου δε ουκ άρξουσιν» (Δευτ.ΙΕ΄6)
17. ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ «καί εξεγερώ τα τέκνα σου Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων». (Ζαχαρίας Θ’, 13)
Ο ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ ΕΠΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΩΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ Η ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΕΙΣΕΛΘΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ . ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΦΗΣΥΧΑΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ.
………………………………………………..
……………………………………………..
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ "ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ"

«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ.» ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΑΝΑΛΥΣΗ: ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ (βίντεο)

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, μέρος Α» (απομαγνητοφώνηση ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΑΡΧΕΣ. ΑΝΑΛΥΣΗ: ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ – ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ. μέρος Β» (απομαγνητοφώνηση ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ. ΑΝΑΛΥΣΗ: ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ. μέρος Γ» (απομαγνητοφώνηση ΟΜΑΔΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ)

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΘΡΑΣΥΤΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ»

………………………………………………….

http://alfeiospotamos.gr/?p=22303

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

EΞΩΔΙΚΟΟ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΗΜΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ/ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
Η ΕΝΤΟΛΗ ΞΕΧΡΕΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΡΩΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΟΠΛΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΕΛΛΙΖΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΓΚΑΘΕΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΟΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΟΛΕΙΣ ΤΟΥ.

Η ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΡΕΩΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΕΞΩΔΙΚΩΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΡΟΙΑ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΘ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΧΡΕΩΝ ΜΕ Η΄ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΣΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΔΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.

Ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΕΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ. ΣΥΝΗΜΩΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ / ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΨΕΥΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ΄ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΤ΄ΑΡΧΗΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ( ΥΠ.ΟΙΚ ΚΑΙ Δ.Ο.Υ) ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΡΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ.

ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΡΑ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

http://alfeiospotamos.gr/?p=22299

Σταυρός: Το Αρχαίο Ελληνικό σύμβολο του Θεού Ήλιου-Δία


Το πανάρχαιο σύμβολο του σταυρού στην Κνωσό το 1600 π.Χ.

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί η ελληνική σημαία φέρει ισοσκελή σταυρό και όχι τον ανισοσκελή χριστιανικό;
Η πιθανότερη απάντηση είναι ότι οι κατασκευαστές του εθνικού σύμβολου... πρέπει να γνώριζαν περισσότερα από ότι νομίζαμε!

Ο ισοσκελής σταυρός ήταν ανέκαθεν ιερό σύμβολο των θαλασσοπόρων Ελλήνων, μιας και συμβόλιζε τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα. Οι θαλασσοκράτορες Κρήτες αλλά και γενικότερα οι θαλασσινοί Έλληνες με τα αναρίθμητα νησιά και τα ποντοπόρα ταξίδια τους, όφειλαν να γνωρίζουν στοιχεία προσανατολισμού με κάθε δυνατή λεπτομέρεια.
Κάτι που ίσως οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν σήμερα, είναι οτι η Ελληνική σημαία στην σημερινή της μορφή ,αποτελούσε την σημαία των Ελληνικών Πολεμικών πλοίων που καθορίστικε με το Προεδρικό διάταγμα 540 στις 15 Μαρτίου 1822 . Μετά την κατάργηση της εμπορικής ναυτικής σημαίας το 1828 καθιερώθηκε ως Ναυτική σημαία της Ελλάδας. Περισσότερα για το συγκεκριμένο θέμα μπορείτε να διαβάσετε και στο άρθρο μας: "Οι Ελληνικές σημαίες και η ιστορία τους".


Ένα αρχαίο σύμβολο των Σαρακατσάνων

Τό δεύτερο μέρος πού αποτελεί τό δεύτερο συνθετικό τής λέξεως Σαρακατσάνοι, είναι η ρίζα -ΚΑΣ (-ΚΑΤΣ).
Η ρίζα ΚΑΣ εμπεριέχει δύο πανάρχαιες ένοιες μέ συμβολικό χαρακτήρα. Στούς Σαρακατσάνους, η ρίζα -ΚΑΣ εμπεριέχεται στή λέξη κατσούλα πού σημαίνει τό καλύβι, ή τό επάνω κωνικό μέρος τού παραδοσιακού τους καλυβιού, καί τά ξύλα πού αποτελούν τόν οπλισμό τής Κατσούλας, τά λένε κατσουλόξυλα. Τά κατσουλόξυλα σχηματίζουν έναν κώνο καί ενώνονται στήν κορυφή σέ μία στεφάνη πού εμπεριέχει έναν σταυρό. Η ρίζα -ΚΑΣ διασώζεται ώς σήμερα στό ρήμα κατσιάζω δηλαδή ζαρώνω, σουφρώνω όπως τά καυσόξυλα σουφρώνουν πρός τήν κορυφή τής καλύβας σχηματίζοντας κώνο.

Οί Σαρακατσάνοι, σταυρός σαν αρχαϊκός παλαιότερα, όταν έλεγαν κατσούλα ενοούσαν όλο τό καλύβι τό όρθο. Κατσούλα επίσης λένε καί τήν κωνική κουκούλα τής κάπας. Η λέξη κατσούλα προέρχεται από τήν λέξη κασούλα όπως αναγράφεται στίς Προκοπίου Ιστορίαι (4, 26). Η λέξη ΚΑΣούλα εμπεριέχει τήν ρίζα -ΚΑΣ η οποία μέ παραφθορά προφέρεται ΚΑΤΣ.
Η ετυμολογική της σημασία είναι οτι εμπεριέχει τήν ένοια τού ενώνω, τού συγκεντρώνω, ταυτίζω, αδελφώνω όπως όλα τά κατσουλόξυλα στήν κορυφή τής κατσούλας – καλύβας στόν σταυρό.

Στόν Όμηρο η ένοια τού κασις αναφέρεται ώς ένωση, αδέλφωμα, (ΙΛΙΑΔΑ Ζ430, Ο545, ΟΔΥΣΕΙΑ Δ155) κατά συνέπεια αποκαλούνται έτσι καί τά αδέλφια, εξ` ού καί η Ομηρική λέξη κασίγνητοι (ΙΛΙΑΔΑ Δ155, Ε359). Οί Σαρακατσαναίοι διασώζουν αυτή τήν πανάρχαια ένοια κάτσα (=η ένωση τών ποδιών, τό ωκλαδών (σταυροπόδι), η ένωση δύο ατόμων, δηλ. η αδελφο-ποίηση στά σταυραδέλφια, τό νήμα πού προέρχεται από τήν ένωση δύο νημάτων στριμένων ή περισσότερων, τό αποκαλούν κατσελωτό. Η ρίζα -ΚΑΣ έχει προέλθει από τήν μητρική της ρίζα -ΚΑ μία πανάρχαια Ελληνοπελασγική ρίζα πού τή συναντούμε στίς αρχαιότερες Ελληνικές γραφές, στήν Γραμμική Α` καί Γραμμική Β` (Περιοδικό ΔΑΥΛΟΣ, τεύχος 126, Ιούνιος 1992, σελ. 5,6,7,8) τής Μινωικής καί Προμινωικής περιόδου. Από τήν ρίζα -ΚΑ προήλθε η ρίζα -ΚΑΤΣ, κι` από αυτή προήλθε η λέξη κατσούλα.

Στούς Σαρακατσάνους βρίσκουμε τόν κύκλο μέ τόν σταυρό σέ κίνηση, όπως ο τροχός στόν χώρο ΚΑΤΣΑ ή ΣΤΑΥΡΩΤΟ όπως αλλιώς λέγεται. Μία μορφή τού χορού αυτού χορεύεται από τέσσερεις χορευτές πού σχηματίζουν σταυρό κρατόντας τίς άκρες δύο μαντηλιών σταυρωμένα μεταξύ τους σχηματίζοντας σταυρό. Όταν χορεύουν, οι σταυροί τών μαντηλιών καί χορευτών διαγράφουν κύκλο. Ο Σταυρωτός χορός τών Σαρακατσαναίων μάς παραπέμπει στό στίχο τού Ορφικού Ύμνου πρός τιμήν τού Ηλίου: “τετραβάμοσι ποσί χορεύουν”, (Νίκου Πρεάδη: Ο Ορφέας καί οί Ορφικοί, σελ. 48, Αθηνα 1994).

Μέ σταυρό στήν αρχαιότητα συμβολίζουν τόν Θεό Ήλιο – Δία καί πιθανότατα ο χορός αυτός νά ήταν πρός τιμήν τού Θεού Ήλιου – Δία. Η ταύτιση τού σταυρού καί τού Ήλιου μπορεί εύκολα νά διαπιστωθεί εάν επισκεφθεί κάποιος τά μουσεία στή Κρήτη όπου θά βρεί πλήθος απεικονήσεων σταυρών καί ήλιων σέ λατρευτικά αντικείμενα.

Στίς πρωτοελληνικές διαλέκτους ο σταυρός λεγόταν -ΚΑΡΟΣ από τή ρίζα -ΚΑ, καί αυτή η λέξη διασώζεται σήμερα σέ όλη τήν Ευρώπη ΚΑΡΟΣ = Κ` ΡΟΣ = CROSS, αλλά καί στή λέξη καρώ πού σημαίνει τετράγωνο ή ρόμβος.
Στή ρίζα -ΚΑΣ λοιπόν βρίσκουμε τήν ένοια τού σταυρού, δηλαδή τήν ένωση “κάσις” ενός συμβόλου πού είχαν οι Σαρακατσάνοι πρίν τόν Χριστιανισμό.
Τό σταυρό στούς Σαρακατσάνους τόν βρίσκουμε όχι μόνο στήν κατσούλα τού καλυβιού, στό εσωτερικό, μά καί στό εξωτερικό τής καλύβας όπου έβαζαν εμφανώς σταυρό.

Σταυρό έχει καί τό πανάρχαιο λάβαρό τους, ο φλάμπουρας. Σταυρό έχουν καί στό χώρο ΣΤΑΥΡΩΤΟ ή ΚΑΤΣΑ.
Οί γυναίκες αλλά καί οί άνδρες παλαιότερα έφεραν σταυρό τατουάζ στό μέτωπο καί στά μπράτσα. Η εξοικείωσή τους μέ τόν σταυρό τούς έκανε καί καλούς Χριστιανούς. Οί Σαρακατσάνοι υπήρξαν “σταυρο-φορούντες” από τήν αρχαιότητα καί διέδωσαν τόν σταυρό σ` όλη τήν Ευρώπη.
Προσφάτως δέ ανεκαλύφθη λείψανο ανθρώπου στίς Αλπεις καλά διατηρημένο στούς πάγους, εις τό οποίο οί επιστήμονες δίνουν ηλικία 4.000 ετών. Τό σώμα αυτό είναι καλά διατηρημένο καί στό δέρμα του διακρίνονται τατουάζ μέ σταυρούς!
Συνοπτικά στή ρίζα -ΚΑΤΣ έχουμε τήν αρχαία ένοια τού σταυρού καί τής κατσούλας (καλυβιού), τού ορθού κονακιού τών Σαρακατσάνων.
-ΣΑΡ λοιπόν ο ορεσίβιος βοσκός κτηνοτρόφος.
-ΚΑΣ η καλύβα – κατσούλα πού φέρει τό σταυρό.
Μέ τόν συνδιασμό αυτών τών δύο αρχαίων ριζών-ενοιών έχουμε τήν προέλευση τής λέξης ΣΑΡ(α)ΚΑΤΣ(άνοι) πού σημαίνει οί ορεσίβιοι κτηνοτρόφοι, βοσκοί, πού ζούν στίς Κατσούλες, πού έχουν τόν σταυρό, ή οί σταυροφορούντες ορεσίβιοι κτηνοτρόφοι πού ζούν στίς κατσούλες.

Κρά- -> κράσιν = ένωσις -> ΚΡ’Σ -> CROSS

Σχετικά με τον Ήλιο
Ορφικός Ύμνος στον Ήλιο:
κρᾶσιν ἔχων ὡρῶν, τετραβάμοσι ποσσὶ χορεύων

Μετάφραση:
έχεις την συνένωσιν των εποχών και χορεύεις (κινείσαι κυκλικώς) με τέσσερα πόδια (ό δημιουργός των τεσσάρων εποχών του έτους)

Άρα η ένωσις (κράσις -> cross), των εποχών από τον ζωοδότη Ήλιο είναι το σύμβολο του σταυρού.
Και ως σύμβολο ενώνει τα ηλιοστάσια και τις ισημερίες δημιουργώντας τον κύκλο των εποχών.


Για τον άνθρωπο που ζει τον βίο στο υλαίο πεδίο ο Θεός που του χορηγεί τα πάντα από ζωή έως όλα τα αγαθά ενώνει τα πάντα με την δύναμη του.
Όταν ο άνθρωπος φτάσει στο τέλος του βίου του, (τέλος εποχής) ο Θεός (Ήλιος) ανασταίνει τον άνθρωπο ξανά με νέα ζωή και νέο βίο εντός του υλαίου πεδίου.
Έτσι ο ισοσκελής σταυρός είναι σύμβολο ένωσης ζωής και ανάστασης.
Σε αυτήν την μεταφυσική πεποίθηση βασίζεται και η θεωρία της μετενσάρκωσης όπου ο άνθρωπος ως ψυχή δεν χάνεται δεν πεθαίνει αλλά επανενσαρκώνεται σε νέο σώμα ως μία φυσική ανάσταση.

Η όλη ιδέα προέρχεται από τον κύκλο του Ηλίου και την δημιουργία των 4 εποχών.

Η σχέση του σταυρού με τον Θεό Διόνυσο ίσως είναι ότι η λέξη κάρος από την οποία προέρχεται η λέξη Cross, σημαίνει την μέθη και τον βαθύ ύπνο όμοιο θανάτου. Και η επαναφορά από τον μεθυστικό ύπνο είναι η συμβολική ανάσταση.

Στα σημερινά μαθηματικά το σύμβολο της ένωσης 2 αριθμών είναι + δηλαδή ένας σταυρός.

Σε επίπεδο συναισθημάτων η ένωση σημαίνει αδελφοποίηση και κατά αυτήν την έννοια την χρησιμοποιεί και ο Όμηρος.

Σε επίπεδο θεουργικό η ένωση σημαίνει ένωση με το Θείο και σημαίνει θέωση.

Περί της λέξεως Κάρος από την οποία παράγεται η λέξη Cross που στα νεοελληνικά σημαίνει σταυρός.

Κάρος: όνομα νόσου. (Lexicon artis grammaticae)

Κάρος από το Κηρ την θανατοιφόρο μοίρα. (Etymologicum Gudianum)

Κάρος η εξ οινοποσία εγινόμενη μέθη και παραφορά (SUDA vel Suidas A.D. 10)

Έτσι από την θανατηφόρο μοίρα (κάρος) περνάμε στην αναζωογονική δύναμη του Ηλίου που σαν από μέθη ξυπνά την ψυχή μέσα σε νέο σώμα μετά τον υλικό θάνατο βάση της μυθολογίας του Ηλίου που αναγεννάτε.

Τα Αρχαία Ελληνικά Σταυρόσχημα είδωλα της Χαλκολιθικής εποχής

Σταυρόσχημα ειδώλια έχουν βρεθεί και στην Χαλκολιθική εποχή πριν ο σταυρός γίνει ηλικακό σύμβολο και αποκτήσει όλη την προαναφερθείσα μυθολογία του “Κάρου”, της θανατηφόρας μοίρας και της αναγέννησης της ζωής.

Το Ειδώλιο του Πωμού είναι ένα προϊστορικό γλυπτό. Βρέθηκε κοντά στο κυπριακό χωριό Πωμός, στην επαρχία της Πάφου. Είναι φτιαγμένο από πικρόλιθο και χρονολογείται περίπου στο 3.000 π.Χ., στη Χαλκολιθική εποχή. Σήμερα βρίσκεται στο Κυπριακό Μουσείο στην Λευκωσία. Η εικόνα του χρησιμοποιείται στην όψη των κυπριακών νομισμάτων του ενός και των δύο ευρώ.

Το ειδώλιο είναι σταυρόσχημο, παριστάνει δηλαδή έναν άνθρωπο με τα χέρια ανοιχτά σε σχήμα σταυρού. Τέτοια σταυρόσχημα ειδώλια βρέθηκαν αρκετά στην Κύπρο, καθώς στην εποχή τους φαίνεται ότι ήταν διαδεδομένα ως φυλαχτά για τη γονιμότητα, ενώ η συμβολική τους σημασία φαίνεται να ήταν η ευχή για καλή γέννα, κάτι που υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι μερικές φορές το οριζόντιο τμήμα του ειδώλιου (τα απλωμένα χέρια) αντικαθίσταται από μια δεύτερη ανθρώπινη μορφή σε οριζόντια θέση.

Οι ανθρώπινες μορφές παριστάνονται είτε χωρίς σημάδια για το φύλο τους είτε με δυο μικρές προεξοχές στο στήθος σαν μαστούς.

Απεικονίζονται σχεδόν πάντα σε καθιστή θέση.

Σε παρόμοια ειδώλια της περιόδου υπάρχει στην κορυφή μια τρύπα που επέτρεπε να φοριέται το αγαλματάκι στο λαιμό. Ένα τέτοιο σταυροειδές φυλαχτό φαίνεται να φέρει κρεμασμένο στο λαιμό και η ίδια η μορφή που εικονίζεται στο ειδώλιο του Πωμού.
Το ειδώλιο του Πωμού αποτελεί ένα χαρακτηριστικό είδος προϊστορικής τέχνης της Κύπρου η οποία είναι συγγενής με την Κυκλαδική τέχνη της ίδιας περιόδου.
Παρόμοια σταυρόσχημα ειδώλια από την Κύπρο μπορεί κανείς να δει και στη συλλογή Ζιντίλη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στην Αθήνα.

Άλλα παρόμοια ειδώλια της Χαλκολιθικής εποχής της Κύπρου

Η μορφή της σταυρόμορφης φιγούρας είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός δύο μορφών. Μιας όρθιας φιγούρας και μιας φιγούρας στην αγκαλιά αυτής σε οριζόντια στάση. Ο γλύπτης τοποθετόντας την οριζόντια φιγούρα πάνω στην κάθετη δίνει την εντύπωση ότι η όρθια φιγούρα έχει τα χέρια ανοιχτά. Μια τρύπα στην κορυφή της όρθιας φιγούρας δηλώνει την χρήση του αγαλματίου ως κρεμασστό στο λαιμό.

Αυτή η διπλή φιγούρα είναι πολύ σπάνια στην Κύπρο και έχει ερμηνευτεί σαν μια μητέρα να κουβαλάει το παιδί της, ή ζευγάρι να ερωτοτροπεί, ή ένα φυλαχτό με μαγικές ιδιότητες δύο διδύμων μορφών σε αυτή την στάση.

Αν η σταυροειδής φιγούρα συνδέεται με γυναίκα να κρατάει στην αγκαλιά παιδί τότε ίσως είναι φιγούρα αρχέτυπο για την Θεά Εστία που αναπαριστάτε με παιδί στην αγκαλιά στους Έλληνες (πηγή Αθανάσιος Σταγειρίτης, Ωγυγία, Θεά Εστία).

πηγή
1 - 2

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 13 4 2016 (Α) & (Β)



Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters