Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Θυμάστε Ποιοι Ήσαστε Πριν σας Πουν Ποιοι Πρέπει να Είστε;

tumblr_nm74z2yZm31r08lnpo1_1280

Δύο είναι οι πιο σημαντικές μέρες στη ζωή σου: η μέρα που γεννιέσαι και η μέρα που καταλαβαίνεις το λόγο που γεννήθηκες (Mark Twain). 
Αυτός που θα καταλάβει από νωρίς -ο χρόνος είναι πολύ σχετικός βέβαια- το λόγο ύπαρξής του και μπορέσει να θέσει προτεραιότητα στις επιλογές, τους στόχους και τα όνειρά του, έχει υλοποιήσει το πρώτο βήμα προς την επίτευξή τους.
Εδώ ελοχεύει ένας κίνδυνος, από τον οποίο δεν ξεφεύγουν πολλοί. Αυτός δεν είναι άλλος, από το να ακολουθείς και να πορεύεσαι σύμφωνα με τα θέλω και τις ζωές των άλλων.
Πως ξεχωρίζεις, αν ο στόχος για τον οποίο πασχίζεις χρόνια είναι καθαρά δική σου επιθυμία/πάθος και όχι κάποιου άλλου; Της κοινωνίας, των γονιών σου, του περίγυρού σου;
Κάνε την εξής ερώτηση στον εαυτό σου: Αν από αύριο δεν είχα τη δυνατότητα να προσπαθώ για τον σκοπό που έχω θέσει, θα με στεναχωρούσε ή θα με ανακούφιζε?
Αν απαντήσεις το πρώτο, μπορείς να ανακουφιστείς. Αν απαντήσεις το δεύτερο, μη στεναχωρηθείς, αλλά αναλογίσου…
Γιατί κρύβεσαι πίσω από το δάχτυλό σου, τους μικρούς καθωσπρεπισμούς και την αστείρευτη ανάγκη σου για επιβράβευση, που θρέφει μόνο το ναρκισσισμό και τη ματαιοδοξία σου?
Θες να φτάσεις, να κατακτήσεις, να ξεπεράσεις τους άλλους και ξεχνάς εσένα, τα δικά σου όρια, τη δική σου πορεία, η οποία τελικά δεν έχει αφετηρία.

Μπερδεύεις στόχους και όνειρα μαζί και μεταφράζεις μια αυτοματοποιημένη ζωή σε προσωπική εξέλιξη και “καριέρα”. Θυσιάζεις τις επιθυμίες σου και αισθάνεσαι ενοχές στη σκέψη και μόνο της πραγματοποίησής τους. Δεν εκφράζεσαι, δεν εκτίθεσαι, δεν αποπλαστικοποιείσαι, δε νιώθεις, δε ζεις.
Η ημέρα που καταλαβαίνεις για τι υπάρχεις, δεν είναι η μέρα που αποφασίζεις αν θα γίνεις δημοσιοράφος, ηθοποιός ή επιχειρηματίας. Είναι εκείνη η στιγμή που συνειδητοποιείς, ότι το σώμα που περιφέρεις καθημερινά σε κάθε γωνία αυτού του πλανήτη έχει το δικό της νόημα και τη δική της ξεχωριστή αποστολή.
Ποια είναι αυτή; Ιδέα δεν έχω! Η περιέργειά μου, όμως, να μάθω είναι η προσωπική μου αφετηρία.
Η συνεχής αναζήτηση και η απόκτηση εμπειριών, μέσα από λάθος επιλογές προσώπων, καταστάσεων, κινήσεων, οι οποίες μόνο λάθος δε θα μπορούσαν εντέλει να χαρακτηριστούν, είναι η μόνη δίοδος για να μάθεις τι κάνεις ή δε κάνεις σωστά, τι θες ή τι δε θες να ξαναζήσεις και πώς μπορείς να αποφύγεις τυχόν παρανοήσεις και παρερμηνείες στο μέλλον, ώστε να μη νιώσεις δύσκαμπτος και ξένος από σένα.
Το να βρεις τι θες από τη ζωή σου, ποιο είναι το νόημά της σε ένα κόσμο που δε βρίσκεις νόημα, είναι μια διαρκής μάχη με τον εαυτό σου, η οποία, αν το σκεφτείς λίγο διαφορετικά, έχει πλάκα και ενδιαφέρον, ειδικά αν εφοδιάζεσαι με τα κατάλληλα όπλα.
Υπεραναλύουμε, βραχυκυκλώνουμε και κυνηγάμε πεισματικά ανέφικτες οντότητες, δίνουμε χώρο στο επουσιώδες, για να αποφύγουμε την ανάληψη του δικού μας “έργου”.
Εάν, λοιπόν, δε σου αρέσει κάτι στη ζωή που κάνεις, άλλαξέ το, φτιάξε το, διόρθωσέ το, παίξε μαζί του και δες τις προθέσεις του, με σένα να είσαι πάντα ο κυρίαρχος του παιχνιδιού. Μην αφήνεις τρίτους ή εν γένει τη ζωή να σε πηγαίνει όπου θέλει, επειδή απλά έχεις κουραστεί να προσπαθείς και περιμένεις να σε σώσει κάτι ως εκ θαύματος.
Ποτέ η προσπάθεια δεν είναι αρκετή, αν δεν έχει κάποιο αποτέλεσμα. Ξεκίνα, λοιπόν, δια της ατόπου απαγωγής να ανακαλύψεις τι δεν θες και αν είσαι αρκετά ειλικρινής με τον εαυτό σου σε αυτά που θα αντικρίσεις και τα εξαλείψεις, οι πιθανότητες να κάνεις μια σταθερή αρχή για να δημιουργήσεις αυτό που δε ξέρεις ακόμα ότι είσαι, είναι με το μέρος σου.

Ελευθερία Καρακατσίνα


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Αποκαλύπτοντας Τα Απόκρυφα, Πέρα Από Κάθε Φαντασία, Της Πόλης Του Βατικανού!! (Μέρος Πρώτο)

Βατικανό - η Πλατεία του Αγίου Πέτρου και η Βασιλική 

Πλατεία και Βασιλική του Αγίου Πέτρου - Για πολλούς ανθρώπους συνώνυμη με την Πόλη του Βατικανού
H Βασιλική του Αγίου Πέτρου είναι για πολλούς ανθρώπους συνώνυμη με το Βατικανό. 

Μοιάζοντας περισσότερο με έναν ειδωλολατρικό ναό από μια Καθολική εκκλησία (όπως και όλες οι εκκλησίες της Ρώμης, στην πραγματικότητα), αυτή η τεράστια και πολυτελή κατασκευή κρύβει πολλά σκοτεινά μυστικά. 


Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μου , ο μυστικός κώδικας του Βατικανού αποκωδικοποιήθηκε από τον συγγραφέα και ερευνητή Wayne Herschel. 


Κατάφερε να συσχετίσει τους ναούς του Βατικανού και της Ρώμης και των οβελίσκων με τα αστέρια, και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι αντίγραφα των αστερισμών του Ωρίων και των Πλειάδων - τα αρχαία αστέρια των "θεών"


 Πρώτα απ 'όλα, η Βασιλική, μαζί με την πλατεία του Αγίου Πέτρου ,  την Via della Conciliazione  και  το Castel Sant'Angelo (Μαυσωλείο του Αδριανού), έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με ένα κλειδί, όταν φαίνονται από ψηλά. Το κλειδί αντιπροσωπεύει το κλειδί του διάσημου Σολομώντα από τα χειρόγραφα γνωστά ως «Κλειδί του Σολομώντα» .



Αριστερά: Άγαλμα του Σολομώντος κατέχει τα κλειδιά - τα κλειδιά βρίσκονται παντού στο Βατικανό και στη Ρώμη, συμπεριλαμβανομένης της SS
Αριστερά: Το Βατικανό, όπως φαίνεται από το Google Earth
Δεξιά: Χάρτης του Βατικανού του 1550 μ.Χ. - παρατηρήστε το σχήμα που μοιάζει με πλήκτρο διαγραφής

Επίσης, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου και η πλατεία αντιπροσωπεύουν τον αστερισμό του Ωρίωνα, ενώ το Castel Sant'Angelo αντιπροσωπεύει το αρχαίο άστρο των θεών (γνωστό στην Αίγυπτο ως το Αστέρι του Ra).



Αριστερά: Η πλατεία του Αγίου Πέτρου όπως φαίνεται από ψηλά - παρατηρήστε τον αιγυπτιακό οβελίσκο στο κέντρο και τις δύο κρήνες
Μέση: Οι τρεις κύκλοι αντιπροσωπεύουν τη ζώνη του Ωρίωνα, το X αντιπροσωπεύει το υπόλοιπο του αστερισμού, ενώ το γράμμα P (Πέτρος) τις Πλειάδες - - είναι το επίμηκες τμήμα του P (που αντιπροσωπεύεται από την οδό "Via della Conciliazione") που ενώνει τους αστερισμούς του Ωρίωνα και των Πλειάδων
Δεξιά: το «χριστιανικό» σύμβολο Chi-Rho, που εκπροσωπεί τους αστερισμούς των θεών, Ωρίωνα και Πλειάδων.

Οι οβελίσκοι του Βατικανού και της Ρώμης είναι ως επί το πλείστον πρωτότυποι αιγυπτιακοί οβελίσκοι, ακριβώς όπως αυτοί που βρέθηκαν στο Παρίσι, το Λονδίνο και ακόμη και στη Νέα Υόρκη.

Είναι ενδιαφέρον να γνωρίζουμε γιατί οι επικεφαλής των χριστιανών από όλο τον κόσμο είναι λάτρεις του παγανιστικού μνημείου.

Οι λεγόμενοι Illuminati (που σημαίνει «οι πεφωτισμένοι", επειδή έχουν πρόσβαση στην αλήθεια, ενώ οι υπόλοιποι από εμάς όχι), λατρεύουν μανιωδώς τον οβελίσκο επειδή αντιπροσωπεύει τον φαλλό του αιγυπτιακού θεού Όσιρι -. που ήταν, στην πραγματικότητα, ο γιος του Enki, Asar.

Στον συμβολισμό, ο οβελίσκος αντιπροσωπεύει την αρσενική ενέργεια και πάντα συνοδεύεται από έναν κοντινό θόλο, ο οποίος αντιπροσωπεύει την θηλυκή ενέργεια.

Όπως θα σας παρουσιάσω, όλοι οι οβελίσκοι του Βατικανού και της Ρώμης στήθηκαν μπροστά από τεράστιους θόλους.

Επίσης, ορισμένοι από τους θόλους μοιάζουν με αρχαίες κυψέλες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν τους ναούς των «βασιλικών» οικογενειών.

Είναι ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται εκτενώς από τον Ελευθεροτεκτονισμό.

Το Βατικανό σε εικόνες

Η θέα από την κορυφή του Castel Sant 'Angelo είναι εκπληκτική, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας συννεφιασμένης μέρας, και μέχρι να κοιτάξω προς το Βατικανό, είχα σχεδόν ξεχάσει που βρισκόμουν(στην κορυφή των πρώην φυλακών της ρωμαϊκής Ιεράς Εξέτασης και συμβολικό άστρο των αρχαίων «θεών»).

Η Θέα από την κορυφή του Castel Sant 'Angelo προς την πλατεία του Αγίου Πέτρου και την Βασιλική

Ο δρόμος που οδηγεί από το Castel Sant'Aneglo στην πλατεία του Αγίου Πέτρου και την Βασιλική είναι γνωστός ως Via della Conciliazione (που σημαίνει Δρόμος της Συνδιαλλαγής - ένα αξιοπρεπές όνομα για ένα σκοτεινό μέρος) και πλαισιώνεται από 28 οβελίσκους, 14 σε κάθε πλευρά.



Η Via della Conciliazione, πλαισιώνεται από 28 οβελίσκους (14 σε κάθε πλευρά). Επίσης παρατηρήστε τα κουκουνάρια πάνω από τα δύο κτίρια που πλαισιώνουν τον δρόμο.




Η αρσενική ενέργεια αντιπροσωπεύεται από τον αρχικό αιγυπτιακό οβελίσκο στην πλατεία του Αγίου Πέτρου
Η θηλυκή ενέργεια αντιπροσωπεύεται από το θόλο της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου.
Επίσης, η εξωτερική αρχιτεκτονική του θόλου μοιάζει με τρούλο και αρχαία κυψέλη.



Στην κορυφή του φαλλικού συμβόλου έχουμε έναν σταυρό, ένα τρισδιάστατο οκτάκτινο αστέρι και μια κηρήθρα. Στο συμβολισμό της «ελίτ», ο χριστιανικός σταυρός αντιπροσωπεύει το πέρασμα που σχηματίζεται από τα αστέρια του αστερισμού του Ωρίωνα, τα οκτάκτινα αστέρια αντιπροσωπεύουν είτε τον Μελχισεδέκ * ή την Ινάννα **, ενώ η κηρήθρα αντιπροσωπεύει το σπίτι των «βασιλικών» οικογενειών ( ενώ οι μέλισσες αντιπροσωπεύουν τις βασιλικές οικογένειες). Ο Wayne Herschel υποθέτει ότι το σύμβολο αντιπροσωπεύει τους επτά λόφους της Ρώμης, οι οποίοι με τη σειρά τους αντιπροσωπεύουν τις Πλειάδες. Αν και θεωρώ ότι η ερμηνεία του είναι πολύ εύλογη και ενδιαφέρουσα, εγώ εξακολουθώ να θεωρώ ότι το σύμβολο είναι μια κηρήθρα (ή ίσως και δύο), και θα δείτε γιατί αργότερα.

 Το οκτάκτινο αστέρι αντιπροσωπεύει τον Μελχισεδέκ, ο οποίος ήταν ο βασιλιάς του Σάλεμ και ιερέας των «υψηλότερων όλων των θεών". Μερικοί θεολόγοι θεωρούν ότι ήταν ο Σημ, ο γιος του Νώε / Ziusudra, και  παππούς του Nimrod (που αργότερα έγινε ο βασιλιάς της Σενναάρ και ιερέας του θεού ψάρι). Στον τεκτονισμό, ο Μελχισεδέκ συνδέεται με τον βαθμό της Υψηλής Ιεροσύνης (υψηλή μασονική κατάταξη). ** Η Ινάννα ήταν η εγγονή του Ενλίλ (αδελφού του Enki) και σεβαστή θεά των Anunnaki. Απόκρυφα σύμβολα της είναι το οκτάκτινο αστέρι, το περιστέρι και η κουκουβάγια. Ήταν γνωστή σε όλη την ιστορία με πολλά ονόματα: Ιστάρ, Σεμίραμις,  Αφροδίτη και η δαίμονας-θεά Λίλιθ, για να αναφέρουμε μερικά. Έτσι, οι ανθρωποθυσίες που λάμβαναν μέρος στο Bohemian Grove προς τιμή της θεάς κουκουβάγιας, είναι στην πραγματικότητα αφιερωμένες στην Ινάννα.
Ακριβώς μπροστά από τη Βασιλική, υπάρχει ένα άγαλμα του, δήθεν, Αγίου Πέτρου που κρατάει δύο χρυσά κλειδιά. Κατά τη γνώμη μου, το άγαλμα αναπαριστά τον περίφημο βασιλιά Σολομώντα - επίσημο βασιλιά του Ισραήλ και έναν μαύρο μάγο, που έθεσε τις βάσεις για τη μυστική κοινωνία που είναι γνωστή ως Τεκτονισμός .  Τα κορυφαία μέλη αυτής της μυστικής κοινωνίας ήταν πάντα εξαίσιοι εσωτεριστικοί αρχιτέκτονες (εξ ου και το όνομά τους), υπεύθυνοι με την κατασκευή των ναών της «ελίτ», σύμφωνα με διάφορες ευθυγραμμίσεις (π.χ. αστέρια, σημεία του ορίζοντα, τον αληθινό βορρά, κλπ) και ιερή γεωμετρία. 
Πιστεύω ακράδαντα ότι κανένας από τους χαρακτήρες που είναι ζωγραφισμένοι ή αναπαρίστανται με γλυπτά μέσα στους ναούς της "ελίτ" στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύουν εκείνους που νομίζουμε ότι είναι. 

Για παράδειγμα, όλες οι απεικονίσεις της Παναγίας, πιθανώς αντιπροσωπεύουν την Ninhursag.  Μνημονεύετε στους ύμνους των Σουμερίων ως "αληθινή και μεγάλη κυρία των ουρανών». Σύμφωνα με τις Σουμεριακές γραφές, ο Enki και η Ninhursag ήταν αυτοί που που κατασκεύασαν τους πρώτους άνθρωπους - εργάτες με γενετική μηχανική. Φανταστείτε τους συνειρμούς!




Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς ο Άγιος Πέτρος - Κατά τη γνώμη μου, δεν είναι άλλος από τον βασιλιά Σολομώντα, που κατέχει τα κλειδιά που ξεκλειδώνουν την αλήθεια. 
Δείχνει με το ίδιο χέρι το Castel Sant'Angelo - Το αστέρι των θεών ξεκλειδώνει όλα τα μυστήρια.



Μπαίνοντας στην Βασιλική του Αγίου Πέτρου, είχα ανάμεικτα συναισθήματα. Η ομορφιά και το μεγαλείο δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, αλλά την ίδια στιγμή όλος αυτός ο πλούτος προκαλεί. Υπάρχει απλά  πάρα πολύς πλούτος και μεγαλείο για μια εκκλησία, ενώ περισσότερα από 30.000 παιδιά πεθαίνουν από την πείνα κάθε μέρα !



Τελετή στο εσωτερικό της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου: 
. Οι καρδινάλιοι και ο Πάπας φοράνε τις ρόμπες και τα καπέλα ως "ιερείς του θεού - ψάρι» 
Παρατηρήστε τον μαύρο βωμό με τς φιδογυριστές στήλες, που βρίσκονται κάτω από τον γιγάντιο θόλο. 



Είχα αποφασίσει να ξεκινήσω την επίσκεψή μου από τη δεξιά πλευρά της Βασιλικής, και καθώς ρίχνω τη ματιά μου στους τοίχους, μένω συγκλονισμένος από τους συμβολισμούς.

Κυριολεκτικά σκέφτηκα "Χρειάζομαι χιλιάδες φωτογραφίες και έρευνα μηνών για να κατανοήσω όλα αυτά". Γι 'αυτό και αποφάσισα να επικεντρωθώ μόνο στους συμβολισμούς που ήμουν ήδη εξοικειωμένος. 

Το πρώτο σπουδαίο πράγμα που τράβηξε την προσοχή μου ήταν ένα «τείχος της προσευχής», με ένα μαύρο τετράγωνο ενσωματωμένο σε αυτό. Πάνω από αυτό το τείχος υπάρχει ένας μεγάλος σταυρός και ένας πίνακας του βασιλιά Σολομώντα (δήθεν Αγίου Πέτρου) στον οποίο κρατάει το κλειδί που ξεκλειδώνει την αλήθεια.

Το «τείχος της προσευχής» με ενσωματωμένο ένα μαύρο τετράγωνο , για να αγγίζουν οι πιστοί.

Σύμφωνα με τον Ντέιβιντ Άικ, συμβολικά, η πλατεία σημαίνει έλεγχος, και η έννοια των δύο ή περισσότερων τετράγωνων είναι: «εμείς ελέγχουμε τα πάντα». [1]  David Icke, "Το μεγαλύτερο μυστικό», Τόμος ΙΙ.  

Το ορθογωνιόμετρο εργαλείο των οικοδόμων είναι επίσης ιδιαίτερα σεβαστό από τον Τεκτονισμό. [2] , [3] . Κατά τη γνώμη μου, ένα μαύρο ορθογωνιόμετρο  αναφέρεται στη γνώση που ελέγχει τις σκοτεινές και αρνητικές ενέργειες. 

Κάθε χρόνο, εκατοντάδες χιλιάδες πιστοί συγκεντρώνονται στη Μέκκα, στη Σαουδική Αραβία, για μια τελετή που, συμβολικά, μπορεί να μεταφραστεί ως λατρεία του μαύρου κύβου (ένας κύβος που είναι κατασκευασμένος από έξι όμοια τετράγωνα). 

Επίσης, όλοι οι μουσουλμάνοι σε όλο τον πλανήτη, προσεύχονται πέντε φορές την ημέρα στραμμένοι προς την Μέκκα, προκειμένου να υποβάλουν τα σέβη τους σε αυτόν τον μαύρο κύβο, γνωστό ως Ka'ba (που σημαίνει "Ιερά Οικία"). Ξέρω ότι για τους κανονικούς ανθρώπους, η Ka'ba είναι ένα θετικό σύμβολο, αλλά όχι για τους Illuminati. 



Εκατοντάδες χιλιάδες μουσουλμάνοι συγκεντρώνονται στη Μέκκα για να προσκυνήσουν το μαύρο τετράγωνο


Ενσωματωμένη σε ένα από τα τοιχώματα του κύβου, υπάρχει μια μαύρη πέτρα που φέρεται να ήρθε στη Γη από έναν άγγελο. Πολλοί επιστήμονες και μελετητές πιστεύουν ότι η πέτρα δεν είναι τίποτε άλλο από ένα κομμάτι μετεωρίτη. 

Σχεδόν τρία εκατομμύρια μουσουλμάνοι προσκυνητές επισκέπτονται τη Μέκκα κάθε χρόνο, και κάνουν επτά φορές τον γύρο της  Ka'ba με την φορά του ρολογιού, και δείχνοντας την μυστηριώδη μαύρη πέτρα. 

Στους αρχαίους χρόνους, συνήθιζαν να φιλάνε ή να αγγίζουν την ενσωματωμένη μαύρη πέτρα στον τοίχο της Ka'ba, αλλά λόγω του μεγάλου αριθμού των προσκυνητών, σήμερα είναι σχεδόν αδύνατο.  

Σύμφωνα με τους σύγχρονους ερευνητές, η Ka'ba είναι ακριβώς ευθυγραμμισμένη με την ανατολή του αστεριού Canopus, τους κύκλους της σελήνης, και το θερινό και χειμερινό ηλιοστάσιο. [4] Wikipedia  [5] Ancient Aliens

Και πάλι, έχουμε αποδείξεις προηγμένων γνώσεων αστρονομίας στην αρχαιότητα. Ποιος έδωσε αυτή τη γνώση στους ανθρώπους; Πηγαίνοντας πίσω στο μαύρο τετράγωνο στο εσωτερικό της Βασιλικής του Αγίου Πέτρου, παρατηρήστε πώς οι κοινοί άνθρωποι αγγίζουν αυτό το μαύρο τετράγωνο και προσεύχονται.


Οι πιστοί συρρέουν για να αγγίξουν το μαύρο τετράγωνο και προσεύχονται 
Πάνω απ 'αυτούς, υπάρχει ένας πίνακας του βασιλιά Σολομώντα να κρατάει το πλήκτρο της αλήθειας 
Η ζωγραφική εμφανίζει το οκτάκτινο αστέρι σε όλες τις τέσσερις γωνίες του πλαισίου

Αυτός ο τοίχος πλαισιώνεται από τα γλυπτά δύο παπών (ιερέων του «θεού - ψάρι" Enki) να φοράνε τον  σταυρό των Ανουνάκι (αργότερα γνωστό ως σταυρό των Ναϊτών. 

Χρησιμοποιήθηκε επίσης από τον Χίτλερ για να διακοσμήσει τους πολυτιμότερους του στρατιώτες και είναι χαραγμένος στα ρούχα του πάπα). Κάτω, μπορούμε να δούμε ένα λευκό περιστέρι (στην πραγματικότητα, το περιστέρι εμφανίζεται  μανιωδώς σε όλη τη βασιλική):




Παρουσιάζει ενδιαφέρον ότι αγγελούδια κρατούν την εικόνα του Πάπα. Αν το σκεφτείτε, αυτοί οι άγγελοι δεν είναι τίποτα άλλο από γυμνά μικρά παιδιά.

Όπως έχω αναφέρει και πριν, στο συμβολισμό της «ελίτ», το περιστέρι αντιπροσωπεύει τη θεά Ανουνάκι Ινάννα. Ο David Icke περιγράφει αυτό το είδος της πρακτικής ως "αντίστροφο συμβολισμό». 

Το παρακάτω γλυπτό είναι απλά εκπληκτικό! Αντιπροσωπεύει τον Πάπα Γρηγόριο ΧΙΙΙ, τον Πάπα που ευθύνεται για την αλλαγή  του αρμονικού σεληνιακού ημερολόγιου , με το ηλιακό ημερολόγιο που έχουμε σήμερα -. ", Που αποτελεί το διεθνώς αποδεκτό πολιτικό ημερολόγιο στις μέρες μας» [6] Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ημερολόγιό μας είναι γνωστό σήμερα ως Γρηγοριανό ημερολόγιο, αν και ιστορικά μιλώντας, θα έπρεπε να είναι γνωστό ως το ημερολόγιο του Marduk.

(Ο Marduk ήταν ο πρωτότοκος γιος του Enki, ως εκ τούτου, κάτοχος του βασιλικού αίματος των Anunnaki. Λατρευόταν στην Αίγυπτο ως Ra, θεός του ήλιου. Είναι αυτός που άλλαξε το σεληνιακό ημερολόγιο της Αιγύπτου με το δυσαρμονικό ηλιακό ημερολόγιο. 

Μετά από μακρούς και αιματηρούς πολέμους, ο Marduk τελικά έγινε ο ανώτατος ηγέτης της Γης, εκθρονίζοντας τον πατέρα του Enki.  

Ο Marduk είναι το κεντρικό πρόσωπο τού σατανισμού και ήταν γνωστός με πολλά ονόματα σε όλη την ιστορία, συμπεριλαμβανομένων των Εωσφόρος,  Σατανάς , διάβολος, και Τέρας). [7] 

Προσωπικά, δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία ότι ο Πάπας Γρηγόριος XIII ήξερε ακριβώς τι έκανε όταν άλλαξε το αρμονικό σεληνιακό ημερολόγιο με το ηλιακό ημερολόγιο προς τιμήν αυτού που λάτρευε / υπηρετούσε. 

Το παρακάτω γλυπτό ενισχύει έντονα τη δήλωσή μου.


Πάπας Γρηγόριος (Gregory) XIII, φορώντας μια παραλλαγή της παπικής μίτρας, 
η οποία  αντιπροσωπεύει την επίφυση (σύμβολο της υπέρτατης γνώσης) 
και / ή την κυψέλη (σύμβολο των «βασιλικών» οικογενειών).

Στο έργο αυτό, ο Πάπας Γρηγόριος ΧΙΙΙ κάθεται στον θρόνο του, ενώ το πρόσωπο στα αριστερά του, σηκώνει το πέπλο κάτω από το θρόνο του Πάπα Γρηγόριου  και αποκαλύπτει ... ερπετό . Αυτή η ερπετοειδής οντότητα είναι η σκοτεινή δύναμη πίσω από το σύνολο των ηγετών του κόσμου και η πηγή του «βασιλικού» αίματός τους.

Ερπετοειδής οντότητα κρυμμένη στις σκιές 
Στο συμβολισμό: ο θρόνος της εξουσίας στηρίζεται στους ώμους των ερπετών 
Τα φτερωτά ερπετά είναι ανώτερα από τα υπόλοιπα είδη ερπετών, που αντιπροσωπεύουν μια βασιλική διακλάδωση

Ο συμβολισμός της κυψέλης, το σπίτι των «βασιλικών» οικογενειών, είναι παρών στις περισσότερες οριφές των ναών της "ελίτ". Είναι μια σκληρή δήλωση, που σημαίνει "αυτό χτίστηκε από εμάς και μας ανήκει".

Η αρχιτεκτονική της Κυψέλης στην οροφή, που αντιπροσωπεύει το σπίτι των μελισσών (βασιλικές οικογένειες)

(Η κυψέλη αντιπροσωπεύει το εξωτερικό των βασιλικών ναών. Η κηρήθρα απεικονίζεται πάντα μέσα στην κυψέλη, ως εκ τούτου αντιπροσωπεύει το εσωτερικό. Οι μέλισσες συμβολίζουν τις "βασιλικές" οικογένειες). 

Ένα άλλο σύμβολο που βρίσκεται, πολύ συχνά, σε συσχέτιση με τις "βασιλικές οικογένειες", είναι το λιοντάρι. Ακριβώς όπως η αιγυπτιακή Σφίγγα, το λιοντάρι αντιπροσωπεύει τον ήλιο. Όλες οι «βασιλικές οικογένειες» από την γενεαλογία του Marduk είναι λάτρεις του ήλιου.


Ασπίδα με λιοντάρι (λατρεία του ήλιου), το κλειδί του Σολομώντα και κυψέλη / επίφυση

Συνεχίζεται....Δεύτερο Μέρος

Η  ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ


http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/2016/10/blog-post_554.html

ΠΡ. ΠΑΥΛΌΠΟΥΛΟΣ 1997: Να μη νομοθετούν οι δικαστές

img_1894
ΦΩΤΟ   Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ - 30 NOEMBPIOY 1997 [....] «Yπάρχουν αποφάσεις, οι οποίες κατά τον έλεγχο της συνταγματικότητας μιας νομοθετικής ρύθμισης δεν περιορίζονται στο  να διαπιστώνουν αν το περιεχόμενό της ανταποκρίνεται ή όχι στις επιταγές του Συντάγματος, αλλά προχωρούν...
ιδίως όταν κρίνουν την ρύθμιση αντισυνταγματική, στη διατύπωση υποδείξεων προς τον νομοθέτη ως προς το πώς πρέπει να ασκήσει στο μέλλον το έργο του». [....]
Γ.Δ.

ΜΟΝΟ Έλληνες θα μπαίνουν στις Στρατιωτικές Σχολές – Το ΣτΕ έκρινε μη νόμιμο Προεδρικό Διάταγμα. "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΚΑΙ το ΣτΕ;

Αποτέλεσμα εικόνας για μαυροι στις Στρατιωτικές Σχολές
Μη νόμιμη έκρινε το Συμβουλίου της Επικρατείας διάταξη σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος που επέτρεπε σε πολίτες που έχουν αποκτήσει την Ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση να εισάγονται στη Σχολή Ανθυπασπιστών της Πυροσβεστική Ακαδημίας και κατά προέκταση στις Στρατιωτικές Σχολές. Ειδικότερα....
στο Ε΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας κατατέθηκε σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τα προσόντα, τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία   εισαγωγής στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, ύστερα από κατατακτήριες εξετάσεις.
Το ΣτΕ με την υπ΄  αριθμ. 205/2016 γνωμοδότησή του με πρόεδρο τον Αθανάσιο Ράντο και εισηγητή τον Πάρεδρο Χρήστο Λιάκουρα, έκρινε εν μέρει μη νόμιμο το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος  και ειδικά ως προς το σκέλος εκείνο των πολιτογραφηθέντων και διέταξε την διαγραφή της σχετικής διάταξης.
Συγκεκριμένα, το ΣτΕ επισημαίνει στην γνωμοδότησή του, μεταξύ των άλλων, τα εξής:
«Στη διάταξη της παραγράφου  1α του άρθρου 3 του σχεδίου ορίζεται ότι οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών με κατατακτήριες εξετάσεις πρέπει να είναι Έλληνες πολίτες, για όσους δε έχουν αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση, πρέπει να έχει παρέλθει ένα έτος τουλάχιστον από την απόκτησή της.
Όπως, όμως, έχει κριθεί (ΣτΕ 3317/2014), με την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας δημιουργείται μια νέα νομική κατάσταση για τον πολιτογραφηθέντα, ο οποίος εξομοιώνεται πλήρως με τον έχοντα την ελληνική ιθαγένεια από καταγωγή και, επομένως, απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα και βαρύνεται με όλες τις υποχρεώσεις που συνεπάγεται το νομικό καθεστώς του Έλληνα πολίτη.
Ενόψει τούτου, η ανωτέρω ρύθμιση, που απαιτεί για τους υποψηφίους στην εν λόγω Σχολή τη συμπλήρωση τουλάχιστον ενός έτους από την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση, περιέχει μη νόμιμο κριτήριο και πρέπει να διαγραφεί».
 
Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters