Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ! ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ !

ΕΛ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΔΡΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ1 
 
ΓΡΑΦΑΜΕ ΚΑΙ ΡΩΤΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ 16/1/2013…
ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΟΥ… «ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕ; ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ;
ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ… ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΦΟΓΓΟΚΟΛΛΑΡΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΩΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ…
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ… ΠΑΡΑΒΛΕΨΗΣ! ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΦΩΝΗ ΜΙΑΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ!
ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΨΕΥΣΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ!
ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΘΕΙ; ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ… ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ;
………
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΔΙΑΨΕΥΣΘΗΚΕ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΝ ΚΡΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ… ΕΤΑΙΡΕΙΑ !!! 
 
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ !!! ΟΥΤΕ ΚΡΑΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΟΥΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ… ΤΙΠΟΤΑ !!! ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΜΑΦΙΑ !!! ΤΡΕΞΤΕ ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΥΣ !!! 
ΕΛΛΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
ΕΛ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΔΡΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
http://www.elinyae.gr/el/lib_file_upload/3a_13.1357820901921.pdf
…………………………………………………………………….
ΕΙΠΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ ΚΑΙ ΦΡΑΚΑΡΑΝ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!
ΣΥΝΕΛΛΗΝΙΔΑ… ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ… ΙΔΟΥ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΣΟΥ…
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ε.ΣΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ Ε.ΣΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΤΕΙΣ Ε.ΣΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ
………………………………………………………………….

http://alfeiospotamos.gr/?p=12160


Η ΝΟΘΕΙΑ ΤΩΝ «ΕΚΛΟΓΩΝ» ΤΟΥΣ…

10896877_1387107184925165_8894820976709191049_n 
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΤΙΣ «ΕΚΛΟΓΕΣ» ΤΟΥΣ, ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΎ, ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 1946 !!! Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙ ΤΟΥ 100% ΤΩΝ… ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙ ΤΟΥ 100% ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ !!! ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ Η ΑΠΟΧΗ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 50% ΠΟΣΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ !!! 
Αποτελέσματα
  • Εκλογικό Σύστημα : Απλή αναλογική με ευρεία περιφέρεια
  • Εκλογικός νόμος : Ν.5493/1932 όπως τροποποιήθηκε από τον Α.Ν. 1020/46 (ΦΕΚ 71/27-2-46)
  • Εκλογικές περιφέρειες : 38
  • Σύνολο υποψηφίων : 1.540
  • Νόμιμος πληθυσμός : 7.232.543
  • Ψήφισαν : 1.121.693
  • Αποχή : 50% περίπου (Επίσημη Ανακοίνωση Υπουργείου Εσωτερικών, 3/4/1946 σε 3291 τμήματα- απέμεναν 107-ποσοστό αποχής: 51,5%)
Κόμματα Αρχηγοί Ψήφοι Έδρες
Αριθμός +− % Αριθμός +−
1 Ηνωμένη Παράταξις Εθνικοφρόνων Ιωάννης ΘεοτόκηςΠέτρος ΜαυρομιχάληςΣτέφανος Στεφανόπουλος 610.995 55,12   206  
α) Λαϊκό Κόμμα Κωνσταντίνος Τσαλδάρης - -   156  
β) Κόμμα Εθνικών Φιλελευθέρων Στυλιανός Γονατάς - -   38  
γ) Μεταρρυθμιστικό Κόμμα Απόστολος Αλεξανδρής - -   5  
δ) Πανελλήνιο Εθνικό Κόμμα Αλέξανδρος Σακελλαρίου - -   1  
ε) Κόμμα Πατριωτικής Ενώσεως Ηρακλής Μπάτσιος - -   1  
στ) Κόμμα Βασιλοφρόνων Περικλής Λυκίδης - -   3  
ζ) Κόμμα Ανασυγκροτήσεως Αθανάσιος Μαυροειδής - -   0  
η) Κοινωνική Ριζοσπαστική Ένωσις ;; - -   0  
θ) Πολιτική ομάς «Εμπρός» Δημήτριος Σφαέλλος - -   1  
ι) Εργατικό Κόμμα Ελλάδος Αριστείδης Δημητράτος - -   1  
2 Εθνική Πολιτική Ένωσις (ΕΠΕ) - 213.721 19,28   68  
α) Κόμμα Βενιζελικών Φιλελευθέρων Σοφοκλής Βενιζέλος - -   31  
β) Δημοκρατικό Σοσιαλιστικό Κόμμα Γεώργιος Παπανδρέου - -   27  
γ) Εθνικό Ενωτικό Κόμμα Παναγιώτης Κανελλόπουλος - -   9  
δ) Σοσιαλιστική Ελληνική Ένωσις Γρηγόριος Κασιμάτης - -   1  
3 Κόμμα Φιλελευθέρων Θεμιστοκλής Σοφούλης 159.525 14,39   48  
4 Εθνικόν Κόμμα Ελλάδος Ναπολέων Ζέρβας 66.027 5,96   20  
5 Ένωσις Εθνικοφρόνων - 32.538 2,94   9  
α) Κόμμα Εθνικοφρόνων Θεόδωρος Τουρκοβασίλης - -   7  
β) Λαϊκόν Αγροτικόν Κόμμα Γεώργιος Παμπούκας - -   2  
6 Ένωσις Αγροτικών Κομμάτων Αλέξανδρος Μυλωνάς 7.447 0,67   1  
7 Συνδυασμοί ανεξάρτητων υποψηφίων - 12.036 1,09   2  
8 Κόμμα «Χ» (Χιτών) Εθνικής Αντίστασης Κωνσταντίνος Ευσταθόπουλος 1.848 0,17   0  
9 Κόμμα Εθνικής Ενώσεως Δημήτριος Παπαπολύζος 15 0,00   0  
10 Πατριωτικόν Κόμμα Εφέδρων Διοικούσα επιτροπή 63 0,00   0  
11 Κοινωνικόν Κόμμα Ελλάδος Διοικούσα επιτροπή 13 0,00   0  
12 Χριστιανική Ορθόδοξος Παράταξις Ελλάδος Διοικούσα επιτροπή 298 0,03   0  
13 Αστικόν και Αγροτικόν Κόμμα Ιδιοκτησίας Αχιλλέας Αντωνόπουλος 1.114 0,10   0  
14 Μεμονωμένοι υποψήφιοι - 2.833 0,25   0  
Έγκυρες ψήφοι 1.108.473 100,00   354  
Άκυρα λευκά 13.220  
Σύνολο 1.121.693
http://el.wikipedia.org/wiki/

http://alfeiospotamos.gr/?p=12149

Ποιος είναι ο λόφος που οχύρωσε ο Καραϊσκάκης και έγινε παραθαλάσσιο θέρετρο της υψηλής κοινωνίας;

Η περιοχή πήρε το όνομά της από τις οχυρώσεις που έφτιαξε στην Ελληνική επανάσταση ο Γεώργιος Καραϊσκάκης. Ο συγκεκριμένος λόφος δεν είχε καθόλου βλάστηση και ο ψηλός βράχος δεν προσέφερε ασφαλή κάλυψη στη στρατιωτική ομάδα που είχε οριστεί για την φύλαξη της παραθαλάσσιας και νευραλγικής αυτής περιοχής. Τα μικρά φρούρια ή «καστέλια», όπως ονομάζονταν οι στρατιωτικές εγκαταστάσεις επέτρεπαν την ασφαλή παρατήρηση της θάλασσας και την αντιμετώπιση τουρκικής επίθεσης κατά την πολιορκία της Αθήνας από τα στρατεύματα του Κιουταχή.


Το στρατόπεδο του Καραϊσκάκη. Πίνακας του Θεόδωρου Βρυζάκη. Ο Καραϊσκάκης πάνω στο λόφο δείχνει με το χέρι τις εχθρικές θέσεις κάτω από την Ακρόπολη. Δίπλα του είναι ο Μακρυγιάννης. Οι πολεμιστές κάτω, τρώνε,πίνουν και ακούν τον οργανοπαίκτη. (Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδας – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου).


Το πυροβολείο των Άγγλων

Η περιοχή αργότερα απέκτησε και άλλη στρατιωτική εγκατάσταση, το περίφημο αγγλικό πυροβολείο, που το 1850 ήλεγχε τον αποκλεισμό του λιμανιού στα λεγόμενα «Παρκερικά». Η ονομασία ελήφθη εξαιτίας της δράσης τον Άγγλου Ναυάρχου Ουϊλιαμ Πάρκερ, ο οποίος ήρθε στην χώρα ως Διοικητής της Βρετανικής μοίρας Μεσογείου για να επιβάλλει στην Ελλάδα να καταβάλει εξαιρετικά υπέρογκη αποζημίωση στον Ισπανοεβραίο, Άγγλο υπήκοο Δαυίδ Πατσίφικο.

Το Πάσχα εκείνης της χρονιάς η Ελληνική κυβέρνηση απαγόρευσε για πρώτη φορά το πασχαλινό έθιμο με το «κάψιμο του Εβραίου» ή του «Ιούδα». Τότε μια ομάδα αγανακτισμένων πολιτών εισέβαλε στο σπίτι του Εβραίου και έκανε καταστροφές. Ο Πατσίφικο ζήτησε μεγάλη αποζημίωση, αλλά και όταν είδε την απροθυμία των αρχών, ζήτησε από τους Βρετανούς να επέμβουν στρατιωτικά!

Παραθαλάσσιο Θέρετρο

Όταν τα θερμά στρατιωτικά γεγονότα έγιναν παρελθόν, η περιοχή απέκτησε νέο πρόσωπο. Εκεί χτίστηκαν εντυπωσιακές επαύλεις και εξελίχθηκε...

Η περιοχή φωτογραφημένη το 1925 από τον Πουλίδη (αρχείο Έρτ)




Πρόκειται για την περιοχή Βοτσαλάκια Πειραιά κάτω από τον λόφο της Καστέλας. Είναι η μικρή παραλία μετά το Μικρολίμανο και πριν από το Πασαλιμάνι. Απέναντί της βρίσκεται η βραχονησίδα Κουμουνδούρου. Ακόμα και σήμερα κάποιοι κολυμπούν.

Η ίδια λήψη με απόσταση 87 χρόνων. Δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα Φιλική Εταιρεία.





Σύγχρονη θαλάσσια λήψη από καγιάκερς...



 
 
http://ksipnistere.blogspot.gr/2015/01/blog-post_9899.html

Επιστήμονες μελετούν τι θα γίνει όταν καταστραφεί η Γη: Ποιες εναλλακτικές έχει η ανθρωπότητα!

Πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι είναι ήδη πολύ αργά να αντιστρέψουμε τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Τι θα συμβεί όμως σε περίπτωση που..
θα καταστραφεί ο πλανήτης μας και τι εναλλακτικές επιβίωσης έχει ο ανθρώπινος πολιτισμός;
Πολλές εικασίες έχουν γίνει σχετικά με το μέλλον της Γης, εμπνέοντας αρκετές ταινίες επιστημονικής φαντασίας όπως το πρόσφατο Interstellar, κατά πόσο όμως είναι εφικτά στην πραγματική ζωή;
Ενα μεγάλο φυσικό εμπόδιο για την μετοίκηση σε άλλους πλανήτες αποτελεί η ταχύτητα του φωτός. Οι τεράστιες αποστάσεις μεταξύ των ηλιακών θέτουν σοβαρούς περιορισμούς στις πραγματικότητες των διαστημικών ταξιδιών. Ενα μεγάλο μέρος της πιο πρόσφατης επιστημονικής φαντασίας χρησιμοποιεί κάποια μορφή «σκουληκότρυπας» ή «χωροχρονικής στρέβλωσης».
Τέτοιες δυνατότητες έχουν αναλυθεί με κάποια μαθηματική ακρίβεια, και αν και οι μελέτες είναι δελεαστικές, δείχνουν ότι αυτές οι μέθοδοι δεν μπορούν να λειτουργήσουν αν δεν ανακαλυφθεί μια μορφή της ύλης που συμπεριφέρεται πολύ διαφορετικά από οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι τώρα.
Παράλληλα τα πρακτικά συστήματα διαστημικής πρόωσης που είναι διαθέσιμα σήμερα και για το εγγύς μέλλον θα πρέπει να αλλάξουν εντελώς. Αποδεικνύεται ότι ακόμη και με τα καλύτερα διαθέσιμα συστήματα πρόωσης, δεν υπάρχει αρκετή μάζα σε ολόκληρο το Σύμπαν να ωθήσει έστω και ένα ανθρώπινο ον μέχρι το ήμισυ της ταχύτητας του φωτός. Ακόμη τεχνολογίες για σχετικές ταχύτητες του 0,01% της ταχύτητας του φωτός είναι απαγορευτικά ακριβές.
Ετσι η προσπάθεια εύρεσης ενός άλλου πλανήτη θα πάρει χρόνο, παρόλο που οι αστροβιολόγοι μας λένε ότι ο γαλαξίας μας δεν έχει καμία έλλειψη κατοικήσιμων κόσμων. Ακόμα κι έτσι, με δεδομένες τις τεράστιες αποστάσεις μεταξύ των άστρων και τις χαμηλές ταχύτητες που επιτυγχάνονται με ρεαλιστικό διαστημόπλοιο, τα ταξίδια ανάμεσα στους δύο κόσμους, θα πάρουν αιώνες ή και χιλιετίες.
Τι μας μένει λοιπόν; Αν δε μπορούμε να αναζητήσουμε νέες κατοικίες, θα πρέπει να τις κατασκευάσουμε.
Από οικονομική άποψη, αυτό θα ήταν πολύ πιο αποδοτική χρήση των πόρων από τη μετατροπή ολόκληρου του πλανήτη. Οι ερευνητές της NASA έχουν αναπτύξει λεπτομερή σχέδια για την δημιουργία ενδιαιτημάτων που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους, από υλικό που θα μπορούσε να εξορυχθεί από έναν αστεροειδή μερικές εκατοντάδες μέτρα σε μήκος. Αυτός ο τύπος κατασκευής θα μπορούσε να μας γλυτώσει από ένα από τα σημαντικότερα έξοδα του χώρου αποικισμού: το κόστος οικοδομικών υλικών.
Το Ηλιακό μας σύστημα περιέχει εκατομμύρια τέτοιων αστεροειδών, που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν πληθυσμό πολλές φορές αυτού της Γης με τεχνολογίες πιο εφικτές από τη μετοίκηση στον Αρη για παράδειγμα.
Ομως ακόμα και τα ίδια τα διαστημόπλοια θα ήταν μία λύση: Η υπερ-εκθετική ανάπτυξη που έχουμε δει σε άλλους τομείς, όπως στα αυτοκίνητα και τους υπολογιστές μπορεί πλέον να γίνει και στη διαστημική τεχνολογία. Οι φυσικές πραγματικότητες που περιγράφονται παραπάνω δείχνουν μια πολύ ξεκάθαρη εικόνα για το εγγύς μέλλον: ιπτάμενοι οικότοποι τέλεια σχεδιασμένοι για τον τρόπο ζωής μας με τη χρήση πόρων που προέρχονται από τον Ήλιο μας, τη Γη, και τους αστεροειδείς.
Έτσι, αν η Γη ποτέ γίνει μη κατοικήσιμη, δεν θα χρειαστεί να διασχίσουμε τα αστέρια για να βρουμε ένα νέο σπίτι.

πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2015/01/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ae%ce%bc%ce%bf%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%bc%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%84%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%84%ce%b9-%ce%b8%ce%b1-%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b5%ce%b9-%cf%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd.html#ixzz3Prcx88li

ΕΠΕΙΓΟΝ! Δεν έχεις να πληρώσεις τη ΔΕΗ; Nα τι πρέπει να κάνεις…

 
Δεν έχεις χρήματα για να πληρώσεις την ΔΕΗ; Ορίστε τι πρέπει να κάνεις…
Κανείς πολίτης δεν μπορεί να στερείται του βασικού κοινωνικού αγαθού που είναι το ηλεκτρικό ρεύμα.
Ειδικά σήμερα, περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης στη χώρα μας, υποστηρίζει η Περιφέρεια Αττικής και προχωράει στο πρόγραμμα «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους», αναλαμβάνοντας τη δαπάνη επανασύνδεσης της παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος στα νοικοκυριά στα οποία έχει γίνει διακοπή, λόγω αδυναμίας πληρωμής του λογαριασμού.
Συγκεκριμένα η Περιφέρεια Αττικής αναλαμβάνει την κάλυψη δαπάνης ως 360 ευρώ ανά παροχή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει διακοπεί. Το ποσό των 360 ευρώ είναι το μέγιστο που μπορεί να δοθεί ανά μία παροχή τον χρόνο – στη συγκεκριμένη περίπτωση από την έναρξη του προγράμματος ως τις 31 Δεκεμβρίου 2016.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η περιφέρεια Αττικής το πρόγραμμα ξεκινά τούτη την περίοδο έτσι ώστε να μην μείνει ούτε ένα νοικοκυριό στο σκοτάδι. Η νέα Περιφερειακή Αρχή έχει εντάξει το πρόγραμμα «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους» στον αναμορφωμένο προϋπολογισμό που κατατέθηκε τον Οκτώβριο, στο πλαίσιο του εξαπλασιασμού των δαπανών για κοινωνικές ανάγκες. Το πρόγραμμα θα διασυνδεθεί με τους Δήμους και άλλους κοινωνικούς φορείς προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη διεισδυτικότητα, καλύπτοντας όσο το δυνατόν περισσότερες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Οι αρχές του προγράμματος
1. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες και τα νοικοκυριά στα οποία έχει γίνει διακοπή ρεύματος και τα οποία, αφού προχωρήσουν σε ρύθμιση της οφειλής τους με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας (π.χ. ΔΕΗ), μπορούν να καταθέτουν στην Περιφέρεια Αττικής τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παρακάτω και η Περιφέρεια αναλαμβάνει να επιδοτήσει την επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, πληρώνοντας στον πάροχο την πρώτη δόση της ρύθμισης.
2. Η Περιφέρεια Αττικής αναλαμβάνει την κάλυψη δαπάνης ως 360 ευρώ ανά παροχή ηλεκτρικού ρεύματος που έχει διακοπεί. Το ποσό των 360 ευρώ είναι το μέγιστο που μπορεί να δοθεί ανά μία παροχή τον χρόνο – στη συγκεκριμένη περίπτωση από την έναρξη του προγράμματος ως τις 31 Δεκεμβρίου 2016.
3. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το να έχει εκδοθεί από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας εντολή διακοπής παροχής.
4. Η Περιφέρεια Αττικής θα δέχεται αιτήματα πολιτών ακόμη κι αν αυτά βρίσκονται εκτός του ανωτέρω όρου 2. Τα αιτήματα αυτά θα εξετάζονται από την Περιφέρεια και θα κρίνεται αν συντρέχουν ειδικοί όροι για την ικανοποίησή τους λόγω εξαιρετικών συνθηκών.
Δικαιολογητικά
Οι πολίτες που επιθυμούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος «Ηλεκτρικό ρεύμα για όλους» θα πρέπει να καταθέσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
1. Ρύθμιση οφειλής με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας (π.χ. ΔΕΗ).
2. Αστυνομική ταυτότητα του ατόμου στο όνομα του οποίου είναι η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
3. Εντολή διακοπής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος για τη συγκεκριμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
4. Αντίγραφο φορολογικής δήλωσης 2014 (για τα εισοδήματα του 2013) του προσώπου στο όνομα του οποίου είναι η παροχή του ηλεκτρικού ρεύματος ή του / της συζύγου του.
5. Τα αιτήματα των πολιτών θα εξυπηρετούνται κατά σειρά ημερομηνίας υποβολής
Oι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις στα γραφεία Δ/νσεων Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας των Περιφερειακών Ενοτήτων Αττικής (Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης) τα οποία παρατίθενται παρακάτω:
1)Περιφερειακή Ενότητα Κεντρικού Τομέα
Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Λ. Αλεξάνδρας 196, Τ.Κ 115 21
τηλ. 213 1600 326, -334, -346, -333, -336 -322, -340
2)Περιφερειακή Ενότητα Νότιου Τομέα
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ελευθερίου Βενιζέλου 273 & Σόλωνος 133, Καλλιθέα Τ.Κ 176 74
τηλ. 213 210 12 57 , 213 210 12 46
3)Περιφερειακή Ενότητα Βόρειου Τομέα
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Λ.Μεσογείων 448, Αγ. Παρασκευή Τ.Κ 153 42
Τηλ. 213 2100 563 , 213 2100 587
4)Περιφερειακή Ενότητα Δυτικού Τομέα
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ιερά Οδός 294, Αιγάλεω Τ.Κ 122 43
Τηλ. 213 2100 956, 213 2100 950
5)Περιφερειακή Ενότητα Πειραιώς
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ηρώων Πολυτεχνείου 19, Πειραιάς Τ.Κ 185 32
Τηλ. 213 160 18 21, 213 160 18 44
6)Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Εθνικής Αντιστάσεως 80, Ελευσίνα, Τ.Κ 192 000
Τηλ. 213 160 13 48 , 213 160 13 38
7)Περιφερειακή Ενότητα Aνατολικής Αττικής
Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
17ο χλμ. Λ.Μαραθώνος, Παλλήνη Τ.Κ 153 51
Τηλ. 213 200 5272 , 213 200 , 213 200 52 49
8) Περιφερειακή Ενότητα Νήσων
Δ/νση Δημόσιας Υγείας, Κοινωνικής Μέριμνας, Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής. Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Δημοσθένους 1, Πειραιάς Τ.Κ 185 31
Τηλ. 213 16 18 524, 213 16 18 567
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε :
Στο τηλεφωνικό κέντρο της Περιφέρειας Αττικής τηλ. 1539
Δ/νση Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Οργάνωσης (Τμήμα Ενημέρωσης του Πολίτη)
Λ.Συγγρού 80-88, 3ος όροφος (Γραφείο 302), Στάση Μετρό Fix
Τηλ. 213 20 65 116, 213 20 65 023, 213 20 65 014, 213 20 65 083
ΠΗΓΗ

Το 90% των χρημάτων από τα δάνεια επέστρεψε σε δανειστές και τράπεζες!

 

Μιχάλης Ψύλος

Από το 2010 λέγαμε ότι με τα μνημόνια σώθηκαν οι γαλλογερμανικές τράπεζες και όχι η Ελλάδα . Τότε, πολλοί ,ακόμη και καλοπροαίρετα , δεν συμφωνούσαν ή διατηρούσαν έντονες επιφυλάξεις για αυτή την άποψη. Σήμερα όμως, η επιβεβαίωση έρχεται πανηγυρικά ακόμη και από τους ίδιους τους …διασώστες. Ανάλυση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου που αποκαλύπτει η βρετανική οργάνωση οργάνωσης Jubilee Debt Campaign αποδεικνύει ότι πάνω από το 90% των χρημάτων που δανείστηκε η Ελλάδα από το ΔΝΤ, τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και την, Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, χρησιμοποιήθηκαν για τη σωτηρία των τραπεζών της Γαλλίας και της Γερμανίας και επιστράφηκαν στους δανειστές ,ενώ λιγότερο από το 10% εξυπηρέτησε πραγματικές ανάγκες του ελληνικού λαού.
Τα αριθμητικά στοιχεία περιλαμβάνονται στην έκθεση με τίτλο «Έξι βασικά στοιχεία για το χρέος της Ελλάδας και τις επικείμενες εκλογές »,που έδωσε στη δημοσιότητα η βρετανική οργάνωση την περασμένη Τρίτη .Όπως αναφέρεται στην έκθεση της βρετανικής οργάνωσης , «από το 2010, το ΔΝΤ, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα έχουνι δανείσει στην Ελλάδα 252 δισεκατομμύρια ευρώ.Στην ίδια περίοδο, 232.9 δισεκατομμύρια δαπανήθηκαν για την αποπληρωμή του ελληνικού χρέους ,χωρίς να υπολογιστούν τα «δώρα» που δόθηκαν στους κερδοσκόπους ’για να αποδεχτούν την αναδιάρθρωση του χρέους με το περιβόητο PSI το 2012. Αυτό σημαίνει ότι λιγότερο από το 10% των δανείων χρησιμοποιήθηκαν για άλλους σκοπούς» .
Η Jubilee Debt Campaign αναφέρει επίσης : «Το 2010, σχεδόν όλο το χρέος του Ελληνικού Δημοσίου ήταν σε ιδιωτικούς φορείς, όπως οι τράπεζες. Σήμερα, το 78% έχει περάσει στον δημόσιο και θεσμικό τομέα, κυρίως στις χώρες της Ευρωζώνης , στον EFSF και στο ΔΝΤ». Αναλυτικότερα ,σήμερα το χρέος της Ελλάδας είναι ακόμη 317 δις.ευρώ .εκ των οποίων τα 247,8 δισεκατομμύια –το 78% -είναι στα χέρια της τροικας. «Ο συνδυασμός ήταν θανατηφόρος : Η ελληνική οικονομία συνετρίβη και το δημόσιο χρέος αυξήθηκε από 133% του ΑΕΠ το 2010 σε πάνω από 174% σήμερα» αναφέρει η έκθεση.
Όπως λέει ο Τίμ Τζόουνς ,οικονομολόγος της βρετανικής οργάνωσης «οι ευρωπαϊκές και ελληνικές τράπεζες διασώθηκαν , ενώ το χρέος έμεινε στον ελληνικό λαό. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας άδικης αντιμετώπισης μιας οικονομικής κρίσης, όπως συνέβη σε πολλά μέρη του αναπτυσσόμενου κόσμου στη δεκαετία του 1980 και του 1990. Το χρέος πρέπει να διαγραφεί .Χρειαζόμαστε μια νέα διαδικασία για την αντιμετώπιση των κρίσεων χρέους, έτσι ώστε οι δανειστές να μην εξακολουθήσουν να σώζονται , αφήνοντας το κόστος στους λαούς»
Η έκθεση της Jubilee Debt Campaign επιβεβαιώνει απλά αυτό στο οποίο συγκλίνουν σχεδόν όλοι οιι αναλυτές στην Ευρώπη: Το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο. Και το σημαντικότερο: Μπορεί να διαγραφεί ένα πολύ μεγάλο μέρος του χρέους χωρίς ουσιαστικά να ανοίξει …μύτη. Γιατί σήμερα η Ελλάδα δεν χρωστάει σε ιδιωτικές τράπεζες, αλλά σε κράτη της Ευρωζώνης, ευρωπαϊκούς θεσμούς και στο ΔΝΤ. Αν, λοιπόν, μια ελληνική κυβέρνηση ζητήσει επίμονα να κουρευτεί το χρέος τα πάντα συναρτώνται με την πολιτική βούληση των ηγετών. Η Ελλάδα μέσω των Μνημονίων έχει δεθεί μεν χειροπόδαρα από τους ξένους δανειστές, αλλά όταν το 78% του χρέους της έχει «ευρω-κρατικοποιηθεί» σημαίνει ότι η επίλυση του προβλήματος μπορεί να γίνει αντικείμενο διαπραγμάτευσης σε πολιτικό επίπεδο, καθώς δεν υπάρχει πλέον κίνδυνος για το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα. Τα ποσά που αναλογούν σε κάθε χώρα της Ευρωζώνης, ακόμη και αν υποθέταμε ότι διαγράφεται όλο το ελληνικό δημόσιο χρέος, είναι απολύτως χειρίσιμα από οικονομική σκοπιά.Με απλά λόγια ,οι αλλαγές στη δομή του ελληνικού δημόσιου χρέους που έχουν συντελεστεί ,έχουν ανατρέψει τα πάντα εκ βάθρων και το θέμα μπορεί να λυθεί με πολιτικές αποφάσεις, αν δεν θέλει η Γερμανία να τιναχτεί στον αέρα η ευρωζώνη

πηγή

Η πλαστή τιμή της αξίας

Θα έπρεπε ίσως κάποιος να έχει κατανοήσει την πλαστότητα της αντίληψης αυτού που όλοι ονομάζουμε πραγματικότητα, ώστε να έχει ένα παράδειγμα ανά χείρας απτό, καθιστώντας εν παραλλήλω το παρόν άρθρο άχρηστο, όμως σίγουρος ων ότι ελάχιστοι κατανοούν, κρίνω τη συνέχειά του χρήσιμη.

Επ’ ουδενί θεωρώ ότι έχω την δυνατότητα να πείσω κάποιους με όρους επιστημονικούς για την ορθότητα των λεγομένων μου για ένα πολύ απλό λόγο: Δεν είμαι φυσικός. Θα προσπαθήσω όμως δια της πλαγίας να τεκμηριώσω την ορθότητα του  τίτλου.

Χρειάζεται η υπέρβαση. Σίγουρα η ματιά εκείνη που έχει ξεπεράσει την ‘’τεράστια’’ γνώση του καθενός μας είναι απαραίτητη. Κανείς δεν μπορεί να μιλήσει σε ένα κοινό που δεν έχει την ελάχιστη διάθεση κατανόησης. Κανένας νομίζω.

Ο κάθε ένας από εμάς έχει μία ιδέα για τον εαυτό του. Την έχει ακόμα και εάν το αρνείται με τρόπο απόλυτο.

Η εικόνα αυτή που έχει –καλοπροαίρετα- για αυτόν τον ίδιο στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων –για να μην μιλήσω για ολότητα και με πείτε απόλυτο- λαθεύει. Λαθεύει με τρόπο απόλυτο!

Για παράδειγμα παίρνουμε δύο ανθρώπους στην τύχη.

Ο πρώτος θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο από ότι στην πραγματικότητα είναι και ο δεύτερος χειρότερο. Αυτό θα συνέβαινε ακόμα και εάν μοιράζαμε τον κόσμο στη μέση -καθώς μονάχα ελάχιστοι  θα είχαν την ικανότητα του να γνωρίζουν ποιοι πραγματικά είναι-. Κάποτε συμβαίνει μέσα σε αν μικρό χρονικό περιθώριο ο ίδιος άνθρωπος να εναλλάσσει τη γνώμη του...

Το πρωί που ξυπνάει να νιώθει ‘’χαμένος’’, ‘’μικρός’’, ‘’ελάχιστος’’ και προς το μεσημέρι μετά από μία καλή κουβέντα που έτυχε να ακούσει να νιώθει ως ο ‘’ένας’’, ο ‘’μοναδικός’’, μα και εάν ακόμα υπερβάλω, θα θεωρεί -ο άνθρωπος του παραδείγματος- εαυτόν σε κάθε περίπτωση αποδεκτό στο κύκλο των συναναστροφών του.

Η ‘’πλάνη’’ ξεκινάει για τους πάντες από τη διαφορά του τι πιστεύουν ότι είναι, από εκείνο που πραγματικά είναι και τελικά φαντάζει το παιχνίδι της αυτογνωσίας εντελώς χαμένο μια και ακόμα και οι ψυχολόγοι δείχνουν να μην ενδιαφέρονται τόσο για την πραγματική εικόνα του ενδιαφερόμενου, όσο να ενδιαφέρονται για την εικόνα τής φαντασίας του υποκειμένου στο άτομό του και για την άλλη (σε σχέση με) την ιδανική, εκείνη που θα ήθελε να έχει και σίγουρα έχει πλασμένη και φυλαγμένη κάπου βαθιά του.

Με άλλα λόγια λέω: Δεν με νοιάζει το ποιος πράγματι είσαι, αλλά το ποιος φαντάζεσαι ότι είσαι σε σχέση με αυτό που θα ήθελες να είσαι!



Φαίνεται ότι το μέγεθος που χωρίζει τις δύο πλασματικές υποστάσεις είναι το καίριο ζήτημα.

Υπάρχει λοιπόν μία σαφής διαφορά εκτίμησης, αυτό είναι και δεδομένο και γνωστό τοις πάσι. 

Σκεφθείτε πόσα προβλήματα θα είχαν λυθεί εάν ο καθένας από εμάς γνώριζε την ακριβή του αξία, εάν είχε την ορθή γνώση του εαυτού του που έλεγε και ο παλαιός Χείλων ένας εκ των επτά σοφών της αρχαιότητας και προεκτείνοντας θα αναφέραμε εν παρόδω ότι τυχόν σύμπτωση μεγέθους των σχημάτων θα ξεκούραζε πάντες από μύρια δεινά. Π.χ. Από την υποκρισία. Κανείς δεν υποκρινόταν ένα καλύτερο εαυτό διότι απλά δεν θα υπήρχε λόγος. Θα ήξερε ότι ήταν αυτός που πράγματι επιθυμούσε. Θα ήταν λοιπόν εντελώς παράλογο να υποδυόταν κάτι άλλο από εκείνο που θα ήθελε να είναι, ενώ είναι! 

Καλό είναι να αναφέρουμε εδώ ότι όποιος είναι ο εαυτός του παραμένοντας ευχαριστημένος, είναι πράγματι πολύ κοντά στο γενικό πλαίσιο της ευτυχίας… Μη βιαστείτε να δηλώστε συμμετοχή καθίστε οι περισσότεροι μαζί  μου στο πλάι... 

Επανερχόμεθα αφήνοντας κατά μέρος τα όνειρα…

Ας σκεφθούμε τώρα την στιγμή που άλλοι είμαστε, άλλοι νομίζουμε ότι είμαστε και άλλοι θα θέλαμε να είμαστε, τον εαυτό μας ως κριτή να κρίνει όλους εκείνους που συναναστρεφόμαστε. Μιλάμε για απτή πραγματικότητα εάν δεν το έχετε καταλάβει.

Χάος!

Ο μπούσουλας θα χάνεται.  Για ποιο λόγο θαρρείτε ότι γίνονται οι χίλιες παρεξηγήσεις, για ποιο λόγο υπάρχει η τεράστια ασυνεννοησία στις μεταξύ μας σχέσεις;  Όλοι αγωνιζόμαστε να αποδείξουμε –λίγο έως πολύ- ότι είμαστε η γαλάζια έλλειψη του παραδείγματος. Συμβαίνει σε μικρότερο βαθμό ακόμα και όταν αφηνόμαστε μέσα σε μία σχέση αποδίδοντας με ειλικρίνεια τον χαρακτήρα μας διότι ακόμα και τότε βγάζουμε –ειλικρινώς- τον εαυτό που θαρρούμε ότι πραγματικά έχουμε αλλά και πάλι απατόμεθα διότι αγνοούμε εκείνο που πράγματι είμαστε! Παρασυρόμεθα από όλα εκείνα τα οποία έχει κρατήσει το υπερεγώ μας ως υποχρεώσεις-απαγορεύσεις ή ως αξίες πατρογονικές ακόμα και θέσφατες. Εκφερόμεθα μέσα από την πλάνη μας έστω και ακουσίως πλαστα.

Πίσω από όλο αυτό το περιρρέον κάλιπικο καλούμεθα να έχουμε γνώμη ορθή για όλα εκείνα τα οποία μας περιβάλλουν. Υλικά και άυλα. Κυρίως άυλα.

Μέσα από το πρίσμα της ίδιας πλάνης, τεκμαίρουμε με τρόπο απόλυτο όλα εκείνα που δείχνουν να έχουν σχέση με εμάς τους οποίους δεν έχουμε καμία γνώση του μεγέθους των λαθών μας.

Πώς είναι δυνατόν κάποιος ο οποίος δεν μπορεί να εκτιμήσει εαυτόν και άρα να τον τοποθετήσει με ακρίβεια μέσα στο κοινωνικό σύνολο να απαιτεί θετικό πρόσημο στις αξιολογήσεις τις οποίες πράττει έχοντας λαθεμένα σταθμά;

Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται από τον οποιοδήποτε ως άξιο και αντικειμενικώς πραγματικό αποτέλεσμα, εκείνο –της αξιακής εκτίμησης- το οποίο αποδίδει κάποιος ο οποίος εσφαλμένως –αν και ειλικρινώς- κρίνει;

Η ειλικρίνεια δεν καμία σχέση με την ορθότητα, αλλά με την προσωπική αλήθεια, εκείνη του καθενός, την οποία εξάγει –ο καθείς- κρίνοντας και συγκρίνοντας από την προσωπική του θέση (που δικαιούται να θεωρεί αληθή) η οποία όμως είναι τοποθετημένη εσφαλμένα στο ‘’κάδρο’’ και άρα αδυνατεί να προσμετρήσει από αληθείς αποστάσεις τα μέτρα…

Νομίζει ότι γνωρίζει και αληθώς το λέει και το ομολογεί… μα επι της ουσίας σφάλλεται. (όχι σφάλλει όπως εσφαλμένα επικρατεί. Το ρήμα είναι σε παθητική φωνή)

Βεβαίως στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι η λέξη ‘’αξία’’ περιλαμβάνει ένα εύρος εννοιών οι οποίες αντιπροσωπεύουν τιμές υλικών αγαθών και ηθικές ανεκτίμητες αξιολογήσεις.

Θεωρώ ότι για την ηθική αξιολόγηση σχεδόν έχουμε απαντήσει καθόσον η κλίμακα στην οποία προσμετράται η κάθε μία έννοια σχετίζεται ασφαλώς με το ύψος που τοποθετεί ο κάθε ένας τον εαυτό του. Π.χ. Ένας άνθρωπος που θεωρεί ότι έχει αξιοπρέπεια δεν δέχεται τον χρηματισμό. Κάποιος άλλος ο οποίος θεωρεί το αναφαίρετο δικαίωμά του να χαρακτηρίζει εαυτόν ‘’ατσίδα’’ όχι μόνον αποδέχεται, αλλά επιπροσθέτως απαιτεί-εκβιάζει!

Για όλα όσα αφορούν τις αξίες των υλικών αγαθών, τίθενται δύο ζητήματα.

Το μεν πρώτο είναι ο τρόπος τιμολόγησης των προϊόντων που έχει να κάνει με την -από αιώνων μαχητή- πολιτική της κοινωνίας (τεράστια συζήτηση) και ο δεύτερος ο άλλος που έχει να κάνει με την ηθική πλευρά του ζητήματος, πράγμα το οποίο είναι όμορο με το ζήτημα της αξίας που προσδίδει ο καθένας στον εαυτό του.

Είναι άρρηκτα συνδεδεμένο το λάθος με κάθε τύπου αξιολόγηση. Δεν μπορώ να ξέρω εάν θα υπήρχε τρόπος άξιας προσέγγισης της αξίας. Αδυνατώ να γνωρίζω έξω από την απαραίτητη υπέρβαση εάν καταφέρουμε ποτέ να εστιάσουμε ομοννοούντες -με φιλοσοφική πληρότητα- σε όποιο ζήτημα.

Η μόνη αλήθεια είναι ότι συμβιβαζόμαστε. Βολευόμαστε και ομοφρονούμε ότι κινούμενοι μέσα στην πλαστή πράξη έχουμε κάθε δικαίωμα να την ονομάζουμε πραγματική.

Μπορεί να έχουμε δίκιο υπό την έννοια της συνολικής παρανόμησης όπου καταλήγει να καταντά νομιμότητα… Γνωστή η θέση. Σε ένα κόσμο κουτσών, ο αρτιμελής θα ήταν μη φυσιολογικός και ενδεχομένως αντικείμενο ερεύνης.
 
 
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΥΛΗ, ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ

Fvto1 
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης Την καταπληκτική ομολογία ότι δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ τουρκική φυλή, έκανε ο αρθρογράφος της τουρκικής εφημερίδας, Yeni Şafak και μάλιστα μέλος της κεντρικής επιτροπής του ισλαμικού κόμματος του Ταΐπ Ερντογάν, καθηγητής, Yasin Aktay. Ο Τούρκος καθηγητής ευρισκόμενος σε ένα δημόσιο πάνελ στο πανεπιστήμιο της πόλης Bayburt και απαντώντας σε κάποια ερωτήματα ομολόγησε δημόσια ότι δεν υπάρχει στην ουσία τουρκική φυλή, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις του ακροατηρίου με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αποχωρήσει από το πάνελ και από την αίθουσα όπου διεξάγονταν η δημόσια συζήτηση.

yasin-aktay
Ο Yasin Aktay ανέφερε χωρίς δισταγμό ότι ο όρος «Τούρκος» είναι ένα σύνθετο πράγμα και ότι στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τουρκική φυλή αλλά είναι ένα συνονθύλευμα από πολλά στοιχεία. Η δημόσια αυτή ομολογία έγινε στην κεντρική αίθουσα του πανεπιστήμιου της Bayburt, όπου είχε οργανωθεί μια διάσκεψη με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις στην Αίγυπτο, την Συρία και τις επιπτώσεις που έχουν στην γενικότερη ισορροπία στην Μέση Ανατολή, με την συμμέτοχη πολλών πανεπιστημιακών καθηγητών και άλλων επώνυμων της τουρκικής διανόησης. 
Φυσικά την «παράσταση» της σύσκεψης αυτής έκλεψε κυριολεκτικά ο Τούρκος πολιτικός, καθηγητής και αρθρογράφος, Yasin Aktay, ο οποίος με την δήλωση-ομολογία του ότι δεν υπάρχει τουρκική φυλή, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων με πολλά δημοσιεύματα σε όλες σχεδόν τις τουρκικές εφημερίδες.
Ο Yasin Aktay υπεστήριξε ότι δεν μπορεί δημόσια να υποστηρίζεται η άποψη ότι στην Τουρκία υπάρχει μια και μόνο φυλή, η τουρκική φυλή και ότι αυτό είναι και μέγιστο πολιτικό λάθος που οδηγεί ακόμα και στην διάσπαση της Τουρκίας. Στην συνέχεια αναρωτήθηκε δημόσια τι πραγματικά σημαίνει να λέω πως είμαι Τούρκος και τι σημαίνει τουρκική εθνική συνείδηση.
 Αλλά το πιο εντυπωσιακό στην ομολογία του ήταν ότι αναρωτήθηκε δημόσια από πού προέρχονται οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας. «Ήρθαν οι παππούδες μας από την Κεντρική Ασία ; Μπορεί κάνεις να το αποδείξει αυτό ;». 

Για όλα αυτά ο Yasin Aktay υποστήριξε ότι πρέπει να αρχίσει μια εντεταμένη εθνολογική και εθνογραφική έρευνα για να μελετηθεί η πραγματική καταγωγή των σημερινών κατοίκων της Τουρκίας. Παράλληλα έθεσε και το ερώτημα με ποιους συγγενεύουν οι σημερινοί κάτοικοι της Τουρκίας. Στο ερώτημα αυτό πρόσθεσε και το ερώτημα ποιοι άλλοι θεωρούνται Τούρκοι. «Είναι και οι Ούγγροι Τούρκοι;» αναρωτήθηκε.
Καταλήγοντας συμπέρανε ότι θα πρέπει να ερευνήσει η σημερινή Τουρκία την προέλευση σε βάθος πέντε έξη γενεών του παρελθόντος και υποστήριξε με σιγουριά ότι η διαπίστωση που θα εξαχτεί από την έρευνα αυτή θα είναι ότι δεν υπάρχει πραγματική τουρκική φυλή!!!  
Η ομιλία του Τούρκου καθηγητή και αρθρογράφου προκάλεσε εντόνους διαξιφισμούς μέσα στην αίθουσα και πολλές αντιδράσεις με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να διακόψει την διάλεξη του και να αποχωρήσει. Την επόμενη μέρα όμως και σε σχετικό άρθρο στην εφημερίδα που αρθρογραφεί, την Yeni Şafak, έδειξε ότι δεν μετανοεί για τις απόψεις που εξέθεσε.
Η δημόσια αυτή ομολογία ενός επώνυμου Τούρκου που είναι πολύ γνωστός και σαν μέλος της κεντρικής επιτροπής του κυβερνώντος κόμματος της Τουρκίας, είναι άλλο ένα «σημάδι» πως στην γειτονική χώρα τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει και καταρρέει ένα «πέπλο» σιωπής για την πραγματική ταυτότητα των κάτοικων της σύγχρονης Τουρκίας. 
Για όσους παρακολουθούν από κοντά τις εξελίξεις στην Τουρκία, είναι σίγουρο πως τέτοιες ομολογίες θα πολλαπλασιαστούν στο και σταδιακά μπορεί να μετατραπούν σε «χιονοστιβάδα» που θα καταρρίψει τον τεχνητό μύθο για την τουρκική εθνική ταυτότητα. Την ταυτότητα αυτή την κατασκεύασε με πλαστά υλικά ο ιδρυτής της τουρκικής δημοκρατίας, ενός καθαρά τεχνητού κράτους,  Μουσταφά Κεμάλ ο επωνομαζόμενος «Ατατούρκ».
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
 
nikosxeiladakis
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Πλούταρχος: Οι συμφορές του δανεισμού

Πλούταρχος: Οι συμφορές του δανεισμού

«Ο δανεισμός είναι πράξη υπέρτατης αφροσύνης και μαλθακότητας»! Το είπε οΠλούταρχος τον 1ο μ.Χ. αιώνα και να που έφθασε η στιγμή να εκτιμηθούν οι λόγοι του. «Εχεις; Μη δανείζεσαι γιατί δεν σου λείπουν. Δεν έχεις; Μη δανείζεσαι γιατί δεν θα ξεπληρώσεις το χρέος σου», προβλέπει ο μεγάλος συγγραφέας της αρχαιότητας και ας βγει κάποιος να αντιπαραθέσει, ότι δεν έχει δίκιο...
Για τις συμφορές που συσσωρεύονται στον άνθρωπο, ο οποίος καταφεύγει στο δανεισμό απαριθμεί με τρόπο καυστικό, αυστηρό και καίριο ο Πλούταρχος.

Αθηναίοι πληρώνουν τους φόρους στην Αρχαία Ελλάδα
«Οι οφειλέτες είναι δούλοι όλων των δανειστών τους. Είναι δούλοι δούλων αναιδών και βάρβαρων και βάναυσων».Και οι δανειστές«Μετατρέπουν την αγορά σε κολαστήριο για τους δύσμοιρους οφειλέτες, σαν όρνεα τους κατακρεουργούν και τους κατασπαράζουν βυθίζοντας το ράμφος στα σωθικά τους»... λέει κατηγορηματικά ο χαιρωνίτης ρήτορας. Και επιχειρηματολογεί. Και φέρνει παραδείγματα από την ιστορία της εποχής του, από τους μύθους αλλά και από τα παθήματα των απλών ανθρώπων. Και χιούμορ επιστρατεύει ενίοτε μάλιστα μαύρο! Γιατί το κείμενο _μία ομιλία στην πραγματικότητα_ δεν γράφτηκε τυχαία. Η Αθήνα και οι άλλες ελληνικές πόλεις μαστίζονταν από τις συνέπειες της υπερχρέωσης, όταν ο Πλούταρχος περί το 92 μ. Χ αποφάσισε να μιλήσει μπροστά σε ακροατήριο για τις σοβαρές συνέπειες του δανεισμού.
Σε ποιούς ήταν χρεωμένοι τότε οι άνθρωποι; Σε δικούς τους αλλά κυρίως σε ξένους πιστωτές ως επί το πλείστον Ρωμαίους. «... κουβαλώντας μαζί τους σάκους και συμφωνητικά και συμβόλαια σαν δεσμά εναντίον της Ελλάδος, την οργώνουν από πόλη σε πόλη και σπέρνουν χρέη που πολλά βάσανα φέρνουν και πολλούς τόκους, και που δύσκολα ξεριζώνονται ενώ οι βλαστοί τους περικυκλώνουν τις πόλεις, τις εξασθενούν και τελικά τις πνίγουν», λέει παραστατικά ο Πλούταρχος. Και τι προτείνει;
«Φύγε να γλυτώσεις από τον εχθρό και τύραννό σου, τον δανειστή που θίγει την ελευθερία σου, βάζει πωλητήριο στην αξιοπρέπειά σου κι αν δεν του δίνεις, σε ενοχλεί· αν πουλήσεις, ρίχνει την τιμή· αν δεν πουλήσεις σε αναγκάζει· αν τον πας στο δικαστήριο προσπαθεί να επηρεάσει την έκβαση της δίκης· αν του ορκίζεσαι σε προστάζει· αν κρατάς την πόρτα κλειστή στήνεται στο κατώφλι και σου βροντά αδιάκοπα...».


Αλλά ο Πλούταρχος δεν κατακεραυνώνει μόνον τους πιστωτές. Και ας μη βιαστούν οι αναγνώστες του να βγάλουν εύκολα συμπεράσματα κάνοντας βολικούς συσχετισμούς. Δεν φταίει μόνον ο δανειστής.Ευθύνεται πρωστίστως ο δανειζόμενος με την άφρονα συμπεριφορά του και την επιθυμία του για πολυτέλεια και τριφυλή ζωή φωνάζει ο συγγραφέας.«Διότι χρεωνόμαστε για να πληρώσουμε όχι το ψωμί και το κρασί μας, μα εξοχικές κατοικίες, δούλους, μουλάρια, ανάκλιντρα και τραπεζώματα... ».

Το γεγονός ότι ένας άνθρωπος ιδιαίτερα χαμηλών τόνων, όπως θεωρείται ο Πλούταρχος από τους μελετητές του είναι τόσο αυστηρός σ΄ αυτό το έργο και δείχνει τόσο πάθος καταδικάζοντας το φαινόμενο του αλόγιστου δανεισμού αφ΄ ενός και της απληστίας και βαναυσότητας των δανειστών από την άλλη είχε οδηγήσει στον παρελθόν στην υπόθεση ότι το έγραψε σε νεαρή ηλικία. Πράγμα λανθασμένο, όπως απέδειξε η σύγχρονη έρευνα. Η αδυναμία των ανθρώπων να ξεφύγουν από τα δεινά του δανεισμού φαίνεται ότι απασχολούσε πολύ τον μεγάλο βιογράφο της αρχαιότητας.«Ανθρωπος που μπλέκει μια φορά, μένει χρεώστης για πάντα και σαν το άλογο που του έχουν φορέσει χαλινάρι, δέχεται στη ράχη του τον έναν αναβάτη μετά τον άλλον», γράφει.

Πηγή...

Αποκάλυψις Τι έφταιξε στην Ελλάδα - Μάθε πριν ψηφίσεις.

 

Εκπομπή Αποκάλυψις του δημοσιογράφου και συγγραφέα Ιωάννη Παπαζήση με καλεσμένο τον Γεώργιο Κλειδέρη Στρατηγός εν αποστρατεία της Ελληνικής .Αστυνομίας.

Next previous home

Αναζήτηση στο ιστολόγιο

-------\ KRYON IN HELLENIC /-------

-------\ KRYON  IN  HELLENIC /-------
Ο Κρύων της Μαγνητικής Υπηρεσίας... Συστήνεται απλώς σαν βοηθός από την άλλη πλευρά του «πέπλου της δυαδικότητας», χωρίς υλική μορφή ή γένος. Διαμέσου του Λη Κάρολ, αναφέρεται στις ριζικές αλλαγές που συμβαίνουν στη Γη και τους Ανθρώπους αυτή την εποχή.

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------

------------\Αλκυόν Πλειάδες/-------------
Σκοπός μας είναι να επιστήσουμε την προσοχή γύρω από την ανάγκη να προετοιμαστούμε γι' αυτό το μεγάλο αστρικό γεγονός, του οποίου η ενέργεια ήδη έχει αρχίσει να γίνεται αντιληπτή στον πλανήτη μας μέσα από φωτεινά φαινόμενα, όμορφες λάμψεις, την παράξενη παθητική συμπεριφορά του ήλιου, αύξηση των εμφανίσεων μετεωριτών, διακοπών ρεύματος.. όλα αυτά είναι ενδείξεις της επικείμενης άφιξης της τεράστιας ηλεκτρομαγνητικής του ζώνης η οποία είναι φορτισμένη με φωτονικά σωματίδια, και κάθε ημέρα που περνάει αυξάνονται όλο και περισσότερο.

Οι επισκεπτεσ μας στον κοσμο απο 12-10-2010

free counters