ΔΟΚΤΩΡ ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ ΕΙ-Ε.Ν.D. 3/01/2014
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΑΜΑΡΑΝΤΟ ARTFM RADIO ΚΥΠΡΟΥ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΚΤΩΡ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗ
& ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ (ΦΙΛΟΚΛΗ) ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ & ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ :
ΟΜΑΔΑ ΕΙ-Ε.Ν.D. ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
Ν. ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΚΥΠΡΟ
Δόκτωρ Γεωργατζάς: Στην Ελλάδα έκανα αυτή την ημερίδα, (Η αισθητική της διαχειρήσεως της Ελληνικής Πολιτείας)
με κάλεσε ο οργανισμός "Μορφές Έκφρασης" του Θωμά Κινδίνη και έγινε μια
διημερίδα από την οποία είναι εκστατικά ικανοποιημένος, πάρα πολύ
χάρηκα γιατί είχαμε μεγάλη συμμετοχή από ανθρώπους που ήταν, θα μπορούσα
να πω αν όχι αντιπροσωπευτικό, σχεδόν αντιπροσωπευτικό. Είχαμε από
μαθηματικούς και γεωπόνους μέχρι ανθρώπους του δημοτικού, αγράμματους,
οι οποίοι όμως είχαν έφεση και διάθεση να μελετήσουν τον ελληνικό
πολιτισμό.
Αυτό ήταν πολύ θετικό, το
ότι μετά από δύο ημέρες από μικρές εισηγήσεις που έκανα εγώ και μετά στο
διαδραστικό κομμάτι της διημερίδος, καταλήξαμε να έχουμε μια απτή
χαρτογράφηση των αιτιατών των αιτίων και των διαφόρων σκληρών
αναδράσεως, αυτό που στα αγγλικά λέμε "the feedback final" και επιρροής που αναδεικνύουν πού μπορεί να βρίσκεται η συστημική μόχλευση ώστε να επανορθώσουμε την Ελληνική Πολιτεία.
Αυτά που σας είπε ο άρχων ΕΛ του συμβουλευτικού οργανισμού ΕΙ END του οποίου εγώ θεωρώ τον εαυτό μου «υπάρχων συνδήκτωρ»,
γιατί προτιμώ να δίνω ελληνικούς τίτλους και όχι χαζάρικους τίτλους,
είμαι πολύ χαρούμενος που σας είπε αυτά τα πράγματα διότι από εκεί
μπορούμε να καταλάβουμε την όλη δράση του ελληνικού πολιτισμού.
Δηλαδή όταν οι Μίνωες στην Κρήτη αποφάσισαν να τραβήξουν την γραμμή στο χώμα και είπαν «Μέχρι εδώ αυτό το απολυταρχικό καθεστώς»
που μας ήρθε ίσως και από το διάστημα- το οποίο καταγράφουν στις πλάκες
τους οι Σουμέριοι, στις πλάκες της Νινευή. Αυτό το απολυταρχικό
καθεστώς, το οποίο μπορεί να είναι και τουρίστας στον πλανήτη, το οποίο
προσπάθησαν οι Έλληνες στην προσπάθειά τους να διαχωρίσουν τον πολιτισμό
μας από αυτόν τον πολιτισμό της απολυταρχίας, ξεκινώντας με
μεταρρυθμίσεις από τους Μίνωες μετά την εποχή που λέμε the dark ages του
ελληνικού πολιτισμού δηλαδή μετά τον Τρωικό Πόλεμο και μέχρι περίπου το
700 π.Χ.
Με όλα αυτά ο ελληνικός
πολιτισμός έφτασε στο ανώτατο σημείο δημιουργίας της λεγομένης Ελληνικής
Πολιτείας, την οποία φρονώ, νομίζω, είναι καιρός να
αρχίσουμε να την επισκεπτόμεθα ώστε να μπορέσουμε να την επανορθώσουμε
και να γίνει μια επανασύστασις αυτής της Πολιτείας, διότι με τον
καινούργιο χρόνο, το 2014 αυξάνεται ο μετρητής των πόσων ετών έχει
καταλυθεί η Ελληνική Πολιτεία του ελληνικού μας πολιτισμού.
Το 2013 ήμασταν 2335 έτη,
τώρα το 2014 έχουμε φτάσει τα 2336 έτη και μετράμε. Είναι το τέλος του
Λαμιακού Πολέμου το οποίο καταλύει τα πολιτεύματα στην Ελλάδα και
εγκαθιδρύει καθεστώτα όπως ήταν πριν τον Μινωικό πολιτισμό. Ίσως να
έχουν σχέση και με αυτά που-ίσως- είναι ξενόφερτα στον πλανήτη. Αλλά να
σας πω τη μεγάλη μου αμαρτία, παρόλο που έχω ασχοληθεί και εγώ προσωπικά
με αυτές τις ιστορίες και μάλιστα με ενδιέφερε πολύ η ανάλυση του DNA
που είχαν κάνει μια ολόκληρη πλειάδα από γιατρούς και ερευνητές της
βιοχημείας επί του DNA για το οποίο συζητούσαν οι Σουμέριοι, αλλά δεν με
ικανοποιεί υπαρξιακά διότι εντάξει ήρθαν αυτοί από τον Νιμπίρου και
φτιάξανε εμάς. Αυτούς ποιος τους έφτιαξε; Δηλαδή δεν τελειώνει ότι μας
έκαναν με γενετικά πειράματα εμάς.
Δόκτωρ Λαμπράκης: Μόνο ο ελληνισμός έχει τις απαντήσεις.
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Δόκτωρ Γεωργατζάς:
Ναι, ίσως να υπάρχουν απαντήσεις αλλά εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει
περισσότερο ο Ελληνικός πολιτισμός του εδώ και τώρα, της ανθρωπίνης
ύπαρξης επί του πλανήτου Γαία.
Ευχαριστώ λοιπόν πάρα πολύ
και τον κύριο Κινδίνη τον Θωμά ο οποίος μας διοργάνωσε αυτήν την
διημερίδα. Ευχαριστώ όλους τους κοπανατζίδες «υποστηρικτές» της END που
κάνανε κοπάνα και έτσι είχαμε ησυχία να εργαστούμε επιστημονικά.
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους αυτούς τους οργανισμούς που ήρθαν να επιτεθούν
στη διημερίδα. Είχαμε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές αιχμές επιθέσεων,
μία από τους οπαδούς του κυρίου Άξελ Τσίπρα, μετά από τους οπαδούς των οπαδών του αριστοκρατικού καθεστώτος οι οποίοι κρύβονται πίσω από τον πλατωνισμό,
λένε «είμαστε πλατωνισταί» αλλά στην ουσία αυτό που υποστηρίζουν είναι
το καθεστώς της αριστοκρατίας, και βέβαια είχαμε μια επίθεση από τους <σαϊεντολόγους>
οι οποίοι ήρθαν εκεί να μας πουλήσουν την Σαϊεντολογία σαν το «υπέροχο»
σύστημα που είναι και καλύτερο-έλεγαν- από την Ελληνική Πολιτεία.
Αλλά νομίζω ζήσαμε όλων
αυτών των επιδράσεων και έχει δημιουργηθεί μια χαρτογράφησις η οποία
εμπεριέχει συνολικά οκτώ εστίες αναδράσεως, από τις οποίες είμαι πάρα
πολύ ικανοποιημένος διότι το περίεργο είναι ότι μέσα σε αυτές τις οκτώ σπείρες αναδράσεως υπάρχουν δύο πάρα πολύ δύσκολες σπείρες που ούτε στο όνειρό μου δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα βγουν από την διημερίδα,
όμως ο κόσμος είχε ένα επίπεδο εκεί πέρα και η συμμετοχή ήταν πάρα πολύ
όμορφη και ήταν και ψυχαγωγική, δηλαδή μας έδινε αγωγή της ψυχής.
ΤΑ ΤΡΙΓΛΥΦΑ
Θα αναλύσω ίσως την επόμενη
εβδομάδα τα αποτελέσματα, δεν τα έχω μελετήσει, αλλά σήμερα ήθελα να σας
κάνω λίγο αγωγή επί μίας λέξεως συγκεκριμένης η οποία σχετίζεται με
αυτήν την Ελληνική Πολιτεία και μάλλον τον εχθρό της Ελληνικής Πολιτείας
και να σας πω και κάτι που μάλλον φταίει η κόρη μου για αυτό.
Ήθελε να ξαναπάμε στο μουσείο της Ακρόπολης και κάθε φορά που πηγαίνω στο μουσείο της Ακρόπολης- αυτό το μοντέρνο το έκτρωμα ως κτήριο- θυμάμαι κοιτώντας τις διακοσμήσεις του Παρθενώνος ότι η διαμάχη ποτέ δεν σταματά.
Όλες οι παραστάσεις που
είναι γύρω από τον Παρθενώνα, που φυλάσσονται τώρα στο μουσείο της
Ακροπόλεως, μας δείχνουν ότι ο πόλεμος ποτέ δεν τελειώνει. Τα πάντα, οι
άνθρωποι, η φύση μας ίσως και από τους Σουμερίους και τους Μίνωες και
τους Κυκλαδίτες και τους Μυκηναίους και τους Αχαιούς να έχουμε αυτό μέσα
μας ότι είναι η ζωή έτσι ώστε πρέπει πάντα να αγωνιζόμαστε.
Περπατώντας γύρω γύρω στις
διακοσμήσεις της Ακροπόλεως βλέπουμε συνεχώς το συνεχές σύμβολο του
Ελληνικού Πολιτισμού που είναι αυτά τρίγλυφα που συμβολίζουν ότι τα πάντα γίνονται διαχρονικά στη ζωή. Υπάρχει το παρελθόν, υπάρχει το παρόν, υπάρχει και το μέλλον
και νομίζω ότι αυτά τα τρίγλυφα αυτό είναι το δυνατό μήνυμα που
φωνάζουν. Ανάμεσα σε κάθε παράσταση πάνω στον Παρθενώνα υπάρχουν αυτά τα
τρίγλυφα, οι τριπλέτες που δείχνουν το παρελθόν, το παρόν και το
μέλλον.
Έχουν γίνει πάρα πολλές
επιθέσεις εναντίον αυτού του συμβόλου του Ελληνικού μας Πολιτισμού.
Ακόμα και ο Αυγουστίνος είχε γράψει εναντίον και είπε ότι δεν υπάρχει
παρελθόν, παρόν και μέλλον, τα πάντα είναι τώρα και τα λοιπά και έχουν
βγει τόσες και τόσες φιλοσοφίες επί τούτου.
ΤΙΜΑΡΙΟΝ
Η λέξη όμως που θέλω σήμερα να τονίσω πάρα πολύ είναι η λέξις <τιμάριον>.
Αυτή η λέξις έχει μία ιδιαιτερότητα στην εξέλιξη της ιστορίας του
Ελληνικού Πολιτισμού και είναι ίσως το αντίπαλον δέος το οποίο μπορούμε
να συνοψίσουμε κάτω από αυτήν την λέξη <τιμάριον> το οποίο
σημαίνει μια αγροτική περιοχή, η οποία πάντα παραχωρείται από
κάποιον κυρίαρχο π.χ. έναν σουλτάνο και υποτίθεται ότι παραχωρείται σε
κάποιον δήθεν Ευγενή, ευγενούς καταγωγής.
Πρέπει να σημειώσουμε και να
γνωρίζουμε όλες και όλοι μας ότι ή δήθεν ευγενή καταγωγή κάποιου, αυτό
που λέμε μερικές φορές γαλαζοαίματοι, έχει να κάνει με την έκταση γης
που έχει κληρονομήσει η οικογένεια.
Δηλαδή αν εγώ έχω γεννηθεί
σε μια οικογένεια που έχουμε πχ δέκα στρέμματα γης, είμαι πολύ καλύτερος
και πιο «Ευγενής» από κάποιον που έχει γεννηθεί σε μια οικογένεια που
έχει δύο στρέμματα γης. Αυτό σημαίνει Ευγένεια, ευγενής καταγωγή. Όσο πιο Ευγενής είναι κάποιος τόσο πιο πολλά στρέμματα γης έχει.
Εάν έχεις εσύ Νίκο ή κάποιος από τους ακροατές κάποιον άλλον ορισμό για
το τι σημαίνει ευγενής καταγωγή, σε παρακαλώ πές μου τώρα ή ας μας
γράψει, ας μας στείλει ένα μήνυμα κάποιος από τους ακροατές μας.
Αντώνης Βαλσαμάκης: Έχω την εντύπωση Νίκο ότι αυτό που λές όχι απλώς είναι σωστό, δηλαδή δυστυχώς το μέτρο της Ευγένειας εμπεριέχει τελικά την ύλη και μόνο την ύλη, αλλά τα τελευταία χρόνια το ζούμε αυτό.
Θεωρούμε ευγενείς ανθρώπους
που καλώς ή κακώς, αντί να γράψουν το όνομά τους το σχηματίζουν με
σταυρό, άνθρωποι που έχουν περάσει απλά έξω από σχολείο χωρίς να
γνωρίζουν βασικές αρχές δικαιοσύνης παιδείας, ελευθερίας, να
χαρακτηρίζονται Ευγενείς μόνο και μόνο επειδή «ο αριθμός των στρεμμάτων
που τους ανήκει» είναι μεγάλος. Άρα λοιπόν δεν νομίζω ότι θα βρεθεί
φίλος ακροατής, συνέλληνας που να έχει κάποιον άλλον ορισμό για την
ταυτότητα του ευγενούς.
Νίκος Αμάραντος: Να πάμε λίγο πίσω κύριε Βαλσαμάκη να πούμε και την λέξη <τσιφλικάς>;
Αντώνης Βαλσαμάκης:
Ίσως και αυτό σαν ορισμός να είναι ένας ορισμός που χαρακτήριζε σε
συγκεκριμένη χρονική περίοδο αυτούς τους ανθρώπους, δηλαδή τους
κατέχοντες τα στρέμματα.
Δόκτωρ Γεωργατζάς: Είναι απόλυτα σωστοί και οι δύο Νίκο και Φιλοκλή (Βαλσαμάκη), αλλά μια στιγμή γιατί μου κλέβετε την παράσταση εδώ.
Τα πρώτα τιμάρια
δημιουργούνται- ίσως να είναι σύμπτωσις- αλλά δημιουργούνται στην
περιοχή ακριβώς για την οποία μιλούσε ο άρχων ΕΛ του οργανισμού ΕΙ - END
(Εμμανουήλ Λαμπράκης), δηλαδή εκεί γύρω από την Βαβυλώνα
δημιουργούνται τα τιμάρια και από τους Πέρσες επίσης συνεχίζονται οι
οποίοι είχανε κατακτήσει την Βαβυλώνα.
Ο ΤΙΜΑΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Εδώ τώρα υπάρχει ένα πολύ περίεργο φαινόμενο.
Οι Έλληνες ιστορικοί- όχι όλοι- αλλά πολλοί Έλληνες ιστορικοί και δυστυχώς και πολλοί καθηγητές πολιτικών επιστημών στη μητέρα Ελλάδα μας π α ρ α π λ η ρ ο φ ο ρ ο ύ ν ότι λόγω- λένε- της Τουρκοκρατίας, ο ελληνικός κόσμος δεν βίωσε αυτά τα τιμάρια.
Έλα όμως που στους
χρόνους της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας που αργότερα
μετονομάστηκαν από μερικούς ιστορικούς του καθεστώτος Βυζάντιο, υπήρχε
ακριβώς αυτός ο τιμαριωτισμός και αυτά τα τιμάρια στην Ανατολική Ρωμαϊκή
Αυτοκρατορία, ή στην Νέα Ρώμη που ήταν η Κωνσταντινούπολη, ονομάζονταν
στρατοτόπια. Διότι εφόσον ο «ευγενής» δηλαδή ο γαιοκτήμων είχε
αναλάβει να καλλιεργεί τη γη και να παράγει προϊόντα που πληρώνει φόρους
στον μονάρχη, ήταν ο φεουδάρχης και έπρεπε επίσης να παρέχει στρατό.
Για αυτό στην Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, την εποχή που
μεταγενέστερα ονομάστηκε Βυζάντιο, υπήρχε ο τιμαριωτισμός αλλά δεν
ονομάζονταν πλέον τιμάρια αυτά, αλλά ονομάζονταν στρατοτόπια,
διότι ήταν αναγκασμένος ο φεουδάρχης να παρέχει εκτός από τους φόρους
που πλήρωνε στον μονάρχη, στον τύραννο έπρεπε να παρέχει και στρατό.
Αυτός είναι λοιπόν ο τιμαριωτισμός της Ανατολής, ο οποίος άρεσε πολύ στους γαιοκτήμονες της Δύσης και το ονομάσανε εκεί φεουδαρχικό καθεστώς.
Εκεί έγινε το φεουδαρχικό
καθεστώς το οποίο ξεκινάει γύρω στο 800 μ.Χ. , 800κάτι, δεν συμπίπτει
ακριβώς με τη δημιουργία του Χαζαρικού χαγανάτου το οποίο είναι νομίζω
800μ.Χ., αλλά γύρω στο 840, 850 μ.Χ. ξεκινάει αυτός ο τιμαριωτισμός στη
Δύση υπό το όνομα φεουδαρχία.
Αυτή η φεουδαρχία επισημοποιείται με την μυστική συνθήκη για την οποία σας έχει μιλήσει πάλι ο άρχων ΕΛ του συμβουλευτικού οργανισμού ΕΙ END, για τη μυστική «Συνθήκη της Βερόνας» που έγινε το 1213, δύο ακριβώς χρόνια πριν από την Μάγκνα Κάρτα
(Magna Karta) όπου δόθηκαν τα πρώτα δικαιώματα στους καλλιεργητές των
φέουδων της Αγγλίας. Επαναλήφτηκε μάλιστα η Συνθήκη της Βερόνας το
1822.
Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ
Πολλοί από τους ανθρώπους
γύρω μου φαίνεται να έχουν μεγάλες αντιστάσεις όταν επανειλημμένα
επαναλαμβάνω ότι δεν ζούμε πλέον ούτε σε πολιτείες συνταγματικές ούτε σε
πολιτικά συστήματα ούτε σε πολιτεύματα, αλλά έχει επιβληθεί επισήμως
από το 1213 ο φεουδαρχισμός σε όλον τον πλανήτη και για αυτό το μόνο που
βιώνουμε εμείς στην νεομεταμοντέρνα μας προσωρινότητα είναι αυτό το
φεουδαρχικό καθεστώς. Το οποίο κακώς, ακόμα και ο Αρτέμης και ο πρόεδρος
ΕΙ-END και εγώ καμιά φορά το κάνω το λάθος και το αποκαλώ «σύστημα»,
αλλά αυτό είναι τεράστιο λάθος! Να σου πω πόσο λάθος είναι όταν
αποκαλείς το καθεστώς «σύστημα»: Σήμερα μπήκα και λέω «Καλημέρα Φιλοκλή.
Μου αρέσει πολύ το χιόνι γιατί είναι μαύρο!»
Λοιπόν, όταν λες το άσπρο
«μαύρο» και το μαύρο «άσπρο» πώς βοηθάς να συνεννοηθούμε; Δηλαδή θα
καλέσεις εσύ έναν ελαιοχρωματιστή και θα του πεις βάψε μου το σπίτι
άσπρο, αλλά αν του αρέσει εκείνου να μπλέκει το άσπρο και το μαύρο, θα
γυρίσεις στο σπίτι και θα σου έχει βάψει μαύρο. Πώς θα νοιώσεις Νίκο
μου;
Ακριβώς αυτό
κάνεις και όλοι αυτοί που κάνουν το λάθος και εγώ κάνω το λάθος διότι
είναι προπαγάνδα του καθεστώτος να αποκαλεί τον εαυτό του «σύστημα» για
να μας μπερδεύει.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ-ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
Νίκος Αμάραντος:
Κύριε Γεωργατζά θέλω να σε ρωτήσω κάτι. Έχουμε ακούσει τώρα τόσα πολλά
για την Κωνσταντινούπολη και όλοι μέσα μας όλοι στο μυαλό μας έχουμε ότι
ήταν κάτι το λαμπρό, η αυτοκρατορία κλπ. Όμως θα ήθελα να ακούσω από
εσάς ποια είναι η διαφορά από αυτό που μας έχουν μάθει, ποια είναι η
αλήθεια; Διότι από εκεί έχουν ξεκινήσει πολλά πράγματα που είναι
αντίθετα ως προς τον Ελληνισμό.
Δόκτωρ Γεωργατζάς:
Κοίταξε όταν πάρεις όλους αυτούς που κακώς ονομάζονται αυτοκράτορες,
διότι αυτοί ποτέ δεν υπέγραφαν ως αυτοκράτορες και μάλλον το είχαν κάνει
αυτό για να διαχωρίσουν τον εαυτό τους από την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία,
αλλά πάντα υπογράφανε σαν βασιλείς. Αλλά κανένας από αυτούς δεν ήταν ελληνικής καταγωγής.
Μηδέν! Γιατί τώρα το κατατάσσουν και προσπαθούν να καπελώσουν, ας
πούμε, τον ελληνικό κόσμο επειδή η Ελλάδα ήταν ένα από τα φέουδα της
ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, έχουν κάποια σκοπιμότητα που το
κάνουν αυτό, κάποιο δόλιο σκοπό. Αυτή είναι η δική μου άποψη, ότι πρέπει
να ξέρουμε ότι ναι μεν ο ελλαδικός χώρος, ο λαός κυρίως (δεν μας
ενδιαφέρει τόσο το έδαφος όσο μας ενδιαφέρει η έννοια του ελληνικού μας
κόσμου) ήταν μέσα σε φέουδα τα ο ποία τα διοικούσαν μη Έλληνες.
Αντώνης Βαλσαμάκης:
Στο ερώτημά σου κύριε Αμάραντε εγώ θα έδινα μιαν άλλη απάντηση ότι
«ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός». Άρα όλοι πρέπει να ψάχνουμε να ερευνούμε
αυτά που το καθεστώς μέχρι και τα δικά μας χρόνια και την περίοδο της
ενηλικίωσής μας φρόντισε να μας φυτέψει σαν αλήθειες.
Νίκος Αμάραντος: Γιατί ξέρουμε και από τις Οικουμενικές Συνόδους ότι στην ουσία κατακρεούργησαν την Ελλάδα.
ΦΕΟΥΔΟ = ΤΙΜΑΡΙΟΝ
Δόκτωρ Γεωργατζάς:
Ας αφήσουμε το θρησκευτικό κομμάτι για μιαν άλλη εκπομπή και θα είναι
καλό να έχουμε και δυό-τρεις θεολόγους από διάφορες αιρέσεις και του
χριστιανισμού αλλά και άλλων θρησκειών. Να έχουμε και κανέναν Βουδιστή
και κανέναν οπαδού του Τζόυτζου -και πώς τον είπε ο άρχον ΕΛ- αυτόν τον
Μαρδώχ; Χωρίς αυτούς πώς θα κάνουμε θεολογία;
Επί τουρκοκρατίας λοιπόν, το
φέουδο το οποίο είναι ταυτόσημο με την λέξη τιμάριον και τιμαριοκρατία,
επί τουρκοκρατίας όμως οι φεουδάρχες στην Ελλάδα ονομάζονταν
τσιφλικάδες. Αλλά εμένα μου κάνει εντύπωση γιατί το καθεστώς
πληρώνει τόσο ακριβά καθηγητάδες στα πανεπιστήμια να μας πείσουν ότι ότι
οι έλληνες, λέει, δεν βιώσαμε ποτέ την φεουδαρχία. Και οι τσιφλικάδες
τι ήταν; Ποντίκια από τον πλανήτη Νιμπίρου;
Για όποιον ενδιαφέρεται πού
τα βρήκα αυτά, αναλύεται πολύ αναλυτικά ο τιμαριωτισμός στο Νεότερο
Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό του Ηλίου του Ιωάννη Πασσά σελίδες του τόμου 17,
702-703.
Αυτό ήταν το πρώτο σημείο
αφύπνισης ότι για κάποιο λόγο οι πολιτικοί επιστήμονες και ιστορικοί
στην Ελλάδα επιμένουν να μας πείσουν ότι δεν υπήρχε φεουδαρχικό καθεστώς
στην Ελλάδα, αλλά από την άλλη πλευρά υπήρχαν τα τσιφλίκια. Άρα γιατί
αυτή η προπαγάνδα, δεν μπορώ να καταλάβω πού αποβλέπει αυτό;
Νίκος Αμάραντος: Υπήρχαν τσιφλίκια μέχρι πρόσφατα Νίκο μέχρι το 1985. Ξέρω περιοχές που υπήρχαν τσιφλίκια ακόμα.
Δόκτωρ Γεωργατζάς: Ακριβώς! Γιατί
λοιπόν το καθεστώς που έχει επιβληθεί στον ελλαδικό χώρο προσπαθεί και
επιμένει στην προπαγάνδα του ότι ποτέ στην Ελλάδα δεν είχαμε φέουδα; Αφού τα τσιφλίκια είναι φέουδα. Πού αποβλέπει αυτή η προπαγάνδα δεν γνωρίζω.
Αντώνης Βαλσαμάκης: Απλά είναι θέμα ελαιοχρωματιστού που ενώ του παραγγέλνεις να σου βάψει το γραφείο άσπρο, αυτός σου το βάφει μαύρο.
ΠΛΑΤΩΝ & ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ, Η ΔΙΑΜΑΧΗ
Δόκτωρ Γεωργατζάς:
Εις απάντησιν αυτών των φιλοπλατωνιστών του αριστοκρατικού καθεστώτος
στο οποίο ανήκε ο Πλάτων, ήθελα, όπως τριγυρνούσα εκεί στο μουσείο της
Ακροπόλεως με την κόρη μου, αποφάσισα να παραθέσω εδώ σήμερα μία διαμάχη
η οποία λαμβάνει χώρα στην κλασική Ελλάδα και έχει να κάνει με την
διαμάχη μεταξύ του Πλάτωνος και του Πρωταγόρου.
Ο Πρωταγόρας λοιπόν είναι
ένας 3 από τους Σοφιστές οι οποίοι ζουν στην κλασική Ελλάδα και αυτός
κατεδιώχθη το 411 πΧ. Όσοι από σας θυμόσαστε, ο άρχον του συμβουλευτικού
οργανισμού ΕΙ-END σας είχε αναφέρει για το έτος 411 π. Χ. διότι είχε
γίνει κάποια συμφωνία μεταξύ κάποιων από τους Έλληνες και τους Πέρσες
ώστε να συνεχιστεί ο Πελοποννησιακός Πόλεμος.
Αλλά επίσης και εγώ να σας
είχα αναφέρει ότι μου είχε κάνει πάρα πολύ εντύπωση ότι το 411 π. Χ. ο
Θρασύβουλος ο οποίος ήταν στρατηγός των Αθηναίων, γιατί ενώ το 403 π. Χ.
εκδιώκει τους τριάκοντα τυράννους από την Αθήνα, γιατί το 411 πηγαίνει
και συνεργάζεται με άλλους στρατηγούς Αθηναίους και επιβάλουν την
τυραννία, το καθεστώς της τυραννίας στην Σάμο;
Φτάνοντας λοιπόν να βρω αυτήν τη διαμάχη του Πλάτωνος και του Πρωταγόρου, τυχαία ανακάλυψα ότι εκείνο το 411 π. Χ. υπήρχε μία ας πούμε εξέγερση σε όλες τις πολιτείες της Αθηναϊκής Αμφικτιονίας ή της Δηλιακής Συμμαχίας
όπως την γνωρίζουμε αλλιώς, ώστε να επαναφέρουν το αριστοκρατικό
καθεστώς. Επειδή επέτυχε φαίνεται αυτό, τότε εμφανίστηκε κάποιος Πυθόδωρος
ο οποίος πήγε και κατήγγειλε τον Πρωταγόρα, διότι ο Πρωταγόρας λέει
ήταν αγνωστικιστής και έλεγε «εγώ δεν έχω αποδείξεις ούτε ότι υπάρχουν
οι θεοί και οι θεές ούτε ότι δεν υπάρχουν, δεν γνωρίζω.» Γι αυτό τον
λόγο ένας από τους πρωτεργάτες της παλινορθώσεως του αριστοκρατικού
καθεστώτος, ο Πυθόδωρος κατήγγειλε τον Πρωταγόρα.
ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ
Ο Πρωταγόρας λοιπόν είναι πάρα πολύ γνωστός διότι είχε γράψει ότι «Πάντων χρημάτων μέτρον εστίν άνθρωπος, των μεν όντων ως έστιν, των δε μη όντων ως ουκ έστιν»
Η μετάφραση αυτού του κειμένου είναι ότι: όλων των πραγμάτων μέτρον είναι ο άνθρωπος, των μεν υπαρχόντων ότι υπάρχουν των δε μη υπαρχόντων ότι δεν υπάρχουν.
Αυτή
ήταν η πρότασις η οποία οδηγεί πάρα πολλούς κοινωνιολόγους και
ιστορικούς και πολιτικούς επιστήμονες να δούνε μέσα από αυτήν την
πρόταση τον ανθρωποκεντρισμό- και εγώ το επεκτείνω προσωπικά και τον
κοινωνικοκεντρισμό, διότι ο άνθρωπος δεν είναι μόνος του, ο άνθρωπος έχει οικογένεια και οι οικογένειες αυτές συναπαρτίζουν μία κοινωνία.
Μέσα
λοιπόν σε αυτήν τη φράση του Πρωταγόρου ότι «πάντων χρημάτων μέτρον
εστίν άνθρωπος», εγώ βλέπω τον ανθρωποκεντρισμό και τον
κοινωνικοκεντρισμό του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού.
Τώρα, αυτό είναι πάρα πολύ
ωραίο, αλλά ποιες είναι οι αντιστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζει ο
Πρωταγόρας όταν τον κατήγγειλαν το 411π.Χ ότι είναι άθεος επειδή λέει
«δεν έχω βρει αποδείξεις ούτε για την ύπαρξη ούτε για την μη ύπαρξη του
Θείου και των θεοτήτων». Τότε αναγκάστηκε να διαφύγει και βούλιαξε το
σκαφίδι με το οποίο διέφυγε και πνίγηκε ο άνθρωπος.
Λοιπόν παρόλο που ήταν νεκρός, παρόλο που πέθανε δηλαδή, ο Πλάτων ο οποίος είναι από τους ιδεολογικούς πρωτεργάτες του αριστοκρατικού καθεστώτος των «ευγενών» με τα μεγάλα κτήματα
και γράφει στους νόμους, που είναι της εποχής που ο Πλάτων έχει κάποια
ηλικία, γράφει εναντίον του Πρωταγόρα, δηλαδή κάνει επίθεση στον
Πρωταγόρα, διότι στο βιβλίο του «Νόμοι» στους στοίχους 716Δ αντιστρέφει
την πρόταση του σοφιστού Πρωταγόρου και γράφει ο Πλάτων: «Ο δή Θεός ημίν πάντων χρημάτων μέτρον άν είη μάλιστα, καί πολύ μάλλον η πού τις, ως φασίν, άνθρωπος.» που σημαίνει αυτό ότι ο
Θεός δι ημάς δύναται εις ύψιστο βαθμό να θεωρηθεί ως μέτρο όλων των
πραγμάτων και όχι όπως ίσως λέγουν μερικοί κάποιος άνθρωπος.
Αυτό λοιπόν από την σελίδα
459 πάλι του «Ηλίου» στον Πρωταγόρα, έχει πολύ σημασία να δούμε ότι τους
πόνεσε πολύ τους καθεστωτικούς της αριστοκρατίας και ο
ανθρωποκεντρισμός και ο κοινωνικοκεντρισμός της Ελληνικής Πολιτείας.
Τους πάτησε στον κάλο ο Πρωταγόρας όταν έγραψε ότι πάντων χρημάτων
μέτρον άνθρωπος έστιν. Και γι αυτό ο Πλάτων δεν άντεξε και απήντησε
στους Νόμους στους στοίχους 716 αντιστρέφοντας τελείως τη φράση του
Πρωταγόρα.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ
Αυτή λοιπόν είναι η πάλη μέσα στις ελληνικές συντεταγμένες της απολυταρχικής, καθεστωτικής τυραννίας που άλλοτε τη λέμε αριστοκρατία άλλοτε ευγένεια.
Εγώ λοιπόν έχω μία πρόταση
πάνω σε αυτό. Θα νομίζανε μερικοί ότι θα πρότεινα να καταργήσουμε την
έννοια της «ευγενείας», αλλά εγώ θα κάνω μία παγαποντιά.
Δεν επιτίθεμαι στην έννοια της ευγενείας αλλά προτείνω το εξής:
Να
θεωρούμε τους ανθρώπους ευγενείς όχι αναλόγως με την έκταση της γης την
οποία κληρονομούν αλλά από την στάση τους! Δηλαδή να αναθεωρήσουμε την
έννοια της ευγενείας και όχι να την δεχόμαστε ανάλογα με την ύλη αλλά
ανάλογα με την πράξιν που πράττει κάθε άνθρωπος και να έχουμε τέτοια
βαθμολόγηση ευγενείας. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό;
Αντώνης Βαλσαμάκης:
Συμφωνώ απόλυτα Νίκο σε αυτό που λές ότι ο όρος της ευγενείας πρέπει να
αλλάξει αυτό που την χαρακτηρίζει σαν ευγένεια και έχω μάλιστα να
προσθέσω κάτι σε αυτό, δηλαδή να ελέγχονται οι
πράξεις των ανθρώπων, οι οποίοι όπως σωστά είπες θα ανήκουν στον τίτλο
της Ευγένειας και θέλω να προσθέσω ότι όσο πιο κοντά βρίσκεται κάποιος
στην αρετή τόσο μεγαλύτερος ο τίτλος της ευγενείας.
Νίκος Γεωργατζάς: Μα όλα αυτά είναι αλληλένδετα. Είναι ένα σύστημα ιδανικών του ελληνικού μας κόσμου και πολιτισμού και η αρετή έχει μέσα της στοιχεία της αισθητικής, έχει μέσα στοιχεία ευρέσεως και αποκαλύψεως της αληθείας.
Επίσης έχουμε και την αφθονία
και μην ξεχνάμε αυτό για την αφθονία που εμείς αγωνιζόμαστε σαν
οργανισμός και φτιάξαμε αυτόν τον οργανισμό για να επαναφέρουμε αυτά τα Α
(άλφα) στον ελληνικό κόσμο και πολιτισμό συμπεριλαμβανομένης της ΑΦΘΟΝΙΑΣ στην οποία με τόσο μένος επιτίθενται οι καζάροι να την πετσοκόψουν από τον ελληνικό μας πολιτισμό.
Αντώνης Βαλσαμάκης:
Έτσι λοιπόν όσο πιο κοντά βρίσκεται κάποιος στην ΑΡΕΤΗ με όλα όσα
συνεπάγεται τόσο πιο κοντά θα είναι και στον τίτλο της ευγενείας. Άρα
συμφωνούμε να παραμείνει ο τίτλος σαν τίτλος αλλά να αλλάξει ο ορισμός.
Δόκτωρ Γεωργατζάς: Ακριβώς.
Να είναι δηλαδή
θέμα αποδόσεως ενός ανθρώπου και όχι να ξεκινάς με το ότι αυτός έχει πιο
πολύ γη και άρα είναι πιο ευγενής, διότι αυτό δεν είναι σωστό.
Το σωστό είναι να ξεκινάμε όλοι επί ίσοις όροις και ανάλογα με το ποιά
είναι τα επιτεύγματά μας στη ζωή τότε να αποκτούμε τίτλους ευγενείας
λόγω των πράξεων και όχι να τους αγοράζουμε. Όχι δια της αγοράς αλλά δια
της αναγνωρίσεως της κοινωνίας στην οποία προσφέρεις. Τότε θα είναι
σημαντική έννοια η ευγένεια, όχι ανάλογα με πόσα εκτάρια γης σε γέννησε η
μάνα σου. Τι θα πει αυτό;
ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.336 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Εκείνο που θέλω να σας
ξεκινήσω έχει να κάνει με τις ταλαντώσεις. Αυτές οι ταλαντώσεις είναι
παρα πολύ ενδιαφέρον θέμα να το παρακολουθήσουμε διαχρονικά μέσα στο
χρόνο πώς εξελίσσεται. Βέβαια υπάρχει αυτή η διαφορά μεταξύ της
πολιτικής, η οποία πολιτική- δεν ξέρω αν δώσατε προσοχή στα λόγια του
Φιλοκλή Βαλσαμάκη στην αρχή της εκπομπής, ο οποίος τόνισε ότι το να λες
κάποιον από αυτούς τους τσανακογλείφτες των χαζάρων, χαζαρικού χαγανάτου
εν Ελλάδι και στην Κύπρο πολιτικούς προσβάλεις την έννοια της
πολιτικής.
Θέλω να τονίσω ότι ναι η
πολιτική μπορεί να υπάρχει μόνο μέσα σε πολιτεύματα ή πολιτικά
συστήματα. Από την άλλη το μόνο που μπορεί να υπάρχει μέσα σε ένα
τυραννικό καθεστώς δεν είναι τίποτε άλλο από μια απολυταρχία. Αυτό
δυστυχώς βιώνουμε όλοι οι άνθρωποι πάνω στον πλανήτη Γη.
Πολλοί με λένε αιθεροβάμονα
επειδή τολμάω να μιλάω για πολιτεύματα και πολιτικά συστήματα, αλλά δεν
είμαι αιθεροβάμον επειδή πιστεύω ότι κάπου στον πλανήτη Γη υπάρχουν
κάποιοι που είναι κρυμμένοι και έχουν ένα κρυφό πολιτικό σύστημα.
Έχει επιβληθεί
εδώ και 2.336 πλέον χρόνια η απολυταρχία των τυραννικών καθεστώτων σε
όλον τον πλανήτη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο ελληνικός μας κόσμος δεν
κατάφερε να βιώσει πολιτεύματα και πολιτικά συστήματα.
ΟΙ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΟΡΔΩΝ
Τώρα αυτό που θέλω να πώ
είναι ότι μπορούμε να δούμε τις ταλαντώσεις σε πάρα πολλά επίπεδα, οι
οποίες εμφανίζονται πρωταρχικά στον ελληνικό μας πολιτισμό ως η νευρά ,
αυτή δηλαδή η χορδή.
Όταν παίρνανε χορδές οι
Έλληνες στην κλασική Ελλάδα, παίρναμε τα νεύρα των ζώων, τα εντόσθια τα
στρίβανε και φτιάχνανε χορδές τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν είτε
στη λύρα είτε στο τόξο. Αυτές οι χορδές λοιπόν έχουν το εξής
χαρακτηριστικό ότι πάντα έχουν να κάνουν με μία ταλάντωση των χορδών
αυτών.
Αυτές οι χορδές λοιπόν από
την εποχή του Ηρακλή, του Σωκράτους, του Πλάτωνος έχουν την μορφή, μας
τις περιγράφουν για τις ταλαντώσεις τους πάνω σε τόξα και σε λύρες, τα
οποία έχουν περάσει και σαν σύμβολα στην ελληνική κοσμοθέαση. Δηλαδή και
η Άρτεμις έχει μία χορδή στο τόξο της αλλά και ο Απόλλων έχει χορδές
στη λύρα του, δηλαδή ήταν μέσα στα κωδικοποιημένα αξιακά συστήματα και φυσικές δυνάμεις του ελληνικού πολιτισμού, βλέπουμε να υπεισέρχεται κατά ένα περίεργο τρόπο αυτό το στριμμένο άντερο, ας πούμε, που γίνεται η χορδή.
Το περίεργο είναι ότι ενώ
μιλάμε για αυτές τις ταλαντώσεις μέσα στην πορεία, και όλοι γνωρίζουμε
αυτά τα σύμβολα της Αρτέμιδος, του Απόλλωνος και τα λοιπά, ίσως δεν
έχουμε συνειδητοποιήσει ότι αυτές οι ταλαντώσεις των χορδών από το 1920
περίπου που αρχίζει η εξέλιξη της φυσικής και περνάμε στην περιοχή,
αφήνουμε την κλασική φυσική του Νεύτωνος και του Γαλιλαίου και
πηγαίνουμε πλέον στην κβαντομηχανική, την κβαντική φυσική και βλέπουμε
ότι υπάρχει τώρα η «θεωρία των χορδών».
Και σκέφτεσαι όταν κάθεσαι και διαβάζεις του Πλάτωνα τον Κρατύλο που
μιλάει για τους κανόνες της ονοματοδοσίας και κάπου αναφέρεται και ο
Ηράκλειτος για το θέμα αυτό των χορδών, όπου λέει πολύ χαρακτηριστικά, μιλάει
για την παλίντροπο αρμονία αυτών που αποτελούν τα αντίθετα μέρη ενός
διπόλου και μας λέει ότι υπάρχει αρμονία παλίντροπος εκεί πέρα όπως
ακριβώς μεταξύ του τόξου και της λύρας.
Αυτοί οι συμβολισμοί λοιπόν περνούν μέσα στην επιστήμη διότι λέει στον Κρατύλο σε κάποιο σημείο ο Σωκράτης ότι δεν
αρκεί να κάνουμε επισκέψεις στις λέξεις και να κάνουμε ετυμολογική
ανάλυση, αλλά πρέπει να εμβαθύνουμε και να μπαίνουμε στα πράγματα και να
τα ερευνούμε διότι μόνο με την επιστημονική έρευνα μπορούμε να
καταλάβουμε τον κόσμο.
Η ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Λοιπόν αυτό το φαινόμενο
των ταλαντευομένων χορδών περνάει από την εποχή της κοσμοθεάσεως με τον
Απόλλωνα και την Αρτέμιδα σαν σύμβολα αυτών των αξιακών συστημάτων του
φωτός και της σελήνης και τα λοιπά και μετά περνάμε σε μια περίοδο όπου
αυτό μπαίνει μέσα στην επιστημονική έρευνα και ενώ από την κλασική
φυσική οπου το άτομο θεωρείται σαν ένα σωματίδιο φτάνουμε στην κβαντική
μηχανική όπου το άτομο θεωρείται πλέον ένα κύμα και μάλιστα ένα κύμα που
μπορεί να πάλλεται, όχι με συνεχείς τροχιές, αλλά σε προκαθορισμένες
τροχιές, δηλαδή ασυνεχείς μετρήσεις ή κβαντισμένες όπου έχουμε πάλι την
απεικόνιση αυτών των κυμάτων αλλά με συγκεκριμένα, ας πούμε, πολλαπλάσια
στο μήκος μιας χορδής και έτσι φτάνουμε στην περιοχή της
κβαντομηχανικής.
Και γιατί τα λέω αυτά; Διότι
τώρα πρόσφατα ήρθα αντιμέτωπος με ορισμένα άρθρα τα οποία μιλούν για
την εξέλιξη της όλης βιοχημείας και βιοϊατρικής επιστήμης και γι αυτό θα
ήθελα να μας μιλήσει και ο άρχων EΛ του οργανισμού, διότι περνάμε πλέον
στην κβαντική φυσιολογία των ανθρώπων.
Δηλαδή εσύ τώρα λές θα πάω
στον γιατρό, θα πάω στον ωτορινολαρυγγολόγο, με πονάει το συκώτι μου θα
πάω να με δει ο «συκωτολόγος» ας πούμε, δεν ξέρω ποιες είναι αυτές οι
ειδικότητες, ενδοκρινολόγος ίσως, δεν ξέρω, και εδώ παρατηρείται το
περίεργο ότι φτάνουμε σε ένα επίπεδο όπου η ιατρική επιστήμη πλέον θα
έχει να κάνει με τις κβαντικές δονήσεις των διαφόρων κυττάρων που έχεις
μες τον οργανισμό και θα μπορεί από εκεί να σε ξανασυντονίσει ώστε αυτές
οι ταλαντευόμενες χορδές μέσα στο DNA σου και στα υπόλοιπα υλικά από τα
οποία αποτελείται ο άνθρωπος, να μπορεί με έναν επανασυντονισμό να
γιατρεύουν οποιαδήποτε αρρώστια.
Αυτό είναι ένα τεράστιο θέμα
και νομίζω έχουν ξεκινήσει οι έρευνες επί τούτου, αλλά μου κάνει
εντύπωση πώς αυτές οι ταλαντώσεις έχουν να κάνουν και με τις ταλαντώσεις
των συνάψεων που έχουμε μέσα στον εγκέφαλό μας. Εμένα αυτές με
ενδιαφέρουν, διότι πάνω σε αυτές δημιουργείται ένα πολύ περίεργο
φαινόμενο το οποίο λέγεται «γνωστική ασυμφωνία» ή δυσαρμονία.
Και μας λένε οι διάφοροι
ψυχολόγοι, πχ ο Leon Festinger που έγραψε ένα βιβλίο για αυτό το
φαινόμενο της γνωστικής ασυμφωνίας ή δυσαρμονίας, ότι αυτό το πράγμα
δημιουργεί μια απωθητική κατάσταση στους ανθρώπους που μοιάζει με την
πείνα και την δίψα και οι άνθρωποι το παίρνουν σαν κίνητρο αυτό για να
μειώσουν την ασυνέπεια μεταξύ των πληροφοριών που λαμβάνουν.
ΚΑΘΕΣΤΩΣ: IΣΤΗΜΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΟΣ
Όταν λοιπόν υπάρχει μία
προπαγάνδα πάνω στον πλανήτη γη επί 2336 χρόνια που σου λέει συνεχώς ότι
ζεις σε ένα πολύ ωραίο πολιτικό σύστημα, αλλά στην ουσία έρχεται
κάποιος και σου λέει αυτός τώρα είναι ψυχασθενής, έρχεται και σου λέει
δεν ζεις μέσα σε πολιτικό σύστημα αλλά ζεις μέσα σε ένα καθεστώς!
Επειδή αυτά που σου λέω
και η αφύπνιση που κάνουμε εδώ πονάει στους ανθρώπους οι οποίοι έχουν
επενδύσει 30, 40 χρόνια από τη ζωή τους σαν μέλη κομμάτων (αυτά που λέει
ο Σώρρας ότι «ούτε στο λόγο μου δεν βάζω κόμματα, ούτε στον γραπτό ούτε
όταν μιλάω, ούτε τελείες βάζω και θέλετε να κάνω κόμμα;» είπε σε μια
συνέντευξη).
Και το περίεργο είναι
ότι έρχονται άνθρωποι σαν εμάς, ο Σώρρας, ο Λαμπράκης, ο Βαλσαμάκης, εγώ
και σας λέμε ότι δεν είναι πολιτικό σύστημα αυτό μέσα στο οποίο ζούμε,
στην πραγματικότητα είναι ένα καθεστώς, και σου κάνει και την
ετυμολογική ανάλυση ο Λαμπράκης ο γιατρός που λέει ότι προέρχονται από
το ρήμα «ίστημι» και τα δύο με τη διαφορά ότι το σύστημα είναι
συν-ίστημι και το καθεστώς είναι ίστημι κατά, δηλαδή εναντίον της
συλλογικότητος.
Αυτά τα πράγματα πολλοί
από τους ακροατές που ακούνε επειδή μπορεί να έχουν υπηρετήσει ένα κόμμα
ή μία πτέρυγα αριστερά ή δεξιά ή κέντρο για πολλά χρόνια, τους
δημιουργεί μια τάση να απωθούν αυτή τη νέα πληροφορία και σου λέει:
«αυτός δεν ξέρει τι λέει τώρα, εδώ πολιτικό σύστημα έχουμε ... και δεν
πειράζει καλό ή κακό θα το φτιάξουμε ..., εντάξει σύστημα είναι».
Η ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ
Αντώνης Βαλσαμάκης:
Χωρίς βέβαια να παραβλέπουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι που έπεσαν στα
δόκανα των κομμάτων με αυτά γαλουχήθηκαν, αυτά τους διδάξανε, τους αποκρύψανε επιμελώς
οποιεσδήποτε αλήθειες, τους αποκρύψανε επιμελώς οποιεσδήποτε ελληνικές
αξίες, με αποτέλεσμα να τους οδηγήσουν μέσα σε αυτό το μαντρί που
λέγεται κόμμα.
Τους
κάνανε δηλαδή αντί για φιλάθλους- αν μιλάμε με ποδοσφαιρικούς όρους-
τους κάνανε οπαδούς, δηλαδή τους κάνανε μουτζαχεντίν! Αυτοί βέβαια
δυσανασχετούν ακούγοντας κάποιες αλήθειες, ή τουλάχιστον ακούγοντας
πράγματα τα οποία κανένας άλλος δεν τους τα έχει πει μέχρι σήμερα.
Λογικό είναι, δεν τους παρεξηγούμε, απλώς τους καλούμε να ενημερωθούν,
να ανοίξουν το μυαλό τους.
Τους
καλούμε να κάνουν μια ανασκόπηση του παρελθόντος και να
συνειδητοποιήσουν μόνοι τους σε ποιο σημείο μας έφεραν αυτά τα κόμματα,
αυτό το διαίρει και βασίλευε.
Μόνοι
τους λοιπόν είναι σε θέση, έχουν την ικανότητα να καταλάβουν τι ζημιά
έχει γίνει στον ελληνικό χώρο τουλάχιστον από τα κόμματα. Αυτό τους
καλούμε. Δεν τους λέμε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Μόνος του
ο κάθε Έλληνας, μόνη της η κάθε Ελληνίδα μπορεί να καταλάβει εάν
ωφέλησε ή εάν δυστυχώς δεν ωφέλησε τον τόπο μας η κομματοκρατία, δηλ το
καθεστώς των κομμάτων.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Δόκτωρ Γεωργαντζάς:
Λοιπόν να συνοψίσουμε. Πάλι ευχαριστώ όλους τους συμμετέχοντες στη
διημερίδα. Ελπίζω σύντομα να έχουμε την ευκαιρία να επαναλάβουμε
παρόμοιες διημερίδες.
Το θέμα είναι όμως ότι πρέπει να καταλαβαίνουμε τις έννοιες και να κάνουμε τη δική μας έρευνα.
Συγκινήθηκα πάρα πολύ στη
διημερίδα που εμφανίστηκε ένας συγκεκριμένος άνθρωπος, Γιάννη τον
λέγανε, ο οποίος μας είπε ότι αυτός δεν είχε τα μέσα να σπουδάσει,
τελείωσε το Δημοτικό και μετά πήγε και βρήκε δουλειά, αλλά κάθεται ο
άνθρωπος και μελετάει την ελληνική πραγματεία με το λεξικό στο χέρι, το
ελληνικό λεξικό και τα αρχαία και τα νέα. Ήταν πάρα πολύ συγκινητικό να
βλέπεις έναν άνθρωπο του Δημοτικού και να σου κάνει ετυμολογικές
αναλύσεις και τις θυμάται απέξω και τις μαθαίνει.
Επίσης ήταν πολύ συγκινητικό
ότι όλοι οι συμμετέχοντες εκεί πραγματικά είχαν ενεργή συμμετοχή. Ήταν
πολύ διαδραστικό πολύ βιωματικό, μέχρι και προβλήματα οικογενειακά
άρχισαν να συζητιούνται μέσα στο θέατρο. Ήταν πάρα πολύ ωραίο και ελπίζω
σύντομα να σας κάνω μια εις βάθος ανάλυση του αποτελέσματος της
διημερίδος γιατί οι σχέσεις που ανακαλύψαμε όλοι μαζί συλλογικά, δείχνει
ότι υπάρχει παρα πολύ γνωσιολογικό υλικό και πάρα πολύ υψηλού βαθμού
πολιτισμός ακόμα μέσα στην Ελλάδα και είμαι βέβαιος ότι υπάρχει και στην
Κύπρο.
Στην Κύπρο έχω κάνει
εξειδικευμένες μελέτες Συστημικής Δυναμικής, έχω συγγράψει τουλάχιστον
δύο συγγράμματα που έχουν γίνει πολύ ευρέως αποδεκτά. Ένα ήταν για τον
τουρισμό στην Κύπρο γενικά και ένα ειδικά για το πόσο επικερδή είναι τα
ξενοδοχεία στην Κύπρο.
Ελπίζω την επόμενη Παρασκευή
να εμβαθύνουμε στην συστημική μόχλευση για την επανόρθωση της ελληνικής
πολιτείας και μετά από αυτό μπορεί να σταματήσω να συμμετέχω στις
εκπομπές της Παρασκευής αλλά μπορούμε να συνεχίσουμε κάποια άλλη ώρα
αυτή την αφύπνιση και αυτή, όπως την λέτε, ελληνική αγωγή.
Ευχαριστώ πολύ, Νίκος Γεωργατζάς υπάρχων συνδήκτωρ EI-END.
ΔΟΚΤΩΡ ΝΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΣ ΕΙ-Ε.Ν.D. 3/01/2014
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΑΜΑΡΑΝΤΟ ARTFM RADIO ΚΥΠΡΟΥ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΚΤΩΡ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗ
& ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ (ΦΙΛΟΚΛΗ) ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ & ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ :
ΟΜΑΔΑ ΕΙ-Ε.Ν.D. ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2014/01/n-gewrgantzas-yparhei-poly-ypshloy-bathmoy-politismos-akoma-sthn.html