Δευτέρα 7 Μαΐου 2018
Ο άγνωστος Παρθενώνας της Θεσσαλονίκης που ρημάζει στο πέρασμα των χρόνων
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα στο Αρχαιολογικό Μουσείο
Θεσσαλονίκης, είναι τα σωζόμενα τμήματα του χαμένου ναού της θεάς
Αφροδίτης, που αποκάλεσαν και μικρό Παρθενώνα της Θεσσαλονίκης γιατί
είχε μεγαλοπρέπεια.
Πρόκειται για ένα ιωνικό ναό της υστεροαρχαϊκής εποχής (τέλη του 6ου αιώνα π.Χ.) που αποκαλύφθηκε κατά τη δεκαετία του 1930. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ναός διαλύθηκε και ανασυντέθηκε. Σήμερα τα εξαιρετικής ιστορικής σημασίας υπολείμματα του ναού στην περιοχή Διοικητηρίου απειλούνται με αφανισμό.
Πρόκειται για ένα ιωνικό ναό της υστεροαρχαϊκής εποχής (τέλη του 6ου αιώνα π.Χ.) που αποκαλύφθηκε κατά τη δεκαετία του 1930. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο ναός διαλύθηκε και ανασυντέθηκε. Σήμερα τα εξαιρετικής ιστορικής σημασίας υπολείμματα του ναού στην περιοχή Διοικητηρίου απειλούνται με αφανισμό.
Το πέρασμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου από την έρημο του Μπαλοχιστάν
Με ένα μαχαίρι της αρχαίας ελληνικής τέχνης στο ζωνάρι του και με
δώδεκα χρυσά δαχτυλίδια κρυμμένα στο σαρίκι του, ο Ινδός έμπορος Αχμέτ
Μπονούρ έφτασε στο Καλάτ.
Με το καραβάνι του διέσχιζε την έρημο του Μπαλοχιστάν, όταν έξαφνα δέχτηκε επίθεση ίσως από Σουνίτες, τουλάχιστον όπως ο ίδιος υπέθεσε αρχικά και οι οποίοι τον διέλυσαν. Κατόπιν, περιπλανήθηκε για δυο ολόκληρες μέρες ολομόναχος, ώσπου έφτασε σ’ ένα λόφο. Στην κορυφή του διέκρινε μια πυραμίδα.
Με το καραβάνι του διέσχιζε την έρημο του Μπαλοχιστάν, όταν έξαφνα δέχτηκε επίθεση ίσως από Σουνίτες, τουλάχιστον όπως ο ίδιος υπέθεσε αρχικά και οι οποίοι τον διέλυσαν. Κατόπιν, περιπλανήθηκε για δυο ολόκληρες μέρες ολομόναχος, ώσπου έφτασε σ’ ένα λόφο. Στην κορυφή του διέκρινε μια πυραμίδα.
Οι Μαύρες Λειτουργίες του Μεσαίωνα
Στον Μεσαίωνα, η εκκλησιαστική δικαιοσύνη ήταν ανυπόφορα σκληρή και άτεγκτη, ενώ τα χειρότερα εγκλήματα ήταν τα θρησκευτικά.
Ο αφορισμός θεωρούνταν ως μια από τις μικρές και λιγότερο αυστηρές ποινές. Όποιος τιμωρούνταν με αφορισμό, έχανε για πάντα, όχι μόνο τη “Βασιλεία των Ουρανών”, αλλά και την επίγεια ζωή, καθώς δεν επιτρεπόταν σε κανέναν να έχει σχέσεις μαζί του. Ο αφορισμένος ζούσε ολομόναχος, σαν λεπρός, προκαλώντας τη φρίκη και τον αποτροπιασμό του κόσμου, ώσπου πέθαινε μια μέρα από τον κατατρεγμό και τις στερήσεις.
Ο αφορισμός θεωρούνταν ως μια από τις μικρές και λιγότερο αυστηρές ποινές. Όποιος τιμωρούνταν με αφορισμό, έχανε για πάντα, όχι μόνο τη “Βασιλεία των Ουρανών”, αλλά και την επίγεια ζωή, καθώς δεν επιτρεπόταν σε κανέναν να έχει σχέσεις μαζί του. Ο αφορισμένος ζούσε ολομόναχος, σαν λεπρός, προκαλώντας τη φρίκη και τον αποτροπιασμό του κόσμου, ώσπου πέθαινε μια μέρα από τον κατατρεγμό και τις στερήσεις.
Avaaz : Online ακτιβισμός στο πλευρό της Υπερεθνικής Ελίτ και οι σχέσεις με τον George Soros
Δεν
είναι η πρώτη φορά (και σίγουρα όχι η τελευταία) που η ηλεκτρονική
πλατφόρμα για συλλογή υπογραφών AVAAZ παίρνει το μέρος των δολοφόνων του
Συριακού λαού στοχεύοντας στην παραπληροφόρηση (κυρίως) των νέων που
είναι δραστήριοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως είχαμε αποκαλύψει παλιότερα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα κάθε άλλο παρά ουδέτερη είναι και, μάλιστα, δεν είναι τυχαία η στιγμή που αποφάσισε να διαδόσει την προπαγάνδα της για το τι συμβαίνει στη Συρία.
Όπως είχαμε αποκαλύψει παλιότερα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα κάθε άλλο παρά ουδέτερη είναι και, μάλιστα, δεν είναι τυχαία η στιγμή που αποφάσισε να διαδόσει την προπαγάνδα της για το τι συμβαίνει στη Συρία.
Κι αν δεν είμαστε οι πρώτοι προηγμένοι κάτοικοι της Γης;
Φανταστείτε, εκατομμύρια χρόνια πριν, τους δεινόσαυρους να οδηγούσαν αυτοκίνητα σε πόλεις με πανύψηλα κτίρια. Φαίνεται παράλογη ιδέα, έτσι; Ωστόσο, στο πέρασμα δεκάδων εκατομμυρίων χρόνων κάθε άμεση απόδειξη πολιτισμού (τεχνουργήματα και ερείπια) γίνονται σκόνη. Τότε, πώς γνωρίζουμε πραγματικά ότι δεν είχε υπάρξει προηγούμενος βιομηχανικός πολιτισμός στη Γη, ο οποίος να καταστράφηκε πολύ πριν την εμφάνιση των ανθρώπων;
Τι πραγματικά κρύβεται στα ανήλιαγα και επτασφράγιστα υπόγεια του Βατικανού Τα μυστικά αρχεία του μεσαιωνικού ιερού κρατιδίου των μύθων και των θρύλων
Το μυστήριο και η ίντριγκα είναι σύμφυτα θα έλεγε κανείς στην ιστορία της Αγίας Έδρας, με τα χρονικά της ανά τους αιώνες να είναι τουλάχιστον σκοτεινά.
Ο κόσμος θα αναρωτιέται διαχρονικά τι είναι αυτό που προσπαθούν να κρατήσουν μακριά από δημόσια θέα οι ιερατικές αρχές του Βατικανού, ένα μέρος εξάλλου που αποτελεί το Άγιο Δισκοπότηρο κάθε συνωμοσιολόγου που σέβεται τον εαυτό του.
Ο κόσμος θα αναρωτιέται διαχρονικά τι είναι αυτό που προσπαθούν να κρατήσουν μακριά από δημόσια θέα οι ιερατικές αρχές του Βατικανού, ένα μέρος εξάλλου που αποτελεί το Άγιο Δισκοπότηρο κάθε συνωμοσιολόγου που σέβεται τον εαυτό του.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)