Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ;ΠΟΙΟΣ;

images (1).jpgimages (3).jpg 
 
ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΨΟΣ 17 ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΑΛΕΞΙΚΕΡΑΥΝΟ...
ΠΟΥ;....ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ...

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ,ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.END


ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ...ΜΙΛΗΣΕΙ...

 
ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ:

The United States: A Country founded on Paganism

 

 

http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2012/10/poios-sas-eipe-pote-gia-to-agalma-ths-theas-athhnas-ston-lefko-o.html

ΟΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΕΣ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΝΤΟΓΚΟΝ...

Η μυστική και ιερή παράδοση της φυλής Ντόγκον της Δυτικής Αφρικής, λέει ότι ο γήινος πολιτισμός είναι αποτέλεσμα της επαφής των λαών της Γης με τους κατοίκους ενός πλανήτη που βρίσκεται εντός του συστήματος του αστερισμού του Σείριου, 3.000 χρόνια π.Χ. 
Οι Ντόγκον μιλούν για τους επισκέπτες του πλανήτη Νιάν. Ο πλανήτης βρίσκεται στο άστρο Έμμε Για, του συστήματος του Σείριου, που έχει περίοδο τροχιάς γύρω στα 50 χρόνια, είναι μεγαλύτερο από τον Σείριο Β (Πό Τόλο) και τέσσερις φορές ελαφρύτερο. Το άστρο Έμμε Για ανακαλύφθηκε πρόσφατα και ονομάστηκε επίσημα από τους αστρονόμους σαν Σείριος Γ'.
Η ιερή παράδοση της φυλής Ντόγκον ήταν χαραγμένη στις πανάρχαιες σφραγίδες της φυλής, που εκτός των παραπάνω λεγομένων, δείχνουν την ακριβή τροχιά του Σείριου και το τριπλό αστρικό σύστημα (Πο Τόλο, Έμμε Για, Σίγκι Τόλο) στον αστερισμό του Μεγάλου Κυνός.
Ο Σείριος απέχει από τη Γη γύρω στα 8,57 έτη φωτός. Μέχρι τη δεκαετία του 1990, οι αστρονόμοι γνώριζαν για τους Σείριο Α και Σείριο Β, οι οποίοι είναι λευκοί νάνοι. Γύρω στα 1995 ανακαλύφθηκε και ο Σείριος Γ.
Οι ιθαγενείς Ντόγκον πέρα από το Σείριο, είναι άριστοι γνώστες χιλιάδες χρόνια τώρα και του ηλιακού μας συστήματος και της τροχιάς των πλανητών γύρω από τον Ήλιο. Γνωρίζουν ότι ο Κρόνος διαθέτει δακτυλίους και ότι ο Δίας έχει τέσσερις σελήνες. Μάλιστα στην καθημερινή τους ζωή, καθοδηγούνται από τέσσερα ημερολόγια για τον Ήλιο, τη Σελήνη, το Σείριο και την Αφροδίτη. 
Κατά συνέπεια, γεννάται το εύλογο ερώτημα: Πώς είναι δυνατόν, μια πρωτόγονη αφρικανική φυλή να ξέρει με απόλυτη ακρίβεια αστρονομικά δεδομένα, που μόλις σχετικά πρόσφατα ανακαλύφθηκαν μέσα από τα υπερσύγχρονα τηλεσκόπια; Από πού άντλησαν όλες αυτές τις γνώσεις; 
Οι ίδιοι ισχυρίζονται ότι οι πληροφορίες τους προέρχονται από τους Νόμμος (περίεργα αμφίβια όντα που έφτασαν στην γη από τον Σείριο). Η παρουσία τους στη γη σύμφωνα με τους Ντογκόν είχε να κάνει με τη σωτηρία του κόσμου, παρουσιάζοντας τους ως λυτρωτές και πνευματικούς φύλακες. Μιλώντας με λεπτομέρειες περιγράφουν και το παράξενο μέσο που μετέφερε τους Νόμμος στα νοτιοανατολικά της περιοχής τους, το οποίο έκρυβαν μέσα σε μια κοντινή λίμνη.
Η φυλή Ντόγκον για 5000 και πλέον χρόνια, ζούσε απομονωμένη από την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Ο Δρ Μαρσέλ Γκριόλ, Γάλλος ανθρωπολόγος, ήταν ο πρώτος ερευνητής που τους επισκέφθηκε το 1931. Το 1946 ξαναπήγε στο Μάλι με την επίσης Γαλλίδα ανθρωπολόγο Ζερμέν Ντιτερλέν, οι οποίοι μελέτησαν και κατέγραψαν λεπτομερώς τις παραδόσεις και τη μυθολογία των ιθαγενών. Η έκθεσή τους το 1951 υπήρξε αρκετά εκπληκτική, αφού όλοι έμειναν άναυδοι, πώς οι Ντόγκον γνώριζαν για άστρα που δεν φαίνονταν με γυμνό μάτι!
Στη δεκαετία του 1970, ένας Αμερικανός γλωσσολόγος και ερευνητής μέλος της Βασιλικής Αστρονομικής Εταιρείας του Λονδίνου, ο Ρόμπερτ Τεμπλ, θυσίασε οκτώ ολόκληρα χρόνια για να γράψει το περίφημο βιβλίο του «Ο Άγνωστος Σείριος», με κεντρικό ερώτημα αν κατά το παρελθόν η Γη δέχθηκε επίσκεψη ευφυών όντων από κάποιον πλανήτη του Σείριου.
Ο Έριχ Φον Ντένικεν, στο περίφημο έργο του «Αποδείξεις - Αυτοψία σε πέντε Ηπείρους», αφού επικροτεί το βιβλίο του Τεμπλ, λέει σχετικά: ''Τι το εκπληκτικό υπάρχει στους μύθους των Μόγκι. Όνειρα, θρησκευτικές δεισιδαιμονίες, φαντασμαγορίες ή ακριβείς γνώσεις ( ...Wink κάθε 50 χρόνια οι Ντόγκον πανηγυρίζουν τη γιορτή τους «Σιγκουί». Η τελετή Σιγκουί έχει σαν περιεχόμενο την επιθυμία για ανανέωση του κόσμου. Το χρόνο της γιορτής καθορίζει το Πο Τόλο, δηλαδή το άστρο του Σιγκουί.''
Οι μυστικές και ιερές πανάρχαιες αστρονομικές γνώσεις των προγόνων της φυλής Ντόγκον, δείχνουν σωστές και επιβεβαιώνονται σιγά σιγά από τους σύγχρονους αστρονόμους, με μόνη αναπάντητη την ύπαρξη του πλανήτη Νιάν (o λεγόμενος σήμερα Xylanthia)... μια απάντηση που φαίνεται να είναι θέμα χρόνου.
Οπότε, τα ιερά μηνύματα, για την πρώτη αλλά και την επερχόμενη άφιξη των εξωγήινων επισκεπτών Νόμμος είναι τα μόνα που παραμένουν...
 
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2012/10/oi-panarhaies-sfragides-twn-ithagenwn-ntogkon.html 

Οι ''ρουφιάνοι'' της Τρόικας



Γνωστά επιχειρηματικά συμφέροντα, ακόμη και σε θεσμικό επίπεδο, όπως οι επιχειρηματικές Ενώσεις και Ομοσπονδίες, από την πρώτη στιγμή της ένταξης της χώρας στον Μηχανισμό Στήριξης έσπευσαν να εκμεταλλευτούν τη συγκυρία, ώστε να αποδιοργανώσουν πλήρως την αγορά εργασίας και να ρίξουν στον εργασιακό Καιάδα το κόστος του ανθρώπινου δυναμικού που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα.

Μέσω γνωστών δικηγορικών γραφείων και Εταιρειών Συμβούλων, οι επιχειρηματίες -είτε κατά μόνας είτε συλλογικά- «πολιόρκησαν» την Τρόικα με κείμενα, ιδέες καθώς και με εκθέσεις επί του νομικού πλαισίου που ισχύει για την αγορά εργασίας, προκειμένου να πετύχουν τους στόχους τους.

Ήδη από διετίας είχε καταγγελθεί, αορίστως βεβαίως, μία σειρά από κινήσεις επιχειρηματιών, αλλά και θεσμικών εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου, που κατά την παραμονή της Τρόικας στην Αθήνα επεδίωκαν και πετύχαιναν μυστικά ραντεβού σε διάφορους χώρους της πρωτεύουσας, στη διάρκεια των οποίων «βομβάρδισαν» τους εκπροσώπους των δανειστών με αιτήματα και «παράπονα» για την κατάσταση των εργασιακών σχέσεων στην Ελλάδα, την οποία παρομοίαζαν με «Σοβιετία».

Ο στόχος ήταν σαφής: να επέλθει στη χώρα εργασιακός Μεσαίωνας, να διαλυθεί η αγορά εργασίας εις τα εξ ων συνετέθη και να κατακρημνιστεί το κόστος εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.

Ανοίγουν τα στόματα

Γνωστός νομικός, ο οποίος διατηρεί την ανωνυμία του, εξηγεί τη μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για να «πειστεί» η τρόικα να προωθήσει τα «αιτήματά» τους.

Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Τους έφεραν έτοιμη την κωδικοποίηση της νομοθεσίας που ήθελαν να αλλάξουν και επικαλέστηκαν ως ακραία παραδείγματα επιδόματα που δίνονταν σε ΔΕΚΟ, τα οποία όμως στην πραγματικότητα παρέχονται από τον ιδιωτικό τομέα. Απέφυγαν να τους εξηγήσουν ότι τα συγκεκριμένα επιδόματα προβλέφθηκαν, προκειμένου να εξισορροπήσουν τους μισθούς σε ανθρώπινα και αξιοπρεπή επίπεδα, οι οποίοι ήταν ανέκαθεν χαμηλοί».

Ο νομικός δεν παραλείπει να αναφερθεί και στη φοροδιαφυγή: «Ενώ εστίαζαν το ενδιαφέρον της τρόικας στην εκτεταμένη φοροδιαφυγή των επαγγελματιών, δεν έλεγαν κουβέντα για τη νόμιμη φοροαποφυγή εύπορων στρωμάτων, η επίτευξη της οποίας παρέχεται, μάλιστα, ως υπηρεσία από δικηγορικά γραφεία. Βίλες των βορείων προαστίων ανήκουν σε εξωχώριες εταιρείες, οι οποίες δεν πληρώνουν καθόλου φόρους. Μάλιστα, ο ιδιοκτήτης τη μισθώνει στον εαυτό του, εμφανίζεται ως ενοικιαστής και τα έξοδα εκπίπτουν από τη φορολογία του».

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη


http://www.zougla.gr/politiki/article/i-roufiani-tis-troikas

ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΕΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕ ΕΜΦΥΛΙΟ;

Η ΦΟΒΕΡΑ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥΓράφει η Όλγα Γεριτσίδου
Ας δούμε πώς μπορεί ένας αδύναμος να νικήσει δυνατούς όταν δεν έχει τίποτε άλλο υπέρ του εκτός της πολλής προπαγάνδας σε επίπεδο πλύσης εγκεφάλου : ο μόνος τρόπος να μην χάσει κατά κράτος είναι να πείσει τους δυνατούς να μην δώσουν την μάχη. Ο μόνος τρόπος να μην ηττηθεί είναι να μην παλέψει, με την συναίνεση του αντιπάλου. 

Ο Ελληνικός Λαός είναι εξαιρετικά δυνατός σε πολλά επίπεδα και έχει πάρει την παρτίδα σε καίρια σημεία όπως είναι η ανυπακοή, η νομική αντίσταση, η εδραίωση της γενικής μαζικής κατακραυγής των προδοτών, στην απόδειξη της νοθείας και καταχάλκευσης των εκλογών για να μην επιτρέπεται στον Λαό να ρίξει κυβερνήσεις και ουσιαστικά σε κάθε τομέα που θα ήταν υπεραρκετός να ρίξει και να ανατρέψει την κατάσταση εάν επρόκειτο για απλή δημοκρατική σύγκρουση σε ένα πεδίο όπου οι βασικές Δημοκρατικές αρχές επικρατούν. 

Δεν πρόκειται όμως για παιχνίδι δημοκρατικής σύγκρουσης αλλά για δικτατορία με κάθε γνώρισμα συμπεριλαμβανομένης και της στρατιωτικής επιβολής, και μάλιστα δικτατορία παλαιού τύπου με εμφανείς ξένες ρίζες και ενεργές επιρροές όπως τις εποχές που η Αγγλία ή η Βαυαρία ή η Γαλλία ή η Ρωσία έλεγχαν τα κόμματα, τις κυβερνήσεις και την εξωτερική πολιτική της Ελλάδας εντελώς αποκομμένα από την Ελληνική Λαϊκή Βούληση. 

Αυτού του είδους η σύγκρουση εκτελείται και λύεται ΜΟΝΟ μέσω βίας κλασσικής, βίας με όπλα, βίας με αντίσταση, βίας που δεν προβλέπεται σε Δημοκρατικά καθεστώτα. Και για αυτό βλέπουμε την ακραία αστυνόμευση που επικρατεί για να περιορίζει και να φοβερίζει τους Έλληνες Πολίτες, ακροβολιστές και τώρα και στρατό μέσα στην πόλη ενάντια στον Έλληνα Πολίτη που υποτίθεται ότι ορκίζεται να προστατεύει ενάντια σε εισβολείς και όχι να επιβάλλει ανεπιθύμητους δικτάτορες από τους πλέον λαομίσητους στην Ελληνική Ιστορία. 

Οι δικτάτορες λοιπόν χρησιμοποιούν ήδη την κλασσική βία και ρίχνουν την μάσκα της όλο και περισσότερο για να κερδίσουν χρόνο στην παρανόμως αποκτηθείσα εξουσία. 

Το πρόβλημα είναι ότι εάν απαντήσει ο Λαός με το ίδιο νόμισμα, δηλαδή την κλασσική βία, είναι μαθηματικά σίγουρο ότι οι δικτάτορες θα πετσοκοφτούν και μαζί τους και όσοι θα προσπαθήσουν να τους προστατεύσουν : κανένας στρατός δεν άντεξε μπροστά στο τσουνάμι ενός εξαγριωμένου και ελαφρά οπλισμένου πλήθους. 

Το ζητούμενο λοιπόν από την μεριά των δικτατόρων είναι να αποφευχθεί δια παντός ει δυνατόν το ενδεχόμενο να βγεί ο Λαός αποφασισμένος να επιβάλλει δια της βίας την θέληση του, μέχρι την επαναφορά της Δημοκρατίας όπου η βία δεν χρειάζεται. 

Πώς λοιπόν αποπειρώνται να το επιτύχουν αυτό οι δικτάτορες ; 

Με την φοβέρα. 

Είναι γνωστό ότι ο Έλληνας όχι μόνο απεύχεται αλλά ξορκίζει την πιθανότητα να σηκώσει χέρι σε άλλον Έλληνα, και το φάντασμα του Εμφυλίου που δημιούργησαν οι πρόγονοι των τωρινών δικτατόρων μαζί με τους Άγγλους και τους υπόλοιπους δήθεν συμμάχους ακόμα στοιχειώνει τους Έλληνες και σε καμμία περίπτωση δεν θέλουν και δεν προτίθενται να το επαναλάβουν. 

Όποιον και αν ρωτήσεις ανάμεσα στον Λαό ακούς «όχι εμφύλιος» με κάθε τρόπο. Μέχρι και αυτοεξορία είναι διατεθειμένοι να πάνε οι Έλληνες για να μην αναγκασθούν να χύσουν αίμα Ελληνικό. 

Φωνάζουν λοιπόν και ωρύονται οι προπαγανδιστές και τα παπαγαλάκια τους ότι έρχεται εμφύλιος με αποκορύφωμα τον πιο πρόσφατο «λαγό» του έκπτωτου κοινοβουλίου, την Χρυσή Αυγή που αντικατέστησε τον Καρατζαφέρη, να ανακοινώνει επισήμως (εντελώς ...; συμπτωματικά πριν την 28η Οκτωβρίου και όλα τα ρίσκα που παίρνουν οι δικτάτορες την ημέρα εκείνη) ότι δήθεν υπάρχει ήδη εμφύλιος επειδή έχουν δήθεν φασίστες μέσα στα ΜΑΤ, λες και υπήρχαν ποτέ δημοκράτες εκεί. Και παίζει η Χρυσή Αυγή με τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ το θεατράκι αυτό, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και την προδοτική τριανδρία των άλλων τριών κομμάτων και των παραφυάδων τους, αφού τραβούν την προσοχή στην ψεύτικη φοβέρα του εμφυλίου και επιτυχώς μουδιάζουν έναν Λαό που έχει εξεγερθεί και αντιστέκεται παντοιοτρόπως από το 2010, έχοντας μόνο ομοψυχία και όχι μίσος ή κατακερματισμό όπως θέλουν να δείξουν και όλοι οι συνδικαλιστές που φανατικά εμποδίζουν την δημιουργία ενός κοινού συλλαλητηρίου με μόνη την Ελληνική Σημαία και όχι τα εκφυλισμένα σημαιάκια που έχουν ταυτισθεί με την συνδικαλιστική διαφθορά, γιατί ξέρουν πολύ καλά ότι εάν τολμούσαν να το κάνουν αυτό θα βούλιαζε όχι το σύνταγμα αλλά όλη η Αθήνα, και μετά πώς τους μαζεύεις ; 

Εάν πραγματικά υπήρχε δυνατότητα εμφυλίου θα τον είχαν ήδη προκαλέσει οι ίδιοι οι δικτάτορες για μία ακόμα φορά καθώς δεν υπάρχει τίποτε άλλο που να τους εξυπηρετεί περισσότερο, και δεν θα φοβέριζαν τον Λαό με αυτόν, όπως και κάθε τους φοβέρα είναι κούφια. Ακόμα και η προβοκάτσια είναι επικίνδυνη διότι ναι μεν θα προκαλέσει σοκ και δέος (ας θυμηθούμε το προβοκατόρικο έγκλημα των δικτατόρων στην marfin) αλλά θα έχει επίσης 'σκάσει' η φοβέρα και θα δώσει την δυνατότητα αντίδρασης. 

Εάν ο κόσμος βγει βίαια και ένοπλα στους δρόμους, αποφασισμένος να μην επιστρέψει σπίτι του εάν δεν έχει ρίξει τους προδότες, θα πέσει αίμα ; 

Ναι, θα είναι μία σύρραξη και βεβαίως θα πέσει αίμα, αλλά θα είναι αίμα προδοτών, όλων αυτών που δεν έχουν πρόβλημα να χύνεται το αίμα των Ελλήνων που αυτοκτονούν ή πεθαίνουν ή των παιδιών που λιποθυμούν από την πείνα σε σχολεία που μόλις κρυώσει ο καιρός θα είναι πάγος. 

Είναι αυτό εμφύλιος ; είναι αυτοί που επιτρέπουν προκαλούν και επιβάλλουν τις αυτοκτονίες, τους θανάτους και τον μαρασμό σε επίπεδο θανάτου επί χρήμασι, Έλληνες ; Όχι. 

Αυτή η σύρραξη δεν λέγεται εμφύλιος. Λέγεται Επανάσταση.

http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2012/10/giati-foberizoyn-ton-lao-me-emfylio.html

Σαντορινη 1707, Ἓνα νησι ἀναδύεται!

Προσθήκη λεζάντας
Santorini, Porcacchi1576
 
Στὶς ἀρχὲς τοῦ ΙΗ’ αἰώνα τὸ ἡφαίστειο τῆς Σαντορίνης ἀφυπνίζεται καὶ πάλι. Τὴν ἒκρηξη τοῦ 1707, ποὺ δημιούργησε τὴ νησίδα Νέα Καμένη, παρακολούθησε καὶ περιγράφει μὲ δραματικὲς λεπτομέρειες, ἓνας Ἰησουίτης μισσιονάριος περιηγητὴς ἐγκατεστημένος στὴ Σαντορίνη, ὁ πατὴρ Tarillon, σὲ μία ἒκθεση πρὸς τοὺς προϊσταμένους του.


Στὶς 23 Μαΐου 1707 εἶδε νὰ βγαίνῃ ἀπὸ τὴ θάλασσα ἓνα καινούργιο νησί, ἀνάμεσα στὴ Μικρὴ καὶ τὴ Μεγάλη Καμένη, κάπου τριάντα μίλια ἀπὸ τὴ Σαντορίνη.

~~~
 «Πέντε μέρες πρίν, στὶς 18 Μαΐου, δυὸ μικρὲς σεισμικὲς δονήσεις ἒγιναν αἰσθητὲς στὸ νησί. Δὲν ἒδωσε ὡστόσο κανεὶς προσοχή. Φαίνεται πὼς ἀπὸ κείνη τὴ στιγμὴ ἂρχισε νὰ ἀναδύεται τὸ νησὶ στὰ βάθη τῆς θάλασσας καὶ νὰ ἀνεβαίνῃ στὴν ἐπιφάνεια τῶν νερῶν. Ὃπως καὶ νἂχῃ τὸ πρᾶγμα, οἱ ναυτικοὶ βλέποντας ἐκεῖνο τὸ πρωὶ νὰ ξεμυτίζουν οἱ κορφὲς τοῦ νησιοῦ πάνω ἀπὸ τὰ κύματα, φαντάσθηκαν πὼς ἦταν ἀπομεινάρια ἀπὸ νυχτερινὸ ναυάγιο. Μπῆκαν λοιπὸν στὰ πλεούμενα καὶ ἒσπευσαν ἐπὶ τόπου νὰ μαζέψουν τὰ λείψανα τοῦ «καραβιοῦ». Ἀλλὰ ἀντὶ νὰ βροῦν ναυάγιο ἒπεσαν πάνω σὲ βράχους. Ἒντρομοι οἱ Σαντορινιοὶ γύρισαν γρήγορα γρήγορα στὸ νησὶ καὶ διηγήθηκαν τὸ παράξενο φαινόμενο ποὺ εἶδαν».

Πανικὸς ἁπλώθηκε σὲ ὃλη τὴ Σαντορίνη. Οἱ κάτοικοι ἀλλοπαρμένοι ζοῦσαν στιγμὲς ἀγωνίας περιμένοντας ἐκρήξεις καὶ καταποντισμούς. Πέρασαν ὃμως τρεῖς μέρες καὶ καμιὰ

συμφορὰ δὲν ἒγινε. Τότε μερικοὶ θαρραλέοι Σαντορινιοὶ ἀποφάσισαν νὰ ζυγώσουν καὶ νὰ δοῦν ἀπὸ κοντὰ τί συμβαίνει. Γύρισαν γύρω γύρω μὲ τὶς βάρκες τους καὶ βλέποντας πὼς δὲν ὑπῆρχε κίνδυνος, ζύγωσαν ἀκόμα πιὸ κοντὰ καὶ πάτησαν τὴν πρωτοφανέρωτη στεριά.

Ἀπὸ περιέργεια πέρασαν ἀπὸ βράχο σὲ βράχο καὶ διαπίστωσαν πὼς βρίσκονταν πάνω σὲ μιὰ ἂσπρη λιθόμαζα ποὺ κοβόταν σὰν ψωμί. Μὰλιστα ἒμοιαζε τόσο πολὺ στὸ χρῶμα στὴ σύσταση καὶ στὴ γεύση ἀκόμα, ποὺ μερικοὶ ἒλεγαν πὼς ἦταν κριθαρόψωμο.

«Ξαφνικὰ ἒνιωσαν νὰ σαλεύουν οἱ βράχοι κι ὃλα νὰ τρέμουν κάτω ἀπὸ τὰ πόδια τους. Παράτησαν τὸ νησόπουλο καὶ πήδηξαν στὶς βάρκες τους. Αὐτὴ ἡ δόνηση ἦταν μία ἀνεπαίσθητη κίνηση τοῦ νησιοῦ, ποὺ μεγάλωνε. Μέσα σὲ λίγες μέρες ἒγινε δώδεκα μέτρα φάρδος καὶ ἒξη ὓψος».

Τὸ νησὶ, ἂλλαζε συνέχεια μέγεθος· μεγάλωνε, μίκραινε, φούσκωνε καὶ ἃπλωνε. Ἡ θάλασσα τοῦ κόλπου ἂλλαζε ἀδιάκοπα χρώματα.

«Ἀπὸ ζωηρὴ πράσινη γινόταν κοκκινωπὴ κι΄ ὓστερα ἀνοιχτοκίτρινη. Μιὰ βαρειὰ μυρωδιὰ ἀνέβαινε ἀπὸ τὰ βάθη τῶν νερῶν. Στὶς 16 Ἰουλίου φάνηκε γιὰ πρώτη φορὰ νὰ βγαίνῃ καπνὸς ἀπὸ τὸ καινούργιο νησί. Ὁ καπνὸς τιναζόταν ἀπὸ ἓνα κομπολόι μαύρων βράχων ποὺ εἶχαν ἀναδυθῇ στὸ σημεῖο ὃπου ἡ θάλασσα ἦταν ἒως τότε ἂπατη. Ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς βράχους σχηματίσθηκαν δυὸ χωριστὰ νησόπουλα. Τὸ ἓνα ὠνομάσθηκε Ἀσπρονήσι καὶ τὸ ἂλλο Μαυρονήσι, ἀπὸ τὸ χρῶμα τους. Σὲ λίγο ὡστόσο ἐνώθηκαν καὶ οἱ μαῦροι βράχοι ἒγιναν τὸ κέντρο τοῦ νησιοῦ. Πυκνὸς καὶ ἀσπρουδερὸς καπνὸς ἀνέβαινε ἀδιάκοπα.

Τὴ νύχτα τῆς 19 πρὸς 20 Ἰουλίου, ἀπὸ τὸ κέντρο αὐτοῦ τοῦ καπνοῦ ξεπήδησαν φλόγες. Οἱ Σαντορινιοὶ πανικοβλήθηκαν. Οἱ Τοῦρκοι ποὺ βρίσκονταν ἐκεῖνες τὶς μέρες στὸ νησὶ γιὰ νὰ εἰσπράξουν φόρους εἶχαν κατατρομοκρατηθῇ. Ξέφρενοι μπροστὰ στὸ θέαμα τῆς φωτιᾶς ποὺ ξεπηδοῦσε ἀπὸ τὰ σπλάχνα τῆς θάλασσας, ἐξώρκιζαν τὸν κόσμο νὰ ἀρχίσῃ δεήσεις στὸ Θεὸ καὶ καλοῦσαν τὰ παιδιὰ νὰ βγοῦν στοὺς δρόμους καὶ νὰ φωνάζουν «Κύριε Ἐλέησον» γιατὶ τὰ παιδιὰ ἦταν ἁγνὰ καὶ ἡ δέησή τους μποροῦσε νὰ κατευνάσῃ τὴ θεϊκὴ ὀργή».

Οἱ καπνοὶ πύκνωναν καὶ τὴ νύχτα φαινόταν μία φλεγόμενη στήλη. Ἡ καπνούρα τύλιξε ὃλη τὴ Σαντορίνη καὶ οἱ κάτοικοι πνίγονταν καὶ ἀγκομαχοῦσαν· ἒκαψε τὰ σταφύλια ποὺ εἶχαν ἀρχίσει νὰ ὡριμάζουν· τὰ ἀσημικὰ ἂλλαξαν χρώματα καὶ θάμπωσαν.

«Στὶς 31 Ἰουλίου ἡ θάλασσα ἂρχισε νὰ κοχλάζῃ σὲ δύο κυκλικὰ σημεῖα 9 καὶ 18 μέτρα ἀπὸ τὸ μαῦρο νησί. Ὁ βρασμὸς κράτησε ἓνα μῆνα. Νύχτα μέρα ψόφια ψάρια ξενέριζαν στὴ στεριά.

Στὶς 17 Αὐγούστου πίδακες πυριφλεγεῖς ξεπηδοῦσαν ἀπὸ τὸ νησὶ καὶ ἡ θάλασσα γύρω κάπνιζε καὶ κόχλαζε ἀφρίζοντας. Ἀπὸ ἐξήντα καὶ πάνω στὸματα ξεχυνόταν φωτιά.

Στὶς 9 Σεπτεμβρίου μόνο τέσσερες ἀπὸ τοὺς ἑξήντα κρατῆρες ἒξακολουθοῦσαν νὰ ξεχύνουν φωτιά.

Ἀπὸ τὶς 12 Σεπτεμβρίου ὁ ὑποθαλάσσιος ὀρυμαγδὸς καταλάγιασε λίγο, ἀλλὰ ἀπὸ τὶς 18 οἱ ἐκρήξεις δυνάμωσαν. Ὁλόκληροι βράχοι ξεπηδοῦσαν ἀπὸ τοὺς κρατῆρες καὶ καθὼς χτυποῦσε ὁ ἓνας τὸν ἂλλον στὸν ἀέρα προκαλοῦσαν βρόντους τρομακτικούς.

Στὶς 21 Σεπτεμβρίου ἡ Μικρὴ Καμμένη φλεγόταν ὁλόκληρη. Ξαφνικὰ τρεῖς ἀστραπὲς φώτισαν τὸν ὁρίζοντα ἀπ΄ἂκρη σ΄ἂκρη. Ὓστερα τὸ νέο νησὶ σείστηκε συθέμελα, ἀναταράχθηκε καὶ σάλεψε πέρα δῶθε. Ὃ ἓνας κρατῆρας καταποντίστηκε καὶ θεώρατα βράχια ἐκσφενδονίσθηκαν σὲ ἀπόσταση τριῶν μιλίων. Ἀκολούθησαν τέσσερες μέρες ἠρεμίας. Ὓστερα ἡ θεομηνία ξαναφούντωσε. Ἐκρήξεις ἀπανωτές, τόσο δυνατὲς ποὺ δύο πρόσωπα, ἐνῶ ξεφώνιζαν πλάϊ πλάϊ, δὲν μποροῦσαν νὰ ἀκουσθοῦν καθόλου. Ὁ κόσμος ἒτρεξε στὶς ἐκκλησίες. Ὁ βράχος τοῦ Σκάρου τραμπαλίστηκε κι΄ὃλες οἱ πόρτες τῶν σπιτιῶν ἂνοιξαν ἀπὸ τὴ βουή.





Santοrin Island, Ancient Thera, by Captain Thomas Graves FRGS, 1848 

Ὣς τὸ Φεβρουάριο τοῦ 1708 οἱ ἐκρήξεις δὲν σταμάτησαν καθόλου. Στὶς 10 Φεβρουαρίου τὸ ἡφαίστειο ξέσπασε. Ὁλόκληρα βουνὰ τινάχτηκαν ἀπὸ τὸν κρατῆρα, τὸ νησὶ ἒτρεμε, μουγκρητὰ ὑποχθόνια ἒκοβαν τὴν ἀνάσα, ἡ θάλασσα ἒβραζε. Κάθε δύο λεπτὰ καὶ μία ἒκρηξη. Οἱ φλόγες διακρίνονταν γιὰ πρώτη φορὰ καὶ τὴν ἡμέρα.

Αὐτὴ ἡ κόλαση συνεχίσθηκε ὣς τὶς 23 Μαΐου. Τὸ καινούργιο νηςὶ ἃπλωνε καὶ ψήλωνε ἀδιάκοπα. Ὁ μεγάλος κρατῆρας μεγάλωσε ἀπὸ τὴ λάβα. Ὓστερα κόπασε ἡ θεομηνία». Στὶς 15 Ἰουλίου 1708 ὁ Tarillon ἀποφάσισε νὰ δῇ ἀπὸ κοντὰ τὸ καινούργιο νησί. Μπῆκε μὲ ἂλλους Σαντορινιοὺς σ΄ἓνα καΐκι καλὰ καλαφατισμένο. Ἡ τολμηρὴ συντροφιὰ ζύγωσε σ΄ἓνα σημεῖο ποὺ ἡ θάλασσα δὲν ἒβραζε ἀλλὰ κάπνιζε μονάχα. Τὸ νέο νησὶ εἶχε ὓψος ἑξήντα μέτρα στὸ ψηλότερο σημεῖο, πάνω ἀπὸ τριακόσια μέτρα πλάτος καὶ περίμετρο πέντε περίπου μίλια. Ζύγωσαν γιὰ νὰ ξεμπαρκάρουν, ἀλλὰ σὲ ἀπόσταση διακοσίων μέτρων ἀπὸ τὴν ἀκτή, τὸ νερὸ ἦταν ζεματιστό. Μία νέα ἒκρηξη τοὺς ἀνάγκασε νὰ γυρίσουν στὴ Σαντορίνη.

Οἱ ἐκρήξεις, οἱ δονήσεις, ὁ βρασμὸς τῆς θάλασσας καὶ οἱ ὑποβρύχιες φλόγες θὰ συνεχιστοῦν πολλὰ χρόνια ἀκόμα ὢσπου νὰ ἠρεμήσῃ τὸ ἡφαίστειο. Ἓνα γράμμα ἀπὸ τὴ Σαντορίνη (Σεπτέμβριος 1712) πρὸς τὸ συγγραφέα τοῦ χρονικοῦ ποὺ βρισκόταν πιὰ στὸ Παρίσι, δίνει νεώτερα στοιχεῖα:

«Πολλὲς φορὲς ἒκανα τὸ γύρω τοῦ νέου νησιοῦ, ἀπὸ ἀλάργα ὃμως γιατὶ τὰ νερὰ βράζουν σὲ ἀπόσταση ἑνὸς τετάρτου τῆς λεύγας ἀπὸ τὶς ἀκτές. Ἐνῶ κωπηλατοῦμε κάποιος πρέπει νὰ βυθίζῃ τὸ χέρι του στὴ θάλασσα, γιατὶ ὑπάρχει κίνδυνος νὰ λειώσῃ ἡ πίσσα στὸ σκαρὶ καὶ νὰ βουλιάξουμε.

Οἱ Σαντορινιοὶ ὠνόμασαν τὸν κρατῆρα τοῦ ἡφαιστείου Μεγάλο Καμίνι. Κάτω ἀπὸ τὸν κρατῆρα ὑπάρχουν τρία στόμια ποὺ μοιάζουν μὲ πελώριες θρακιές». 

"ΑΝΙΧΝΕΥΤΕΣ"

ΞΕΝΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1700-1800, Τόμος Β’, Κυριάκου Σιμόπουλου, ΑΘΗΝΑ 1991, σελ. 53-58.

Χᾶρτες
Santorini, Porcacchi, 1576  raremapsandbooks.com
Santοrin Island, Ancient Thera, by Captain Thomas Graves FRGS, 1848www.lib.utexas.edu
 
http://visaltis.blogspot.gr/2012/10/1707.html#more

ΕΚΤΑΚΤΟ. Πανε τον ΓΑΠ για Εσχάτη Προδοσία. Ζητείται Αρση της Βουλευτικής Ασυλίας

Η μήνυση της Ντόρας Κρητικοπούλου κατά Γ.Παπανδρεου και Γ.Παπακωνσταντίνου για τα εγκλήματα της εσχάτης προδοσιας και εξαπάτησης εκλογέων,και την οποία συνυπέγραψαν 283 Ελληνες και Ελληνίδες, διαβιβάστηκε με επιτυχία από τον Αρειο Πάγο στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων. Παράλληλα ζητείται και η άρση της βουλευτικής ασυλίας του ΓΑΠ προκειμένου να δικασθεί από τα Ποινικά Δικαστήρια για το έγκλημα της εξαπάτησης εκλογέων. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΗΜΑ

Στη συνέχεια,όλα θα κριθούν από το αν υπάρξει πρόταση 30 βουλευτών για να ξεκινήσει η ποινική διαδικασία στη Βουλή και αν θα υπάρξει στη συνέχεια ο αριθμός των 151 βουλευτών που απαιτείται για να σταλούν οι προδότες στο Ειδικό Δικαστήριο.
Δειτε ΕΔΩ- το Δελτίο Τύπου για την εξέλιξη της μήνυσης απο τη Ντόρα Κρητικοπούλου.
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ: Κρατάτε επαφή με το site και διαδίδετε συνέχεια τις εξελίξεις γιατί, το πιο κρίσιμο σημείο είναι η μυστική ψηφοφορία που απαιτεί 151 ψήφους στη βουλή για να στείλουν τους προδότες στο ειδικό δικαστήριο και, εάν το θάψουν εκεί θα σημαίνει ότι ολόκληρη η βουλή αποτελείται από προδότες.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 14.10.2012
Η ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ,
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ από 10.10.2012
Η μήνυση που κατέθεσα στις 6 Ιουλίου 2012, με ΑΒΜ Α 2012/2593, κατά Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Γ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, κατά μελών του Υπουργικού Συμβουλίου και κατά βουλευτών που συμφώνησαν, εισηγήθηκαν και ψήφισαν τα δύο Μνημόνια, για τα εγκλήματα της εσχάτης προδοσίας και της εξαπάτησης εκλογέων, την οποία συνυπέγραψαν αρχικά 283 Έλληνες και Ελληνίδες, διαβιβάσθηκε από τον Άρειο Πάγο στον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων.

Συγκεκριμένα, ο Κ. Εισαγγελέας Πρωτοδικών υπέβαλε άμεσα τη μήνυση προς τον Κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ο οποίος στη συνέχεια την διαβίβασε αμελλητί προς τον κ.Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων μέσω του κ.Υπουργού Δικαιοσύνης, για να δικασθούν οι μηνυόμενοι για την εσχάτη προδοσία με το νόμο περί ευθύνης υπουργών. Παράλληλα, ζητείται και η άρση της βουλευτικής ασυλίας του ΓΑΠ προκειμένου να δικασθεί από τα Ποινικά Δικαστήρια για το έγκλημα της εξαπάτησης εκλογέων.
Έφτασε λοιπόν η ώρα τους!

Η ώρα που οι προδότες της χώρας μας θα λογοδοτήσουν για τα εγκλήματα που μεθόδευσαν, οργάνωσαν και διέπραξαν σε βάρος του Ελληνικού Λαού. Τον λαό που πρόδωσαν, οδήγησαν στην αυτοκτονία, την εξαθλίωση, την ανεργία, την ταπείνωση, τον λαό που του έκλεψαν την πατρίδα του. Τον λαό που του έκλεψαν τον μισθό και τη σύνταξη. Θα λογοδοτήσουν που άνοιξαν την κερκόπορτα για να εισβάλουν οι ξένοι κατακτητές και να λεηλατούν την περιουσία μας, τον εθνικό μας πλούτο, να μας εξευτελίζουν (σημείωση: για τους τροϊκανούς θα ακολουθήσουν στο άμεσο μέλλον ενέργειες, για απόδοση ευθυνών για ό,τι έχουν διαπράξει σε βάρος μας με τη συνέργεια των εθνοπροδοτών).

Σε κάθε περίπτωση, το όνομα των εθνοπροδοτών (Ελλήνων;) θα μείνει ανά τους αιώνες στην ιστορία ισότιμο και ισάξιο με αυτό του Εφιάλτη, που πρόδωσε τον Λεωνίδα και τους 300 γενναίους, βοηθώντας τους Πέρσες. Το ίδιο τέλος περιμένει όλους τους προδότες, η ίδια μοίρα τους αξίζει, εάν στο μεταξύ δεν έχουν αυτοκτονήσει είτε από τις τύψεις είτε από την αδυναμία τους και την ανικανότητά τους να αντέξουν το βάρος της ευθύνης τους.
Η Δικαιοσύνη απέδειξε ότι λειτουργεί. Ότι υπάρχει για να αποδίδεται το δίκαιο και για να τιμωρούνται οι εγκληματίες. Έπραξε το καθήκον της. Συγχαρητήρια στους Δικαστές μας!
Το θέμα τώρα είναι ότι πρέπει να υπάρξει πρόταση 30 βουλευτών για να ξεκινήσει η ποινική διαδικασία στη Βουλή. Τα αντιμνημονιακά κόμματα με έχουν διαβεβαιώσει ότι θα στηρίξουν τη μήνυση. Να δούμε αν αυτό θα γίνει στην πράξη. Επίσης, θυμίζω και τις δεσμεύσεις της Ν.Δ. ενόψει των βουλευτικών εκλογών του Ιουνίου 2012, που στις 23.04.2012, δια στόματος του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού κ.Μάξιμου Χαρακόπουλου, δεσμεύτηκε ότι η τιμωρία των πρωταιτίων του ελληνικού ναυαγίου ήταν ένας από τους στόχους της. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του, ο ανωτέρω ανέφερε: «Η ψήφος σε κόμματα διαμαρτυρίας θα είναι ψήφος ασυλίας στο ΠΑΣΟΚ. Εάν στην επόμενη Βουλή δεν υπάρχει ισχυρή κυβέρνηση της ΝΔ, δεν θα πληρώσουν οι πρωταίτιοι του ελληνικού δράματος. Δεν θα μπορέσουμε να τους οδηγήσουμε στη δικαιοσύνη. Δεν θα μπορέσει να σχηματιστεί Εξεταστική Επιτροπή και Ειδικό Δικαστήριο στη συνέχεια για τον κ.Παπανδρέου και τον κ.Παπακωνσταντίνου».

Επομένως, η Ν.Δ. είναι πεπεισμένη ότι οι κ.κ. Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, «πρωταίτιοι του ελληνικού δράματος» κατά τις δηλώσεις της, διέπραξαν εγκλήματα κατά της χώρας μας.
Αυτό λοιπόν που περιμένουμε, είναι να φανεί η Ν.Δ. αντάξια των προεκλογικών της δεσμεύσεων.
Εκτός αν, και αυτές οι δηλώσεις έγιναν προς εξαπάτηση των εκλογέων …
Όλα θα κριθούν από το αν υπάρξει ο αριθμός των 30 για να ξεκινήσει η ποινική διαδικασία στη Βουλή, και αν θα υπάρξει στη συνέχεια ο αριθμός των 151 βουλευτών που απαιτείται για να σταλούν οι προδότες στο Ειδικό Δικαστήριο.
Εάν αυτό δεν συμβεί, τότε θα πέσουν οι μάσκες. Θα φανεί ποια κόμματα, ποιοι βουλευτές είναι συνεπείς με τις δεσμεύσεις τους, και ποιοι κοροϊδεύουν τον Ελληνικό Λαό.
Η διαδικασία στη Βουλή θα δείξει πολλά.
Αναμένουμε τη συνέχεια. Αναλόγως, θα ακολουθήσουν οι σχετικές και δέουσες νομικές ενέργειες…

ΝΤΟΡΑ Λ. ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ
Για να ενημερώνεστε άμεσα για τις εξελιξεις στείλτε το e-mail η  το κινητό σας (για sms) στο kritikopoulou@letmefree.gr με θέμα “Ενημερωση”
Δείτε και τα διαβιβαστικά:
Ο Άρειος Πάγος διαβίβασε στη Βουλή μήνυση για εσχάτη προδοσία!


 Ο Άρειος Πάγος διαβίβασε στη Βουλή μήνυση για εσχάτη προδοσία!
 Ο Άρειος Πάγος διαβίβασε στη Βουλή μήνυση για εσχάτη προδοσία! Ο Άρειος Πάγος διαβίβασε στη Βουλή μήνυση για εσχάτη προδοσία!

Πηγή:http://kostasxan.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3967.html

Σοκ!! Πως οι παράνομοι μετανάστες γίνονται νόμιμοι...!!!

Επειδή πολύς λόγος γίνεται εδώ και καιρό για τους νόμιμους μετανάστες θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα για το τι εννοεί το διεφθραρμένο σύστημα «νόμιμος μετανάστης». Νόμιμος είναι ο μετανάστης που κάποιος νόμος του δίνει τη δυνατότητα να είναι νόμιμος. 

Ως εκ τούτου εάν αύριο ψηφιστεί ένας νόμος από την βουλή και ορίζει ότι όσοι αλλοδαποί βρίσκονται σήμερα 12ηΟκτωβρίου 2012 στην Ελλάδα αποκτούν δικαίωμα εργασίας και διαμονής, αυτόματα οι εισβολείς μετατρέπονται σε νόμιμους μετανάστες. Μα θα μου πείτε ότι εντάξει θεωρητικά μπορεί να γίνει αλλά στην πράξη είναι πολύ προχωρημένο. Δεν νομίζουμε ότι θα γίνει ποτέ, εκτός και άν κάποια κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς καταλάβουν την εξουσία.

Όμως δυστυχώς αυτό που ακούγεται ως αποκύημα φαντασίας, ήδη συμβαίνει εδώ και 7 χρόνια και μάλιστα από την κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας. Συγκεκρίμενα: Τον Αύγουστο του 2005 ψηφίστηκε ο Ν. 3386/2005 (ΦΕΚ Α΄ 212/23.8.2005) με τίτλο «Είσοδος, διαμονή και κοινωνική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελληνική Επικράτεια». Ο νόμος αυτός έχει 98 άρθρα. Το 91ο έχει τον τίτλο «Μεταβατικές διατάξεις». Στην παράγραφο 11 του ανωτέρω άρθρου περίπτωση α’ αναφέρεται: « Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της αρμόδιας Περιφέρειας χορηγείται άδεια διαμονής σε υπηκόους τρίτων χωρών που διέμεναν στην Ελλάδα μέχρι 31.12.2004 και δεν συντρέχουν στο πρόσωπο τους λόγοι δημόσιας τάξης και ασφάλειας. Η απόδειξη της διαμονής τους γίνεται από τη σχετική θεώρηση εισόδου στη Χώρα ή από την ημερομηνία υποβολής αίτησης χορήγησης άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους ή από τη χορήγηση αριθμού φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.) ή και από βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα για την καταβολή ενσήμων. Ειδικά, στις περιπτώσεις που έχει απορριφθεί αίτημα παροχής ασύλου, η διαμονή του πρώτου εδαφίου αποδεικνύεται από την ημερομηνία έκδοσης της σχετικής απορριπτικής απόφασης. Η ανωτέρω άδεια διαμονής επέχει και θέση άδειας εργασίας και έχει ετήσια ισχύ. Οι σχετικές αιτήσεις υποβάλλονται στους οικείους δήμους κατά το χρονικό διάστημα από 1.10.2005 μέχρι 31.12.2005. Οι δήμοι υποχρεούνται, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο μηνών από την υποβολή της αίτησης, να διαβιβάσουν τους σχετικούς φακέλους στην αρμόδια Περιφέρεια.»

Στο άρθρο αυτό ορίζεται ότι με απόφαση του γενικού γραμματέα της περιφέρειας χορηγείται άδεια διαμονής σε αλλαδοπούς που δεν συμπληρώνουν τις προϋποθέσεις του νόμου. Αρκεί να είναι μέσα στην Ελληνική επικράτεια μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του 2004. Αυτό αποδεικνύεται από την αίτηση χορήγησης άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους. Αλλά ακόμη και από την απορριπτική απάντηση αίτησης χορήγησης πολιτικού ασύλου. Ζητάει ο εισβολέας πολιτικό άσυλο. Το αίτημά του απορρίπτεται, κανένα πρόβλημα, έρχεται ο παραπάνω νόμος και την απορριπτική απάντηση την μετατρέπει σε δικαιολογητικό για την λήψη άδειας διαμονής. Η άδεια αυτή είναι ταυτόχρονα και άδεια εργασίας. Ισχύει για ένα χρόνο και μετά ανανεώνεται με προσκόμιση ενσήμων κ.τ.λ. Φανταστείτε τι γινόταν παλαιότερα. Και θέλουν να μας πείσουν ότι υπάρχουν νόμιμοι μετανάστες. Είναι δυνατόν;

Για να μην ξεφύγει κανείς εισβολέας και δεν πάρει άδεια διαμονής και εργασίας, ο σοφός νομοθέτης, ο οποίος πάντοτε νομοθετεί σύμφωνα με το σύνταγμα υπέρ του λαού και του έθνους, συμπληρώνει στο ίδιο άρθρου 91 παράγραφος 11 περίπτωση στ΄ τα εξής ανήκουστα και για τριτοκοσμική ακόμη πολιτεία: «Εγγραφή στους καταλόγους ανεπιθύμητων, αποκλειστικώς για λόγους παράνομης εισόδου, εξόδου, εργασίας και διαμονής στη Χώρα, καθώς και συναφείς εκκρεμείς απελάσεις δεν αποτελούν παρακωλυτικό λόγο για τη χορήγηση της άδειας διαμονής. Υφιστάμενες για την ανωτέρω αιτία εγγραφές στον κατάλογο ανεπιθύμητων θεωρούνται ότι έχουν, αυτοδικαίως, αρθεί».

Αυτοί λοιπόν είναι οι νόμιμοι μετανάστες. Έτσι έγιναν νόμιμοι. Υπογράφουν τον νόμο ο Κάρολος Παπούλιας ως πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ως προθυπουργός, ο Παυλόπουλς ως υπουργός εσωτερικών, ο Αβραμόπουλος, ο Παναγιωτόπουλος, ο Νικήτας Κακλαμάνης και άλλοι.

Απόστολος Τζαρός Δικηγόρος- Θεολόγος (DEA).

xryshaygh

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ


…στο Σύμπαν που αγαπήσαμε!

ΔΙΟΝΥΣΟΣ Ο ΖΑΓΡΕΥΣ

Ο Διόνυσος Ζαγρέας, γιος, κατά τον “ιερό λόγο” των ορφικών, του Δία μεταμορφωμένο σε όφη και της θεάς του Κάτω Κόσμου Περσεφόνης. Οι Τιτάνες, που είχαν νικηθεί από το Δία κατά την Τιτανομαχία, βρήκαν ευκαιρία να εκδικηθούν το Δία σκοτώνοντας το γιο του που ήταν ακόμη νήπιο, ενώ έπαιζε με τα παιγνίδια του και τους πεσσούς και κοιτούσε τον εαυτό του στον καθρέπτη .

Τον διαμέλισαν και κατασπάραξαν ,το μόνο που παραμένει άθικτο είναι η καρδιά του την οποία την παίρνει η θεά Αθηνά και με τη βοήθεια του θεού Διός ο θεός Διόνυσος ξαναγεννιέται.Σύμφωνα με άλλη εκδοχή, τα μέλη του παιδιού τα μάζεψε ο Απόλλωνας και τα έθαψε στο ναό των Δελφών, κοντά στον τρίποδα της Πυθίας.Οι Τιτάνες κατακεραυνώθηκαν από το Δία, και από τη στάχτη τους δημιουργήθηκαν οι άνθρωποι, γι΄αυτό έχουν μέσα τους τη θηριώδη “τιτανική φύση” , αλλά έχουν και το θεϊκό στοιχείο αφού οι Τιτάνες είχαν φάει το Διόνυσο Ζαγρέα . Ο άνθρωπος, γεννημένος από την τέφρα των Τιτάνων είναι ένα κράμα καλού και κακού. Οφείλει να πληρώσει για τα εγκλήματα των θεοκτόνων προγόνων του, να εξαγνιστεί από τούτο το αμάρτημα και να ελευθερώσει τα καλά στοιχεία που έχει μέσα του αφιερώνοντας τον εαυτό του στον Διόνυσο.

Ο Διόνυσος ο Ζαγρέας είναι η ανώτατη παντός πράγματος αρχή, επειδή “συνδύαζε μέσα του την αιθέρια πηγή ζωής, που του είχε μεταδώσει ο πατέρας του ο Δίας και την υποχθόνια που του είχε χορηγήσει η μητέρα του Περσεφόνη”.Είναι ο πρωτότοκος θεός, πριν από το θάνατό του, όπως και μετά την ανάστασή του, συμμετέχει στην απόλυτη εξουσία του πατέρα του. Είναι η ψυχή του κόσμου και διασφαλίζει την διαιώνισή του, επειδή του καλού είναι η αρχή.Οι Τιτάνες που συμβολίζουν τα ανθρώπινα ορμέμφυτα και πάθη και δεν αφήνουν την ψυχή να τελειωθεί δεν μπορούν όμως να τον καταστρέψουν και να νικήσουν το Νου, το Λόγο ούτε τον Διόνυσο-ψυχή .


Ο άνθρωπος πρέπει να απαλλαγεί από τα πάθη του, και την πλάνη του νού του που τον οδηγούν σε εσφαλμένες πράξεις και αδιέξοδα, οι ψευδείς δοξασίες με τις οποίες έχει γαλουχηθεί μέσα στο κοινωνικό του περιβάλλον που ζεί και γεννιέται και προέρχονται κυρίως από θρησκευτικές και πολιτικές σκοπιμότητες. Ζεί καθηλωμένος μη έχοντας δυνατότητα να απαλλαγεί εύκολα από όλα αυτά, γιαυτό και η αποβολή όλων αυτών είναι μία οδυνηρή εμπειρία γι΄αυτόν, για να μπορέσει να οδεύσει προς την κατάκτηση της σοφίας που είναι ο δρόμος της εξελεκτικής του πορείας προς το ΦΩΣ.Έτσι ο Διόνυσος, είναι κάτοχος και φύλακας των μυστηρίων της ζωής και του θανάτου, το θείο πνεύμα σ’ εξέλιξη μέσα στο σύμπαν και η καρδιά του οποίου πρέπει να αναζητηθεί με σκοπό την αναγέννηση του ανθρώπινου πνεύματος και την εξάγνιση της ψυχής. Γι’ αυτό και επονομάζεται και Ζαγρεύς, δηλαδή κυνηγός που «κυνηγάει» τις ψυχές και τις οδηγεί προς την έξοδο από το σώμα ώστε να φτάσουνε στη θέωση, καθιστάμενος Λυτήριος ή Λυσεύς (αλλά και Ελευθερεύς).

Ο Ηράκλειτος μας αποκαλύπτει για το ΠΑΙΔΙ-ΔΙΟΝΥΣΟ « Αιών παίς εστι παίζων πεσσεύων παιδός η βασιλείη» «Ο αιών είναι παιδί που παίζει τοποθετώντας εδώ και εκεί τους πεσσούς. Η βασιλεία είναι του παιδιού.».Στον Αγρόν του Διόνυσου Ζαγρέος ,έρχονται και επανέρχονται οι ψυχές των θνητών, άλλοτε πάσχουσες και άλλοτε ποιούσες, μέχρι να αποκτήσουν ταυτότητα και αυτοσυνειδησία, πάντα όμως εν κινήσει, γι΄αυτό και το παιχνίδι των πεσσών.

Παίζοντας ο Διόνυσος μέσα στον ΧΡΟΝΟ και τον ΧΩΡΟ , ορίζει την νομοθετική εξουσία του ΟΛΟΥ, γιατί υπάρχει μία αφανής ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ, που επαναφέρει την ΤΑΞΗ και την οποία ο Διόνυσος επικαλείται να εφαρμόσει.Ο κόσμος θα είναι αιώνια νέος, όπως είναι και ο γυιός του Διός και της Σεμέλης, ο μεταξύ της Αθανασίας και της θνητότητας, ο οποίος έχει αναλάβει την φροντίδα των ψυχών των ελλόγων και νοήμονων όντων.Στη λατρεία του Διόνυσου Ζαγρέα θυσίαζαν ταύρους, επειδή άρεσε στο θεό να μεταμορφώνεται σε ταύρο. Οι μύστες τρώγοντας τις ωμές σάρκες του ταύρου πίστευαν πως αφομοίωναν τη σάρκα του ίδιου του θεού κι ότι έτσι έρχονταν σε απόλυτη επικοινωνία μαζί του. Κι ότι μετά το θάνατό τους θα τους αναγνώριζε ο Διόνυσος Ζαγρέας και χάρη σ’ αυτόν θα περνούσαν μέσα σ’ άλλα σώματα, επειδή οι ορφικοί πίστευαν στη μετεμψύχωση”.

Σύμφωνα με ένα κείμενο του Ευριπίδη βλέπουμε πως επικαλούνταν τον Διόνυσο Ζαγρέα, “υπέρτατε της τάξης ρυθμιστή, σ’ εσένα προσφέρω αυτή τη θυσία κι αυτή τη σπονδή, σ’ εσένα, Δία ή Άδη, όπως προτιμάς. Δέξου την αναίμακτη τούτη θυσία, καρπούς κάθε λογής από τα ολόγιομά μας καλάθια. Συ, ανάμεσα στους θεούς τ’ ουρανού, στο χέρι σου κρατάς του Διός το σκήπτρο και συ στον υποχθόνιο κόσμο μοιράζεσαι το θρόνο με τον Άδη. Την ψυχή των ανθρώπων, που να μάθουν θέλουν τις δοκιμασίες της πρόσκαιρης ζωής τους, φώτισε, φανέρωσέ τους που θα έρχονται, ποιά είναι η ρίζα του κακού, ποιον από τους μακάριους θεούς με θυσίες πρέπει να εξευμενίσουν, τα βάσανά τους για να σταματήσουν”.Ο Ηράκλειτος θεωρούσε πως ο Διόνυσος και ο Αδης είναι ένας και ο αυτός θεός, ενώ το συμπόσιο των νεκρών διατηρούσε για το ανθρώπινο γένος την ελπίδα της άλλης ζωής, εκεί όπου οι εκλεκτοί επαναλαμβάνουν την ιεροτελεστία της συνεύρεσης με τον Διόνυσο του Κάτω Κόσμου στον αέναο κύκλο της.

«ΤΑ ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΑ» και σύμφωνα με τον Θουκυδιδη, τα αρχαιότερα Διονύσια, γιορτάζονταν τον μήνα Ανθεστηριώνα .Η πομπή ξεκινούσε από το Φάληρο, και κατευθυνόταν στο μεγάλο ιερό του θεού «εν Λίμναις», στη Γαργαρέττα (Κουκάκι) πίσω από του Λόφο του Φιλοπάππου. Κατά τη γιορτή των Ανθεστηρίων τελούνταν μυστήρια (άρρητα-ιερά) -που τα επέβλεπε ο άρχοντας-βασιλιάς- κατά τη διάρκεια της νύκτας στον αρχαίο ναό του Λιμναίου Διονύσου στις Λίμνες (Ν.Δ. της Ακρόπολης), ο οποίος άνοιγε μόνο μια φορά τον χρόνο.

Στα Μεγάλα Διονύσια κατά την Εαρινή Ισημερία, έχουμε τον συμβολισμό του θανάτου του Διονύσου του Ζαγρέως και την εκ νέου γέννησή του, με την παρέμβαση της Θεάς Αθηνάς της Σοφίας , από την φύση του Ολυμπίου Διός ως Διονύσου του Άνθιου, ο οποίος κατόπιν ανασταίνεται και μεταμορ­φώνεται στον Διόνυσο τον Ελευθερέα, δηλαδή τον ελευθερωτή των ανθρωπί­νων ψυχών εκ των δεσμών της ύλης και τον κύκλο των ενσαρκώσεων. Η εαρινή ισημερία αντιπροσωπεύει τον θάνατο της τιτανικής φύσεως των αν­θρωπίνων ψυχών και την μεταμόρφωσή και την αναγέννησή της στις αληθινές αξίες του πνευματικού κόσμου .

Η μυσταγωγική έννοια της ζωής, στην Ελληνική πραγματεία, νοείται ως παν το υπάρχον και όχι μόνο η ζωή των όντων και ο θάνατος στα Ελληνικά Μυστήρια είναι αλληγορία και εικονίζει την μεταμόρφωση, γιατί θάνατος στην Φύση, με την έννοια της εξαφάνισης, δεν υπάρχει. Στα Ελευσίνια μυστήρια η εαρινή ισημερία συμβολιζόταν με την απελευθέρωση της Περσεφόνης από το βασίλειο του Πλούτωνα . Την απελευθέρωσή της την πραγματοποιεί ο Διόνυσος ο Ελευθερέας , ο οποίος την μεταφέρει στον Όλυ­μπο όπου η Περσεφόνη μεταμορφώνεται και αυτή σε ουράνια θεότητα .

Η περίοδος από την ΕΑΡΙΝΗ ΙΣΗΜΕΡΙΑ μέχρι το ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ήταν ο χρό­νος κατά τον οποίο ο μυημένος έπρεπε να προσαρμοστεί με την αναγεννώμενη φύση και τα υπέροχα «χρώματα» των ανθών της και να εναρμονίσει την συμπεριφορά του με τα «αρώματα» της, αφού τα αρώματα και τα χρώματα αυτής της εποχής αναπαριστούν την ανθρώπινη ψυχή στην ηρωική πορεία της προς την ανάτασή της και το Ιερό Πνεύμα, μακριά από το έρεβος που την έχει καθηλώσει.

Κατά το θερινό Ηλιοστάσιο δε, τελούσαν γιορτές εξέφραζαν την λατρεία τους προς την θεία
δημιουργία που έφθασε δια των εκδηλώσεων των Νόμων της και την ευγνωμοσύνη τους προς τον Θεό Απόλλωνα, τον Θεό της αιωνίας νεότητας, ο οποίος, κατ’ αυτήν την ώρα του έτους, παρέδιδε την λύρα του στον Θείο Ορφέα για να κρούει τις χορδές της και να μεταδίδει στις ψυχές των μυστών τους ήχους της ώστε να εναρμονίζουν τις πνευματικές τους δυνάμεις προς την πνευματική φύση του Θεού της αιωνίας νεότητας, τρώγοντας την τροφή που την αποκαλούσαν αμβροσιακή και πίνοντας τον Διονυσιακό οίνο.

Ο Πλωτίνος στις Εννεάδες εξηγεί και το συμβολισμό του καθρέπτη στον οποίο κοιτούσε ο Διόνυσος πρωτού διαμελιστεί. Λέει ότι οι ψυχές των ανθρώπων βλέποντας τα είδωλά τους στον καθρέπτη του Διονύσου κατέβηκαν κάτω στη γη χωρίς όμως να αποκοπούνε από το Όντως Ον. Ο καθρέπτης εδώ συμβολίζει δύο πράγματα α) τη σύνδεση της ψυχής με τους θεούς. Ετσι όπως το είδωλο φαίνεται στον καθρέπτη χωρίς όμως να είναι αποκομένο ,έτσι και η ψυχή υπάρχει στον άνθρωπο χωρίς να έχει αποσυνδεθεί από την πρωταρχική πηγή, και όχι μόνο αυτό, αλλά η ψυχή έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά και ουσία με το θεούς παρ’ όλο που έχει ενσαρκωθεί σε ανθρώπινο σώμα. Η μόνη διαφορά της είναι ότι βρίσκεται σε χαμηλότερο συνειδησιακό επίπεδο από αυτό των θεών.
και β) τη στιγμή που η ψυχή εμφανίζεται στον άνθρωπο, όπως το είδωλο ενός ανθρώπου εμφανίζεται στον καθρέπτη όταν αυτός κοιτάζει στον καθρέπτη, έτσι και η ψυχή ενσαρκώνεται στο έμβρυο όταν αρχίζει να χτυπάει η καρδιά του.

Μία άλλη ενδιαφέρουσα ερμηνεία μας δίνει ο Δαμάσκιος λέγοντας «όταν ο θεός Διόνυσος προέβαλε την αντανάκλαση του εαυτού του στον καθρέπτη, την ακολούθησε κι έτσι διεσκορπίσθη παντού στο Σύμπαν. Ο θεός Απόλλων τον περιεμάζεψε και τον επανέφερε πίσω στον ουρανό, διότι αυτός είναι ο εξαγνιστής θεός και σωτήρας του Διονύσου και γι’ αυτόν τον λόγο εορτάζεται ως ο «Διόνυσος Χορηγός» (Διονυσοδότης). Κι όπως η Κόρη, έτσι και η Ψυχή κατεβαίνει για να ενσαρκωθεί και, όπως ακριβώς ο Προμηθεύς και οι Τιτάνες, προσδένεται κι αυτή στο ανθρώπινο σώμα, απελευθερώνεται δε μόνο αφού αποκτήσει τη δύναμη του Ηρακλέους και περιμαζεύσει τον εαυτό της με τη βοήθεια του θεού Απόλλωνος και της θεάς Αθηνάς… δηλαδή μέσω των πραγματικώς εξαγνιστικών φιλοσοφιών.

Μετρώντας και συνειδητοποιώντας τον Χρόνο, τις Ωρες, τους Κοσμικούς ρυθμούς που συνεχώς επαναλαμβάνονται, ο άνθρωπος ο ίδιος μέσα σε μία αέναη κίνηση ,αντιλαμβάνεται τον Κόσμο που τον περιβάλλει, τον συναρμολογεί τον αξιολογεί, και ενώνεται μαζί του , Ζώντας τον σαν μία Εμπειρία Μοναδική σε μία Πορεία Ανελικτική.

Πώς αναταράσσονται μέσα στο απέραντο σύμπαν, πώς στριφογυρίζουν και αλληλοζητούνται αυτές οι αμέτρητες ψυχές που αναβρύζουν απ’ τη μεγάλη ψυχή του κόσμου! Πέφτουν από πλανήτη σε πλανήτη και κλαίνε μέσα στην άβυσσο την ξεχασμένη πατρίδα. Είναι τα δάκρυά σου Διόνυσε…. Ω μεγάλο Πνεύμα, ώ Θείε Λυτρωτή, ξαναπάρε τις κόρες σου στον φωτεινό σου κόλπο!

Πως;;;;


/iparea.wordpress
 
http://visaltis.blogspot.gr/2012/10/blog-post_14.html#more

Στην Μαύρη Θάλασσα 5000 άνθρωποι μιλούν αρχαία ελληνικά!

ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΧΡΟΝΙΑ... ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟΥ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ... ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ...

Μπορεί οι περισσότεροι Nεοέλληνες να γνωρίζουν ελάχιστα ή να αγνοούν παντελώς την αρχαία ελληνική γλώσσα όχι όμως και μία απομονωμένη κοινότητα στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας, στη βορειοανατολική Τουρκία!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Independent, περίπου 5.000 άνθρωποι φαίνεται ότι μιλούν μία διάλεκτο που πλησιάζει εκπληκτικά στην αρχαία ελληνική γλώσσα.

Όπως επισημαίνουν ειδικοί γλωσσολόγοι μέσω αυτής της διαλέκτου μπορούν να εξάγουν πολύ σημαντικά συμπεράσματα για τη γλώσσα του Σωκράτη και του Πλάτωνα, καθώς και το πώς αυτή εξελίχθηκε.

Η κοινότητα ζει σε ένα σύμπλεγμα χωριών κοντά στην τουρκική πόλη της Τραπεζούντας, όπου κάποτε ήταν η αρχαία περιοχή του Πόντου.

Οι γλωσσολόγοι διαπίστωσαν ότι η διάλεκτος, Romeyka, μια ποικιλία από ποντιακά ελληνικά, έχει δομικές ομοιότητες με την αρχαία ελληνική που δεν παρατηρούνται σε άλλες μορφές της γλώσσας που ομιλείται σήμερα. Επίσης η Romeyka παρουσιάζει και πολλές ομοιότητες με το αρχαίο λεξιλόγιο.

Όπως λέει η λέκτορας Φιλολογίας Ιωάννα Σιταρίδου του Πανεπιστημίου του Cambridge «η χρήση του απαρεμφάτου έχει χαθεί στα νέα ελληνικά. Όμως, στα Romeyka έχει διατηρηθεί».

Μια πιθανότητα είναι ότι οι ομιλητές αυτής της διαλέκτου είναι οι απευθείας απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων που ζούσαν κατά μήκος των ακτών της Μαύρης Θάλασσας πριν από τον 6ο ή 7ο αιώνα π.Χ., όταν η περιοχή αποικίστηκε αρχικά. Αλλά είναι επίσης πιθανό να είναι απόγονοι αυτόχθονων πληθυσμών ή μίας μεταναστευτικής φυλής οι οποίοι αναγκάστηκαν να μιλούν τη γλώσσα των αρχαίων Eλλήνων αποικιοκρατών.

Οι κάτοικοι της συγκεκριμένης περιοχής είναι ευσεβείς μουσουλμάνοι, γι΄ αυτό και είχαν το δικαίωμα να παραμείνουν στην Τουρκία μετά τη Συνθήκη της Λωζάννης του 1923.

[Πηγή epikaira.gr]

http://www.stoxos.gr

http://antipliroforisi.blogspot.gr/2012/10/5000.html

ΕΓΕΡΘΗΤΕ.ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ...

Γενικό Προσκλητήριο για την αυριανή απεργία της ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ

Αθήνα 17 Οκτωβρίου 2012 
Αρ. Πρωτ.:201/9/16 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Συναδέλφισσες - συνάδελφοι, 
Το συνδικαλιστικό κίνημα της Χώρας απευθύνει σε όλους τους εργαζομένους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της οικονομίας, ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ αντίστασης και αγώνα για να μην περάσουν τα μέτρα που εξοντώνουν την κοινωνία και την οικονομία. 
 Εμείς οι Αστυνομικοί, οι Πυροσβέστες και οι Λιμενικοί που βιώνουμε με τον δικό μας δραματικό τρόπο, λόγω και των ιδιαιτεροτήτων του λειτουργήματός μας, την πολυδιάστατη κρίση, εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στους αγώνες του λαού μας και με την ευκαιρία της αυριανής 24ωρης πανελλαδικής απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, δίνουμε το δικό μας «παρών» σε όλη τη Χώρα, παντού όπου έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας από τα κατά τόπο Εργατικά Κέντρα και τις Δημοσιοϋπαλληλικές Οργανώσεις. 
 Στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας της Αθήνας (Πεδίον Άρεως ώρα 11.00 π.μ.) θα συμμετάσχουν αντιπροσωπείες των Ομοσπονδιών μας, χωρίς να υπάρχει περιορισμός στη συμμετοχή και οποιουδήποτε άλλου συναδέλφου, κατόπιν συνεννοήσεως με τα προεδρεία μας. 
 Καλούμε τα Προεδρεία των Πρωτοβαθμίων Οργανώσεων καθώς και τις συναδέλφισσες - συναδέλφους που δεν έχουν υπηρεσία την ώρα των εκδηλώσεων διαμαρτυρίας, όλοι μαζί να στείλουμε απ' άκρου εις άκρον της Ελλάδας, ένα ακόμα ηχηρό μήνυμα στους κυβερνώντες: 

 Ως εδώ με τα μέτρα σας. Μη μας σώζετε άλλο, δεν θέλουμε. 
Είστε αναξιόπιστοι !!! 
 Ο αγώνας συνεχίζεται!

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters