ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΓΔΟΗ
Εάν είσαι μόνος, φρόντιζε επιμελώς το σπίτι σου καθ΄ ότι, το περιμάζευμα του χώρου, είναι ο συντροφικός μανδύας της μοναξιάς! Αλέξανδρος Σταματίου
Στα προηγούμενα έγινε λόγος περί ελευθερίας που είναι, όπως φάνηκε, ταυτότητα της αλήθειας, και αυτή βέβαια δεν περιορίζεται σε κοινωνικά πλαίσια, διότι κάτι τέτοιο οδηγεί στην ελευθεριότητα, η μορφή της οποίας τυπώθηκε τα τελευταία χρόνια στο πρόσωπο της γυναίκας! Η ελευθεριότητα με τη μορφή της ελευθερίας, παρουσιάσθηκε στο γνωστό. » Η γυναίκα είναι πραγματικά ελεύθερη, όταν είναι οικονομικά ανεξάρτητη» ! Και βέβαια η προπαγανδιστική αυτή σύγχυση έριξε στη μεγαλύτερη φάκα τη γυναίκα, η οποία εκαλείτο έτσι να εκπληρώσει δύο σκοπούς. Την προίκα, δια της εργασίας προς τον άνδρα, και το συμμάζευμα των ασυμμαζεύτων, του ανδρός.
Η εργασία της γυναίκας έξω από το σπίτι είναι δικαίωμα, και όχι υποχρέωση, όπως την έκαναν να πιστέψει, με στόχο τη διευκόλυνση του διαζυγίου, τα οποία διαζύγια αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, αφήνοντας πίσω διαλελυμένες οικογένειες, και πλείστα όσα ψυχοκοινωνικά προβλήματα! Ποιά η θέση της »ελεύθερης» τώρα γυναίκας, που στα 45, ή στα 50, βρέθηκε στο δρόμο και χωρίς εισόδημα; Επιστροφή στη φύση, και σύνταξη στην νοικοκυρά, κάτι που καμμιά κυβέρνηση δεν έπραξε, αλλά ούτε κάποιο κόμμα υποσχέθηκε! Η επιβάρυνση αυτή του προυπολογισμού, θα είχε εξισωθεί με την προσθήκη ενός ευρώ κατά το ήμισυ, επί της γενικής καταναλώσεως! Έξω η γυναίκα από τον οντά του κάθε ντολμά της νεομπουρζουαζίας, για να υπάρξει η εξύψωση της ηθικής, και η διάκριση της πνευματικής αξίας!
Σήμερα βλέπουμε την πολιτεία, την Εκκλησία, αλλά και την ίδια την οικογένεια χωρίς ενδιαφέρον, προκειμένου να εμφυσήσουν στην νεότητα την πίστη στις ανθρώπινες αξίες, και τα υψηλά ιδανικά, που είναι ο διαχωρισμός ανάμεσα στον ζώον και τον άνθρωπο! Σήμερα κυριαρχεί ο ατομισμός, ο ωφελισμός, και η κακώς εννοούμενη καπατσοσύνη, που γίνονται τρόπος και σκοπός της ζωής! Κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις συγκαλύπτουν το περίβλημα, και επωάζουν τερατογεννήσεις. »Σιγάν την αλήθειαν χρυσόν εστι θάπτειν» (Πυθαγόρας). Oι ιθύνοντες του οποιουδήποτε κόμματος κωφεύουν, διότι δεν είναι Έλληνες! Δεν απευθύνομαι σ΄αυτούς! Απευθύνομαι ιδιαιτέρως στις συνελληνίδες, οι οποίες πρέπει να εισχωρήσουν όχι στην ελευθεριότητα, αλλά στην κεντρικήν αλήθειαν της ελευθερίας, δηλαδή στο ανθρώπειον! Να αντιληφθεί η γυναίκα περισσότερον από τους άνδρες, ότι όλες οι κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις είναι μία διαρκής συνέχεια ενός κατεστημένου, η σκληρότης του οποίου δεν έχει φραστικήν διατύπωση!
Αγαπητή φίλη συνελληνίδα! Είσαι πρόσωπο, και επομένως τις περισσότερες φορές ευρίσκεται έξω από το »πρέπει». Πρόσωπον είναι το »γυμνόν αληθές», που είναι η εσώτερη φύση, κοντολογής το »Θείον». Το πρόσωπον τέλος, είναι αυτό που »σύνοιδε» (συνείδηση) ως μάρτυρας το σκοπό μέσα στην κοινωνική εξέλιξη, και την ως εκ τούτου καλή, ή κακή πράξη! Μίλησα κάποτε περί περιθωριακού θανάτου, δηλαδή περί απραξίας. Η απραξία λοιπόν, είναι χειρότερη από την κακήν πράξη, επειδή η τελευταία δύναται να μετατραπεί σε καλή πράξη, κατά το γνωστό, άρνηση στην άρνηση, ενώ η απραξία παραμένει άρνηση!
Τα εκτεθέντα, συνέλληνες, δεν έχουν στόχο κάποιο μεταφυσικόν κέρδος. Έαν περιμένω αυτό το κέρδος εκ του αγώνος, τότε έχασα την παράσταση! Σκοπός του αγώνος είναι η κοινωνική δημιουργία, η συνεργασία! Μη στρέφεσθε ο ένας εναντίον του άλλου, εξ αιτίας των οποιωνδήποτε διαφορετικών θέσων, διότι έτσι προσφέρετε βοήθειαν στους καταπιεστές. Αγωνίζεσθε, διότι οι εκτός αγώνος ευρισκόμενοι, επαναλαμβάνω, είναι νεκροί, και εδώ εύκολα φαίνεται ότι ο αγώνας και δημιουργία είναι ταυτότητα. Κατά συνέπειαν, συνελληνίδες και συνέλληνες, το κέρδος εκ των φάσεων του αγώνος, είναι η συνέχιση αυτού.
………………………………………………
Επιστολή Εννάτη
Εάν είσαι μόνος, φρόντιζε επιμελώς το σπίτι σου καθ΄ ότι, το περιμάζευμα του χώρου, είναι ο συντροφικός μανδύας της μοναξιάς!
Αλέξανδρος Σταματίου
Εάν είσαι μόνος, φρόντιζε επιμελώς το σπίτι σου καθ΄ ότι, το περιμάζευμα του χώρου, είναι ο συντροφικός μανδύας της μοναξιάς! Αλέξανδρος Σταματίου
Στα προηγούμενα έγινε λόγος περί ελευθερίας που είναι, όπως φάνηκε, ταυτότητα της αλήθειας, και αυτή βέβαια δεν περιορίζεται σε κοινωνικά πλαίσια, διότι κάτι τέτοιο οδηγεί στην ελευθεριότητα, η μορφή της οποίας τυπώθηκε τα τελευταία χρόνια στο πρόσωπο της γυναίκας! Η ελευθεριότητα με τη μορφή της ελευθερίας, παρουσιάσθηκε στο γνωστό. » Η γυναίκα είναι πραγματικά ελεύθερη, όταν είναι οικονομικά ανεξάρτητη» ! Και βέβαια η προπαγανδιστική αυτή σύγχυση έριξε στη μεγαλύτερη φάκα τη γυναίκα, η οποία εκαλείτο έτσι να εκπληρώσει δύο σκοπούς. Την προίκα, δια της εργασίας προς τον άνδρα, και το συμμάζευμα των ασυμμαζεύτων, του ανδρός.
Η εργασία της γυναίκας έξω από το σπίτι είναι δικαίωμα, και όχι υποχρέωση, όπως την έκαναν να πιστέψει, με στόχο τη διευκόλυνση του διαζυγίου, τα οποία διαζύγια αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, αφήνοντας πίσω διαλελυμένες οικογένειες, και πλείστα όσα ψυχοκοινωνικά προβλήματα! Ποιά η θέση της »ελεύθερης» τώρα γυναίκας, που στα 45, ή στα 50, βρέθηκε στο δρόμο και χωρίς εισόδημα; Επιστροφή στη φύση, και σύνταξη στην νοικοκυρά, κάτι που καμμιά κυβέρνηση δεν έπραξε, αλλά ούτε κάποιο κόμμα υποσχέθηκε! Η επιβάρυνση αυτή του προυπολογισμού, θα είχε εξισωθεί με την προσθήκη ενός ευρώ κατά το ήμισυ, επί της γενικής καταναλώσεως! Έξω η γυναίκα από τον οντά του κάθε ντολμά της νεομπουρζουαζίας, για να υπάρξει η εξύψωση της ηθικής, και η διάκριση της πνευματικής αξίας!
Σήμερα βλέπουμε την πολιτεία, την Εκκλησία, αλλά και την ίδια την οικογένεια χωρίς ενδιαφέρον, προκειμένου να εμφυσήσουν στην νεότητα την πίστη στις ανθρώπινες αξίες, και τα υψηλά ιδανικά, που είναι ο διαχωρισμός ανάμεσα στον ζώον και τον άνθρωπο! Σήμερα κυριαρχεί ο ατομισμός, ο ωφελισμός, και η κακώς εννοούμενη καπατσοσύνη, που γίνονται τρόπος και σκοπός της ζωής! Κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις συγκαλύπτουν το περίβλημα, και επωάζουν τερατογεννήσεις. »Σιγάν την αλήθειαν χρυσόν εστι θάπτειν» (Πυθαγόρας). Oι ιθύνοντες του οποιουδήποτε κόμματος κωφεύουν, διότι δεν είναι Έλληνες! Δεν απευθύνομαι σ΄αυτούς! Απευθύνομαι ιδιαιτέρως στις συνελληνίδες, οι οποίες πρέπει να εισχωρήσουν όχι στην ελευθεριότητα, αλλά στην κεντρικήν αλήθειαν της ελευθερίας, δηλαδή στο ανθρώπειον! Να αντιληφθεί η γυναίκα περισσότερον από τους άνδρες, ότι όλες οι κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις είναι μία διαρκής συνέχεια ενός κατεστημένου, η σκληρότης του οποίου δεν έχει φραστικήν διατύπωση!
Αγαπητή φίλη συνελληνίδα! Είσαι πρόσωπο, και επομένως τις περισσότερες φορές ευρίσκεται έξω από το »πρέπει». Πρόσωπον είναι το »γυμνόν αληθές», που είναι η εσώτερη φύση, κοντολογής το »Θείον». Το πρόσωπον τέλος, είναι αυτό που »σύνοιδε» (συνείδηση) ως μάρτυρας το σκοπό μέσα στην κοινωνική εξέλιξη, και την ως εκ τούτου καλή, ή κακή πράξη! Μίλησα κάποτε περί περιθωριακού θανάτου, δηλαδή περί απραξίας. Η απραξία λοιπόν, είναι χειρότερη από την κακήν πράξη, επειδή η τελευταία δύναται να μετατραπεί σε καλή πράξη, κατά το γνωστό, άρνηση στην άρνηση, ενώ η απραξία παραμένει άρνηση!
Τα εκτεθέντα, συνέλληνες, δεν έχουν στόχο κάποιο μεταφυσικόν κέρδος. Έαν περιμένω αυτό το κέρδος εκ του αγώνος, τότε έχασα την παράσταση! Σκοπός του αγώνος είναι η κοινωνική δημιουργία, η συνεργασία! Μη στρέφεσθε ο ένας εναντίον του άλλου, εξ αιτίας των οποιωνδήποτε διαφορετικών θέσων, διότι έτσι προσφέρετε βοήθειαν στους καταπιεστές. Αγωνίζεσθε, διότι οι εκτός αγώνος ευρισκόμενοι, επαναλαμβάνω, είναι νεκροί, και εδώ εύκολα φαίνεται ότι ο αγώνας και δημιουργία είναι ταυτότητα. Κατά συνέπειαν, συνελληνίδες και συνέλληνες, το κέρδος εκ των φάσεων του αγώνος, είναι η συνέχιση αυτού.
………………………………………………
Επιστολή Εννάτη
Εάν είσαι μόνος, φρόντιζε επιμελώς το σπίτι σου καθ΄ ότι, το περιμάζευμα του χώρου, είναι ο συντροφικός μανδύας της μοναξιάς!
Αλέξανδρος Σταματίου
Συνεχίζοντας την προηγούμενη επιστολή, στέκομαι στη συνείδηση,
υπενθυμίζοντας τις απόψεις του Λένιν επί του κεφαλαίου τούτου,
προκειμένου οι πρεσβευτές του χυδαίου υλισμού, να επανεξετάσουν τις
θέσεις των, και να παύσουν την διδαχήν αυτή, πλανώντες και πλανώμενοι!
Η συνείδηση, διδάσκει ο Λένιν, είναι ανώτερη μορφή της ύλης!! Κούφια και αξιοθρήνητα πραγματικώς διδάγματα από ανθρώπους, που η γνωστή οικονομική προσωπικότητα της παγκοσμίου κοινωνίας, τους τοποθέτησε στον κατάλογο των γιγάντων της ανθρώπινης σκέψεως!
Εδώ φαίνεται πεντακάθαρα, η προσπάθεια καταργήσεως του προσώπου, που είναι ο κύριος στόχος του Σιωνισμού, προκειμένου να ζωοποιηθεί η κοινωνία και να γίνει εύκολη λεία της από ετών ετοιμαζομένης, παγκοσμιοποιήσεως.
Αυτό το πρόσωπο, αυτόν τον άνθρωπο, αυτήν την υπόσταση, η χυδαία υλιστική αντίληψη την τοποθέτησε κάτω από την »ανάγκη» και το » πρέπει» του κοινωνικού θεάτρου, και της έδωσε την ονομασία,»αναγκαστκόν προϊόν της ιστορικής εξελίξεως».
Το πρόσωπο εν τούτοις, είναι έξω από την αδυσώπητη αναγκαιότητα.
Απόρριψη του προσώπου σημαίνει αποδοχή αποκλειστικώς της ύλης η οποία περιορίζεται σταδιακά, και εκμηδενίζεται στο κλουβί του τέλους. Αυτή είναι η θεωρία των!
Και εδώ όμως κάνουν λάθος!
Μίλησα στα προηγούμενα περί περιθωριακού θανάτου, δηλαδή περί απραξίας. Παραπλεύρως αυτής, τοποθετώ τον βιολογικόν θάνατο. Θα πω ότι, αυτός επέρχεται όταν η αντίθεση αυτού, που είναι η βιολογική ζωή, παύση να υπάρχει, σαν αντίθεση. Θέλω να πω εδώ ότι, το ένα δεν εννοείται χωρίς το άλλο! Η βιολογική ζωή λοιπόν είναι συγχρόνως και θάνατος, όπως η καμπύλη και η ευθεία, που έκανα κάποτε λόγο. Σε τίποτα λοιπόν δεν υπάρχει ουσιαστικός διαχωρισμός!
Η κίνηση-ύλη, ο κόσμος που μας περιβάλλει, η αφθαρσία που λέγεται και φθορά, ή η φθορά που λέγεται και αφθαρσία, έχουν κοινό γνώρισμα στην αντίθεση!
Η φράση, »αδράνεια της ύλης», είναι λάθος, αφού η ύλη είναι κίνηση, το δε τέλος υπάρχει όχι στο υλιστικό κλουβί της κάθε μιάς ξεχωριστής περιπτώσεως, όπως το διδάσκει η μάζα της υλιστικής διανοήσεως, με τα άφθονα»επιστημονικά » συγγράμματα, αλλά στο τέλος του σύμπαντος κόσμου, όταν παύση η αντίθεση!
Αυτά τα έγραψα, και θα ακολουθήσουν και άλλα, αποτεινόμενος στην Ελληνίδα γυναίκα, προκειμένου να αντιληφθεί το λάθος μιάς θεωρίας που θέλει τον άνθρωπο αποκλειστικώς και μόνον ως ένα γρανάζι, της κοινωνικής μηχανής.
Η ελευθεριότητα, στην οποίαν σε σπρώχνουν παρουσιάζοντας την ως ελευθερία, είναι η αφαίρεση της βουλήσεως.
Πρόσεξε αγαπητή Ελληνίδα, διότι ο πρώτος στόχος των επιστατών-εντολοδόχων του γνωστού παγκόσμιου διευθυντηρίου, είσαι εσύ! Διότι εσύ είσαι το κάστρο, μέσα στο οποίον βρίσκεται η οικογέννεια. Σε μάδησαν, θα πω, σαν μαργαρίτα αφαιρώντας κάθε δικαίωμα, φθάνοντας στο αντιανθρώπινον σημείον κατά το οποίον, με διάφορα»επιστημονικά » τεχνάσματα φροντίζουν, παραμεριζομένου το σπουδαίου DNA και θηλυκότητος σου, να σου ξεριζώσουν την μητρότητα!
Αυτά είναι η ευχητήριος κάρτα μου κατά τη σημερινή εορτή της γυναίκας.
αρχιμ. Αλέξανδρος Σταματίου
Τ.Θ 2014 Χρούσσα
84100 ΣΥΡΟΣ
Η συνείδηση, διδάσκει ο Λένιν, είναι ανώτερη μορφή της ύλης!! Κούφια και αξιοθρήνητα πραγματικώς διδάγματα από ανθρώπους, που η γνωστή οικονομική προσωπικότητα της παγκοσμίου κοινωνίας, τους τοποθέτησε στον κατάλογο των γιγάντων της ανθρώπινης σκέψεως!
Εδώ φαίνεται πεντακάθαρα, η προσπάθεια καταργήσεως του προσώπου, που είναι ο κύριος στόχος του Σιωνισμού, προκειμένου να ζωοποιηθεί η κοινωνία και να γίνει εύκολη λεία της από ετών ετοιμαζομένης, παγκοσμιοποιήσεως.
Αυτό το πρόσωπο, αυτόν τον άνθρωπο, αυτήν την υπόσταση, η χυδαία υλιστική αντίληψη την τοποθέτησε κάτω από την »ανάγκη» και το » πρέπει» του κοινωνικού θεάτρου, και της έδωσε την ονομασία,»αναγκαστκόν προϊόν της ιστορικής εξελίξεως».
Το πρόσωπο εν τούτοις, είναι έξω από την αδυσώπητη αναγκαιότητα.
Απόρριψη του προσώπου σημαίνει αποδοχή αποκλειστικώς της ύλης η οποία περιορίζεται σταδιακά, και εκμηδενίζεται στο κλουβί του τέλους. Αυτή είναι η θεωρία των!
Και εδώ όμως κάνουν λάθος!
Μίλησα στα προηγούμενα περί περιθωριακού θανάτου, δηλαδή περί απραξίας. Παραπλεύρως αυτής, τοποθετώ τον βιολογικόν θάνατο. Θα πω ότι, αυτός επέρχεται όταν η αντίθεση αυτού, που είναι η βιολογική ζωή, παύση να υπάρχει, σαν αντίθεση. Θέλω να πω εδώ ότι, το ένα δεν εννοείται χωρίς το άλλο! Η βιολογική ζωή λοιπόν είναι συγχρόνως και θάνατος, όπως η καμπύλη και η ευθεία, που έκανα κάποτε λόγο. Σε τίποτα λοιπόν δεν υπάρχει ουσιαστικός διαχωρισμός!
Η κίνηση-ύλη, ο κόσμος που μας περιβάλλει, η αφθαρσία που λέγεται και φθορά, ή η φθορά που λέγεται και αφθαρσία, έχουν κοινό γνώρισμα στην αντίθεση!
Η φράση, »αδράνεια της ύλης», είναι λάθος, αφού η ύλη είναι κίνηση, το δε τέλος υπάρχει όχι στο υλιστικό κλουβί της κάθε μιάς ξεχωριστής περιπτώσεως, όπως το διδάσκει η μάζα της υλιστικής διανοήσεως, με τα άφθονα»επιστημονικά » συγγράμματα, αλλά στο τέλος του σύμπαντος κόσμου, όταν παύση η αντίθεση!
Αυτά τα έγραψα, και θα ακολουθήσουν και άλλα, αποτεινόμενος στην Ελληνίδα γυναίκα, προκειμένου να αντιληφθεί το λάθος μιάς θεωρίας που θέλει τον άνθρωπο αποκλειστικώς και μόνον ως ένα γρανάζι, της κοινωνικής μηχανής.
Η ελευθεριότητα, στην οποίαν σε σπρώχνουν παρουσιάζοντας την ως ελευθερία, είναι η αφαίρεση της βουλήσεως.
Πρόσεξε αγαπητή Ελληνίδα, διότι ο πρώτος στόχος των επιστατών-εντολοδόχων του γνωστού παγκόσμιου διευθυντηρίου, είσαι εσύ! Διότι εσύ είσαι το κάστρο, μέσα στο οποίον βρίσκεται η οικογέννεια. Σε μάδησαν, θα πω, σαν μαργαρίτα αφαιρώντας κάθε δικαίωμα, φθάνοντας στο αντιανθρώπινον σημείον κατά το οποίον, με διάφορα»επιστημονικά » τεχνάσματα φροντίζουν, παραμεριζομένου το σπουδαίου DNA και θηλυκότητος σου, να σου ξεριζώσουν την μητρότητα!
Αυτά είναι η ευχητήριος κάρτα μου κατά τη σημερινή εορτή της γυναίκας.
αρχιμ. Αλέξανδρος Σταματίου
Τ.Θ 2014 Χρούσσα
84100 ΣΥΡΟΣ